Fantastische service en ondersteuning!

Via Leidingshop had ik een Gardena sproeicomputer met toebehoren besteld. De vragen die ik daarbij had werden vlot en deskundig beantwoord. Ook prijzen waren Ok. Toen na enkele weken bleek dat Gardena leveringsproblemen had en levering opschoof naar latere datum, was het Leidingshop die daarover als eerste communiceerde. Zij stelden voor om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, maar lieten aan mij de keus. Omdat Gardena levering maar bleef uitstellen, ben ik uiteindelijk ingegaan op het voorstel om de order te annuleren en het geld terug te geven. Een dikke onvoldoende voor Gardena, maar een 10 voor Leidingshop!!

Snel en goedkoop

Goede site, prijs kwaliteit perfect , super snel geleverd.

Goede prijs, snelle levering

Product was niet het goedkoopste maar door gratis verzenden boven 50,- was Leidingshop alsnog de beste keuze. Prima leveringupdates en snelle bezorging.

besteld en snel geleverd..

ik had met spoed koppelingen nodig, normaal ga je dan naar een bouwmarkt, shit niet de juiste maat. Dan via het web, al snel kom je via Google bij Leidingshop terecht. Bestellen vanuit je luie stoel, dag van aanlevering aangeven en dan ook nog op de dag in huis krijgen. Helemaal top gewoon.

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering, concurrerende prijzen. Spullen goed verpakt.

Goede service, goede producten, goede prijs

Goede service, goede producten, goede prijs

Veel artikelen overzichtelijke site niet duur en snel geleverd

Ik zocht wat Tyleen slang en kon ze gemakkelijk vinden op de site en de koppelingen die ervoor nodig zijn overzichtelijk en bij elkaar. Er waten verschillende tyleenslangen zoals voor de planten buiten om een sproeisysteem te maken ze hebben er zelf sproeiers voor. En slang voor water voor consumptie. En erg goedkoop. Supersnel geleverd en perfect ingepakt. Voordat het bezorgd wordt krijg je een e-mail waar en wanneer het bezorgd gaat worden.

suppersnel en correct

item was zoals het beschreven stond , een echte aanrader

Snele levering. Top prijzen. 100% tevreden

snelle levering voor een goede prijs

zoals gezegd snel en voor een goede prijs

Eerste keer en TOP

Snelle levering en goed product. Heel tevreden

verrassend snel en goed!

Vandaag besteld, en morgen stond ie al voor de deur!! In de vakantietijd. Goed, een PVC bochtje was geplet.. tijdens vervoer. Geen gezeur en een nieuwe wordt aangeboden! Prima bedrijf.

Ondanks vakantieperiode toch snel geleverd!

Snel in huis. Wel op veel plaatsen knik in de tuinslang. Hopelijk doet dit niet af aan de kwaliteit. Mijn vraag hierover werd snel en correct beantwoord👍

Goei prijs kwaliteit verhouding.

Ik vind het een goeie online shop, toch heb ik een paar aandachtspuntjes. De website is niet helemaal top voor op de telefoon, een status vermelding van je order in je profiel zou wel handig zijn. Verder ben ik wel te vreden! Kom er zeker weer als ik wat nodig heb!

Toch nog snel geleverd ondanks de vakantieperiode.

Prima. Wel is leidingshop veel te snel met de vraag om een review te geven over het geleverde. De mail met het beoordelingsverzoek ontving ik enkele dagen eerder dan het geleverde en dat is ongepast. Bovendien moet ik het materiaal nog in het werk gaan toepassen. Daarna kan ik pas een echt oordeel geven. Mijn advies: stuur voortaan het beoordelingsverzoek niet eerder dan een weekje na aflevering.

super!

snel geleverd, helaas een dag later, maar dat kwam door DPD daar konden jullie niets aan doen

Grote bestelling in 1x goed en snel geleverd

De vooraf aangegeven leveringsvoorwaarden worden waargemaakt en je word op de hoogte gehouden over waar je pakket is.

goed,

Alles ok ontvangen. Kon alles gelijk aansluiten en het werkte.

Het is prettig werken met goede spullen.

Prima levering

Snel geleverd, ook ondanks vakantietijd. Prijs zeer concurrerend. Zeker een aanrader.

Dik tevreden

Geprobeerd uw artikel in andere sites te kopen. Steeds mislukt. Bij de ene emailadres onjuist en de andere telefoonnummer onjuist. Van alles geprobeerd maar ho maar. Uiteindelijk uw site genomen met een snel resultaat. Snel met antwoord geven en nog sneller met afronding. Uw aangegeven levertijd was eveneens zo snel binnen een dag werd dit artikel afgeleverd. Mooi verpakt bovendien. Ik ben heel tevreden en weet ,wanneer ik weer iets nodig heb,U te vinden. In ieder geval zal ik Uw site bij anderen zeer zeker aanbevelen.

Snelle levering voor een goede prijs

Helaas ontbrak er 1 onderdeel van de bestelling. Verder snelle levering

Goede prijs, goede service

Ondanks de bouwvak periode op internet besteld. Volgende dag af kunnen halen. Ideaal

Goede service en snelle levering, ondanks bouwvakperiode

Goede service en snelle levering, ondanks bouwvakperiode

Aantrekkelijke site van Leidingshop

De artikelen op Leidingshop zijn scherp geprijsd en snel geleverd.

Over Leidingshop