Deskshaper Geweldig met een grote G

Deskshaper besteld doch bij installeren van de batterij deed de shaper het niet. Doorgegeven en heb een excuus gekregen en kosten loos een nieuwe mogen ontvangen die het wel deed. Andere Deskshaper hoefde niet terug, dus ga deze schenken aan verzorging/verpleeghuis. Kan niets anders zeggen dan een dikke pluim en geweldigen service en zeer vriendelijke mevr. Mylene van Deskshaper

Gaat helemaal goed

Moet alleen een Anti slip matje komen

Goed verpakt en geleverd zoals aangegeven

Goed, degelijk apparaat, met een luchtje . .

Snelle levering, goede verpakking en degelijk apparaat. Beter dan vergelijkbare stoeltrainers, weet ik n.a.v. een eerdere bestelling. Maar dit keer rook ik al bij het uitpakken een doordringende "teer"lucht, afkomstig van het materiaal van de trappers. Zelfs na een week is deze nog steeds opvallend aanwezig. Niet plezierig. Reden voor een controle op de samenstelling van dit materiaal, lijkt me.

Wij raden echt aan om dit apparaat te kopen

Valt erg tegen

Trainer schuift steeds weg erg vervelend, zou hem niet meer kopen

Beste, Afhankelijk van de ondergrond kan het helaas voorkomen dat de DeskShaper over de vloer schuit. Denk hierbij aan een gladde laminaat vloer of een gladde stenen vloer. Om dit te voorkomen, raden wij je aan een anti glip mat te kopen. Hiermee is het probleem opgelost. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

Erg fijn

Fijn apparaat zo blijf je toch in beweging Allen als je 5 min fietst word het ijzer van de trappers erg warm Weet niet of dat wel goed is

Snelle levering!

Stoelfiets voldoet @ beschrijving: makkelijk gebruik, licht, inklapbaar. Er zit echter fout in display van teller/computer: 1 cijfer wordt NIET correct weergegeven! Er zal nieuwe teller opgestuurd worden. Teller en toestel zijn echter verbonden met kabeltje en hoe die verbinding dient vervangen te worden is NIET duidelijk. Enige handleiding zou handig zijn... Alvast bedankt voor snelle reactie. MVG Viviane

Prima op tijd bezorgd

Ik ben er blij mee. Gebruik het apparaat iedere dag

Levering 1 dag dus super snel

Geweldig gewoon

Heb de deskshaper aangeschaft voor mijn vriendin, omdat haar been spieren sterker te maken. Doordat ze een chronische aandoening heeft, kan ze inhouse trainen om haar spieren te versterken, zonder dat het veel kracht kost.

prima uitsekend

goed en snel geleverd

Fijn apparaat!,,,

Redelijk tot goed

Het fietsen op zich gaat goed als je tegen tafelpoot aan zet. Schuift makkelijk weg, ook met matje eronder Je kan er niet mee op de bank zitten je moet op een hoge stoel en dan tegen tafelpoot.

Geen ervaring je hebt mat nodig anders glijd het wrg

Totaal niet kunnen gebruiken, er moet echt een mat onder het glijd weg. Ik wil graag gebruiken tijdens het werken, maar lukt niet, buro is te laag. Omdat ik steeds mailtjes krijg om mijn beoordeling te geven. Moet ik helaas zeggen. Slecht, ik moet nu van alles kopen om dit werkbaar te maken. Eerst een mat moet gekocht worden een nieuwe buro die in hoogte verstelbaar is.... dit wordt een dure geval

Beste David, Dankjewel voor je bericht en je review. Wat jammer om te lezen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Je hebt gelukkig 14 dagen bedenktermijn zodat je de DeskShaper in dit geval gewoon terug kunt sturen voor terugbetaling :) De DeskShaper is een vrij licht apparaat dat je, ook doordat je deze kunt inklappen, hierdoor eenvoudig op kan bergen. Nadeel hiervan is dat deze inderdaad op gladde ondergrond kan gaan schuiven. Deze informatie staat ook op de website en de handleiding. De Deskshaper past helaas niet onder alle bureaus en tafels. Sommige hebben een rand of zijn vrij laag waardoor je niet genoeg ruimte hebt voor je benen. We hebben nog geprobeerd contact met je te zoeken zodat we je wellicht verder konden helpen bij het retoursturen maar helaas hebben we geen reactie van je ontvangen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Lobke van Team SlotenSpeciaalZaak

Ik ben zeer tevreden

Zaterdagmiddag besteld en maandagmiddag ontvangen, beter en sneller kan haast niet !!

SUPER

Fijn, handig en compact, iedere dag een "rondje" fietsen!

Goede prijs/kwaliteit

Deskshaper doet wat ie moet doen, is handig in gebruik en opslag, en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding.

goed verlopen

goed verlopen

Fantastisch!

Prima! Trapt goed en is prima op te vouwen.

prima om in beweging te blijven

De deskshaper gekocht voor mijn schoonouders. Zo kunnen zij toch in beweging blijven in deze tijd. Enig minpuntje is dat de dopjes niet erg stroef zijn en de deskshaper wegglijdt tijdens gebruik. Dit is op te lossen door de deskshaper tegen een tafelpoot of iets dergelijks te zetten.

Probleemloos en een goed produkt!

Snelle levering en precies wat we zochten.

Goed product

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Prima levering.

geweldig produkt

we zijn heel blij met het produkt zodat we toch nog wat beweging krijgen ondanks het binnenzitten door corona. Alleen de bezorging was slecht door DHL het pakket was in de verkeerde straat afgeleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Praktisch apparaat . Snelle levering