Renew maar ouder model

De geleverde HP OMEN laptop komt niet overeen met laptop die op de website wordt verkocht. Is een renew model, maar is ook een ouder model, want de poorten staan op een ander locatie bv geen poorten op de achterkant... Waarschijnlijk daarom dat de prijs zo aantrekkelijk is.

• Prijs

Ook een refurbished product, maar wel tevreden

In eerste instantie niet duidelijk dat het om refurbished profucten gaat. Hier vragen over gesteld en kreeg netjes en snel antwoord, dat er net zoveel garantie op zit als een nieuw product, en het aan de buitenkant niet zichtbaar zou zijn als een gebruikt product. De laptop kwam binnen, ziet er uit als nieuw. Ik ben tevreden over mijn aankoop.

Все прекрасно.

Дуже добра ціна, працює оплата VISA, ніяких проблем з доставкою, отримував у відділенні PostNL.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Weer goede service!

Voor de derde keer weer goed geholpen aan de best passende laptop.

• Prijs

Zeer verrast, normaal bestel ik geen 'renew' producten

Laptop scheelt behoorlijk in prijs, de mijne was wel tot 300 euro goedkoper. Laptop ziet er perfect uit, absoluut geen gebruikerssporen. De volgende dag geleverd ook zoals er staat. Dus tot nu toe zeer tevreden.

• Prijs

Ik ben over alles zeer tevreden

Betrouwbaar, snelle levering, goede aflevering door Post NL

• Prijs

Netjes en tijdig product aangeleverd

Product zag er netjes uit maar we kwamen te laat achter dat het om een renew product gaat. Op website is dat niet in een oogopslag zichtbaar maar staat onderaan niet opvallend vermeld. Hiermee ervaar ik misleiding wat geheel persoonlijk is. Vandaar deze beoordeling. Retourneren was probleemloos. Nu afwachten of ik mijn op korte termijn aankoop bedrag terugkrijg.

Bedrog

Laptop gekregen met blauw scherm en bij het opstarten begon de laptop al warm te worden en lawaai te mayen. Vervolgens zeggen ze contacteer de klantenservice...

Zeer goed en snel

laptop is niet nieuw.

Ze vermelden nergens dat dit toestel 'renewed' is. Geen volle garantie. Ik kocht de laptop begin maart '24 en de garantie verloopt op 12/09/25.

• Prijs

U heeft deze foutieve termijn waarschijnlijk gelezen in de HP Support Manager software die op uw laptop is geinstalleerd. Deze verkeerde weergave komt waarschijnlijk omdat u het product niet heeft geregistreerd bij HP waardoor zij uw exacte aankoop datum (ingangsdatum van uw garantie) niet weten. Registratie van het product wordt gevraagd bij installatie / ingebruikname. Door uw product te registreren weet uw aankoopdatum, en ook de ingangsdatum van uw garantie. U heeft altijd recht op 2 jaar haal en breng garantie vanaf uw factuurdatum. Registratie maakt ook verder niet uit voor uw recht op garantie. Mocht er ooit een probleem ontstaan binnen de garantie periode kunt u altijd nog registreren zodat uw product binnen garantie kan worden gerepareerd. Niet registreren zal dus alleen een foute weergave geven in uw HP Support Manager software, maar heeft verder GEEN invloed op uw recht (en uitvoering) op garantie! Met vriendelijke groet, Electrocorner

Wees duidelijker over een RENEW produkt

HP laptop besteld en snel geleverd. Ik dacht goedkoop een nieuwe laptop te hebben gekocht, maar dat bleek een renew versie te zijn. Laptop werkt echter zoals het hoort, maar het mag duidelijker aangegeven worden omdat registreren van de laptop bij HP niet mogelijk is.

Snel optijd enals afgesproken

Laptop was zwevend verpakt, veel materiaal, erg veilig.

• Prijs

Fijne levering, goede laptop, goed prijs

De enige plek waar mijn gewilde laptop nog op voorraad was. Gekocht, ging allemaal erg snel, goed op de hoogte gehouden en een zeer goede prijs. Ik kwam er alleen wel pas bij het openmaken achter dat het een HP renewed was en geen compleet nieuwe laptop. Dit had van mij wel duidelijker aangegeven mogen staan.

• Prijs

Refurbished laptop ontvangen met kapotte accu

Refurbished item besteld en netjes ontvangen. Laptop werd met een lege accu geleverd. Na opladen ging deze maar twee uur mee. Optie tot terugsturen is er uiteraard en dit wordt ook netjes aangegeven. Echter was ik blijer geweest met een alternatieve laptop, maar zij denken niet met je mee. Overigens helpen zij je ook niet met garantiegevallen maar verwijzen ze je naar de fabrikant, daar waar je normaalgesproken het eerste jaar bij de verkoper terecht kan.

Doet wat het brood

Fijne communicatie omtrent levering

• Prijs

Snelle service en goede nazorg

Mooie HP (Renew) Victus laptop tegen prima prijs gekocht (en supersnel geleverd). Er bleek in de praktijk een kleine afwijking in de specificaties, maar daar handelden ze heel snel en professioneel op. Deze geleverde nazorg en het serieus nemen van dit (kleine) issue, geeft me veel vertrouwen in dit bedrijf en haar mensen. Top!

• Prijs

Super snel geleverd erg blij mee

Snelle levering en ook nette prijs

Snelle levering en ook nette prijs

• Prijs

Bestelling zeer snel opgepakt en geleverd.

Alles ziet er prima uit. Een begeleidende brief hoe je het een en ander verder moet opstarten en dergelijke was wel handig geweest.

snelle verzending en vriendelijk

A++++

Snel en goedkoper

Ik heb hier een HP all in one PC gekocht. Ik was 150 euro minder kwijt als in de winkel en 50 minder dan andere online aanbieders. De volgende dag keurig in huis, zoals beloofd. Helaas zat er geen beschrijving bij het product waardoor het even zoeken was naar de USB ontvanger van de muis / toetsenbord (die zat ik de muis verstopt).

• Prijs

Scherpste prijs voor uitstekende kwaliteit

Nieuwe laptop besteld bij Electrocorner en direct de volgende dag al geleverd. Duidelijke info en uitleg op de site, met prijzen waar niemand aan kan concurreren. Kortom TOP! Enige aandachtspunt is dat de laptop zonder enige extra bescherming in de doos zelf werd geleverd. Voor de volledigheid en bescherming was een extra doos van Electrocorner om de doos van de laptop heen beter geweest. Zeker rekening houdend met hoe sommige bezorgers met de spullen omgaan...

Top en super snel

• Prijs

Mooie laptop. Goede kwaliteit, waar HP om bekend staat.

• Prijs

Product ongeopend geretourneerd. Ik had een nieuwe laptop verwacht, maar ik had de vermelding, dat het een HP Renew product betrof niet opgemerkt.

• Kwaliteit N.v.t.