Correct

Mooi op tijd en volgens afspraak.

PRIMA SERVICE EN PRIJS/KWALITEITVERHOUDING

BESTELLING IS KEURIG AFGELEVERD EN VOLDOET AAN DE VERWACHTING.

Bedankt voor de review P. Goed om te lezen dat de bestelling aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent over zowel onze service als de prijs/kwaliteit verhouding. Hopelijk tot de volgende keer en succes met de klus! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Positieve ervaring voor mijn eerste aankoop bij Leidingshop.

Zowel de kwaliteit van de bestelde goederen als de service is prima.

nul hulp

De site is niet duidelijk over kleine onderdelen met schroefdraad, ze zeggen ook contact op te nemen voor hulp, wat eigenlijk niet gebeurt, ik heb 2 e-mails gestuurd met vragen en tot nu toe geen antwoord ontvangen, in mijn geval heb ik 2 onderdelen met schroefdraad gekocht van 2 € en ik betaalde € 4,50 voor verzending, onderdelen nutteloos voor de service, ik wilde het retourneren Ik merkte dat ik dezelfde retour moest betalen en er is geen restitutie van hetzelfde bedrag. Dit alles om nee te zeggen tegen de duidelijkheid op de site, aankopen met een onbeduidende waarde worden met minachting behandeld en tellen niet mee als klanten.

Hoi José, vervelend om te lezen dat je geen antwoord hebt gehad op je mailtje(s). Omdat dit totaal niet past bij onze gang van zaken ben ik dan ook gelijk even in de mailbox gedoken om te kijken wat hier mis gaat. Vrijdag om 11:06 heb je een bestelling geplaatst – waarvoor onze dank. De order is dezelfde dag nog ingepakt en klaargezet voor verzending. Op diezelfde dag heb je ’s avonds om 19:42 een mailtje naar ons gestuurd, maar gezien er niemand meer aanwezig is rond dit tijdstip worden deze mails na het weekend pas weer gelezen. In veel gevallen is dit maandag maar door de aanhoudende drukte is de mail dinsdag pas gezien. De inhoud van de deze mail liet ons denken dat je wilde weten of de bestelling succesvol geplaatst was. We hebben dit dinsdag dan ook voor je nagekeken en volgens de track & trace code was de bestelling intussen al bij je geleverd. Omdat de levering intussen al plaats had gevonden hebben we niet meer gereageerd op je mailtje want: levering is een gevolg van een order die succesvol geplaatst is. Ik ben bang dat hier spraken is van onduidelijkheid/miscommunicatie en dit willen we uiteraard graag voor je oplossen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar info@leidingshop.nl dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Goed verlopen

Goed gegaan.

Met 'n snelle levering ben ik altijd te porren. Product ziet goed uit. Alleen jammer zat er geen maataanduiding bij. Bijv. 1/2" of 3/4" Verder prima spul.

Is wel oké

De webside kan wat duidelijker

Hoi Wiel, bedankt voor je review! Jammer om te lezen dat de website wat duidelijker mag, we streven er naar om alles zo duidelijk mogelijk online te zetten waardoor het bestellen voor iedereen een gemakkelijk klusje wordt. Zou je ons misschien kunnen laten weten via info@leidingshop.nl wat je precies onduidelijk vond? We willen hier graag even naar kijken zodat we het kunnen aanpassen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Ik ben geheel tevreden.

Alles verliep naar wens

prima voor elkaar

Besteld wat ik nodig had, ruim binnen het gestelde termijn geleverd!

Positief

Perfecte levering, top.

Snelle correcte levering

perfect matriaal en volgens bestelling

Snel weer verder met de klus

Materialen makkelijk besteld, afgeleverd op de gekozen dag, dus snel de klus kunnen doen.

Bedankt voor de review Erik. Goed om te lezen dat je snel weer verder kon met je klus na het bestellen van de nodige artikelen. Daar streven we naar! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

goede prijs tegen een snelle levering

Duidelijke website, eenvoudige betaalwijze

prima waterfilters, snelle levering

prima waterfilters, snelle levering

veel keuze.

Koerier laat pakket in de carport zoder handtekening.

deskundig

Vriendelijk en accuraat bedrijf

er moest iets aangepast worden maar dat is /was geen enkel probleem en werd alla minuut opgelost en aangepast

Goede en snelle service!

Makkelijk zoeken op de site, snelle levering

Super snelle keurige afhandeling

Binnen 24 uur al afgeleverd en snelle goede communicatie

Zeer vlotte en correcte levering . .....dik tevreden,dus!!

Maandag besteld, dinsdag alles binnen....kortom ,dik tevreden!!

Hoi Michel, bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent en dat de bestelde artikelen de volgende dag in huis waren, dat is waar we naar streven natuurlijk. Succes met de klus en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

makkelijk en prima levering

Supersnel en goede kwaliteit.

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Beoordeeld met een 9,1 ✓ Brabantse gezelligheid