Pluspunten

Alleen maar positief. Lekker verantwoord vlees!

• Kwaliteit

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk op de site te bestellen ! Mooi verpakt! Het vlees is puur en dat proef je! Voortaan haal ik mijn vlees hier!

Wellicht om de mogelijkheid te bieden om de kipfilet ook gesneden in blokjes of reepjes te kunnen bestellen (voor luie mensen zoals ik ;-) )

• Kwaliteit

Anouk, bedankt voor je opmerking mbt het verbeterpunt. De kipblokjes liggen inmiddels in de vriezer en zijn aan het assortiment toegevoegd :)!

Pluspunten

Eenvoudig bestelproces, op eigen tijd ophalen van bestelling, vriendelijk geholpen, praktisch verpakt, mooie kwaliteit van eerlijk vlees.

Geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Lekker vlees voor een prijs waarbij je nog eens een stukje extra meeneemt

• Kwaliteit

Pluspunten

Wij maken gebruik van de persoonlijke pakketten. Iedere 2 weken een pakket met vlees dat per week van inhoud verschilt. De pakketten worden zoveel als mogelijk afgestemd op onze wensen. Het 'goede' en het 'slechte' door elkaar, want een koe bestaat niet alleen uit biefstuk en een varken niet alleen uit varkenshaas. Hierdoor eten we afwisselend, wordt je creatiever in de keuken en kunnen we dit verhaal ook goed delen met onze kinderen. De porties zijn soms wat aan de grote kant, maar dat vindt mijn man helemaal niet erg.

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg goed initiatief. Ook als 'klant' prettig en persoonlijk benaderd. En het vlees is ook goed en lekker.

Nee, eerlijk gezegd heb ik tot nu toe geen verbeterpunten.

• Kwaliteit

Pluspunten

het is in porties verpakt prettig te doseren per maaltijd goede kwaliteit en heel lekker

geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Een goed stuk vlees voor een goede prijs en ook een beter gevoel bij het eten van een stukje vlees . Een vergelijking met vlees uit de supermarkt moet je gewoon niet willen maken. Ik ben pas sinds kort klant maar erg tevreden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Lekker biologisch vlees voor een eerlijke prijs. Ruime keuze en fijn dat je kunt pinnen.

Pluspunten

Eerlijk bedrijf! Tevens persoonlijk. En nóg persoonlijker worden ze door hun nieuwe move van de 'maandboxen'

• Kwaliteit

Pluspunten

Lekker vlees en veel variatie

• Kwaliteit

Pluspunten

Leuke mensen, goed en hygiënisch bedrijf met lekker vlees. Ziet er allemaal verzorgd uit.

• Kwaliteit

Pluspunten

Lekker mals vlees, goed van smaak. Makkelijk te bestellen, betalen met pin is mogelijk. Snelle reactie na mail contact.

Dit is ons eerste contact geweest. Misschien voor de toekomst een echt boerderijwinkel. Zichtbaar vanaf de weg met borden. Dit is in de zomermaanden slim omdat er veel fietsers langs komen. Misschien combineren met producten van collega boeren, ijs, kaas, zomerfruit.

• Kwaliteit

Pluspunten

Geweldige kwaliteit vlees, enorm smaakvol. Je proeft écht het verschil met het supermarktees. De prijs ligt echter nauwelijks hoger. Maar de kwaliteit is wel vele malen hoger. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die van een lekker stuk vlees houdt

Geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed vlees. Is de prijs zeker dubbel en dwars waard.

• Kwaliteit

Pluspunten

Lieve eerlijke mensen met passie voor hun producten. Vlees is echt lekker.

De prijs is hetzelfde als bij de supermarkt. Alleen niet als het in de aanbieding is misschien een tip om ook af en toe aanbiedingen te doen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Ruime afhaalmogelijkheden Goed vlees Prima prijs

• Kwaliteit

Pluspunten

Heerlijk vlees, voor een goeie prijs. Service dat het thuisbezorgd kan worden, en ophaaltijden heel flexibel!

• Kwaliteit

Pluspunten

Compleet assortiment Scherpe prijs Vriendelijke medewerkers Flexibel Etc

Reeds besproken met personeel. Verbetertips website.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijke service en een leuk idee om op deze manier verschillende stukjes vlees aan te bieden

Wij hebben nog niet alles geproefd. Helaas zijn wij over de hamburgers en gehakt ontevreden. Met een vet percentage van meer dan 30% is dit niet de kwaliteit die we verwacht hadden. Na het bakken van de hamburgers bleef er maar weinig van over.

• Kwaliteit

Niels, wat jammer dat het vlees tot nu toe niet in jullie smaak is gevallen. De laatste koe die is geslacht had inderdaad een iets hoger vetpercentage. Maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit dan minder is. Vaak is een iets doorregen stukje vlees ook malser. Het rundergehakt dat je ontvangen hebt is nog van de koe die hiervoor is geslacht. Dit was echter zeer mager vlees. Magerder zullen wij het niet krijgen. Wellicht zou je ook nog eens ons varkensvlees willen proberen? Hier ligt tenslotte ook onze specialiteit, gezien wij een varkensfokbedrijf hebben.

Pluspunten

Fijn dat er zoiets in de buurt is!

• Kwaliteit

Pluspunten

Mals kwaliteits vlees dat bij bereiding heerlijk ruikt! Handig dat het vlees per (meerdere) portie(s) is verpakt. Erg fijn dat je bij PuurvleesKopen naast varkensvlees ook biologisch rundvlees en kippenvlees kan kopen! Eigenaresse Hanneke denkt mee en is flexibel.

Kruishoeveweg 3 5263 NM Vught

06-41720208

Over PuurVleesKopen.nl

Wij verkopen ons eigen varkens- en rundsvlees vanaf onze boerderij. Ons vlees is eerlijk en puur. Dat merk je en proef je! Op onze website bestel en betaal je het vlees, waarna je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangt. Het vlees ligt vanaf dan klaar in het afhaalpunt dat 24/7 geopend is. Je vind ons in Vught. Neem gerust een kijkje op de website en bel, app of mail ons bij vragen.