Groot assortiment en snel geleverd.

Snel gevonden wat ik zocht door het geweldige aanbod, overzichtelijke webshop die snel levert!

Uitstekende logistiek ( snel geleverd en goede info )

Snelle levering en prima communicatie.

Snel en correct een uitgebreide bestelling geleverd

Goede website. Overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Gewoon goed zoals het hoort

Zoals boven

Goede levering en breed assortiment

Producten snel gevonden en goed geleverd. Mooi uitgebreid aanbod.

Verpakking mag iets kleiner v.w.b. de inhoud.

Dag Wim! Bedankt voor de review! Kijk, een tip van een klant. Daar zijn we altijd blij mee. We zullen deze tip meenemen in het e-commerce proces. Heel veel succes met je klusproject! Met vriendelijke groeten, Team Leidingshop

Goed bereikbaar en advies

Prima bedrijf

Snelle service en goed productaanbod

Heb nog maar 1 keer moeten uitwijken naar een andere winkel vanwege het niet in voorraad zijn van spullen. Bestelling wordt direct verzonden en is snel binnen (niet volgende werkdag).

goed en professioneel geregeld

Ruim assortiment en volgens mij vriendelijke mensen

helemaal prima

iets besteld en gekregen, zoals je het verwacht. zelfs een iets beter product geleverd dan besteld omdat mijn lengte niet op voorraad was, en een melding erbij dat ik het dus wel even op de juiste lengte moest knippen. netjes.

Aangenaam verrast

Sproeiers werken uitstekend

altijd goede producten en snelle levering

Ik bestel hier regelmatig voor mijn bewateringssysteem. Producten worden altijd snel geleverd en de site geeft goede foto's en beschrijvingen.

Hallo Arthur! Bedankt voor deze review! We zijn blij om te horen dat alles duidelijk is beschreven op de website. Daar doen wij het voor. Hopelijk weet je ons in de toekomst weer te vinden voor een volgende klus! Met vriendelijke groeten, Team Leidingshop

keurige website en nette levering

zeer kompleet assortiment en nette prijzen, veelal goedkoper dan elders, snelle levering gewoon glashelder

Top !

Snel besteld en snel geleverd.

Gewoon perfect

Prima geregeld

Snel geleverd. Prijs is oké. Inhoud van de verpakking klopte

Snelle levering, goede service

Heel vlug geleverd met dank ervoor

Heel vlug geleverd.

Mooi assortiment goedkoop

Ruim assortiment waar ik alles heb gevonden wat ik zocht aan koppelingen en buitenkranen. Concurrerende prijzen. Snel geleverd.

Technisch advies

Na snel telefonisch contact over een technische vraag heb ik de betreffende onderdelen voor een grondwaterpomp meteen kunnen bestellen.

Bedankt voor de review Steven. Goed om te lezen dat wij je hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste onderdelen. Heel veel plezier van de waterpomp en wie weet tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Prettkig geregeld

Prettig

Prima service en heldere communicatie.

Na het bestellen bleek een artikel niet direct leverbaar. Omdat de nieuw opgegeven levertijd voor het werk te laat was heeft de Leidingshop alsnog een spoed levering gedaan. Top opgelost waardoor het werk geen vertraging heeft opgelopen.

Vlugge en correcte levering

Bedankt voor de review Walter! Goed om te lezen dat de levering zowel vlug als correct is verlopen. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, team Leidingshop

Snelle levering en volgens afspraak. Top.

Goed, snel, duidelijk.

Bedrijfsgegevens

Eijkenakker 1

5571 SL Bergeijk

+31 (0)85 401 9164

[email protected]

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.