heb sinds 26-7 nog steeds geen pakketje ontvangen.

Is blijven steken bij aanmelding DHL. Na opsturen vervangend pakketje is het volledig opgelost. Ben tevreden over het apparaat.

Goede prijs-kwaliteit

Makkelijk te monteren en op te bergen. Eenvoudig in gebruik, goede prijs-kwaliteit

voldoet aan beschrijving

Het aangeschafte product voldoet aan de beschrijving

werkt goed maar is wat licht gemaakt en geen goede antislip pootjes

zie boven

Kwaliteit matig maar voldoende voor de betaalde prijd

- Slecht verpakt - Matige kwaliteit - onstabiel + Lage prijs + Snelle levering

Gewoon goed

Bestellen gaat eenvoudig, product is goed, snelle levering

Precies wat ik nodig had

Knieproblemen,dus dit maakt dat ik toch beweeg

Redelijk

Prima apparaat, maar past niet bij mij.

Nergens problemen ondervonden

Was een bestelling voor mijn buurvrouw, Ze is er gelukkig mee !!!

Geweldige hulp

Nvt

Hij blijft niet goed staan op de grond

Als je aan het trappen bent schuift hij de heletijd naar voren.

Beste Siebb, Bedankt voor je review. Zodra de ondervloer onder het artikel glad of zacht is, kan het gebeuren dat het artikel verschuift. Dit is gemakkelijk op te lossen door een antislip mat onder het artikel te leggen. Mocht je hier vragen over hebben dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Deskshaper

Best hoog en het glijdt weg

Je moet echt op een hoge stoel zitten en hwt tegen iets aan zetten, want het glijdt makkelijk weg.

prima, maar op houten vloer schuift hij weg.

Er moet duidelijk een anti slipmatje onder. of betere antislipvoetjes.

Beste J.A.F., Bedankt voor je review. Het kan kloppen dat je een antislip mat nodig hebt zodra de ondervloer glad of zacht is. Gelukkig is het probleem wel gemakkelijk op te lossen. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

Zeer handig en top toestel

Eender waar je bent in huis of zit je kan het overal gebruiken terwijl je met iets anders bezig bent

Snel en netjes geleverd

Binnen een dag geleverd en precies op de tijd die was vermeld.

Ik ben er blij mee. Wil zelfs een voor mijn moeder halen.

Ik gebruik de deskshaper een paar dagen en merk dat het een geweldig apparaat is. Je kan gewoon van uit je bank sporten.

Retour

Er staat niet vermeld dat je voor retouren apart een betaling moet doen

Beste Yasemin, Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer om terug te lezen dat je ontevreden bent omdat er retourkosten vast zitten aan het retourneren van een pakketje. Vooral omdat dit op de website aangegeven wordt. Daarnaast hebben wij geprobeerd contact met je op te nemen, en hebben wij tot op heden nog geen reactie ontvangen jammer genoeg. We hadden graag samen tot een oplossing gekomen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Deskshaper

Compact apparaat. Doet wat het moet doen.

Fijne fiets, compact, makkelijk weg te zetten. En doet wat het moet doen.

Anti-slip is geen overbodige luxe

Prima fietsje alleen mag hij wel een anti-slip plaatje onder de pootjes hebben want hij wiebelt als een malle. Zelfs tegen een muurtje.

snelle aflevering de volgende dag bezorgt zoals vermeld

Product voldoet aan mijn verwachting

Precies goed wat ik voor ogen had

Moest wel een antislipmatje onder.

Fietsje gekocht voor kennis om te revalideren.

Zelf had ik al zo'n fietsje,ook aangeschaft om te revalideren na knieoperatie.Werkt uitstekend

Prima snelle levering

Prima. Alles vlgs afspraak.

Goede service.

Stipte levering