Geweldige Service!

Ik heb voor het eerst een bestelling bij Leidingshop gedaan. Zij hebben me perfect geholpen en de bestelde goederen waren een dag na de bestelling, keurig verpakt, in huis.

zeer snelle en goede klantenservice

Mijn watertimer was defect geraakt. Sara van klanten service heeft dit professioneel, snel en correct afgehandeld. Chapeau Sara

Een klantenservice zoals deze behoort te zijn!

Op dinsdag besteld. Na een klein probleempje mijnerzijds met de bestelling, een mailtje gestuurd, Snelle reactie met een linkje en de bestelling was definitief. De volgende dag gewoon door PostNL netjes afgeleverd. Complimenten voor de overzichtelijke site. Dat was wat anders dan een zeer rommelige onoverzichtelijke Duitse bouwmarkt waar ik me snel uit de voeten heb gemaakt. En zo toch maar voor een bestelling online heb gekozen. Hiervan heb ik zeker geen spijt. Dank en houden zo. Bert

Alles netjes ontvangen en snel

voorlopig goed

Mijn eerste bestelling werd niet correct geleverd daar er meerdere stukken ontbraken.Ik kon geen contact krijgen met het bedrijf ,maar werd na mijn slechte review zelf opgebeld.De dame was vriendelijk en heeft alles in orde gebracht.Ik heb opnieuw iets besteld en ben in blijde verwachting.

NOOIT meer

Pas op met dit bedrijf... ik krijg een koppeling van nog geen 5 euro beschadigd geleverd.... dit geef je telefonisch door en krijg te horen geen probleem.. nu stuur je dit terug op eigen kosten....en krijg je te horen dit doen wij nooit.... weg blijven van dit bedrijf.... klanten service staat helaas niet op prio 1.... mensen vals informeren en geld binnen harken staat op nummer 1 .. ga naar warmte service kost je meer maar geen gezeik en direct je spullen.... wees gewaarschuwd ! Ps ze vernietigen zonder jou toestemming jou eigendommen

Beste meneer, Het spijt ons dat u ons bedrijf als onbetrouwbaar bestempeld wat ons inziens onterecht is. U krijgt op 5/5/2021 een levering; meldt ons op 12/5/2021 dat er spullen retour komen omdat ze fout besteld/ niet meer nodig zijn. Geen probleem, dit mag altijd binnen 14 dagen, ongebruikt en in originele verpakking. Op 14/5/2021 ontvangen wij diverse artikelen retour waaronder 1 artikel gebruikt dus onverkoopbaar. Dan meldt dat u dit artikel beschadigd ontvangen heeft maar wij hebben deze opmerking nooit ontvangen toen deze op 5/5/2021 geleverd was. Als u ons dit gemeld had met een foto hadden wij dit netjes geregeld en een nieuwe opgestuurd. Het is daarom erg vervelend dat u naar aanleiding van dit voorval ons bedrijf als onbetrouwbaar bestempeld maar u heeft natuurlijk altijd het recht om naar een andere leverancier te gaan. We hadden het graag voor u opgelost maar in deze hebben wij niet de kans gehad. Het spijt ons daarvoor. Met vriendelijke groet, Het Leidingshop team.

Prima materiaal en service.

Had een probleem met de buizen maar werd snel, vlot en correct afgehandeld

Bestelling correct geleverd. Alleen waren we zelf 1 koppeling vergeten te bestellen. Hierover contact gehad met de klantencervice. En dat mocht ik nabestellen. En hoefde geen verzendkosten te betalen. Wij komen hier zeker terug. En raden dit bedrijf iedereen aan

Zeer correcte en efficiënte firma

Na diverse bestellingen foutloos (en dat lukken niet veel bedrijven de laatste tijd) en via post.nl (onze voorkeur). Duidelijke facturen en paklijsten en vooral meedenken wat wij als particulier nodig hebben om de juiste materialen thuis te krijgen. Wij raden iedereen dit bedrijf aan, en zullen zelf zeker bij de vaste klanten gaan horen. Dank ook aan Dhr Buijtels onze helpende hand.

Cijfer tien is heel terecht.

Bij mijn voorlaatste bestelling werd er een verkeerd artikel geleverd. In plaats van afdekdoppen voor 16mm tyleenslang kreeg ik afdekdoppen voor flexibele cv leiding. Prettig kontakt met de klantenservice, de goede artikelen werden direkt opgestuurd. De verkeerd geleverde artikelen heb ik met Post.nl retour gestuurd waarbij ik het portobedrag direkt retour kreeg. Bij het openmaken van de doos met de goede afsluitdoppen bleek nog een heel handig kado'tje ( een thermos koffiebeker ) mee gestuurd te zijn. Kortom: heel goed geregelde organisatie met fijne medewerkers. Mijn laatste bestelling is weer helemaal korrekt geleverd. Bedankt Leidingshop. Lipko bij de Leij

Snel en netjes geleverd

pakketje compleet en snel geleverd.

Duidelijk, snel en betaalbaar.

Duidelijke site, waar je moeiteloos alles op leiding gebied kunt vinden. In vergelijking een nette prijs/kwaliteit verhouding. Heb mijn bestelde spullen de volgende dag binnen. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Leidingshop gaat aan de leiding als het om leveren gaat.

Leveren gaat altijd goed

Prima bedrijf om je spullen te bestellen.

Snel winkelen

Leidingshop had de goede pennen/oplossing om een kabelcircuit voor een robotmaaier vast te zetten, werden omgaand geleverd.

Besteld en geleverd zonder problemen

Geen idee

Altijd grappig als ze om een review vragen terwijl je pakket nog niet binnen is.....DPD meneer reed zaterdag in de straat. De goede man keek twee keer om zich heen en vertrok met de noorderzon in zijn onherkenbare busje. Ik reeg vervolgens de melding dat ik niet thuis was. Verder geen bericht meer van DPD gekregen over hoe nu verder. We wachten maar af.....

Goedemorgen Jeroen, Sorry dat de automatische mail voor de review en de levering elkaar vaak kruisen. Dit is inderdaad niet handig. Wat betreft de levering zie ik dat de zending als het goed is, gisteren om 16.32 geleverd is. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag dan ga ik er meteen achteraan. Met vriendelijke groet, Het Leidingshop team

Super goede en super snelle service

Ik ben enorm goed geholpen. Ondanks dat ik mijn bestelling behoorlijk last minute had geplaatst heeft Leidingshop.nl er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik de spullen op tijd binnen had. Ook dachten ze mee en gaven goede tips. Ik ben heel erg tevreden klant!

Pure klasse

Medewerkers met heel veel vriendelijk geduld Bij mijn administratief geklungel ivm met de betaling

Supersnelle levering

Ik bestel donderdag en wordt vrijdag al vroeg gebeld dat ik het kan ophalen ,,,een kleinigheidje vergeten dat ik vrijdagavond bijbestel ,,ook hiervoor wordt ik zaterdag rond 9.15 gebeld dat ik het kan ophalen,ik ben zeer tevreden over de snelle service

Super goed

Mijn eerste bestelling bij hun. Alles super goed .goede kwaliteit en prijsverhouding. Bij bol.com was ik voor het zelfde 11 euro meer kwijt geweest zeker een aanrader

Perfect geregeld.

Super!! Zeer snelle levering +de telefonische nabestelling zonder extra kosten pijl snel geleverd .

Voor de eerste keer bij jullie besteld,het enigste wat ik kan zeggen is supper!! Ook de telefonische nabestelling zonder extra kosten en fijne en goede uitleg aan de lijn. ga in de toekomst zeer zeker meer producten bij jullie bestellen. Vriendelijke groet a.peppelman

Lastig voor een leek

Ik had een gegalvaniseerde koppeling nodig. De draadeinden die ik moest verbinden hadden een diameter van ca 2.5 cm. Dat komt overeen met ca 1 inch. Dus ik een koppeling besteld van 1 inch. Dan blijkt dit niet correct te zijn, het moest 3/4 inch zijn. Dan deze ook nog maar besteld. Jammer dat de afmetingen niet duidelijk in cm op de site vermeld staan voor een leek als ik. De aflevering ging wel steeds supersnel.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een goede prijs

Altijd weer verbaast hoe Leidingshop zo’n goede prijs kan vragen voor kwaiteitproducten. Ik heb nu een aantal kereren naar irrigatiemateriaal gezocht en kom iedere keer uit bij de Leidingshop met de meeste keus en de beste prijs. Levering is snel en correct..