Een laptop gekocht.. erg tevreden! De prijs was zeer scherp, later kwam ik erachter dat het een ingeleverd product was via Hp, gekocht met alle garantievoorwaarden als een nieuw product. Voor mij is dat geen probleem en natuurlijk had ik dat zelf kunnen zien op de site. Het stond achteraf wel aangegeven maar ergens onder in een overzichtje. Dat had voor mij iets duidelijk aangegeven kunnen worden. Had ik het gezien, had ik hem alsnog gekocht.

• Prijs

Prima product, snelle levering.

Prima product, snelle levering.

• Prijs

Snelle levering en goede prijs

Via google e.e.a. uitgezocht en Electrocorner was het goedkoopste en kon snel leveren.

Voordelig

Een goede aanbieding van een renew laptop. Hij is niet van nieuw te onderscheiden. Werd keurig op tijd bezorgd.

• Prijs

Vriendelijk, attend, zeer snelle levering!

Een aanrader!

• Prijs

fijne site en makkelijk zoeken

vlotte levering met degelijke verpakking

• Prijs

Kwaliteit en service voor een betaalbare prijs

Al enige tijd was ik op zoek naar een krachtige laptop, voor een (voor mij) betaalbare prijs. Zodoende kwam ik uit bij Electrocorner. Ondanks dat het om een HP renew product gaat, werd alles netjes in een degelijke verpakking geleverd. Tevens ziet de laptop er splinternieuw uit. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. Ik had deze laptop nooit kunnen kopen voor de normale winkelprijs. Dankzij het concept van Electrocorner toch trotse eigenaar kunnen worden van een krachtige laptop die voldoet aan al mijn eisen.

Prima Service en Prijs-Kwaliteit verhouding

Voor een prima prijs een laptop besteld. Volgende dag correct binnen met via PostNL met een goede update Track&Trace qua tijden.

Prima, naar tevredenheid

Duidelijke communicatie, product prima. PostNL was wel een dagje later, maar dat valt buiten de prestatie van Electrocorner.

Goed product snelle levering

Geleverde 2 in 1 laptop was als nieuw zonder enige krasjes of iets dergelijks. Levering vond plaats binnen 2 werkdagen. Zeer tevreden over de prijs.

Goede en nette laptop

Na het bestellen van mijn HP renew laptop las ik veel negatieve berichten en hield m’n hart vast voor wat ik binnen zou krijgen. Gelukkig blijkt het tegendeel waar. Ik heb een mooie en goedwerkende laptop ontvangen waaraan je niet kan zien dat dit een renew is en volledig zoals omschreven. Tot dusver werkt hij prima.

Hp gaat langer mee

Micro soft Edge, was geïnstalleerd,heeft problemen met het afspelen van video beelden! Chrome als vervanger doet het goed

Heel efficient

Vrijdag besteld. Eaterdag Thiais grleverd. Perfect

HP AiO

krijg een renew product, ben dasr niet blij mee

• Prijs

Goede laptop die snel geleverd is

Mooi dat er een tweede kans is voor deze prima laptops. De laptop is snel geleverd en voldoet goed.

HP laptop (renew)

Snelle levering, goed verpakt Ook vlotte respons op mail Wat onduidelijkheid over de garantie, verder niks te klagen

Prima product

Prima product, op tijd geleverd. Niks op aan te merken.

• Prijs

Deze shop staat vanaf nu in mijn favorieten

Een mooie HP laptop besteld, ca € 250 goedkoper dan de laagste BOL prijs. Geen enkel gebruik spoor te ontdekken (en ik ben een mieren N...ker). En zelfs de SSD lied geen sporen van eerder gebruik zien. Ik ben erg blij met mijn nieuwe super snelle nieuwe speeltje.

• Prijs

Mijn ervaring met Electrocorner zeer goed.

Prima.

Uitstekend bedrijf

Snelle levering en een goed product voor een redelijke prijs

• Prijs

Top service, vriendelijk en snelle levering

Het toestel dat ik wilde bestellen was in voorraad. Een vriendelijke dame aan de telefoon gaf mij meer informatie over de facturatieprocedure en de levering. Daags nadien mocht ik het toestel in perfecte staat en dito verpakking ontvangen. Top service!

Snel en goed geprijst.

Levering was zeer snel, de prijs was ook zekers niet om over te klagen!

• Prijs

Mooie duidelijke website. ´s Avonds om 22.00 uur besteld en de volgende ochtend in huis. Netjes in oorspronkelijke verpakking. Ik wist dat deze `reniew` zou zijn, zoals duidelijk op de website stond. Kleine week hebben we de computer in huis en alles werkt prima.

• Prijs

Duidelijke productomschrijving, goed geïnformeerd tijdens verzendproces en snelle levering!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs N.v.t.