SUPER

Fijn, handig en compact, iedere dag een "rondje" fietsen!

Goede prijs/kwaliteit

Deskshaper doet wat ie moet doen, is handig in gebruik en opslag, en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding.

goed verlopen

goed verlopen

Fantastisch!

Prima! Trapt goed en is prima op te vouwen.

prima om in beweging te blijven

De deskshaper gekocht voor mijn schoonouders. Zo kunnen zij toch in beweging blijven in deze tijd. Enig minpuntje is dat de dopjes niet erg stroef zijn en de deskshaper wegglijdt tijdens gebruik. Dit is op te lossen door de deskshaper tegen een tafelpoot of iets dergelijks te zetten.

Probleemloos en een goed produkt!

Snelle levering en precies wat we zochten.

Goed product

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Prima levering.

geweldig produkt

we zijn heel blij met het produkt zodat we toch nog wat beweging krijgen ondanks het binnenzitten door corona. Alleen de bezorging was slecht door DHL het pakket was in de verkeerde straat afgeleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Praktisch apparaat . Snelle levering

Een absolute uitkomst als je noodgedwongen thuis moet werken.

Door de huidige coronaomstandigheden werk ik vooral thuis en zit ik uren achter de computer. Normaal gesproken liep ik erg veel tijdens mijn werk. Nu is dat totaal anders, ik merk het aan mijn lichaamsgewicht en conditie. Doordat ik een stappenteller op mijn telefoon heb, kan ik ook nog bijhouden hoeveel kilometer ik ongeveer heb ‘afgelegd’.

snelle levering!

Na mijn bestelling is het artikel heel snel geleverd

Werkt soepel en maakt weinig geluid

Grote nadeel was de bezorging. Zonder aan te bellen beneden bij de toegangsdeur van ons flatgebouw neergezet. Wel 2x bericht gekregen dat DHL zou komen, maar geen bericht dat zij mijn pakket hadden afgeleverd. Iedereen zou het mee kunnen nemen. Gelukkig kwam een vriendelijke buurvrouw het bij mij aan de deur brengen. Ik had anders nooit geweten dat het pakket was afgeleverd!.

Was snel geregeld

Het was prettig met bestellen en afleveren

Goede

Goede en snelle levering. Prima apparaat werkt goed en doet wat je vraagt. Goede prijs. Zeer tevreden.

Snelle levering. Deskshaper gebruik ik voornamelijk om mijn armen te trainen. Licht verstelbaar. Goed product voor deze prijs.

Hele snelle levering, de volgende dag werd de deskshaper al afgeleverd. Ben erg tevreden over het apparaat.

Top services!!

Goede service van aanvang tot aflevering!! Alleen de product viel mij erg tegen!!!

Prima aparaat

Sinds een paar dagen in gebruik, en geen klachten, behalve dat de poten niet helemaal antislip zijn

Werkt goed

Is het goed voor je om alleen de bewegingen te maken dan is ie prima, maar als je met kracht wil trappen dan is ie niet zo geschikt. Je kan hem alleen zwaarder zetten met een stelschroef, maar dat stelt niet zoveel voor. De as wordt heet tijdens het fietsen.

Te licht materiaal

Zeer Matig

Beste Glenda, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het product niet aan de verwachting voldoet! Wanneer een product niet naar wens is dan is het mogelijk de DeskShaper binnen 14 dagen te retourneren. Alle retourinformatie en het retourformulier vind je bij ons op de website terug. Wanneer je vragen hebt over het product of het gebruik dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

je moet er ECHT recht voorzitten anders trapt het niet goed

min punt vind ik dat hij niet zwaar genoeg op de grond staat hij schuift gauw

Beste .,veldhoven, Bedankt voor je bestelling. Afhankelijk van de ondergrond kan het zijn dat de DeskShaper schuift bij gebruik. Dit gebeurt voornamelijk bij een erg gladde ondergrond. Het is dan aan te raden om een anti slip matje onder de DeskShaper te plaatsen. Op een grovere vloer en tapijt zal de DeskShaper niet verschuiven. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Madelon

Zoals verwacht

Handig in gebruik en neemt weinig ruimte in

je fiets zo een uur weg, lekker naar je farvoriete serie kijken en dan toch gezond bezig zijn.

De calorie teller is denk ik voor verbetering varbaar

Verder makkelijk te doen fietsen en tv kijken