perfect, zeker aan te bevelen

Beste Frank, Bedankt voor dit mooie compliment. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Elly, Bedankt voor je review en die mooie 10! We wensen je nog veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

goede service, goed behandeld

Beste Nicole, Bedankt voor het mooie cijfer en je mooie review. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

goede service, goed behandeld

Wat een mooi compliment. We zijn er heel blij mee. Veel plezier van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

Pluspunten

Snel en mooi verpakt

Beste Kris, Bedankt voor je mooie reactie. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

Pluspunten

Snelle service (volgende dag bezorgd)

Beste Rick, We zijn blij dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes en op tijd geleverd.

Geen

Beste Jolanda, Bedankt voor je mooie reactie. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

goede service, goed behandeld

Beste Tilly, Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer, mevrouw van Stoffelen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat alles naar tevredenheid ging. We wensen u veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Cora, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt aangekomen.

Geen

Beste Trees, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

voldoende, een redelijke ervaring

Geachte heer Butijn, Beste Ad, Fijn dat de klacht opgelost is en dat u naar tevredenheid geholpen bent. We zullen erop blijven letten dat we de tijd nemen om telefoontjes netjes te beantwoorden. Bedankt dat u ons helpt onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de mooie plusjes. En fijn dat het goed is aangekomen in België. We wensen jullie veel plezier van jullie aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Corry, Bedankt voor je compliment. Fijn dat je bezoek aan onze winkel naar wens was. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Joke, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn erg blij dat je bezoek aan onze winkel naar wens was. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

Pluspunten

Geleverd conform afspraak, netjes verpakt en tijdig

Nvt

Beste Roger, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste mevrouw of meneer de Jong, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Elze, Bedankt voor je mooie reactie en geweldige beoordeling. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Irma, Bedankt voor je grote compliment. We wensen je veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

voldoende, een redelijke ervaring

Beste, We hebben het uiteraard voor u uitgezocht. Er is 2,50 retour kosten gerekend en geen verdere verzendkosten. Als we u nog verdere informatie kunnen geven, neem dan graag contact met ons op. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Jolanda, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Kelly, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Derksen Mode