Ik kan niet meer zonder! Eerlijk stuk vlees, weet wat je eet!

Wat leuk om te horen, Jordie! Dankjewel!

Perfecte service, goed vlees

Goede prijs kwaliteit! Bedankt

Dankjewel!!

Heerlijk vlees. Met smáák!

Wat een verschil met vlees uit de supermarkt. Hier zit echt smaak aan. En niet waterig. Nu weet ik tenminste waar mijn vlees vandaan komt.

Smaakt super.

Veel lekkerder als vlees uit de supermarkt. Ik ga het zeker meer halen. Je proeft het verschil.

Erg lekker, wil niets anders meer

Ruim een jaar geleden kregen we een tip over dit bedrijf. Vanaf de eerste keer erg fijne communicatie, brabantse vriendelijkheid, altijd snel en mooi verpakt geleverd. Wat is het fijn om zo te 'winkelen'. Last but not least is de kwaliteit van het varkens-, runds- en kippenvlees van prima kwaliteit. De worstenbroodjes zijn ook toppie. Wij willen echt niets anders meer. En als je eens een vraag hebt over een product dan krijg je ook meteen een goed antwoord. Wij rijden er ook graag een stukje voor om. We hopen er nog lang van te kunnen genieten

Echt puur.

Puur vlees. Dat proef je echt. Nadat ik overgegaan ben op eerlijk en heerlijk vlees wil ik niets anders meer. Hier staat het welzijn van dieren voorop en daarom wilde ik wel meer betalen. Geen kiloknallers uit de supermarkt maar hier wordt het voor mij verpakt in één persoonsverpakkingen. Wel zo fijn. Ook het bestellen en het contact is tot alle tevredenheid. Ook een pluspunt is wanneer een dier wordt geslacht. Dan kun je rekening houden met je bestelling. Dus voor mij een dikke 10.

Jennie, dankjewel voor deze lieve review! Fijn te horen dat ook de eenpersoonsverpakkingen bevallen. Erg leuk om te lezen, hier doen we het voor. Groetjes, Hanneke

Top service en topkwaliteit

Fijn dat er in de buurt een bedrijf is waar we eerlijk vlees kunnen kopen. Het is lekkerder, diervriendelijker en niet duur. Mooi initiatief dat gelukkig op meer plaatsen in Nederland navolging krijgt. Elke dag kom ik langs megastallen vol met varkens. Ik vind het verschrikkelijk te moeten zien dat het gewoon vleesfabrieken zijn waar alleen opbrengst telt. Goed bezig Hanneke!

Ans, Bedankt voor je review! We zijn blij dat te horen dat ook jullie mee genieten van ons pure, eerlijke vlees.

In alle opzichten beter

Voor mij is het onbegrijpelijk dat mensen nog steeds liever vlees uit de supermarkt eten. Respect voor de dieren, respect voor de ambachten, alles opmaken etc. Dat is wat de wereld wel wat meer kan gebruiken. Dit vlees smaakt zoveel beter. dat merkten ooit mijn kinderen ook, terwijl ze niet eens wisten dat we het ergens anders hadden gehaald. Bovendien is bestellen ook nog eens supergemakkelijk en heel klantvriendelijk.

Mike, Bedankt voor deze mooie review! Heel fijn te horen dat het smaakverschil voor jullie zo duidelijk is! Dat is het verschil tussen puur een stukje vlees of een stukje vlees met toevoegingen voor een langere houdbaarheid en/of meer gewicht. ;)

Heerlijk lekker vlees en goed vezorgt

Je wordt er super geholpen vriendelijke mensen en super lekker vlees. We gaan iedere twee ‘a drie maanden een half varken kopen bij Hanneke. Het bevalt ons super. We komen helemaal uit Limburg. Wij willen geen ander vlees meer.

Wilma, bedankt voor de fijne review! :D

Super, goede smaak en perfecte service

We zijn al een paar keer bij Hanneke geweest. Wat een mooi bedrijf en wat een fijn intiatief! De website is duidelijk en overzichtelijk. De eerste bbq had ik gevraagd of ze wou zorgen dat alles ontdooit is en dat niet alleen ze had het ook nog eens mooi op een schaal gelegd. Het vlees heerlijk en het doet me nog meer deugd dat je weet waar het vandaan komt en er geen verborgen dingen in verborgen zitten. Hanneke je zult ons nog vaker mogen begroeten! Groetjes Ilse van Drunen

Ilse, dankjewel voor deze lieve review! Wij zijn blij te horen dat het jullie zo bevalt. Groetjes, Hanneke.

Echt puur vlees

Voor mij is het niet om de hoek, echter de rit wel waard. Het vlees is echt en smaakt heerlijk. Hanneke reageerd snel en correct. De afspraken worden netjes nagekomen. Verder is het gewoon op z'n Brabants tuiskomen bij de boerderij. Vergeet de supermarkt en koop echt vlees!

Bedankt voor deze leuke review! Goed te horen dat het jullie bevalt. We zien je graag weer terug als het op is :). Gr, Hanneke

Goede service en heerlijk vlees!!

Dank je, Angelique!!

goede service

Goede service en heerlijk vlees. Voor herhaling vatbaar.

