Product zoals beschreven. Snel bezorgd

Snelle levering en goede prijsstelling!

Bestellingen worden snel afgeleverd en de prijsstelling is zeer goed t.o.v. concurrentie.

Voor de eerste keer besteld en een goede prijs en zo snel geleverd. Zeker een aanrader voor iedereen .

Wacht al sinds 11-6 op bestelling (nu 1-7)

Op de website werd bij het product aangegeven dat de levertijd 2 a 3 werkdagen is. Geen probleem had nog 2 weken voorraad. Maar na 2 weken nog steeds niks gehoord of ontvangen. Nu staat het product gewoon op voorraad en heb nog steeds niks ontvangen. Als (hoogzwangere) klant zit ik hier totaal niet op te wachten en vind de communicatie dan ook erg slecht. Telefonisch niet bereikbaar.......

Goede prijs-kwaliteit verhouding gecombineerd met snelle levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding gecombineerd met snelle levering

Snelle levering en tegen scherpe prijs

Omdat er in sommige eerdere reviews geklaagd werd over de levering en ik nieuwe klant ben. Was ik wel wat terughoudender en koos voor achteraf betalen. Volgende dag had ik het voer al in huis, tevens goed verpakt. Gelijk de betaling in orde gemaakt en jullie hebben er nu een nieuwe klant bij :-) Hij eet zo een zak in net iets meer dan een maand weg, dus deze bestelling wordt nu maandelijks herhaald. Ik vind het wel verbazend dat jullie het voer tegen zo'n scherpe prijs kunnen leveren. Bij mijn eigen dierenarts 10 euro duurder, niet standaard op voorraad dus het moet besteld worden en je moet het zelf ophalen.

De bestelling was makkelijk te plaatsen en ik had mijn product snel in huis.

Een druk op de bestel knop en alles is perfect geregeld. De betaling loopt via Klarna dus geen omkijken naar.

prijs/kwaliteit prima

Ik ben heel tevreden,alleen 1 klein dingetje ,als iets niet op voorraad is zouden jullie dan hier over een bericht over willen zenden ,nu heb ik extra kosten moeten maken om voer te halen... Verder altijd goede service.

Snelle levering en prijstechnisch ben ik tevreden

Goede prijs en snelle levering

Vergeleken bij andere websites de beste prijs, snel verzonden.

Hele snelle en correcte levering van speciaal voer, voor een betaalbare prijs. Helaas is onze kat, net toen het voer geleverd werd, gediagnosticeerd met tumoren en hebben wij haar moeten laten gaan. Ik mocht het ongeopende voer terugsturen en kreeg ern hele lieve reactie via de mail.

Helemaal top!

Ik heb goede ervaringen met Petmarkt,snelle levering, goed product en lagere prijs als elders.

Top producten en service

Prima producten en prijs. Perfect verpakt en snelle levering.

Netjes verpakt.Doos is precies op maat voor geleverde artikelen. Pluspunt. ( hoevaak ik een pakket heb ontvangen waarvan de doos onnodig veeeeeel te groot is)Bezorgkosten voor lucht!!!!!!. De medicijnen Alfadiar 40 mg was snel geleverd en een stuk goedkoper dan andere websites. De info over bestelbevestiging en betaling is naar tevredenheid.

Goed geholpen

Vriendelijk geholpen

Een goede en snelle service.

Vlotte levering,als er iets mis is gegaan wordt het snel en netjes opgelost.

Toppie

Goed geregeld,snelle levering.

Volgende dag in huis.

Fijne *winkel*

Goed product en mooie prijs. Beestjes zijn blij. Ging iets fout bij de leverancier maar heeft de medewerker van Petmarkt erg netjes opgelost.

Op tijd en goedkoop

Snel, goedkoop en op tijd.

Goed product, goede prijs, maar wel …..

…… erg trage levering. Na telefonisch contact van mijn kant, vernam ik pas dat product niet op voorraad was en moest worden besteld.

Mijn pakket was al opgehaald door post.nl, en de volgende dag zou het worden bezorgd Door de drukte werd het niet bezorgd en er veranderde ook niets alleen steeds door de drukte werd pakket nog niet bezorgd. Contact op genomen met Petmarkt uitgelegd dat ik zelf naar post.nl had gebeld maar zij niets voor mij konden doen. Een medewerkster van Petmarkt zei ze zou bellen en in de middag zou ik iets horen. S’middags een e-mail gehad staat op de planning om de volgende dag bezorgd te worden, en zij zou het ook in de gaten houden. Gelukkig is het vanavond om 18:45 uur bezorgd

Meerheide 270

5521 DW Eersel

(+31) 0497-221234

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.