Geweldig bedrijf

Was gevalletje....verkeerd adres, door mijn fout. Werd super goed opgelost! Top.

slecht

heb een originele Tricoflex slang besteld. Dat staat ook als afbeelding in het bestelformulier. Ik krijg een Hozelock geleverd. Ik mag de slang wel terugsturen, maar ik verwacht van Leidingshop dat ze leveren wat ik besteld heb. Dus de Tricoflex. Maar dat willen ze niet doen. Slechte ervaring. Pas goed op bij deze leverancier.

Dag Henk, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent en eerlijk gezegd zijn we ook wel een beetje teleurgesteld in deze review. We hebben al een paar keer geprobeerd de situatie uit te leggen via e-mail, maar dit lijkt niet helemaal door te komen. In de productinformatie hebben we duidelijk aangegeven dat het om een Tricoflex / Hozelock slang gaat, hoewel we begrijpen dat de afbeelding niet helemaal actueel was. Die hebben we inmiddels geüpdatet. We willen graag helpen en meedenken, maar sommige dingen zijn zelfs voor ons niet haalbaar. Maar goed, niet iedereen is ontevreden bij ons, gelukkig zijn er genoeg andere klanten die wel blij zijn met onze service! Prettige dag, Team Leidingshop

Snel geleverd en niet te duur

Positief kom er zeker terug.

goed, snel, professioneel

Goed materiaal, snel geleverd, deskundig advies

Buitengewoon

Beter kan niet , de volgende dag al in huis supersnel

Snelle en correcte service en levering

Snelle en correcte service en levering

Ben zeer tevreden

Mooi bedrijf heb op zondag informatie gevraagd voor een afvoerput,en kreeg zelfs op zondag nog antwoord.top

Goed en snel geregeld.

Gewoon goed

Zeer correct en constructief.

Snelle en duidelijke feedback ontvangen bij een vergeten onderdeel van de levering. Dit werd binnen de 2 dagen rechtgezet, waarvoor dank. Mijn volgende bestelling zal zeker bij Leidingshop zijn.

Super snelle levering

Ik ben zeer tevreden hoe ze met klanten om gaan en prijs kwaliteit is Top, ik ben deze product nog nergens goedkoper tegengekomen. Dank je wel

teleurgesteld in de gebruiksvriendelijkheid website

de factuur is niet te vinden, en hierdoor ook niet uit te printen? product is prima

Dag Antonio! Dat jammer dat je teleurgesteld bent in de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop en hierdoor een 1 krijgen, de eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat dit ook de eerste keer is dat we dit horen. De factuur staat los van wat er in onze webshop besteld wordt, lang verhaal kort: dit wordt door een ander programma gegenereerd, waardoor je deze via de mail ontvangt. Je hebt deze dan ook netjes ontvangen op 20-03-2024 om 10:07 wellicht kun je daar nog eens kijken. Anders mag je uiteraard altijd even een mailtje naar ons sturen, dan zijn we bereid om deze nogmaals naar je te mailen. Met vriendelijke groet, Team Leidingshop

Snel en goede kwaliteit

Duidelijk op website... flexibele bocht... volgende dag in huis en gelijk gebruikt. Douche-afvoer werkt perfect... en zonder lekkage.

Helemaal top

Alles wat ik wens is op voorraad en snel binnen

Voldoet aan mijn verwachtingen

Goed geholpen men kan je advies geven en dat is tegenwoordig niet meer te vinden.

Prima sevice

Er was een foutje gemaakt. Echter werd dit razend snel opgelost.

Eenvoudige bestelling, goede informatievoorziening en snelle levering.

Prima eerste ervaring mat Leidingshop!

Prima kwaliteit

Makkelijke montage, past allemaal goed. Wel is de buisknipper van een bouwmarkt aan te raden. Dat werkt erg g makkelijk.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik vond al snel alle materialen die ik nodig had.

Perfect produkt

Alles in orde

Snel, duidelijke communicatie

Prima service, duidelijke website, correcte levering. Zoals ik gewend was van dit bedrijf.

De artikelen werden snel geleverd en aan een scherpe prijs

Leverantie geen op-/aanmerkingen

Levering geheel naar tevredenheid, incl. begeleidend briefje met mededeling, dat er een zakje bloemenzaad was bijgevoegd. Zakje ontbrak echter

Eijkenakker 1

5571 SL Bergeijk

+31 (0)85 401 9164

Over Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid