Snel en professioneel

Goede levering en goede communicatie

Geen opmerkingen

Nvt

Snelle levering, artikelen zoals beloofd !

Vanaf een duidelijke site heb ik meerdere artikelen besteld en na 2 dagen mogen ontvangen. Alles in orde en zeker voor herhaling vatbaar. In het pakket zat zelfs een kortingsbon voor de eventuele 2e bestelling !

de levering liep vlot en correkt

de website was overzichtelijk en de bestelling verliep vlot

Prima product, snelle levering

De kunststof bladvangers werken prima in de dakgoot en passen uitstekend.

Goed materiaal en snel geleverd

Prima snelle levering. Op tijd zoals beloofd.

Perfect!

Er werd per ongeluk een verkeerd item geleverd. Na vlot contact met de klantenservice werd de fout direct rechtgezet en werd het juiste item meteen verstuurd. Geen gezeur, gewoon doen. Heerlijk!

Gewoon goed

Gewoon goed

Na bestelling snelle levering

bijzonder prettig met leidingshop zaken te doen

Goede service en snelle levering.

Gekochte spullen werden nog voor afgesproken dag geleverd. Meteen verwerkt. Werkte prima.

Op de valreep van de dag bestelde ik een product dat ik de volgende dag nodig had. Na telefonisch overleg hebben ze de order alsnog kunnen verwerken en had ik het de volgende dag in huis. Zo soepel verlopen als water dat door de leiding stroomt! Niet in de laatste plaats een zeer goede prijs dat elders enkel (veel) duurder was. Nogmaals bedankt!

Supergoed goedkoop en snel geregeld!

Besteld in eerste instantie verkeerde besteld maar gelijk gebeld volgende dag en geannuleerd en nieuwe besteld die had ik direct volgende dag in huis!! Toppp

correct

alles ging Vlot

goede en snel leveren voor een goede prijs

top spullen

Prima prijzen en goede afhandeling

Netjes geleverd op de aangegeven dag

Goede website en prijzen

Goed en snel geleverd voor een goede prijs

Snel besteld volgende dag klaar in de winkel

Contact gezocht met de vraag hoe snel een bestelling klaar kon liggen zodat ik het een dag later kon ophalen in de winkel. Dat was geen probleem. Werd de zelfde middag al gebeld dat het klaar lag. In de winkel prima geholpen met wat extra vragen en onderdelen

Snel, goed en goedkoop.

Zeer duidelijke webshop. Makkelijk bestellen. Snelle levering. Gewoon top.

Gemakkelijk bestellen

Jammer dat een korting van 5 euro pas geldig is vanaf 75 euro.

Snel en compleet

Een bestelling gemaakt waarbij voor sommige artikelen meerdere dagen levertijd werd afgegeven. Toch alles binnen de beloofde tijd geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Correcte afhandeling van jullie

Enkel post nl liet lang op zich wachten

Prima producten snelle levering

De producten die ik bestelde werden snel bezorgd.