Website en levering perfect

Duidelijke informatieve website. Levering zoals afgesproken

Ruime keuze, goede tips, snelle service

Ruime keuze, goede tips, snelle service

Door een verkeerde beregenings pomp zijn we in de winkel zelf uitstekend geholpen door adviezen en aanbevelingen. Geweldig en nogmaals hiervoor bedankt.

Goed artikel en snel geleverd

Prettig en correct

snel en netjes geleverd

snel en netjes geleverd tegen een scherpe prijs

Alles volgens planning

Heb maar een klein onderdeel besteld via de website en had ik snel nodig. Super handig dat je zelf kan aangeven wanneer je het geleverd zou willen hebben! Prima volgens planning geleverd! Helemaal top!

snel afgehandeld

geweldig

de prijzen zijn goed te doen, telefonisch contact duidelijk en klant vriendelijk en de bezorging is precies zoals het aangegeven werd.

Had een lever datum in gevuld en gekregen in de carona tijd.

Aan hun afspraken gehouden.

Mijn bestelling snel en keurig verpakt En snelle levering

Prima levering en degelijke spullen.

Snelle levering en goede spullen.

Goede winkel, mindere bezorgservice

Winkel is prima maar vragen hoge bezorgkosten, helaas is de pakket dienst minder snel wat dan beetje tegenvalt

Beste Ivo, Jammer dat u niet tevreden bent. U heeft de bestelling donderdag 24 september jl. geplaatst en is dezelfde dag nog aan u verzonden, de verzendkosten zijn € 6,50 zoals ook vermeld staat op de website. Het pakket is vrijdag aangekomen in het depot in Veenendaal en vanochtend bij u afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Team Leidingshop

Supper

Snelle levering en uitstekende.

Gewoonweg goed

Bestelde waren netjes en op tijd geleverd tegen een competitieve prijs.

helaas niet wat er op de site stond

duurde te lang en ook nog een andere kleur dan op de site.

Beste Rob, Het klopt dat u het artikel in een iets andere kleur heeft ontvangen. Dit is vorige week inmiddels aangepast op de website, het artikel is afkomstig van een andere leverancier. Uw order is maandagochtend direct in behandeling genomen en is op dat moment niet voorradig geweest. Zodra wij het binnen hebben gekregen is dit direct op woensdag aan u verzonden en op donderdag geleverd. Met vriendelijke groeten, Team Leidingshop

snelle levering, goede kwaliteit spullen

snelle levering, goede kwaliteit spullen. Verpakking goed en duurzaam, geen mega grote dozen die half leeg leeg. Goed materiaal, duidelijke site en ook de verzend communicatie is snel, duidelijk en helder

hoed en vlug

iets duurder maar veel vlugger geleverd

Snelle levering, goed product

Bij bestelling had ik niet gezien dat je de maat moest aanvinken dus de volgende dag een te kleine PVC kogelafsluiter in huis die voor ons onbruikbaar was. Een nieuwe in de goede maat besteld, ook vlot geleverd. Eén maar....jammer dat ik voor de retourzending ook verzendkosten moest betalen. Zo is een kogelafsluiter die onbruikbaar is flink duurder geworden.

top service

snelle levering uitstekend produkt

Levertijd slecht

Product besteld, door webwinkel wordt bericht gestuurd dat product is verstuurt. Na 3 dagen product nog steeds niet in huis. Ondanks goed opgegeven adres wordt er door hun vervoerder DPD gezegd dat product niet afgeleverd kan worden op adres. Ander product van andere webwinkel ook vervoerd door DPD wordt wel afgeleverd op zelfde adres. Loop door de late levering nu al twee dagen achterstand op in mijn planning.

Beste Ed, Dat is heel vervelend, wij hebben DPD om een reactie gevraagd. Heeft u de link van DPD die wij aan u doorgestuurd hebben om controle van de juiste adresgegevens wel ingevuld en bevestigd? Dit ook om verdere vertraging te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Team Leidingshop

Top ervaring

Snelle en correcte levering. Alles perfect volgens afspraak

Degelijk materiaal, goede werking Supersnel geleverd

Subliem

Sneller kan niet. Een zeer correcte afhandeling van de bestelde goederen. Nog nooit een internetsite gevonden die zo efficiënt werkt. Prachtig

Goede communicatie Goede prijs, degelijke producten