prima service en prijs

Zoals altijd gaat iets kapot als je het juist erg nodig hebt. We zouden twee weken lang moeten beregenen en daags voor de werkzaamheden gaat onze hydrofoorpomp kapot. Op internet gezocht en uitgekomen bij Leidingshop. Zij hadden een erg scherpe prijs. Vervolgens gebeld of het model wat ik wilde kopen leverbaar was. Zij gaven tijdens dit belletje nog aanvullend advies en beloofde de order dezelfde dag nog op transport te zetten. Ze hielden woord en daags erna kreeg ik de gevraagde pomp netjes thuis afgeleverd.

Anti climax

Ik reken op de beloofde snelle levering maar moet helaas concludren dat, wanneer ik er niet achteraan bel, deze niet bewaarheid wordt. Mijn bouwplanning moet ik dus steeds aanpassen; en loopt vertraging op

Goedemorgen meneer, Dank u voor uw reactie. Ik vermoed dat u de order bedoeld welke u gisteren heeft geplaats? Hierin staat een artikel waarvan u een grote hoeveelheid heeft besteld en we daarvan slechts een gedeelte op voorraad hebben. ( 68 besteld en 44 op voorraad) De artikelen zijn bijbesteld en komen vandaag of morgen binnen en sturen deze dan direct door. We trachten alles dezelfde dag te versturen en proberen uiteraard rekening te houden met de door u gekozen leverdatum maar in sommige gevallen duurt dit iets langer. Ook omdat we afhankelijk zijn van de leveranciers. Aangezien de order gisteren is geplaatst en de artikelen vandaag of morgen weer binnen komen hebben we gewacht met afsturen maar ik begrijp dat u de artikelen met spoed nodig heeft. We zullen daarom het magazijn de opdracht geven alles meteen te verpakken en af te sturen en niet meer te wachten op de levering van de leverancier. Het resterend aantal wordt dan z.s.m. nagestuurd. Het spijt ons dat we de order niet op dezelfde dag hebben kunnen versturen maar hopelijk kunnen wij u toch nog helpen door het grote gedeelte vandaag te versturen. We begrijpen de verwarring wat betreft de voorraad van uw bestelling en zal dit zeker intern opnemen. Met vriendelijke groet, Het Leidingshop team.

alles zoals gevraagd

zoals gevraagd

Goede overzichtelijke site en ook nog snelle service.

Erg goed ervaring & dito service

Snelle levering. Ik had afhalen Leiden aangegeven en ze belde mij de volgende ochtend dat eea al klaar lag. Top kom ik het ophalen wanneer het mij uitkwam.

Gewoon goed

Goede website, snelle service

Voordelige prijzen en snelle correcte levering

Zeer duidelijke site, voordelige prijzen en snelle levering

Goed aanbod

Goed aanbod en een prima prijs. Trouwens eind van de middag besteld volgende ochtend al in huis.

Snelle afhandeling

Had in eerste instantie geen levering, maar na telefonisch contact prima opgelost.

Ik ga hier vaker artikelen bestellen!

Object zoals omschreven

Product en levertermijn perfect zoals omschreven!

Prima leverancier

Snelle levering, goed verpakt, prima service. Een aanrader

Moeilijk product snel gevonden

Snelle levering mooie prijs

Snel

Knelkoppeling snel geleverd. Doet het ook goed.

snel en goedkoop

in vergelijking met andere aanbieders goedkoop vooral door bij komende kosten

Goed en snel geholpen

Website goed te navigeren en orders snel binnen

Snelle en correcte levering

Gewoon precies zoals je wenst.

snel en duidelijk

Perfecte levering en altijd paraat

Perfect en veel keuze

Levering was top , alleen niet volledig

Heb 10 meter filterkous besteld , 1 meter geleverd gekegen Maandag 13 September telefonisch contact gehad Zou er over terug gebeld worden Helaas niets meer gehoord In afwachting van uw reactie MVG B de Groot

Goedemiddag meneer, Excuses voor de late reactie! We hebben zojuist bericht van de leverancier en als het goed is, is inmiddels de creditnota naar u gestuurd en is het geld teruggestort. Dit gaat via Mollie payments dus kan 2 dagen onderweg zijn. Nogmaals excuses dat de levering niet correct is verlopen. Heeft u nog vragen kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijk groet, Het Leidingshop team

Uistekende service

Bij de 1ste snelle levering was er een doos zoek geraakt. De dag erna werd in prior een nieuwe doos met deze benodigdheden opgestuurd

Prima.

Snelle levering van samengestelde order. Prijs is goed.

Goede service, prima producten

Goede service, prima producten.