Bezorging duurt lang

Een week om een zak kattenvoer te bezorgen is te lang. Volgende keer voor iets meer maar weer bij de concurrent bestellen, maar wel binnen 1 of 2 werkdagen in huis

Voor onze kat koop ik van Royal Canin. De dierenarts lijn. Petmarkt boodt dit het goedkoopst aan en de levering was al een dag later. Heel tevreden.

Keurig ingepakt, op de site netjes geplaatst dat de zending iets langer kon duren. Helemaal TOP! Een aanrader!

Superrrr

Prima voer

Mijn kat is erg content van dit voer. Schreeuwt er zelfs weer om en dat zegt genoeg!

Altijd naar tevredenheid!

Snel en betaalbaar

Nu voor 2de keer besteld. Goedkoper dan waar ik eerst mijn kattenbrokken bestelde en leveren snel

Goede prijs en heel snel geleverd

Goede prijs-kwalieitverhouding. Snelheid levering wordt ook steeds beter

Levering

Soms duurt het langer voor dat de bestelling geleverd word. Dit gebeurt onder vermelding.

Goed produkt en snelle levering

Lekker snel en prettig geprijsd

Ik heb over het algemeen met enkele dagen mijn producten in huis. Heel af en toe is er minder voorraad dan ik zou willen bestellen. Wat ook fijn is, is dat de voeding goedkoper is dan bij mijn dierenarts.

Snel en prima in orde

Snelle en goede service.

Drie bestellingen gedaan, waarvan een door PostNL manco was geraakt. Na contact en uitzoekwerk werd er een nieuwe bestelling op de post gedaan, welke wel netjes geleverd werden.

Goede prijs en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Al vaker besteld en altijd netjes geleverd

Bestellen oké Betalen oké Leveringstijd oké Staat van verpakking oké

Snel en makkelijk

Website is overzichtelijk zodat je de artikelen makkelijk kan vinden. Bestellen gaat ook eenvoudig. Snelle reactie en ook snel bezorgd.

Fijne betrouwbare winkel

Snel en makkelijk besteld en goedkoper dan de meeste andere dierenzaken.bezorging optijd.

Netjes op tijd bezorgd

Netjes op tijd bezorgd

Alles ging goed.

Heel fijn wordt op de dag in de puntjes afgeleverd

Fijne service

Fijne service!

Goed ingepakt.

Prima, snel bezorgd

We hadden het snel nodig, dus dat was voor ons erg fijn!! Netjes verpakt, fijne webshop!

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.