Top! En erg goed geholpen.

Zal dit zeker een ander aanraden om hier te kopen!

Perfect verlopen

Bestelling is perfect geleverd en het product was zeer goed geprijsd

Correcte en snelle levering

Alles perfect.

Aankoop Laptop HP met Ryzen7

Electrocorner bood een interessante prijs/kwaliteit voor deze laptop. Na betaling per bankoverschrijving (gratis) gebeurde de levering vlot. Wel vind ik het abnormaal dat voor betaling met kaart hoge kosten worden aangerekend. De laptop valt me niet 100% mee. Misschien kon Electrocorner wel een meer complete beschrijving van het toch niet zo goedkope artikel gegeven hebben. Of misschien had ik vragen moeten stellen.

Prima.

Keurig nieuw product.

Super snel

Super snel geleverd en keurig verpakt! Binnen 24 uur hadden we de nieuwe laptop in huis!

• Prijs

Scherpe prijs en snelle levering

Positief verrast door de scherpe prijs van een 14inch HP Envy convertible laptop. Op vrijdagavond besteld en zatermiddag al afgeleverd. Het apparaat is net 1 week in gebruik maar de verwachting is dat deze net als zijn voorganger perfect zijn werk zal doen.

• Prijs

Beoordeling OK maar informatie kan beter

Ik ben tevreden met de aankoop maar had graag gezien dat er duidelijker informatie beschikbaar was dat het om een refurbished of renewed product gaat. Dit staat enkel vermeld in kleine letters aan het einde van de productspecificatie, maar is niet vermeld op de bestelling zelf, de bestelbon of de factuur. Meer transparantie dat het niet om een nieuw product gaat zou welkom zijn.

Levering snel - helaas 'na service' niet OK

De levering was correct, helaas geen goede 'na service', defect product ontvangen, op eigen kosten terugsturen??? (wordt beschouwd als afzien van koop, MAAR ik zou het niet terugsturen mocht het niet defect zijn!).

• Prijs

Bestelling geplaatst en alles perfect verlopen

Heel goede ervaring

Overzichtelijke site

Snel de Chromebooks gevonden waar ik in geïnteresseerd was. Duidelijk overzicht.

Expérience quasi parfaite.

Produit trouvé 15% moins cher que le moins cher ailleurs, reçu le lendemain de la commande. Seul petit bémol : il s'agissait d'un ordinateur reconditionné par la marque, ce qui était logique étant donné le prix mais n'apparaissait pas clairement sur la description du produit. Très bonne expérience au final.

• Prijs

Perfecte beschrijving van product en bijzonder snelle levering

De laptop die ik kocht was een "HP Renew" product. Het was duidelijk aangegeven en voldoende info wat het precies is. Computer zelf was nieuw. "Battery report" gaf gee volledige charges aan (maw nieuwe batterij). Enkel de garantie is enkele maanden minder. Maar met de mooie korting vanwege het HP Renew programma ben ik heel tevreden.

• Prijs

Top laptop voor top prijs

HP laptop welke ik wilde was veel goedkoper dan bij andere winkels.

Goede en snelle service

Na goed en helder advies laptop besteld. Snelle levering en top laptop!!!

My best recommendations

My best recommendations to this store. The manager was very patient and helped me a lot with the delivery.

• Prijs

Goede laptop tegen scherpe prijs

Laptop gekocht voor zoon die eerste jaar IT aanvat. Voorlopig doet hij het goed. Heel snelle levering!

Topproduct

Fantastisch product, zeer goede prijs kwaliteit!

• Prijs

Ik verwachtte niet een refurbished product te ontvangen

De hp spectre 360 14inch leek een refurbished product te zijn. Dit was naar mijn weten niet bij voorbaat gemeld. Er was ook iets met PostNL... De vervoerder duidde het item aan als geleverd zo'n halfuur voordat ie het leverde.. Ik dacht dat ik de levering gemist had en/of dt het item gestolen was. De 'vereiste' handtekening voor ontvangst is dus niet van mij.

• Prijs

Super goed geholpen met al mijn vragen, snel en deskundig antwoord waardoor ik een goede keuze kon maken voor een pc die echt bij mij past.

Mooi apparaat, snelle bezorging

Duidelijke omschrijving van het product op de website, hele nette overzichtelijke website, waarop ook duidelijk wordt uitgelegd wat een renew product betekent. Snelle levering.

• Prijs

Netjes geholpen en goed uitleg

Heb een hp renew product mogen ontvangen en ziet er heel netjes uit. We gaan nu ervaren hoe hij verder werkt. Electrocorner heeft ons netjes geholpen en adviezen gegeven over de aanschaf.

• Prijs

Al bij al tevreden over Electrocorner

Ik heb hieronder een zeer negatieve review geschreven (Dirk uit Hamme), maar wil toch één en ander recht zetten. Uiteindelijk is vandaag de laptop geleverd. Fout ligt volledig bij PostNL! Dat is heel duidelijk geworden. Ik heb steeds correcte communicatie, ook onmiddellijk gekregen van Rob, mag ik ook geen kritiek meer op geven. Ok, de laptop is inderdaad RENEW, en dat is zeer onduidelijk op de website, als men dit gaat aanpassen, kan dit geen misleiding meer teweegbrengen en wordt iedereen goed geïnformeerd. De laptop op zich is in perfecte staat aangekomen. Geen kras, vlek of gebruikssporen te bespeuren, dus dat is absoluut top. vandaar dag ik mijn vorige review toch even wil recht trekken, met ook excuses naar Electrocorner om zo negatief te reviewen, onterecht. Advies, duidelijk toonbaar maken in 1 blik dat het om RENEW producten gaat, en iedereen is tevreden.

Zeer tevreden !

Zeer tevreden over de service en communicatie met Electrocorner. Mijn mail om het afleveradres te wijzigen werd zelfs in het weekend beantwoord. Tevens een zeer snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Slechte ervaring met Electrocorner

Jammer genoeg bij ik - zoals zovelen anderen - ook gedupeerd, maar vooral misleid door de website van Electrocorner. Na opzoekwerk, blijken het inderdaad allemaal Renew toestellen te zijn, wat niet onmiddellijk op hun website vermeld wordt. Enkel bij specificaties, goed onderaan verborgen bij condities. SCHANDALIG! Mijn laptop wordt zelfs niet geleverd. Momenteel al 4 x een “poging” van PostNL, dat hij zou geleverd worden, maar telkens opnieuw… konden vandaag niet leveren????!! Van zodra ik de laptop toch toekrijg, wordt deze zelfs niet uitgepakt, maar per direct geretourneerd. Met dergelijke praktijken ben ik niet gediend, en vooral, als je nagaat hoeveel mensen bedrogen werden, hoeveel misérie er met de toestellen zijn. Nee, dankjewel Electrocorner, maar hier ga ik verder mee.

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden