Goede uitleg en service

Goede uitleg en services , een verkeerde bestelling van mij werd ook snel gecorrigeerd .levering snel en vlot

Snelle levering, gemakkelijk te bestellen

Verwachtingen werden ingelost

Zie hierboven

Makkelijk te bestellen

Top verloop van order tot levering

Snelle levering en nemen ook de tijd voor nadere uitleg.

Een bedrijf die met je meedenkt, goede en snelle service! Zeker voor herhaling vatbaar!

Ruim gesorteerd in alles wat je in deze branche nodig hebt

Site openen, sorteren wat je nodig hebt ,bestellen, betalen en je hebt het binnen 2 dagen in huis,sjapo.

De levering is altijd snel en goed verpakt.

De levering is altijd snel en goed verpakt.

Infiltratieput prima oplossing

Aangeschaft voor de h.w.a. Van mijn schuurtje met een dak van ca 8,5 m2. Geplaatst in een gat onder de klinkerbestrating van 40x40x80 cm, wanden bekleed met anti-worteldoek en opgevuld met grof grind. De dekselmaat van 20x20 laat zich makkelijk inpassen tussen de meeste klinker/tegelmaten. Inmiddels de nodige buien probleemloos doorstaan. Water loopt goed weg( wel redelijk doorlatende grond). Prima oplossing, goede prijs-kwaliteitsverhouding, conform beschrijving en snel bezorgd. Ben er zeer tevreden mee.

Goede ervaring

Goede ervaring

Vlotte aankoop en levering

Op de website een bestelling geplaatst. Alles vlot gekregen. Product is kwaliteit/prijs heel goed.

Snel, accuraat en voordelig

Weer prima snel geleverd en nog steeds tegen goed prijs,

Prima levering

Goede keus in wenshop en snelle levering

Top , snel.

Goede prijs en heel snel met leveren. Ruim assortiment.

Gemakkelijk besteld en zeer snel en correct geleverd

bestelde was goed en snel bezorgd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeker een aanrader en groot assortiment

uitstekend

Goede service, snelle levering en uitermate bekwame klantenservicemedewerkers

snel

snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. keurige website

Hoede service

Duidelijke website en snel geleverd

tevreden

positief

Goed advies, prima prijs en coulant bij omruilen.

Ik had kabelmantelbuis besteld, maar een fout bij de bestelling gemaakt. Dat werd zeer snel en vriendelijk opgelost. Daarnaast zijn de prijzen bij Leidingshop aantrekkelijk. Vanwege het grote assortiment kom ik er zeker nog eens terug voor de beregening van mijn tuin.

Goede service fijne webshop

Bestelling geplaatst, snelle levering. Dag na levering werd er gemaild dat er een onderdeel van de levering niet klopte (zonder dat ik het nog had geconstateerd) met het verzoek dit te controleren. Mail teruggestuurd met daarin vermeld het ontbrekende artikel en werd dag later alweer verstuurd. Goede service.

Uitgebreid Assortiment

Zadelklem nnodigvoor 80 mm pijp nergens te koop behalve bij Leidingshop