Goed geregeld

Op jullie site kon ik wel mijn onderdelen voor de E-bike bestellen. Hier enkele fietswinkel afgeweest en niemand wou me helpen om het onderdeel te bestellen.

Snel en goed geholpen

Via telefonisch contact van prima advies voorzien. Heldere uitleg.

Super goed

Snelle leverin g en verrassing met de bandenlichters

Goede service en uitleg van vervangende onderdelen.

Uitstekend.

Top bedrijf goede snelle service

‘s avonds besteld en 12 uur later binnen

Zeer correct!

Keurig afgeleverd

I have not experienced

I have not take my packet why?

Snel en correct geleverd

Snel en correct

Fast delivery (1 week)

Verkkokauppa oli selkeä, tilauksesta tuli vahvistus sähköpostiin ja lähetystä pystyi seuraamaan verkosta. Tuote oli hyvin pakattu ja hinta kilpailukykyinen.

Unkompliziert und super schnell

Ich habe einen Planetengetriebe für ein Giant Twist bestellt, nach 2 Tagen war es schon in Deutschland. Als kleines Präsent war noch ein Satz Reifenmontagehebel (oder wie auch immer das heißt) dabei. Ich bin wirklich begeistert und werde hier wieder bestellen. Absolute Empfehlung!

SUPER

Ok. OK. OK

Everything is fine. Fast shipping. quality goods. Thank you

Everything is fine. Fast shipping. quality goods. Thank you

Top, bedankt.

Sie sind die einzige die ich im Internet gefunden habe die UART Verlängerungskabel gehabt haben. Die Lieferung war schnell und das Kabel passt perfekt.

Snelle levering, mooi artikel en goed verpakt.

Deze tas is super handig en heeft veel handige ritsen en vakjes. Als extra kreeg ik bandenlichters er bij, mijn man was daar heel blij mee!!

Super kundeservice og hurtig levering.

Hurtig levering til Danmark - ca. 5 dage fra bestilling til levering i Aarhus. Alt forløb nemt og hurtigt. Klar anbefaling herfra.

• Vil du anbefale os? Ja

mmmmmmm

Komen afspraak na

quick

Very fast delivery

Good service

Good price

parfait

Les pièces commandées sont des produits d'origine de très bonne qualité, bien emballées, livrées très rapidement.

Nopea toimitus oikea osa

Tehokasta nopeaa toimintaa, rullajarru edullisesti uusiksi

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Zelfs voor wat oudere ebike prima assortiment

Om mijn Giant ebike met voorwielmotor die het nog prima deed was het contact van de afstandsbediening vergaan . Zowel de stuurbevesting als de unit zelf waren op voorraad! Next day delivery en de fiets doet het weer prima. Een aanrader om hier eerst voor onderdelen te kijken en te shoppen

Quick an precise

Though it wasn’t the except part I received, it was usable and on time

Levering ok op afgesproken tijd

Levering ok op afgesproken tijd geleverd

Mohammad

ik heb een bedrijf wil ik account maken maar Gejukt niet moot meer bestellen daarna krijg een account de ook geen winst op mijn bestelling volgende keer bestel ik niet Moet vriendin geroot

Zeer snelle corecte levering alles duidelijk

Goede ervaring mee

Landstraat 3638