Goede producten en een fijne klantenservice!

Prachtig bed afwerking valt een beetje tegen

Prachtig bed binnen nette levertijd en ideaal met montage inbegrepen. Echter de afwerking laat deels te wensen over. Zeer ruw waardoor beddengoed beschadigt of kind splinters oploopt. In verhouding met de relatief hoge prijs is dit niet zoals we het hadden verwacht.

Dank voor je feedback! Veel van onze bedden zijn gemaakt van steigerhout en daarom ruwer als MDF of andere soorten hout. Maar splinters zijn zeker niet de bedoeling! Het moet namelijk wel veilig zijn voor onze klantjes. Zou je ons een mailtje kunnen sturen? Dan gaan we het voor je oplossen. Hartelijke groet, Saartje Prum

Boven verwachting, voelde erg persoonlijk

Van de 1e stap tot de laatste, erg prettig in contact, duidelijke communicatie en verwachting, producten zijn geweldig en de service top!

Een feestje om bij Saartje Prum te mogen shoppen!

Niet alleen prachtige, leuke meubels, spullen en accessoires, maar ook fijne mensen in de winkel die de tijd voor je nemen. Reageren snel per whatsapp en geven advies op maat. Wij zijn echt heel blij met het vogelhuisjesbed en de leuke accessoires die we gekocht hebben! En nog belangrijker: onze dochter ook 🌸!

Super goed advies, zeer geduldig en klantvriendelijk

Leuke spullen, mooi huisjesbed. Deskundig geholpen en zeer vriendelijk en geduldig.

Zeer goede service

Zeer fijne en sociale mensen in de winkel.

Goede kwaliteit en service

Hele mooie meubels en accessoires voor de kinderkamer van een goede kwaliteit. Goede, persoonlijke service.

Stoer voetbalbed Kick ligt heerlijk!

We hebben voor onze zoon t voetbal goal bed Kick besteld en laten monteren. Prima service en prachtig solide bed. Mooi steiger hout . Alleen t bed inklimmen is niet makkelijk aan t voeteneind. T zou handiger zijn om een echte trap aan de zijkant te bevestigen zodat je sneller en zonder stoten t bed in komt. Losse trap erbij is mogelijk bij Saartje Prum. Maar in t design wellicht een idee om trap erbij te maken.

Handig te bestellen, extra info werd snel op gereageerd net als de gewenste leverdatum ivm verjaardag van onze dochter. Jammer dat er geen voorbeeld bed te zien was in showroom maar kwaliteit is goed. Nette aflevering en montage thuis.

Pluspunten

Snelle reacties bij vragen. Meedenkend. Hoge kwaliteit product.

Zorg dat de daadwerkelijk levertijd overeenkomt met de levertijd op de website.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Fijne mensen en snelle communicatie bij vragen, Verder vooral hele mooie bedden. Al is de prijs stevig, maar die vergeet je snel als de kleine meid erg blij is!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fast delivery & nice bed that we use as playhouse in the kids corner.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Betrokken bij klant, kwaliteit en klanttevredenheid hoog ih vaandel . Super collectie; kan duurder zijn dan andere, elders verkrijgbaar, maar “Saartje Prum” onderscheidt zich op meerdere punten . Originaliteit qua aanbod, degelijkheid en hun visie waarin belang voor een fijne slaap/ speelomgeving voor kinderen centraal staat. Mijn dochters en ik zijn al paar jaar verknocht aan “Saartje Prum”

Persoonlijk heb ik ze niet.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Gastvrij en altijd snelle reactie! Ons zien jullie zeker nog terug voor de uitbreiding van de slaapkamer!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super leuke en unieke producten die kwalitatief goed zijn!

Duur!!€

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle, persoonlijke communicatie. Prachtig bed geleverd!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie producten, snel geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bij deze winkel doe ik altijd inspiratie op en is altijd iets bijzonders te vinden. Ook de nieuwe winkel is weer geweldig. Snelle en persoonlijke service. Onze benodigde pot verf werd na een telefoontje direct opgestuurd en was de volgende dag in huis.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie meubels

Levertijd was 4-6 weken. Na 7 weken nog niks vernomen te hebben, gebeld om te vragen hoelang het nog zou duren. Toen nog 1 week moeten wachten tot de meubels er waren. Zeer slechte communicatie omtrent levertijd. Al met al veel geld betaald voor prima meubels en zeer slechte afhandeling (montage daarentegen was goed).

• Nazorg & Garantie

Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt overgehouden aan Saartje Prum! Ook vinden we het jammer om te lezen dat de door ons aangeboden en overeengekomen compensatie hiervoor jullie ontevredenheid niet heeft kunnen wegnemen, wij hebben onze uiterste best gedaan om dit naar tevredenheid op te lossen. We hopen dat jullie blij zijn met de meubels en wensen jullie veel slaapplezier!

Pluspunten

Zeer goede communicatie!! Heel goede kwaliteit!