Kees, bedankt voor je review! Het doet ons goed te horen dat het jullie smaakt, daar doen we het voor! Gr, Hanneke

Echt lekker vlees

Voor de eerste keer ons vlees voor de bbq hier besteld. De smaak van het vlees was heerlijk!! Alleen al de sfeer van het ophalen van het vlees bij de boerderij... zo leuk! Wij gaan hier zeker vaker ons vlees kopen!

Wendy, bedankt voor de leuke review! We hopen je vaker te zien, al is dat alleen al digitaal ;). Gr, Hanneke

(H)eerlijk vlees met moderne 24-uur service

Wat een fantastisch initiatief om vlees van eigen koeien zelf te verkopen, zonder tussenpersonen en ontransparante ketens. Voor mij is het een grote meerwaarde te weten waar het vlees dat ik eet vandaan komt. En daarbij echt heel handig om met een code 24/7 toegang te hebben om het vlees af te kunnen halen; geen excuus meer om vlees bij de supermarkt te blijven kopen ;-)

Super kwaliteit en ook afhalen buiten kantoortijden!

Kan het iedereen aanraden super kwaliteit en heerlijke pure smaak. Wij willen niets anders meer .

Dank je Nico!!

Heel goed vlees, goede kwaliteit

Ik vond het vlees heerlijk, fijne en makkelijke service.

Dankjewel! Goed te horen.

Heerlijk vlees!

Zeer tevreden over het vlees en de manier van afhalen. Wij eten niet anders meer. Daarnaast is het prettig dat we weten waar ons vlees werkelijk vandaan komt. Wij zijn erg blij met dit adres! Hanneke, ga zo door!

Dankjewel! Heel leuk om te horen!

Niet okay!

Riblappen vol met water gespoten en daardoor geen smaak meer. Op hun website claimen ze juist dat zij dit niet doen. Niet ok! Aan een riblap van de jumbo zit meer smaak en is nog goedkoper ook.

• Would you recommend us? No

Beste RJ, Ik schrik wat van uw reactie. Wat vervelend dat het niet naar wens was. Ik begrijp niet dat u denkt dat de riblappen vol gespoten zijn met water. Het raakt me dat u ons daar direct van beschuldigd, het is iets dat wij nooit zouden doen. Ons doel is niet het verdienen van veel geld aan het vlees, maar om iedereen mee te laten genieten van het pure vlees. De verkoop van vlees is voor ons een kleine tak, naast ons bedrijf. We aten altijd al ons eigen vlees en vinden dat veel lekkerder dan vlees uit de supermarkt. Daarnaast hebben wij een eerlijk verhaal. Vanuit deze twee gedachtes zijn wij vlees aan huis gaan verkopen. Het zou een illusie zijn als iedereen even enthousiast zou zijn over het vlees als wij zelf. Het is daarom uw goed recht om uit te spreken dat u het niet lekker vond. Wel vind ik het erg jammer dat uw daarbij beweerd dat wij ons vlees vol spuiten. Wij verafschuwen juist dat dit bijna standaard gebeurd met vlees uit de supermarkt. Toch bedankt dat u interesse in ons had en hopelijk vind u een eigen adres dat u goed bevalt. Groetjes, Hanneke van PuurVleesKopen.nl

Goede eerste ervaring! Makkelijk bestellen en ophalen.

Rechtstreeks van de boer is toch heerlijk?! Het is ook nog eens makkelijk besteld en op alle tijden op te halen via een handig systeem. Of gewoon overdag bij de vriendelijke boer(in) zelf. Goede prijs voor een gevarieerd en smakelijk BBQ-pakket.

Aanrader! Goede kwaliteit vlees en geweldige service

Recent heb ik kennis gemaakt met dit bedrijf en het smaakt zeker naar meer. In een aantal bestellingen heb ik verschillende producten geprobeerd en ben enthousiast. Ik vind het erg prettig om ook 's-avonds mijn bestelling op te kunnen halen. De producten zijn handig verpakt en de porties zijn goed. Hierdoor past het goed in de vriezer. Ik vind het een erg fijn idee om bij een lokaal bedrijf te kunnen kopen en geen "anoniem" vlees uit de supermarkt te hebben. Goed vlees hoeft niet duurder te zijn. Ook de communicatie via whatsapp is super.

Goed vlees aangeboden in duidelijke website.

Eerste bestelling is goed bevallen, maar op dit moment nog niet alle vleesproducten verwerkt. Maar vertrouw erop dat die ook prima zijn. Jammer dat de soep niet meer voorradig was. Volgende keer hopelijk wel.

Goed vlees, goede service!

Snelle, persoonlijke reactie.

Gemakkelijk, lekker en vooral: recht van de boer.

Vriendelijk, goede kwaliteit en service gericht.

Goede service, heerlijk vlees

Heerlijk dichtbij voor ons, alles top geregeld. Afhalen werkt super handig!

Over PuurVleesKopen.nl

Wij verkopen ons eigen varkens- en rundsvlees vanaf onze boerderij. Ons vlees is eerlijk en puur. Dat merk je en proef je! Op onze website bestel en betaal je het vlees, waarna je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangt. Het vlees ligt vanaf dan klaar in het afhaalpunt dat 24/7 geopend is. Je vind ons in Vught. Neem gerust een kijkje op de website en bel, app of mail ons bij vragen.