Mooie laptop. Goede kwaliteit, waar HP om bekend staat.

• Prijs

Product ongeopend geretourneerd. Ik had een nieuwe laptop verwacht, maar ik had de vermelding, dat het een HP Renew product betrof niet opgemerkt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs

Moet duidelijker vermeld worden dat het 2 kans producten gaat maar de service is Goed niet tevreden geld terug

Uitstekend bedrijf!

Electrocorner heb ik ervaren als een uitstekend bedrijf met een hele goede service en uitermate klantvriendelijk. Daarnaast leveren ze snel, een juist en goed product.

• Prijs

Goed product en snelle levering

Laptop ziet en werkt als nieuw. Lekker snel en goed geluid.

Goede prijzen, snelle levering

HP renew product gekocht voor een mooie prijs, blij mee.

• Prijs

Deze winkel doet gewoon wat ze moeten doen

Laptop uitgezocht, nog vergeleken met 2 andere laptops helemaal goed. En toch nog even verder gekeken op het internet maar Electrocorner komt als goedkoopste uit de bus

Uitstekend!

Vlugge levering, uitmuntende prijzen echte top.

Renew

Toch jammer dat het niet duidelijk aangegeven staat dat het een renew product is.. Levertijd is daarentegen prima

Top en snel

Top en snel

• Prijs

Goede prijs en goede service

HP laptop gekocht tegen een scherpe prijs, werd binnen 24 uur bezorgd en op vragen per mail wel snel gereageerd. Voor mij een positieve ervaring, ik kan dit bedrijf iedereen aanraden.

• Prijs

Goede producten en snelle levering

De bestelde computer was interessant qua prijs en in zeer goede conditie toen ik het ontving. Enige kleine punt van kritiek is de verpakking van het product ( dus niet de verzend verpakking) die heel summier was, en er verder absoluut niets bijgeleverd was.

Zeer goed en snel

Savonds om 20h besteld en de volgende dag al om 17h in huis netjes

Amazing

The product is amazing and I have it one the second day,thank you…

efficient

Snel en efficiënt geleverd, ondanks een fout mijnerzijds

• Prijs

Prima product, maar jammer van de 'misleiding'

Ik had met spoed een nieuwe laptop nodig en had een HP op het oog, via een Google search kwam ik bij ElectroCorner uit en dit zag er allemaal goed uit. De laptop was 5-10% goedkoper dan bij HP zelf, dat leek met een prima deal. Vlug besteld en net zo vlug het artikel ontvangen (de volgende dag, top). Toen de bezorger kwam kon ik al op de doos zien dat er 'Renew' stond, direct dacht ik; het zal toch geen refurbished laptop zijn? Toch wel. Ik heb de factuur en de webpagina nagekeken, maar nergens zag ik dat het een refurbished machine betrof. Tot ik in helemaal naar beneden scrollde en HP Renew zag staan bij fabrikant. Eigenlijk ongelooflijk dat dit zo toegestaan is, als dat überhaupt zo is. Ik noem het misleiding, want het wordt simpelweg niet voldoende kenbaar gemaakt. Uiteindelijk de laptop zeer goed nagekeken en daar moet ik toegeven dat het er helemaal als nieuw uitzag. Ik kon aan de bijgeleverde oplader wel zien dat die al bij iemand had gelegen die nogal harige huisdieren had gehad. Niks wat een doekje niet oploste. Door mijn spoed toch besloten de laptop te houden en voorlopig werkt die goed. Ik heb allerlei tests uitgevoerd en hij doet niet onder aan een nieuwe machine. HP biedt 1 jaar fabrieksgarantie, wat uitgebreid kan worden tot 3 jaar. Dat ga ik wel doen ...

Alles goed gegaan

Alles ging goed en super vlot van bestellen tot het ontvangen, openen en gebruiken van me bestelling.

• Prijs

Er is geleverd wat geleverd moest worden

Snel en zonder poespas (en ook zonder 10.000 onzinnige informerende mailtjes (henk heeft het pakje uit het magazijn gepakt, ingrid heeft er een postzegel opgeplakt, de koerier heeft zijn auto gestart....)

• Prijs

Goed en net ff ies goedkoper

De website vond ik zelf een beetje onduidelijk op het gebied van de verzorging. Maar het is goed gekomen en gegaan.

mooie HP Renew product

Vandaag ontvangen een mooie HP pavilion 27 , keurig verpakt, 1 jaar garantie. Electrocorner heeft netjes gereageerd op mijn vragen en hij geeft een mooi beeld. SXuper blij mee

zeer tevreden

rape levering en ziet en werkt goed

Veel waar voor je geld

Een HP paviljon Gaming pc gekocht voor mijn vrouw om met photoshop te werken, pc was voorzien van een ryzen 7 5700g processor, 16gb geheugen, 1TB m2. stick, rtx3060ti kaart en draadloos internet en bluetooth. Dat alles voor "maar" 799euro, een vergelijkbare configuratie voor een nieuwe pc bij andere aanbieders kost je al snel 400euro meer, nu weet ik wel dat het pc's zijn uit het renew programma (staat ook duidelijk vermeldt op de website) maar enkel aan de pc kast zag je dat deze gebruikt was want deze had redelijk wat krassen, de rest van de onderdelen echter was niet van nieuwe te onderscheiden, op het zicht althans. De pc die ik kocht was de laatste in voorraad, eerst dacht ik dat dit een verkooptruc was om het sneller verkocht te krijgen maar na bestelling was de pc niet meer beschikbaar op de site dus de aangegeven voorraadstatus klopt wel degelijk. Levering was na 2 dagen en de pc werkt naar behoren, een passmarktest laten lopen en het kleine pc'tje presteert goed dankzij de rtx3060ti. Verschillende onderdelen in de pc hebben het HP logo, incl de grafische kaart maar daar is op zich niks mis mee. Ik kon nog 2 extra SSD's aansluiten, er was ook plaats voor 1 grote harde schijf maar SSD's zijn veel sneller, lichter, stiller en energiezuiniger, kosten wel meer maar ook die prijzen zijn fel gezakt. Wat vooral opvalt is hoe energie zuinig de pc is, daarbij ook nog eens stil, licht en klein formaat maar met de nodige power, een perfecte fotobewerkingspc. Kortom, een aanrader. Hoe de service na verkoopt is weet ik nog niet en hoop er nooit gebruik van te moeten maken, maar laat je niet afschrikken door het feit dat de pc's niet nieuw zijn, je spaart er een hoop geld mee uit zonder in te moeten boeten aan kwaliteit.

Keurig tijdig geleverd

Behandeling van mijn bestelling was voor 100% in orde.

prima service

gewoon goed renew gekocht perfect

• Prijs

Mooi laptop voor scherpe prijs, goede servicedesk

Een mooie HP-EVO laptop gekocht voor heel scherpe prijs. Komt uit het HP-Renew programma en is dus niet fabrieks-nieuw, de daar tegenoverstaande prijs maakt dat meer dan acceptabel. De op de website aangekondigde datum van beschikbaarheid klopte precies, na bestelling werd de laptop de volgende dag geleverd. De door mij ontvangen PC was puntgaaf met een schone installatie van W11.

Zaagmolenlaan 4 3447 GS Woerden