Top services!!

Goede service van aanvang tot aflevering!! Alleen de product viel mij erg tegen!!!

Prima aparaat

Sinds een paar dagen in gebruik, en geen klachten, behalve dat de poten niet helemaal antislip zijn

Werkt goed

Is het goed voor je om alleen de bewegingen te maken dan is ie prima, maar als je met kracht wil trappen dan is ie niet zo geschikt. Je kan hem alleen zwaarder zetten met een stelschroef, maar dat stelt niet zoveel voor. De as wordt heet tijdens het fietsen.

Te licht materiaal

Zeer Matig

Beste Glenda, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het product niet aan de verwachting voldoet! Wanneer een product niet naar wens is dan is het mogelijk de DeskShaper binnen 14 dagen te retourneren. Alle retourinformatie en het retourformulier vind je bij ons op de website terug. Wanneer je vragen hebt over het product of het gebruik dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

je moet er ECHT recht voorzitten anders trapt het niet goed

min punt vind ik dat hij niet zwaar genoeg op de grond staat hij schuift gauw

Beste .,veldhoven, Bedankt voor je bestelling. Afhankelijk van de ondergrond kan het zijn dat de DeskShaper schuift bij gebruik. Dit gebeurt voornamelijk bij een erg gladde ondergrond. Het is dan aan te raden om een anti slip matje onder de DeskShaper te plaatsen. Op een grovere vloer en tapijt zal de DeskShaper niet verschuiven. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Madelon

Zoals verwacht

Handig in gebruik en neemt weinig ruimte in

je fiets zo een uur weg, lekker naar je farvoriete serie kijken en dan toch gezond bezig zijn.

De calorie teller is denk ik voor verbetering varbaar

Verder makkelijk te doen fietsen en tv kijken

Voor de prijs oké.

Voor deze hele mooie prijs wilde ik deze Deskshaper graag proberen! Het is opzich een oké apparaat, maar wat ik heel erg mis (maar misschien niet kon verwachten) zijn versnellingen of in ieder geval iets van weerstand.... Je trapt nu constant heel “snel”, met 0 weerstand. Dat is jammer. Echter ben je wel in beweging achter je bureau als je ‘m gebruikt. En dat is alsnog zeker wat waard! Maar... Ik ga wel binnenkort een andere “fiets” voor onder mijn bureau zoeken!

Hij werkt wel maar moeilijk strakker te stellen.

Moeilijk strakker te stellen zodat hij zwaarder gaat trappen.

prima e makkelijk in gebruik

makkelijk in gebruik en werkt prima alleen het kraakt en verschuift bij het fietsen Zou iets met grip moeten hebben eronder

Stoelfiets bevalt heel goed

Ik heb een stoelfiets aangeschaft om meer mobiliteit in beweging te krijgen tijdens mijn ‘revalidatie’ en. Incomplete dwarslaesie. Nu tijdens de caronnacrisis de fysio therapieën en sport ruimten dicht zijn, heb ik er thuis echt veel plezier van.

voldoet geweldig wordt dagelijks gebruikt

stoel fiets wordt gebruikt na knieprothese

Snel en correct geleverd.

We zullen het product uitproberen

supergoede service

Snelle levering, niet te veel blabla

Goede service,goede apparatuur

Goede ervaring met deskshaper.Makkelijk om zo beweging te krijgen.Goede revalidatie na gebroken enkel

de bezorging ging langzaam.

bestellen ging goed en snel. Had maandagavond besteld. Zou dinsdag bezorgd worden. Thuis gebleven. Woensdag thuis gebleven. Donderdag krijg ik een mailtje dat het dinsdags bezorgd zou worden. ??? Toen zou het vrijdag bezorgd worden tussen 10.50 en 12.50. Weer thuis gebleven. Toen moest ik smiddags weg en toen werd het product om 15.45 bij de buren bezorgd. niet goed.

waardeloos, veel te licht en niet instelbaar

waardeloos

Goed apparaat, doet wat het moet doen!

Het apparaat wordt gebruikt bij de computer aan het bureau. Dit geeft de extra mogelijkheid om zo te bewegen tijdens werk en daarmee op gewicht te komen en te blijven. Enig nadeel is dat de snelheid niet kan worden aangepast. Hierdoor kan er niet zwaarder worden gefietst, wat soms wenselijk is.

voldoet prima

in opdracht van de huisarts en diabetes verpleegkundige heb ik hem aangeschaft toen ik een zware operatie had ondergaan gaf huisarts mij die van hem in bruikleen

Goed product, slechte pakketdienst

Voordelen: Het apparaat werkt naar verwachting: ik plaats het onder mijn stoel en fietsen maar. Ik moet wel mijn schoenen uitdoen omdat de voeten er anders niet inpassen. Het apparaat kan worden ingeklapt en neemt dus net veel ruimte in beslag. Nadeel: de Deskshaper werd geleverd via DHL. De pakketdienst heeft de gewoonte automatisch een mail te sturen dat ze voor een dichte deur staan en daarom het pakket de volgende dag bij een afhaalpunt deponeren. Dit was ook nu het geval. Ga alsjeblieft met een andere bezorgdienst in zee want dit zorgt voor serieuze afbreukrisico. Zie https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl voor ervaringen van klanten.

Redelijk tot goed

Voor mijn doelstelling voldoende. Het is jammer dat de straps niet verstelbaar zijn. Duidelijk gemaakt voor Chinese voetjes.

goed produkt

Snelle levering en voor de prijs zeer tevreden met de deskshaper, mooie hulp bij revalidatie na hernia's

Gekocht voor oma van 90 zodat ze weer in huis kan bewegen

Ik had het apparaat op tv gezien en had ineens een ingeving toen mijn oma aangaf dat ze er zo van baalde dat ze maar kleine stukjes kon wandelen door de gang. Deze gekocht met haar, Oma is er ontzettend blij mee want ondanks dat ze niet meer ver kan lopen biedt het haar toch beweging binnenshuis. Echt fantastisch voor senioren dus (junioren natuurlijk ook) bedankt!

valt enorm tegen

blijft niet op zijn plek staan. voeten zijn er bijna niet in te krijgen. absoluut niet wat ik er van verwacht had. staat nutteloos te kijken.