Vriendelijke en behulpzaam

Ontzettend vriendelijk ontvangen met een bak koffie. Een keurige aanbieding ontvangen waar we mee aan de slag konden. Nog telefonisch contact gehad wat we ook heel prettig hebben ervaren. Een aanrader voor iedereen

Goede service en raad

Goede service en raad

goede service

de levering duurde wel lang, en ik heb dan gebeld en goed geholpen via telefoon. Er werd uitgelegd dat ze voor de vrij grote bestelling niet alles op voorraad hadden. Men vroeg me zelfs of ik de bestelling wou annuleren. Heb ik niet gedaan omdat het geen dringende producten waren. De levering kwam niet lang na de telefoon. Eén raad, indien de levering langer dan normaal gaat verlopen (zoals bij mij) kan je beter de klant zelf eerst verwittigen voor de klant je belt.

snelle levering, goed assortiment

snelle levering, goed assortiment

Snel en goed verzorgd

Snelle verzending Had iets verkeerd besteld Nog een mail erachteraan gedaan Meteen opgepakt door jullie En snel in huis.

Goeie site en prijs kwaliteit

Overzichtelijk en makkelijk

Alles naar wens verlopen

Alles is vlot verlopen

Mijn eerste contact met jullie is over heel de lijn positief verlopen

Leidingshop doet wat ze zeggen en is voor mij nog eens kort in de buurt gelegen waar ikzelf woon,een extra pluspunt.

Snelle levering, prima backoffice

Groot assortiment, makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Contact gehad; reageren snel, adequaat en vriendelijk.

Snel en correct levering.

Mijn bestelling lag 2 uur na bestelling al klaar,werdt daar na snel en correct geholpen bij afhaling. Alles Top geregeld.

Goede online shop ervaring

Prima product werk goed op mijn buitenkraan

Goede service en advies

Uitermate tevreden

Goede prijs en snelle levering!!

Verkeerde afbeelding en retourkosten niet vergoeden

Bestellen betalen en binnen 2 dagen binnen. Maar dan blijkt het artikel wat ik besteld had,en waar ik ook nog bericht bij geschreven had wat ik nodig heb. Niet datgene te zijn maar grotere maat. Dus niet wat op de afbeelding staat. Daar is duidelijk te zien dan het om maat 45 mm is. En geen 50.mm Als ik dat dan uitleg word mij duidelijk gemaakt dat het aan mij ligt. Ik mag het terug sturen maar moet wel zelf de retour kosten betalen van €7.95. En kon wat korting krijgen op anders bestelling Nou dat maar niet meer. Want worden 2 kleine pvc pijpjes wel heel erg duur! Ik vind dat geen goede service!

Jammer dat je deze review hebt achtergelaten, Nico! We hebben al behoorlijk wat e-mails uitgewisseld en geprobeerd om de verwarring op te helderen. We staan nog steeds volledig achter ons besluit en hebben je zelfs een korting aangeboden voor je volgende bestelling, zodat je wél de juiste items kunt bestellen. Dat was een extra service van onze kant; eigenlijk hadden we dat niet hoeven doen. In ieder geval, we blijven achter ons besluit staan. Als je in de toekomst niet zeker bent over een bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen vóórdat je de bestelling plaatst. We helpen je graag verder en willen ervoor zorgen dat je de juiste producten ontvangt. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, e-mail, telefoon en zelfs via de chat op onze website. Op die manier kunnen we toekomstige verwarring voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

goede service en op tijd geleverd.

top

Degelijk materiaal

Op tijd geleverd volgens afspraak, goed verpakt en goed materiaal.

Correct en snel

Helemaal Top

De bestelling was snel geleverd en voldoed aan de verwachting.

Goeie service.

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle service Zeer goed materiaal

Goede

Snel en makkelijk en goed voor een scherpe prijs

Waar voor je geld.

Tweemaal correct en snel geleverd wat ik besteld had. Ik had een vraag over de balkeerklep in druk PVC en kreeg snel antwoord.

Product is goed

Was een foute verzending. Is keurig hersteld

Goed, snel

Goed echter…

Als ik had geweten dat er spullen uit Israel worden verkocht had ik hier niet besteld! Ik hoop dat ze snel andere leveranciers zoeken.

Bedankt voor je feedback Rene! Ons doel is een breed scala aan artikelen aan te bieden met de beste prijs-kwaliteitverhouding, wat betekent dat ons assortiment uit diverse bronnen wereldwijd komt. We zijn ons bewust van de gevoeligheid van dit punt en nemen dit intern zeker mee. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snel vriendelijk goedkoopste voor mijn product

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid