Duidelijke productomschrijving, goed geïnformeerd tijdens verzendproces en snelle levering!

Alles perfect

Mooi op tijd geleverd nogmaals alles TOP

Snelle levering.

Snelle levering. Zeer tevreden.

Was super

Had mijn bestelling vrij snel en ben erg blij mee

• Prijs

Electrocorner doet wat ze beloven

Een renuw victus (HP)besteld om 22'30 uur 's avonds. De dag erop geleverd. Goed verpakt precies wat we besteld hadden en alles werkte van de 1ste keer. Wel jammer dat je eerst alle windows updates moet draaien voordat je echt up to date bent. Dit zou een extra dienst kunnen zijn tegen kleine betaling. Niet iedereen is heel bedreven met een laptop.

Heel tevreden

Vooraf informatie gevraagd. Te woord gestaan door een vriendelijke dame die vriendelijk uitleg gaf. Snelle levering van het product. Achteraf een vraag gesteld, waarop ik ook een zeer duidelijk mijn antwoord kreeg.

• Prijs

Gemakkelijk een HP laptop besteld voor mijn dochter. Dag erna al bezorgd met handige track&trace. Alleen hoe het product uit de doos kwam was ik zeer teleur gesteld. Het was niet verpakt. De kabel van de oplader zat gewoon om de oplader gewikkeld. De laptop zelf zat niet verpakt in plastic zak. En er zaten geen papieren in de doos. Vandaar die 3 sterren. Als de laptop op een nette manier en compleet was verpakt, waren het 5 sterren geweest. Nu ik hem zo geleverd heb gekregen vindt ik hem eigenlijk te duur betaald.

• Prijs

Snel, netjes en echt nieuw.

Prima laptop

Alles doet het

• Prijs

computer op te geleverd en lijkt goed te functioneren

vooralsnog ziet alles er goed uit.

Was renewed laptop

Ik was niet duidelijk gemeld dat dit een renewed laptop was. Was 150 € goedkoper dan bij concurrentie. Is me nu wel duidelijk waarom. Is laptop met windows 11 Krijg tevens bij bepaalde programma's de melding oa corel paintshop pro de melding dat het volgens hen een 32 bits laptop is. Op een vorige laptop die in had was de installatie van deze software paintshop pro 2023 wel mogelijk. Zal in de toekomst geen laptop meer aankopen bij uw firma, ik zal dit ook melden bij collega's

• Prijs

Correcte levering alles naarbehoren.

Correcte levering alles naarbehoren.

mooi toestel

toch verwonderd dat ik niet gezien had dat het gaat om een refurbished toestel ging.

Alles is in orde!

Mijn bestelling was erg snel binnen! Zeer strak verpakt en de staat is gewoon perfect: als er niet op de verpakking was geschreven dat het "ReNew" was, zou ik zeker hebben besloten dat dit een volledig nieuwe laptop is: alle onderdelen waren als nieuw verpakt, alsof ze kwam net uit de fabriek. De laptop is getest op stress en werkt uitstekend. In de toekomst ga ik hem gebruiken voor pc-games, maar voorlopig werk ik er als digital artist aan: deze laptop is door de grote hoeveelheid RAM en 100% sRGB prima geschikt om in Photoshop mee te werken. Het was een laptop met de instelling "100% sRGB" die ik zocht voor mijn werk, maar op de meeste sites vergeten ze over het algemeen deze eigenschap aan te geven, waardoor ik het moeilijk kan vinden. Met dank aan electrocorner voor het mogelijk maken om meer gedetailleerde specificaties in de bestanden te zien. Dankzij jou heb ik een goede laptop gevonden voor zowel werk als ontspanning.

• Prijs

Snelle verzending, duidelijke website. Goed bereikbaar bij problemen, vriendelijke personen bij de helpdesk. Wat ik echter wel bijzonder vind is dat je zelf moet betalen voor de retourkosten als er iets defect is.

Zeer goede support !

Bij Electrocorner een HP chromebook besteld, bij levering werkte het device niet en na contact met klantenservice retour gestuurd waarna er direct een nieuwe is geleverd. Deze support afhandeling liep zeer voorspoedig mede door de vriendelijke medewerkers van Electrocorner !

snelle levering zoals afgesproken

de laptop was snel geleverd en heel goed verpakt, na opening kon ik meteen aan de slag

• Prijs

Het product was niet nieuw en het staat nergens vermeld!

Ik heb onlangs een laptop besteld en tot mijn verbazing was het geen nieuwe laptop maar een refurbished van hp renew programma. Als je zoiets verkoopt op je website vind ik dat het erbij vermeld moet zijn. Nu ben ik in het process om het retour te sturen en moet ik ook wel de verzendkosten betalen aangezien ik in eerste instantie niet eens goed geinformeerd was over het product.

Geen idee

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen (na 4 dagen) Vandaag besteld - morgen geleverd......??? Ik had m'n computer met de fiets moeten afhalen vanuit België dan was er er waarschijnlijk al mee thuis geweest. Post.NL stelt vreselijk teleur.

Vlotte bestelling en levering

Ik vond de website interessant want je kon de producten goed vergelijken, De bestelling verliep heel vlot en kwam zoals aangekondigd op het juiste tijdstip bij mij aan. Ik ben tevreden met het aangekochte toestel.

• Prijs

We wisten niet dat de laptop niet nieuw was.

Het staat niet bij de kenmerken dat het om een refurbished toestel gaat, alleen helemaal onderaan staat hp renew program, maar dat is niet duidelijk.

• Prijs

Wederom heel goed geadviseerd!

Het is de tweede keer dat wij via deze website een laptop aanschaffen en wederom kregen wij goed en passend advies. Nu kunnen we weer jaren vooruit. Een aanrader!

• Prijs

De menselijke interactie werkt naar tevredenheid

Na bestelling lukte betaling via iDeal niet. Daarom betaling overgemaakt. Helaas kreeg ik een automatisch bericht dat de bestelling werd gecanceld door ontbreken van de betaling. Op mijn mail is door een medewerker gereageerd, die de bestelling heeft doorgezet. Daar was ik heel tevreden over

• Prijs

Prima product en snelle levering

Het product is goed en werkt naar behoren. Ik was alleen verbaasd over het feit dat het een 'refurbished' laptop is. Dat had ik liever vantevoren gehoord dan uit de tekst op de doos en het bijgaande document. Zeker geen reden om het terug te sturen.

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden