Fijne betrouwbare winkel

Snel en makkelijk besteld en goedkoper dan de meeste andere dierenzaken.bezorging optijd.

Netjes op tijd bezorgd

Netjes op tijd bezorgd

Alles ging goed.

Heel fijn wordt op de dag in de puntjes afgeleverd

Fijne service

Fijne service!

Goed ingepakt.

Prima, snel bezorgd

We hadden het snel nodig, dus dat was voor ons erg fijn!! Netjes verpakt, fijne webshop!

Op tijd bezorgd.

Netjes op tijd bezorgd!

Snelle levering.

super snelle levering

een snelle levering en geen overbodige grote verpakking helemaal top

het gevraagde artikel werd netjes thuis bezorgd!

Het laten weten wanneer het bezorgt wordt, was niet duidelijk. Het is prettiger om te weten voor thuis te zijn, wanneer je het tijdstip en dag weet van te voren!

Hele snelle levering

Lange levertijd

Goede prijs voor kwaliteitsproducten.

Komt de afspraak van levering na

Als ik iets bestel wordt het meestal de volgende dag bezorgd

goede prijsstelling, snelle levering

Vele bestellingen verder.: Goede prijsstelling en promote levering. Aan te bevelen!

Onze bestelling werd snel geleverd....netjes verpakt....prima

Snelle levering, goedkoper dan andere aanbieders

ik dacht dat het wel even zou duren, want het leek alsof er al een negatieve hoeveelheid in voorraad was. Maar het kwam met 2 dagen. Top

Snelle levering, bij vragen of problemen accurate oplossingen.

Op voorraad, maar toch niet op voorraad. Let op!

Ben je bewust dat op voorraad bij deze webshop niet klopt. Bij het bestelde product Royal Canin Calm Kat - 4kg staat het namelijk toch echt, maar na anderhalve week nog geen levering mogen ontvangen. Navraag via de mail liet blijken dat dit product is besteld bij Royal Canin en zij het begin van de nieuwe week zouden verwachten en verzenden. Helaas, wederom loze beloftes. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar zet dat dan en op jullie website (bv. 5-10 werkdagen) en in mijn geval had ik daar iets van communicatie over verwacht per e-mail. Gelukkig dat ik er niet direct om gelegen zit, maar wees transparent.

25 mei 4 x 12 dozen RC s/o Urinary besteld voor een zeer gunstige prijs! Het bestelde binnen 2 dagen ontvangen.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Snelle levering en goedkoper dan bij dierenarts.

Goede service en snelle levering

Waarom van ene veld naar andere, dit werkt frustrerend, is ook de laatste keer dat ik een beoordeling via Kiyov schrijf

Geen onnodige mails ...besteld en paar dagen erna bezorgd...geweldig

Website is prima en al het andere ook.

Prima leverancier

De trovet brokken zijn hier en goed geprijsd en worden snel geleverd. Prima service!

Meerheide 270 5521 DW Eersel

(+31) 0497-221234

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.