Goede service en snelle levering

Bij het open maken van de verpakking bleek dat niet alle bestelde artikelen geleverd waren, door een fout waren er andere artikelen geleverd. Dit is netjes opgelost en de ontbrekende artikelen zijn nog de zelfde dag verzonden.

Opgelost maar waardeloos

Ik had een slang besteld die binnen 3 dagen er zou zijn omdat die op voorraad zou zijn. Heb ruim een week gewacht en het artikel was er niet. Vervolgens op woensdag gebeld en zou vrijdag van de leverancier komen en zou ik het uiterst dinsdag hebben.. weer een week geen reactie weer gebeld, niet op de hoogte gesteld en kon hem einde van de maand ontvangen. Opzich een prima zaak maar communiceer naar je klanten als iets vertraagd is

Bekeken besteld en afgeleverd zoals afgesproken helemaal top

Als zeer positief

Prime service.

Zeer aangename kennismaking, ruim aanbod.

Vrij snel in huis

Vrij snel in huis

Snelle levering en grote keuze

Groot assortiment, altijd snel geleverd en goede prijzen.

doen wat ze zeggen

Makkelijk te bestellen en het wordt snel geleverd

Goeie en duidelijke communicatie. Zelfs na verkoop. Echt een aanrader. Met deze firma doe ik met veel plezier nog zaken in de toekomst.

Bedankt voor de mooie review, Davy! Fijn om te horen dat de communicatie goed en duidelijk is. Ze zeggen ook wel eens: communication is key ;) We wensen je veel succes met de klus en zien je de volgende keer graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Groot assortiment, snelle levering

Goed verpakt en scherp geprijst

Snel en correct geleverd

Bestelde artikelen werden correct en snel geleverd. Daarnaast heeft Leidingshop eenngoede prijs/kwaliteit verhouding.

Bedankt voor de review, Hans! Wat fijn om te lezen dat de bestelde artikelen zowel goed werken als snel geleverd zijn. We wensen je veel succes met de klus en hopen je de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Goede snelle service

Goe

Prijs en levering OK

Zonder probleem

Snelle levering en denken met je mee.

Ik koop hier al jaren en altijd wordt snel geleverd. Als ik een probleem heb denken ze met me mee en er altijd is er een snelle en goede oplossing.

Bedankt voor de mooie review Erik. Leuk om te lezen dat je al jaren besteld, een trouwe klant dus! Een mooier compliment kunnen we dan ook niet krijgen, we denken inderdaad graag met je mee en zoeken altijd naar een oplossing. Problemen? die bestaan niet, alleen uitdagingen ;) Wellicht tot snel! Groetjes, Team Leidingshop

geweldig

zeer goed en netjes

Supersnel

Prima shop, snel en uitgebreid assortiment

Snel en correct geleverd.

Eenvoudig te bestellen en een zeer ruime keuze, perfect

Bedankt voor de review, Niek! Perfect, daar doen we het voor! ;) Fijn om te horen dat het bestelproces gemakkelijk was en dat ons assortiment goed in de smaak viel. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Zeer correcte levering.

Snelle levering en prima producten

Makkelijk bestellen in de webshop. Snelle levering en prima produkten. Aan te bevelen. Al meerdere keren hier besteld

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Mijn foutje probleem loos opgelost

Mijn goot pakket dat geen wat was besteld keurig afgeleverd door een aardige chauffeur en behulpzaam Maar foutje door mijn te weinig goot besteld kwam 32 cm Gebeld met Heidi en per pakket dienst 50 cm goot verzonden en mijn goot project is gereed en zeer tevreden

Bedankt voor de review, Simon! Dit compliment geven we rechtstreeks door aan Heidi (en we mogen Peter natuurlijk niet vergeten). Zij hebben inderdaad met je meegedacht om dit tekort van 32 centimeter zo efficiënt en prijstechnisch gunstig mogelijk op te lossen. Succes met je klus en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

good products

great selection of parts! And good quality. Unfortunately, I needed a lot of plastic pipe clamps. that cost 0,85€ per piece in this shop, other shops sell for 0.25€, significtant price difference, so I had to split my order in two and buy from two seperate shops, which despiste paying for shipping twicem still saved me money on the total order.

Thank you for the review, Rasmus! It's great to hear that our assortment meets your expectations and that the products are of good quality. That's what it's all about! That is indeed quite a price difference. Could you tell us which item this concerns? Then we can look into it. Naturally, you want to buy as much as possible in one place, but the prices should match up as well. We look forward to hearing from you. For now, good luck with the job! Best regards, Team Leidingshop

Betrouwbaar no nonsens bedrijf

Al verschillende bestellingen geplaatst en steeds snel en correct geleverd aan zeer aanvaardbare prijzen in deze dure tijden. Laatste bestelling was er een foutje gebeurd, een item was niet meegeleverd en ik had het pas laat na ontvangst en aftekenen van de levering gemerkt. oOp zaterdag een mailtje met foto van het geleverde gestuurd met de opmerking over het manko en ZONDAG al mail retour met bevestiging dat het manko item asap geleverd wordt. DAT IS PAS NO NONSENS SERVICE. Dikke duim voor team leidingshop

Bedankt voor de mooie review, Alain. Wat fijn om te lezen dat je al meerdere bestellingen hebt geplaatst, echt een trouwe klant dus! Dat je zelfs op zondag een reactie hebt ontvangen op je mail, is inderdaad luxe ;) Eerlijk is eerlijk, wanneer we een foutje maken, willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Of dat nu op een doordeweekse dag is of, zoals in dit geval, op zondag. Zo kun je snel weer verder met je klus! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snelle levering en alles zoals besteld

Snelle levering en betaalbaar

Alles netjes op tijd.

Volgens afspraak

Eijkenakker 1

5571 SL Bergeijk

+31 (0)85 401 9164

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid