Nette levering

Gewoon netjes geregeld en geleverd

Levering op tijd en behulpzame klantenservice

Er was 1 onderdeel niet geleverd. Achteraf bleek dit ook een verkeerde bestelling te zijn. Na 1 keer contact te hebben gehad met Heidi van de klantenservice werd dit goed en meteen hersteld. Een dag later heb ik het juiste onderdeel thuis gekregen.

Prima prijs en levering

Prima prijs en kwaliteit

Duidelijke website, scherpe prijzen, vriendelijke mensen en snelle levering.

Ook bij vragen wordt je vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Alleen tijdens de lunch pauze niet, maar dat snap ik heel goed! Even lekker ontspannen om er daarna weer voor te zorgen dat alles nog de deur uit gaat! Gewoon doorgaan zo, zeg ik!!

Bedankt voor de mooie en leuke review Erwin. Allereerst heel goed om te lezen dat de website duidelijk is, de prijzen scherp zijn en dat de bestelde artikelen ook nog eens snel bij je geleverd zijn. En zoals je zelf al aangeeft: we gaan zeker zo door! Nogmaals bedankt voor de review Erwin, succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Prima en vlot afgehandeld, uitstekend verzorgde verpakking

zie boven

Prima prijzen

Snelle levering.

levering gin heel snel

De bestelling werd veilig geleverd .

Bedankt voor de review Kristien! Goed om te lezen dat de levering snel bij je afgeleverd is. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

prima producten voor goede prijs

Heb al meermalen wat besteld en nooit teleurgesteld. hebben een ruime aanbod en veelal heel scherp geprijsd. geef wel toe dat hier en daar je goed moet kijken want soms kun je elders het toch nog voordeliger krijgen en dan doe ik dus een deel bestelling. deel hier en het andere elders. Maar qua snelheid en verzorging goed

Snel en compleet

Alles wat ik besteld heb binnen een paar dagen thuis en compleet netjes ingepakt

Bedankt voor de review Niek! Goed om te lezen dat je bestelling snel en compleet bij je bezorgt is, en ook nog eens netjes is ingepakt. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

levering

Bestelling werd geleverd zoals afgesproken Het product voldoet aan mij eisen Prijs kwaliteit in orde Een aanrader

Bedankt voor de review Francois, goed om te lezen dat de bestelling zoals afgesproken is geleverd en het product voldoet aan jouw eisen. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Zeer Matig

De levering van de leidingen was ronduit slecht. De doos was besmeurd met verf en hierdoor zaten zowel de trap als de gang onder de verfvlekken. De bezorger was snel weer vertrokken en dus hierop niet aanspreekbaar. Hierover is ook al een klacht bij de bezorgdiensten ingediend maar tot op heden hebben ze geen reactie gestuurd. Zowel in de gang als op de trap zijn nog steeds verfvlekken te zien. De bestelling via leidingshop verliep soepel

Bedankt voor de review Hans. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er verf op het pakket zat waardoor nu zowel de trap als gang onder de verf zitten. Het lijkt er op dat het bij de pakketdienst niet helemaal is goed gegaan. Wij willen jouw klacht dan ook graag doorzetten naar de pakketdienst, wellicht komt er dan wat meer schot in de zaak. Zou je ons foto's kunnen sturen van het pakket en de verfplekken in de gang en trap? Dit mag naar info@leidingshop.nl. Hopelijk komen ze snel met een reactie en passende oplossing! Desalniettemin is het goed om te lezen dat de bestelling via ons soepel is verlopen, dat horen we graag. Voor nu succes met de klus en we zien je mailtje graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snelle levering producten net zoals omschreven

Prima geleverd

Afspraak geheel nagekomen

Naar verwachting

Verplichte velden bij een review is nooit een goed idee

Bedankt voor de review Leo, goed om te lezen dat alles naar verwachting is verlopen! Een aantal verplichte velden voor het plaatsen van een review is (helaas) noodzakelijk om zo nep-reviews te voorkomen. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snel geleverd en goed ontvangen.

Bestelling in goede orde ontvangen

Snelle verzending

Alles dik in orde. Snel verzonden.

Bedankt voor de review. "Alles dik in orde", dat horen we graag! Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Zoals het moet.

Goede ervaring. Snelle bediening.

Snel geleverd en prima klantenservice

Al een paar bestellingen voor sanitair gedaan en telkens dezelfde week geleverd. Ook contact opgenomen met een vraag en de dag zelf geholpen geweest.

Bedankt voor de review Bart! Goed om te lezen dat je bestellingen telkens snel geleverd worden en dat het contact soepel en snel verloopt. Succes met de klus en hopelijk (weer) tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

vlot en goede kwaliteit

na een paar miskopen voor een goed werkende dompelpomp tot de conclusie gekomen dat een dweilpomp nog beter zou zijn. geruisloos en echt alles wegpompen : eindelijk de juiste pomp gevonden

Bedankt voor de review Patrick! Vervelend dat je eerder wat miskopen hebt gedaan wat betreft de dompelpompen, maar goed dat je bij ons de juiste pomp hebt gevonden. Heel veel plezier van de pomp en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Mooi snel geleverd

Precies de producten die ik zocht, en snel geleverd.

Goede service, netjes geholpen

Goede service, netjes geholpen En heel goede communicatie

Leveren snel met adequate service

Goede ervaringen en reageren snel op vragen en problemen.

Perfect geholpen.

Overzichtelijke website en snelle levering.

Snel geleverd. Deze terugslag klep hadden ze niet bij de bouwmarkten maar hier wel! En het doet wat het moet doen!

Bedankt voor de review Joost! Goed om te lezen dat het artikel niet alleen snel is geleverd maar ook precies doet wat het moet doen. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snelle levering !

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid