Goede service en heerlijk vlees!!

goede service

Goede service en heerlijk vlees. Voor herhaling vatbaar.

Echt lekker vlees

Voor de eerste keer ons vlees voor de bbq hier besteld. De smaak van het vlees was heerlijk!! Alleen al de sfeer van het ophalen van het vlees bij de boerderij... zo leuk! Wij gaan hier zeker vaker ons vlees kopen!

(H)eerlijk vlees met moderne 24-uur service

Wat een fantastisch initiatief om vlees van eigen koeien zelf te verkopen, zonder tussenpersonen en ontransparante ketens. Voor mij is het een grote meerwaarde te weten waar het vlees dat ik eet vandaan komt. En daarbij echt heel handig om met een code 24/7 toegang te hebben om het vlees af te kunnen halen; geen excuus meer om vlees bij de supermarkt te blijven kopen ;-)

Super kwaliteit en ook afhalen buiten kantoortijden!

Kan het iedereen aanraden super kwaliteit en heerlijke pure smaak. Wij willen niets anders meer .

Heel goed vlees, goede kwaliteit

Ik vond het vlees heerlijk, fijne en makkelijke service.

Heerlijk vlees!

Zeer tevreden over het vlees en de manier van afhalen. Wij eten niet anders meer. Daarnaast is het prettig dat we weten waar ons vlees werkelijk vandaan komt. Wij zijn erg blij met dit adres! Hanneke, ga zo door!

Niet okay!

Riblappen vol met water gespoten en daardoor geen smaak meer. Op hun website claimen ze juist dat zij dit niet doen. Niet ok! Aan een riblap van de jumbo zit meer smaak en is nog goedkoper ook.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Beste RJ, Ik schrik wat van uw reactie. Wat vervelend dat het niet naar wens was. Ik begrijp niet dat u denkt dat de riblappen vol gespoten zijn met water. Het raakt me dat u ons daar direct van beschuldigd, het is iets dat wij nooit zouden doen. Ons doel is niet het verdienen van veel geld aan het vlees, maar om iedereen mee te laten genieten van het pure vlees. De verkoop van vlees is voor ons een kleine tak, naast ons bedrijf. We aten altijd al ons eigen vlees en vinden dat veel lekkerder dan vlees uit de supermarkt. Daarnaast hebben wij een eerlijk verhaal. Vanuit deze twee gedachtes zijn wij vlees aan huis gaan verkopen. Het zou een illusie zijn als iedereen even enthousiast zou zijn over het vlees als wij zelf. Het is daarom uw goed recht om uit te spreken dat u het niet lekker vond. Wel vind ik het erg jammer dat uw daarbij beweerd dat wij ons vlees vol spuiten. Wij verafschuwen juist dat dit bijna standaard gebeurd met vlees uit de supermarkt. Toch bedankt dat u interesse in ons had en hopelijk vind u een eigen adres dat u goed bevalt. Groetjes, Hanneke van PuurVleesKopen.nl

Goede eerste ervaring! Makkelijk bestellen en ophalen.

Rechtstreeks van de boer is toch heerlijk?! Het is ook nog eens makkelijk besteld en op alle tijden op te halen via een handig systeem. Of gewoon overdag bij de vriendelijke boer(in) zelf. Goede prijs voor een gevarieerd en smakelijk BBQ-pakket.

Aanrader! Goede kwaliteit vlees en geweldige service

Recent heb ik kennis gemaakt met dit bedrijf en het smaakt zeker naar meer. In een aantal bestellingen heb ik verschillende producten geprobeerd en ben enthousiast. Ik vind het erg prettig om ook 's-avonds mijn bestelling op te kunnen halen. De producten zijn handig verpakt en de porties zijn goed. Hierdoor past het goed in de vriezer. Ik vind het een erg fijn idee om bij een lokaal bedrijf te kunnen kopen en geen "anoniem" vlees uit de supermarkt te hebben. Goed vlees hoeft niet duurder te zijn. Ook de communicatie via whatsapp is super.

Goed vlees aangeboden in duidelijke website.

Eerste bestelling is goed bevallen, maar op dit moment nog niet alle vleesproducten verwerkt. Maar vertrouw erop dat die ook prima zijn. Jammer dat de soep niet meer voorradig was. Volgende keer hopelijk wel.

Goed vlees, goede service!

Snelle, persoonlijke reactie.

Gemakkelijk, lekker en vooral: recht van de boer.

Vriendelijk, goede kwaliteit en service gericht.

Goede service, heerlijk vlees

Heerlijk dichtbij voor ons, alles top geregeld. Afhalen werkt super handig!

Goede service, lekker vlees

De Ideal betaling op de site deed het niet. Dit werd snel door Hanneke opgelost met een tikkie. Top geregeld! En het is nog lekker ook :)

Heerlijk

Geweldige service en heerlijk vlees. Zo ook de worstenbroodjes, worstjes, kruiden en de soepen. Leuk die variaties erbij.

Heerlijk eerlijk!

Je moet er even een keertje voor op en neer rijden (ik woon in Waalwijk) maar wij willen echt geen supermarkvlees meer. Je proeft het verschil. Het is heerlijk en eerlijk!

Lekker vlees maar soms te zout gekruid.

Het BBQ vlees was voor ons te zout gekruid.

Heerlijk eerlijk vlees , klantvriendelijk

Elke BBQ wordt een feest ,👍🎉

Handig afhaalpunt

Lekker gebarbecued met de kleinkinderen

Gewoon goed!

Duidelijke website en afhandeling bestelling. Vlees was lekker 😊

Zeer goede vlotte afhandeling en 24 uurs service is zeer handig!

Bijzonder goed vlees lekkere smaak zonder toevoegingen. En.......rechtstreeks van de boer. Ook mooi klein verpakt handig stapelen in de vriezer.

Pluspunten

Duidelijke website, keuze en leuke reactie na de eerste bestelling

• Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Mooi verpakt en leuk dat er tips voor recepten of bereiding op staan

Nvt

• Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Service, vriendelijkheid en kwaliteit!

About PuurVleesKopen.nl

Wij verkopen ons eigen varkens- en rundsvlees vanaf onze boerderij. Ons vlees is eerlijk en puur. Dat merk je en proef je! Op onze website bestel en betaal je het vlees, waarna je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangt. Het vlees ligt vanaf dan klaar in het afhaalpunt dat 24/7 geopend is. Je vind ons in Vught. Neem gerust een kijkje op de website en bel, app of mail ons bij vragen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement