prima voor elkaar

Zeer tevreden over de snelle afhandeling van de bestelling en bezorging

op tijd geleverd

Problemen worden opgelost

Problemen met levering door pakketdienst met beschadigde dozen en producten, na telefonisch contact wordt alles in gang gezet om het op te lossen ik beoordeel dit als heel positief, Wel even een opmerking de producten moeten wel op een andere manier verpakt worden de dozen zijn niet genoeg opgevuld waardoor ook eerder schade aan producten tijdens transport.

Slechte kwaliteit

Gardena koppeling gekocht naar tyleen aansluiting. Bij het aansluiten knalt hij steeds weer los waardoor. Hierdoor continu lekkage en alles nat achter huis. Jammer..

Dag Marianne! Het lijkt er op dat het artikel niet helemaal goed gemonteerd is. Het is namelijk onmogelijk dat deze "los knallen" wanneer de juiste diameter tyleen gebruikt wordt en teflon. Zou je ons even een mail kunnen sturen naar [email protected] dan gaan we even met je meekijken en dit probleem natuurlijk verhelpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

lijngoot mooie stevige kwaliteit

Lijngoten gekocht voor afwatering van terrasbestrating. Hele stevige kwaliteot voor een hele schappelijke prijs. Heel blij mee!

Quick and lean

Snel geleverd wat besteld werd.

Zeer goed bedrijf

Zeer goede en snelle levering, goede prijs kwaliteit Verhouding, top!!

Netjes behandeld.

De gehele netjes en accuraat behandeld.

Ruim assortiment en eenvoudig bestellen

Breed assortiment, bestellen is eenvoudig en de bestelling wordt netjes verpakt geleverd.

Was goed en snel

Slang kan knikken

De slang werkt goed maar knikt heel gemakkelijk wat blijvende schade geeft. Goed om of het product hierop te verbeteren of duidelijk zichtbaar aan te geven: voorzichtig afrollen en ronddraaien om knikken te voorkomen

Bedankt voor de feedback Henk Jan! Momenteel hebben ze inderdaad wat meer liefde nodig, doordat de slangen de winter hebben moeten overbruggen zijn ze wat stugger dan normaal en kan het zo zijn dat ze makkelijker knikken. Je kunt de druppelslang dan het beste afrollen (zoals je een autoband weg rolt) dan krijgt de druppelslang geen kans om te knikken. Deze knikken zullen dan ook verdwijnen zodra de zon op de druppelslang komt te staan of wordt voorzien van waterdruk. Goed om te lezen dat de druppelslang wel goed werkt, het eindresultaat is in deze natuurlijk het belangrijkste. Veel plezier van de druppelslang en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snelle reactie en levering

Perfecte levering

Geweldige service!

Zelfs als professionele installateur kan ik leidingshop echt aanbevelen! Prijs is interessant, uitgebreide keuze en de service na verkoop is geweldig! Bij vragen of problemen wordt je perfect geholpen en helpen ze je als klant. Een echte aanrader dus!

Keurige zaak

Bestellingen altijd perfect uitgevoerd. Goede ondersteuning bij bestelling. Zeer duidelijke website

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Snelle levering . Goede en correcte info doorgekregen.

Zeer prettig

Goede producten snelle levering

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snel geleverd en goed verpakt

goed.

Fijne winkel, goede service. Goed advies.

Snel geregeld

Prima product, snel en goed geleverd

Gewoon goed product en snel!

Heel blij mee met de snelle levering en de variatie van de producten. Ik kocht een mooie bocht van top kwaliteit.

Uitstekend geregeld

Bestelling vlot binnen. Netjes zoals beloofd

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid