Filters

8

perfect

Ik haat dit

  • Aanbevelen? Ja
8

keurig en snel

Snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geregeld en snel

ik heb een waterafsluiter gekocht die bijna nergens te bestellen is. deze is keurig binnen twee dagen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel en alles in orde geleverd

top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Degelijke kwaliteit bakgoot en bijbehorende onderdelen

De bestelling is goed ingepakt en onbeschadigd kompleet geleverd, door de nauwkeurige pasvorm is het monteren eigenlijk probleemloos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Zo snel dat de transporteur geheel onverwacht, maar ook zeer snel voor de deur stond. Die communicatie zoiets beter kunnen, maar dit is niet aan leidingshop.nl Dus een rectificatie van vorige recensie

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, top produkt

Snel verzonden, goed verpakt en precies het product dat ik nodig had!

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Duidelijke site Vlotte afhandeling Altijd vriendelijke mensen die je graag helpen en duidelijke uitleg. Ook in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Onvoorspelbaar super

ben uiterst tevreden met een super vlugge levering van mijn product dat met de coronatoestanden niet evident is om binnen een dag te leveren met dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Besteld en snel geleverd.

Besteld, snel geleverd en geen gezeur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goed verpakt, artikel zoals vermeld top, correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne website met duidelijke foto's

Door de foto's en omschrijvingen is alles snel te vinden. Bezorgen en communicatie daarover is ook erg snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, super meedenken en afspraken nakomen.

Super positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring

Bestelling geplaatst en keurig op tijd binnen Zelf had ik een fout gemaakt in de bestelling en ik kon de volgende dag op zaterdag komen ruilen door vertraging was ik eigenlijk 10 minuten te laat ze reden al weg maar vroegen toch wat ik kwam doen alles werd weer opengedraaid en ik werd toch nog geholpen en mijn werk kon afgemaakt worden. Super blij met deze klantvriendelijk Zeker een aanrader om je bestelling hier te doen. Snel correct en zeker klantvriendelijk. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering.

Alles volgens order correct gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leidingshop ontdekt

Ik heb als eigenaar van bedrijfs onroerend goed, voor de eerste keer de materialen besteld bij Leidingshop.nl, dit is mij zeer goed bevallen. De snelheid en volledigheid van de bestelling was geweldig ! Voor een afhaal order, binnen 4-5 uur stond alles netjes ingepakt klaar. Ik ben jullie ambassadeur ! Ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en netjes bezorgd

Goed verzorgd en netjes bezorgd ben zeer tevreden ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Jammer dat voor dpd vervoer gekozen is 3 februari besteld en nu 11 februari nog niets in huis

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag heer Roos, Beste Arend, Allereerst onze excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te horen dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Ik zie dat de bestelling op dinsdagavond 2-febr besteld is. Wij hebben deze woensdag 3-febr direct ingepakt en aangeboden aan de pakketdienst. Helaas hebben in die tijd de weersomstandigheden niet echt meegeholpen. Zoals ik kan zien heeft uw pakket op 10-febr een laatste scan gehad ter uitlevering. Ik neem dus aan dat uw pakket ondertussen bij u is. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit uiteraard graag van u. Het is dan fijn als u belt en/of een e-mail stuurt zodat wij dit direct op kunnen pakken. Nogmaals excuses voor de late reactie. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop B.V.

9

goed en accuraat

alles snel en terdege afgehandeld,verbeterpunten is als spijkers op laag water zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede website

No nonsens website Kort en duidelijk site top Gr Adriaan

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne ervaring

altijd een snelle levering en het juiste materiaal hartelijk dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bezorger maakt fout

Los van het product werd een open doos en leidingwerk voor mijn deur gedropt. Zodoende ontbraken er producten of zijn deze kwijt geraakt. De leidingshop heeft dit prima opgelost door de missende producten snel na te leveren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag heer Bodewitz, Beste Rene, Ik zie dat u direct contact heeft gehad met mijn collega Sara. Zij heeft toen ook aangegeven dat wij het zeer spijtig vinden dat uw bestelling op deze manier bij onze klant aankomt. Wij hebben helaas geen controle over wat de pakketdiensten doen met de dozen/pakketten. Door ons worden deze goed dichtgeplakt en bij grotere zendingen, zoals bij u, ook nog eens dicht geniet. Sara heeft een foto aan u gevraagd zodat wij dit kunnen bespreken bij onze pakketdienst. De artikelen welke hierdoor verloren zijn geraakt hebben wij direct naar u opgestuurd. Wij betreuren het daarom dan ook dan u ons, ondanks dat wij hier geen schuld aan hebben en het z.s.m. voor u opgelost hebben, toch een cijfer 1 geeft. Hopelijk bent u, ondanks de slordige uitlevering, wel tevreden over onze producten. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop B.V.

10

Overzichtelijke site, snelle levering, goede communicatie

Uitstekend. Overzichtelijke site, goede communicatie t/m levering, snel geleverd. 100 punten !

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snel en foed verpakt geleverd. Vlij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geleverd

Goed en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd