Pluspunten

Erg lekker vlees en prima prijs/kwaliteit verhouding. Online bestellen en gemakkelijk met een code ophalen in het afhaal schuurtje aan huis.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super lekker vlees, snelle levering en goede afhandeling!

• Kwaliteit

Pluspunten

Super goede en snelle afhandeling van onze bestelling. Op zaterdagavond online besteld, korte tijd later al bericht met code voor afhaalpunt. Volgende dag gegeten:)! Vlees is van mooie kwaliteit.

Misschien ook assortiment uitbreiden met lam of kalfsvlees. Maar dat is niet zozeer een verbeterpunt als een suggestie.

• Kwaliteit

Pluspunten

Handig in kleine porties verpakt

• Kwaliteit

Pluspunten

Lekker vlees. Netjes verpakt. Handig met afhaalpunt.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed bereikbaar via whatsapp, makkelijk om afspraken te maken over bijzondere wensen en afhalen is super geregeld We hebben gisteren de kip gegeten en die was echt super !! Als we de jerky gemaakt hebben stuur ik nog een berichtje

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle en nette afhandeling van bestelling

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed puur vlees en snel in huis

Geen

Pluspunten

Vlees zoals vlees moet zijn..

• Kwaliteit

Pluspunten

- korte weg van producent naar consument. - geen antibiotica in vlees - leveringen zijn goed geportioneerd - smakelijk vlees - snelle levering na bestelling

- meer info over herkomst kipproducten - assortiment uitbreiden met meer vleeswaren?

• Kwaliteit

Bedankt voor uw beoordeling!! Helaas hebben we niet de mogelijkheid om het assortiment uit te breiden met vleeswaren, vooral omdat we alleen met vriesproducten kunnen werken. Het kippenvlees komt uit de omgeving tilburg, die is van een poelier in Diessen. Dit staat al op de site vermeld, maar ik zal dat wat specifieker benoemen. Bedankt voor de tip!

Pluspunten

Heerlijk puur en lokaal vlees. Fijn 24/7 pick up point en de bestelling staat heel snel klaar. Daarnaast ook goede communicatie.

• Kwaliteit

Pluspunten

Afhaalpunt is erg makkelijk! Je kunt op het voor jou gunstige moment het vlees afhalen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Vlotte reacties, snel en bekwaam handelen. En wat een lekker vlees!!! Eindelijk weer de zuivere smaak en dat ik bakken kan, i.p.v. het koken met vlees uit de supermarkt!

• Prijs

Pluspunten

Goede prijs /kwaliteit verhouding. Heerlijk mals rundvlees. Geen toevoegingen. Snelle reactie via Mail. Fijn om het vlees op te kunnen halen waneer het ons uitkomt. ( Ik ben al 43 jaar kok en denk een beetje verstand te hebben van vlees )

Ik vond de kroketten nietzo lekker maar dit is heel persoonlijk.

• Kwaliteit

Pluspunten

Duidelijke website. Snelle reacties. Nette omgeving waar het vlees was. Makkelijk met ophalen en je kan de dieren meteen zien!

• Kwaliteit

Pluspunten

Korrekte afhandeling, goed advies en bovenal kwaliteitsvlees. Onze gasten en wijzelf waren zeer tevreden.

Lekker doorgaan op de ingeslagen weg.

• Kwaliteit

Pluspunten

Fijne en snelle service. Vriendelijk geholpen en makkelijk dat je het op kunt halen wanneer het jou uitkomt, door de ophaalcode die je toegestuurd krijgt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We hebben een half varken gekocht. Het vlees zag er netjes uit!! Het smaakte prima!

* verpakkingen graag voorzien met labels / stickers om te zien wat er in zit. Soms was het lastig om te zien wat voor vlees het was.

• Prijs

Pluspunten

Fijne service en snel afhaalbaar!

De verpakking van de hamburgers was niet zo goed. Van 1 pakje was het folie gescheurd. Misschien een andere folie of bakje daarvoor gebruiken? We hadden een vleespakket, het tasje waar het in zat was niet heel sterk.

• Kwaliteit

Pluspunten

Ophalen was makkelijk en snel, hoeveelheid was perfect voor een groep jonge gasten. Mijn nieuwe vaste plek voor bbq vlees.

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijkheid goed voor de dieren. En goed en eerlijk vlees.

Op dit moment geen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Wat een fijn en handig ophaalsysteem! Je hoeft geen rekening te houden met openingstijden en je ziet de dieren als je je bestelling haalt, leuk! Verder smaakt het vlees erg goed.

Over PuurVleesKopen.nl

Wij verkopen ons eigen varkens- en rundsvlees vanaf onze boerderij. Ons vlees is eerlijk en puur. Dat merk je en proef je! Op onze website bestel en betaal je het vlees, waarna je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangt. Het vlees ligt vanaf dan klaar in het afhaalpunt dat 24/7 geopend is. Je vind ons in Vught. Neem gerust een kijkje op de website en bel, app of mail ons bij vragen.