Bestelling correct geleverd. Alleen waren we zelf 1 koppeling vergeten te bestellen. Hierover contact gehad met de klantencervice. En dat mocht ik nabestellen. En hoefde geen verzendkosten te betalen. Wij komen hier zeker terug. En raden dit bedrijf iedereen aan

Zeer correcte en efficiënte firma

Na diverse bestellingen foutloos (en dat lukken niet veel bedrijven de laatste tijd) en via post.nl (onze voorkeur). Duidelijke facturen en paklijsten en vooral meedenken wat wij als particulier nodig hebben om de juiste materialen thuis te krijgen. Wij raden iedereen dit bedrijf aan, en zullen zelf zeker bij de vaste klanten gaan horen. Dank ook aan Dhr Buijtels onze helpende hand.

Cijfer tien is heel terecht.

Bij mijn voorlaatste bestelling werd er een verkeerd artikel geleverd. In plaats van afdekdoppen voor 16mm tyleenslang kreeg ik afdekdoppen voor flexibele cv leiding. Prettig kontakt met de klantenservice, de goede artikelen werden direkt opgestuurd. De verkeerd geleverde artikelen heb ik met Post.nl retour gestuurd waarbij ik het portobedrag direkt retour kreeg. Bij het openmaken van de doos met de goede afsluitdoppen bleek nog een heel handig kado'tje ( een thermos koffiebeker ) mee gestuurd te zijn. Kortom: heel goed geregelde organisatie met fijne medewerkers. Mijn laatste bestelling is weer helemaal korrekt geleverd. Bedankt Leidingshop. Lipko bij de Leij

Snel en netjes geleverd

pakketje compleet en snel geleverd.

Duidelijk, snel en betaalbaar.

Duidelijke site, waar je moeiteloos alles op leiding gebied kunt vinden. In vergelijking een nette prijs/kwaliteit verhouding. Heb mijn bestelde spullen de volgende dag binnen. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Leidingshop gaat aan de leiding als het om leveren gaat.

Leveren gaat altijd goed

Prima bedrijf om je spullen te bestellen.

Snel winkelen

Leidingshop had de goede pennen/oplossing om een kabelcircuit voor een robotmaaier vast te zetten, werden omgaand geleverd.

Besteld en geleverd zonder problemen

Geen idee

Altijd grappig als ze om een review vragen terwijl je pakket nog niet binnen is.....DPD meneer reed zaterdag in de straat. De goede man keek twee keer om zich heen en vertrok met de noorderzon in zijn onherkenbare busje. Ik reeg vervolgens de melding dat ik niet thuis was. Verder geen bericht meer van DPD gekregen over hoe nu verder. We wachten maar af.....

Goedemorgen Jeroen, Sorry dat de automatische mail voor de review en de levering elkaar vaak kruisen. Dit is inderdaad niet handig. Wat betreft de levering zie ik dat de zending als het goed is, gisteren om 16.32 geleverd is. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag dan ga ik er meteen achteraan. Met vriendelijke groet, Het Leidingshop team

Super goede en super snelle service

Ik ben enorm goed geholpen. Ondanks dat ik mijn bestelling behoorlijk last minute had geplaatst heeft Leidingshop.nl er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik de spullen op tijd binnen had. Ook dachten ze mee en gaven goede tips. Ik ben heel erg tevreden klant!

Pure klasse

Medewerkers met heel veel vriendelijk geduld Bij mijn administratief geklungel ivm met de betaling

Supersnelle levering

Ik bestel donderdag en wordt vrijdag al vroeg gebeld dat ik het kan ophalen ,,,een kleinigheidje vergeten dat ik vrijdagavond bijbestel ,,ook hiervoor wordt ik zaterdag rond 9.15 gebeld dat ik het kan ophalen,ik ben zeer tevreden over de snelle service

Super goed

Mijn eerste bestelling bij hun. Alles super goed .goede kwaliteit en prijsverhouding. Bij bol.com was ik voor het zelfde 11 euro meer kwijt geweest zeker een aanrader

Perfect geregeld.

Super!! Zeer snelle levering +de telefonische nabestelling zonder extra kosten pijl snel geleverd .

Voor de eerste keer bij jullie besteld,het enigste wat ik kan zeggen is supper!! Ook de telefonische nabestelling zonder extra kosten en fijne en goede uitleg aan de lijn. ga in de toekomst zeer zeker meer producten bij jullie bestellen. Vriendelijke groet a.peppelman

Lastig voor een leek

Ik had een gegalvaniseerde koppeling nodig. De draadeinden die ik moest verbinden hadden een diameter van ca 2.5 cm. Dat komt overeen met ca 1 inch. Dus ik een koppeling besteld van 1 inch. Dan blijkt dit niet correct te zijn, het moest 3/4 inch zijn. Dan deze ook nog maar besteld. Jammer dat de afmetingen niet duidelijk in cm op de site vermeld staan voor een leek als ik. De aflevering ging wel steeds supersnel.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een goede prijs

Altijd weer verbaast hoe Leidingshop zo’n goede prijs kan vragen voor kwaiteitproducten. Ik heb nu een aantal kereren naar irrigatiemateriaal gezocht en kom iedere keer uit bij de Leidingshop met de meeste keus en de beste prijs. Levering is snel en correct..

Uitgebreid assortiment snelle levering

Goeie website. Uitgebreid assortiment. Zeer snelle levering. Kan niet wachten om de druppelslangen aan te gaan leggen. Jaar geleden ook druppelslangen via de Leidingshop gekocht. Ook toen perfecte service en levering. Slangen doen het prima!

Supersnelle levering

Normaal schrijf ik nooit een review. Maar dit was heel was wel heel bijzonder. Ik heb mijn producten smorgens om 10 uur besteld en had het de volgende dag om 11 uur al binnen.

Goede en snelle levering

Geen toevoegingen

Te weinig terugkoppeling

De producten hebben een redelijke prijs maar het zou wel fijn zijn als er een terugkoppeling zou zijn als iets niet voorradig is. Na contact met de leverancier was het spoedig geregeld, en komt alles gelukkig nog op tijd binnen.

Prima product, snelle levering, goede prijs

Ik had een infiltratieput met buis besteld bij Leidingshop. Mooie prijs inclusief levering. Werd snel geleverd en put is inmiddels geïnstalleerd. Helemaal tevreden met de put en Leidingshop.

Probleem snel opgelost met de juiste onderdelen nadat er vorstschade was ontstaan. Snelle levering en goede prijs kwaliteit van de toegestuurde onderdelen.

Overzichtelijke site, goede producten en snelle levering!

Op de site precies gevonden wat ik zocht, na het bestellen ontving ik na zeer korte tijd al de verzend bevestiging en de volgende dag kwam het keurig binnen! Zeker een aanrader