Tevreden klant

Tevreden klant

Goed product

Prima product en snelle levering.

Prima snel geleverd.

Snelle en correcte levering.

Artikelen zijn correct als in de omschrijving, ontvangen en daarna direct te gebruiken.

Prima, product naar verwachting volgens webshop.

Groot assortiment en snelle levering.

Netjes en snel geleverd

Positief

Altijd goed

Kwalitatieve producten aan een prima prijs. Goede service en snelle levering.

Mis iets

In de verpakking ontbraken de zwarte ringetjes. Ik denk dat die wel belangrijk zijn. Ik krijg de slangen niet zonder lekkage aan elkaar. Ik heb er 2 besteld en bij beide geen ringetjes. Zou ik die nagestuurd kunnen krijgen?

Dag Jan! Ik heb even met je bestelling meegekeken, je hebt 2 rechte tyleenkoppelingen besteld. Deze zijn standaard lek-vrij en hier zitten dan ook geen 'zwarte ringetjes' bij. Heb je de tyleenslang ver genoeg in de koppeling gedrukt? Op het moment dat je wat weerstand voelt, dien je deze nog een klein zetje te geven. Dan pas zitten ze juist! Wellicht kun je wat met deze tips en zijn ze vanaf nu lekkage vrij. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

prima zaak

snelle service, leuke zaak, goede prijs en kwalitatief goede produkten

anders dan verwacht

kwaliteit van geleverde produkt is anders dan verwachting. Ik heb altijd hetzelfde product besteld, maar deze keer geleverde produkt veel lagere kwaliteit geleverd. Jammer.

Bedankt voor de feedback Alexander! We zijn een beetje verrast door je review, aangezien we zelf juist zeer tevreden zijn over de betreffende irrigatie aanvoerslang. Maar natuurlijk kunnen meningen verschillen. Desalniettemin hopen we dat je over het algemeen tevreden bent met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

snelle levering en goed materiaal

heb mijn spullen snel ontvangen ,duidelijke website

Voldoet aan verwachtingen en zeer snel geleverd

Voldoet aan de beschrijving en is zeer snel geleverd. Top!!!

zeer snelle levering

zeer snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Gewoon goed

Snel in huis.

Netjes ontvangen wat ik besteld had

uitstekend !

snelle levering en mooie spullen alles zeer correct.

Top ervaring

Grote keuze, super prijzen en snel geleverd!

Top geregeld!

Vandaag besteld, morgen in huis! Prima verpakt !

Druppelslang

Top top

Perfect.

Snelle afhandeling van de bestelling.

Goed geregeld.

Materialen besteld, en snel geleverd, goed verpakt. Prima.!!

Top , correct en snel

Zeer vlotte afhandeling aan correcte prijs!

Goed advies en een duidelijke website

Snelle en goede service

Vriendelijke mensen en snelle bezorging

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid