HP Laptop renew product inderdaad nieuw

Bij Electrocorner een HP Renew laptop gekocht. Zoals gezegd, zelfs geen krasje en verder naar verwachting.

Altijd snel en correct

Heb meerdere malen bestellingen gedaan en nooit teleurgesteld, topbedrijf.

• Prijs

Zeer slechte dienst na verkoop

Eerst en vooral vind ik dat het op de website onvoldoende duidelijk is dat het over refurbished toestellen gaat. Het is pas bij levering dat ik op de doos 'HP Renew Product' zag staan en dat ik met wat opzoekwerk erachter kwam dat ik geen nieuw product had gekocht. De enige verwijzing naar HP Renew staat bij de product specificaties helemaal onderaan bij 'conditie'. Op zijn minst heel misleidend!!! Mijn toestel werd heel snel geleverd, maar dan begon de miserie. :-( Het geleverde toestel maakte een tikkend geluid. De diagnose gaf aan dat één van de ventilatoren niet goed functioneerde. Ik heb dit meteen gemeld en werd door Rob Spierenburg doorgestuurd naar de HP helpdesk. Daar zei men dat Electrocorner het toestel moest ruilen naar een nieuw. Dus opnieuw naar Electrocorner. Inruilen was geen optie omdat ze geen gelijkaardig toestel in voorraad hadden. Ik moest dus een herstelling aanvragen bij HP. De HP technieker stelde vast dat niet alleen een ventilator stuk was, maar dat ook het moederbord en andere onderdelen moesten vervangen worden. Hiervoor moest ik een nieuwe afspraak maken. Ondertussen vond ik op de website van Electrocorner gelijkaardige toestellen en toen ik de heer Rob Spierenburg vroeg om alsnog mijn toestel in te ruilen naar een ander (met een screenshot als bewijs dat ze gelijkaardige toestellen hadden) bleek dit niet meer te kunnen omdat ik al een herstelling het laten uitvoeren door HP!!! Daarna kreeg ik geen reactie meer. Er zat dus niets anders op dan ook deze herstelling te laten uitvoeren. Ondertussen zijn we anderhalve maand verder, heb ik er al uren tijd in gestoken, werden er 2 herstellingen uitgevoerd en blijkt een USB poort nog niet goed aan te sluiten op de behuizing. Ik heb dus veel geld uitgegeven aan een toestel met zware gebreken! Electrocorner (Rob Spierenburg) toont weinig begrip voor de problemen van de klant en neemt zijn verantwoordelijkheid niet bij problemen en schuift alles door naar HP helpdesk.

• Prijs

Alles goed geregeld van plaatsen order tot afleveren.

Volgens afspraak perfect geregeld

• Prijs

snel en betrouwbaar geleverd!

Vlotte afhandeling en levering

Voordelig, degelijk.

Goeie opvolger voor mijn 7jaar oude HP Pavilion. Met volledige HP garantie en ondersteuning. Voor een zacht prijsje bij Electrocorner gekocht.

Snel geleverd, prima product

Snel geleverd, product (laptop) werkt prima. Waar gemaakt wat beloofd is, eigenlijk is dat normaal maar steeds vaker is waarmaken wat je beloofd een goede prestatie.

Keurig!

Laptop was binnen drie werkdagen in huis. Helaas was het pakket (buiten Electrocorner om) beschadigd geleverd. Na kort overleg en retour ontvangen van terug gestuurde laptop, werd er direct een nieuwe verzonden. Binnen 5 werkdagen alsnog de laptop in huis.

perfect

bestelling perfect verlopen alsook de levering.

Ben erg tevreden.

Mijn ervaring met Electrocorner is prima mooi op tijd volgens afspraak en voor 'n goede prijs geleverd.

Let op de productbeschrijving

Het was helemaal niet duidelijk dat dit een gereviseerd product was. Desondanks werkt het perfect en de verzending was erg snel.

Goede ervaring met Electrocorner

Zowel bestelling en informatie en levering netjes en snel

Zeer goeie ervaring

Top bedrijf.. snelle levering.. Vandaag besteld, morgen in huis. Goeie prijs.. had laptop besteld en was €300,- goedkoper dan bij andere bedrijven... dit bedrijf is zéker een aanrader.. zeer tevreden...

• Prijs

zeer goede prijs voor HP renew

snelle levering, leveringsdetails kunnen beter. Aanrader

• Prijs

Na een langetijd zoeken, ben ik bij Electrocorner terechtgekomen. HP renew Laptop is wat ik precies zoek, en dat wat na wens is. Het staat duidelijk vermeld op de website wat de product is en inhoud heeft, met de benodigde informatie.

• Prijs

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Zeer tevreden met een laptop die ik heb aangeschaft. Kwa prijs en kwaliteit zeer tevreden.

• Prijs

Doet niet onder voor nieuw

Het HP renew programma is enerzijds geweldig want je krijgt een product dat een stuk goedkoper is dan een nieuw en toch is het als nieuw. Anderzijds weet je niet wat ermee aan de hand was. Bij mijn aankoop constateerde ik dat de accu 2 jaar oud was met 10% verval, dus waarschijnlijk was de accu stuk en is die vervangen. Verder puntgaaf.

Super geregeld!

Doen wat ze beloven! Hele goede laptop. Overeenkomstig website de volgende dag geleverd.

• Prijs

Goede aanbiedingen, prima service en snelle levering

Ik zocht een up to date laptop met bovengemiddelde prestaties en vond bij Electrocorner een zeer goed geprijsde HP laptop uit het 'HP Renewed Product' programma met volle garantie.

perfect

snelle correcte levering goede aftersales

Renew maar ouder model

De geleverde HP OMEN laptop komt niet overeen met laptop die op de website wordt verkocht. Is een renew model, maar is ook een ouder model, want de poorten staan op een ander locatie bv geen poorten op de achterkant... Waarschijnlijk daarom dat de prijs zo aantrekkelijk is.

• Prijs

Ook een refurbished product, maar wel tevreden

In eerste instantie niet duidelijk dat het om refurbished profucten gaat. Hier vragen over gesteld en kreeg netjes en snel antwoord, dat er net zoveel garantie op zit als een nieuw product, en het aan de buitenkant niet zichtbaar zou zijn als een gebruikt product. De laptop kwam binnen, ziet er uit als nieuw. Ik ben tevreden over mijn aankoop.

Все прекрасно.

Дуже добра ціна, працює оплата VISA, ніяких проблем з доставкою, отримував у відділенні PostNL.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Weer goede service!

Voor de derde keer weer goed geholpen aan de best passende laptop.

• Prijs

Zeer verrast, normaal bestel ik geen 'renew' producten

Laptop scheelt behoorlijk in prijs, de mijne was wel tot 300 euro goedkoper. Laptop ziet er perfect uit, absoluut geen gebruikerssporen. De volgende dag geleverd ook zoals er staat. Dus tot nu toe zeer tevreden.

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden