product was goed. alleen jammer van de pleister

De bestelde producten waren snel geleverd. Alleen jammer dat er een gebruikte pleister in de verpakking zat. Zeker in deze tijd met alle hygiene regels.

Vlot en compleet

Niet in de rij staan bij de bouwmarkt: gewoon online bestellen, bijna net zo snel en veel gemakkelijker. Zeker tijdens de ‘stay at home’ een uitkomst!

Snel en correct

De bestelling eenvoudig geplaatst op de site, daarna snelle en correcte levering.

Vlotte levering en kwaliteit

Prima duidelijke website, waar alles keurig staat geordend en vlot afgeleverd ,dus klus alweer gefixt !

snel geleverd, correcte service

snel geleverd, correcte service

Uitmuntende service

Per ongeluk waren twee verkeerde koppelingen geleverd. Nog voor ik een mailtje terug had waren de nieuwe al onderweg.

snel geleverd, goede producten en netjes verpakt

Goed en snel geregeld

Makkelijke webshop, direct door verwezen naar de juiste artikelen die bij elkaar horen,

Voor eerste keer bestelling geplaatst,top.

Was zeer dringend op zoek naar koppelmateriaal voor waterleiding in koper, onmiddellijk alles gevonden. Leuke hints. Bestellen gaat vlot, levering super snel(ondanks Corona crisis).

alles probleemloos

Goed materiaal en snel geleverd

Pakket wat verkeerd bezorgd door pakketservice en er werd direct nieuwe bestelling opgestuurd.

Het bedrijf heeft mijn leiding keurig op de afgesproken tijd afgeleverd, ondanks deze lastige dagen.

Uitgebreid assortiment, goede prijs en service

Eerste keer dat ik wat besteld had bij Leidingshop. Helaas was 1 item verkeerd geleverd. Mailtje gestuurd en de volgende dag lag het juiste item op de mat. Super service.

goed en snel

Gewoon perfect... next-day-delivery

Snelle en betrouwbare levering, top shop!

Gehele beregening installatie voor onze tuin hier besteld. Alles snel geleverd voor een scherpe prijs met goed advies.

Snel en uitstekende kwaliteit

Snel geleverd....prijs perfect.... kwaliteit van bestelde zeer goed. Zijn verrast door kwaliteit en prijs

Een schop met vertrouwen op elk vlak!

Zeer snelle reactie op een gestelde vraag via mail met daarna een perfecte uitleg aan de telefoon en de bestelling binnen de afgesproken tijd reeds geleverd. Gewoon top!

Goed advies en scherpe prijs

Na een telefoontje een goed technisch advies gekregen. Scherp geprijsd bij de specialist en natuurlijk snel geleverd.

Verkeerde levering perfect en snel afgewikkeld

Bij mijn bestelling werd één product verkeerd geleverd. Na een mailtje werd het juiste product per direct nagestuurd. Perfect en snel

ZEER GOEDE EN SNELLE SERVICE

EEN ZEER FIJNE EN CORRECTE SAMENWERKING.

TOP! snel & goed

Overzichtelijke webshop en levering na 2 dagen, niet evident in tijden van Corona maar wel erg geapprecieerd nu alle DHZ zaken gesloten zijn. Bedankt!

Snelle levering voor kwaliteit met een goede prijs

Had eerst nog mijn bedenkingen dat de levering misschien veel later zal zijn in verband met de Corona crisis. Maar het kwam gewoon binnen 2 dagen hier aan.

Perfecte service

In het weekend besteld en zoals beloofd binnen 2 dagen geleverd