Leidingshop ontdekt via web, besteld, en zonder gedoe alles binnen de paar dagen geleverd.

Leidingshop heeft op voorraad wat er op de webshop staat. Geen gesakker en heel wat waardevoller dan van die verkoops-platformen. Vakwerk.

Direct reageren en aanpassen

S’avonds Verkeerde knie besteld door leidingshop s’morgens direct aan gepast. Perfect

Redelijk

Super snelle levering, maar als men op voorhand iets vraagt, vindt ik het antwoord maar redelijk!! Anders prima

Produkt strookt niet met de foto

Ik kocht dit stuk als reparatiemof om een gebroken buis van 32mm terug aan elkaar te zetten, maar ik kreeg eerder een reductiemof 32 naar 25. normaal gesproken moet een reparatiemof passen over de buis en in de buis, maar 25mm is veel te dun om in een buis te passen van 32mm

Beste meneer, Dank u voor uw reactie. De mof die u heeft ontvangen zou wel moeten passen in een standaard pvc buis met normale wanddikte en binnen diameter 25 mm. Waarschijnlijk heeft de wanddikte van uw buis een ander diameter en dan zou het wel kunnen dat de mof niet past. Dit ligt aan de buis maar kunnen wij vanaf hier helaas moeilijk bepalen omdat u enkel de mof heeft besteld. Deze reparatiemof is geschikt voor een standaard pvc afvoerbuis. Is de buis afwijkend dan kan het inderdaad zo zijn dat deze niet past. Dit kunt u even nakijken door de binnendiameter van uw buis even op te meten. Hopelijk wordt het probleem zo getraceerd en kan het opgelost worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Het Leidingshop team.

Ik heb nu een aantal maal materiaal besteld en dit is tot mijn volle tevredenheid afgehandeld. Ik heb keurig een melding van de bestelling ontvangen, werd netjes op de hoogte gehouden van de leveringen en zelfs bij vragen zijn de medewerkers zeer snel telefonisch te bereiken en hebben mijn vragen snel kunnen beantwoorden.

zeer goed *****

Alles op de afgesproken tijd en keurige bezorgers

Snel levering

goed product

levering en communicatie preect

afrekening niet correct, op factuur een korting van 9% en deze wordt bij de prijs opgeteld i.p.v. afgetrokken en u zegt niet dat het verschil terug gestort zal worden,

Goed en snel

Bestelling ligt snel klaar

Ruim arsortiment leuke prijzen snel alles geleverd super

Snelle levering .goede producten

Ik ben tamelijk tevreden over de Leidingshop.

Goede informatie op de site. Levering met 1 dag ertussen, donderdag besteld en voor het weekend de materialen in huis. Degelijk materiaal voor een redelijke prijs. Toch een minpuntje. Beide druppelslang verbindingen waren niet hetzelfde : 1 goede, soepel draaiende, de ander een stroeve, goedkopere (?) variant. Toch twee dezelfde besteld. Geen uitleg op de pakbon.

correct geleverd aan beste prijs.

correct geleverd aan beste prijs. snelle service ondanks de huidige leverproblemen door corona. Een zeker + punt om bij dit bedrijf te bestellen! een tevreden Nieuwe klant, die niet zal aarzelen om dit door te vertellen. Proficiat!

Prima en vlotte levering

Goede en vlotte levering. Nog niet gemonteerd, maar zo te zien goed materiaal en mooie kwaliteitsproducten.

TOP

Super snelle levering en alles dik in orde.

Winkel top, bezorging shit

Pakket voor de deur gezet omdat er niemand thuis was, gelukkig stond het er nog, maar wat als het er niet meer stond? Winkel oké, bezorging slecht

Prima geregeld

Maandag avond Besteld en vandaag afgeleverd donderdag afgeleverd. Prima verpakt en prima traceerbare bezorging. Mijn eerste kennismaking met Leidingshop, ik zeg prisma en zeker voor herhaling vatbaar. gr. Peter

Goede oplossingen en snelle leveringen

Na een foutje van mij, gebeld en snelle oplossing en snelle levering

Mooi assortiment multi-fit en goede begeleiding

Goede ervaring gehad. In de voorbereiding van mijn klus wat vragen kunnen stellen over de toepassing en keuze van de juiste materialen. Klein puntje was wat problemen met aansluiting (na het installeren) van de t-stukken en een draadnippel die lekte, advies voor een fibre seal door Leidingshop om dit op te lossen was de perfecte oplossing. Jammer van de verzendkosten voor terugsturen, verder compliment!

Supershop

Snelle , correcte en betaalbare producten , zeer vlotte levering . Kwaliteitsonderdelen Gewoonweg een aanrader

Super snelle levering goed product

Mijn eerste bestelling bij leiding shop is zeker niet de laatste ga er de volgende keer weer bestellen

Goed en snel geleverd

Het bestelde product werd goed en snel geleverd en ik werd via e-mail op de hoogte gehouden

Goede info, snelle levering

Goede info over product en levering

Webshop is top

De leidingshop maakt het waar! Al een aantal malen besteld bij deze winkel en er is niets op aan te merken ; duidelijke website, goede vervolgcommunicatie en zeker concurrerend! De enige reden, dat ik 4 ipv. 5 sterren geef is de keuze van de vervoerder; DPD, welke anders heel correct is, maar nu het pakket niet vlgs instructies op de geplande plek heeft gelegd, maar 250 meter verder op in een grote postbus, welke niet afsluitbaar is..

Goed en snel

Makkelijk bestellen en snel geleverd.