Alles zoals beloofd, duidelijk en snel...

Alles zoals beloofd, duidelijk en snel...

top service en kwaliteit

correcte prijzen, snelle levering

Product was snel en goed geleverd.

Scherpe prijzen en snelle, punctuele, levering

Gewoon goede producten voor een goede prijs en de levering en het contact met de vrachtvervoerder was ook goed.

Product voldoet aan verwachtingen.

Netjes en op tijd geleverd.

Fijn geholpen.

De medewerkers heeft haar best gedaan om me te helpen met mijn bestelling. Het artikel was niet op voorraad, maar uiteindelijk ontving ik toch de gehele bestelling. Super!

snelle levering, juiste materiaal, perfect

snelle levering, juiste materiaal, perfect

Prima product

Product volgens verwachting en snel geleverd.

prima , snelle service, goede kwaliteit

Het warmte lint is de volgende dag geleverd. Prima kwaliteit.

Zeer snel binnen keurig verpakt en thuis bezorgd

snelle service

gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Keurig geregeld

De bestelling kwam in twee delen, vanwege de lange lengtes. Keurig aangegeven wanneer dit bezorgd werd. De losse onderdelen waren netjes verpakt.

Snelle service.

Snelle levering. Niks op aan te merken

Snel en perfect

Snel

Fijne ervaringen, maar kan net iets beter.

Zoals gezegd, fijne ervaringen in het verleden! Echter vind ik de levering toch net even te lang en te onduidelijk. Als ik voor projecten vooraf in moet kopen is het goed te doen, omdat je dan ruim voor aanvang in kan kopen. Maar als je dan echter op een klus bezig ben en extra spullen nodig heb, dan bestel ik toch liever bij de concurrent omdat het dan zeker de volgende dag in huis is. Paar keer besteld rond 13:00 maar dan is het zeker de volgende dag niet in huis en dat is jammer. Dus goede ervaringen, maar kan altijd beter!

Doet wat ze beloven

Snelle levering en het product voldoet aan alle verwachtingen.

goed verlopen top

Alles ok

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit pvc, zal zeker weer bestellen

Attente service. Doen zich alle moeite

Attente service. Doen zich alle moeite

Bestelling via de site en ondersteuning van medewerkers is goed

Levering middels post.nl verloopt binnen de gestelde termijn. Dit geldt niet voor de vrachtpost waarvoor je een aanzienlijk bedrag betaalt. Zij hebben een week op zich laten wachten terwijl op de site drie werkdagen wordt aangegeven. Hierdoor ontstaan vertragingen in de werkzaamheden en dienen de installateurs hun werkzaamheden op de betreffende locatie te staken.

gewoon goed

gewoon zo als je verwacht.

Goed en snel

Snel, goede prijs en netjes verpakt

Pex-leiding 26mm/50 m besteld voor een goede prijs en netjes verpakt en snel geleverd.

Eijkenakker 1

5571 SL Bergeijk

+31 (0)85 401 9164

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!