Goede service, lekker vlees

De Ideal betaling op de site deed het niet. Dit werd snel door Hanneke opgelost met een tikkie. Top geregeld! En het is nog lekker ook :)

Heerlijk

Geweldige service en heerlijk vlees. Zo ook de worstenbroodjes, worstjes, kruiden en de soepen. Leuk die variaties erbij.

Heerlijk eerlijk!

Je moet er even een keertje voor op en neer rijden (ik woon in Waalwijk) maar wij willen echt geen supermarkvlees meer. Je proeft het verschil. Het is heerlijk en eerlijk!

Lekker vlees maar soms te zout gekruid.

Het BBQ vlees was voor ons te zout gekruid.

Heerlijk eerlijk vlees , klantvriendelijk

Elke BBQ wordt een feest ,👍🎉

Handig afhaalpunt

Lekker gebarbecued met de kleinkinderen

Gewoon goed!

Duidelijke website en afhandeling bestelling. Vlees was lekker 😊

Zeer goede vlotte afhandeling en 24 uurs service is zeer handig!

Bijzonder goed vlees lekkere smaak zonder toevoegingen. En.......rechtstreeks van de boer. Ook mooi klein verpakt handig stapelen in de vriezer.

Pluspunten

Duidelijke website, keuze en leuke reactie na de eerste bestelling

• Kwaliteit

Pluspunten

Mooi verpakt en leuk dat er tips voor recepten of bereiding op staan

Nvt

• Kwaliteit

Pluspunten

Service, vriendelijkheid en kwaliteit!

Pluspunten

Makkelijk bestellen betalen en vooral ophalen. Alles keurig netjes verpakt en je kunt het ophalen wanneer het je uitkomt.

Tas terugbrengen: je neemt hem mee als je de volgende bestelling haalt. Blíjft zo lang in huis. Misschien mogelijk om de tas eerder af te geven.

Bedankt voor je recensie & tip! Daar zal ik eens over nadenken. Sowieso mag je altijd een whatsappje sturen om een code te krijgen, zodat de tas terug gelegd kan worden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super makkelijk bestellen. Ligt snel klaar en het vlees is heel erg goed en lekker!!

• Kwaliteit

Pluspunten

Makkelijk vlees online kopen en bovendien goed en eerlijk vlees voor een redelijke prijs

Pluspunten

Snelle service, goede communicatie en het afhalen is erg simpel. Vlees is super vers en lekker.

• Kwaliteit

Pluspunten

vriendelijk, respectvol, snelle reacties, goede kwaliteit, redelijke prijs, fijn.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede kwaliteit. Gourmet en bbq pakketten zijn top Soepen zijn heerlijk.

• Kwaliteit

Pluspunten

Echt een wereld van verschil met supermarktvlees! Lekker sappig en met echte smaak. Een echte aanrader!

Geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Praktische verpakkingen

• Kwaliteit

Pluspunten

Fijne en snelle service, altijd goed bereikbaar. Systeem van de diepvries en de code werkt super! Vlees komt van dichtbij en prijzen zijn goed.

Een app om de bestellingen in te doen zou het bestellen nog makkelijker maken! De website werkt op de telefoon niet handig.

• Kwaliteit

Pluspunten

Klantvriendelijk, snelle orderverwerking, goede kwaliteit. Fijn dat er zowel varken, koe als kip in het assortiment is opgenomen.

Het zou fijn zijn wanneer er meer aanbod is binnen het assortiment (bijvoorbeeld varkensvlees a/h stuk, kippedijen)

• Prijs

Janine, bedankt voor je tip! Ik zal de kippendijen binnenkort bekijken of dat een optie is. Wel komt er nu ook huisgemaakte kippensoep en tomatensoep. Het vlees aan stuk wordt te weinig besteld, daarom kun je op de site de geplande slachtingen in de gaten houden. Zo kunnen speciale wensen op tijd doorgegeven worden.

Pluspunten

heel makkelijk dat je het zo kunt afhalen wanneer je wilt

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijke mensen, heel flexibel, topproducten!

Over PuurVleesKopen.nl

Wij verkopen ons eigen varkens- en rundsvlees vanaf onze boerderij. Ons vlees is eerlijk en puur. Dat merk je en proef je! Op onze website bestel en betaal je het vlees, waarna je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangt. Het vlees ligt vanaf dan klaar in het afhaalpunt dat 24/7 geopend is. Je vind ons in Vught. Neem gerust een kijkje op de website en bel, app of mail ons bij vragen.