Stoelfiets bevalt heel goed

Ik heb een stoelfiets aangeschaft om meer mobiliteit in beweging te krijgen tijdens mijn ‘revalidatie’ en. Incomplete dwarslaesie. Nu tijdens de caronnacrisis de fysio therapieën en sport ruimten dicht zijn, heb ik er thuis echt veel plezier van.

voldoet geweldig wordt dagelijks gebruikt

stoel fiets wordt gebruikt na knieprothese

Snel en correct geleverd.

We zullen het product uitproberen

supergoede service

Snelle levering, niet te veel blabla

Goede service,goede apparatuur

Goede ervaring met deskshaper.Makkelijk om zo beweging te krijgen.Goede revalidatie na gebroken enkel

de bezorging ging langzaam.

bestellen ging goed en snel. Had maandagavond besteld. Zou dinsdag bezorgd worden. Thuis gebleven. Woensdag thuis gebleven. Donderdag krijg ik een mailtje dat het dinsdags bezorgd zou worden. ??? Toen zou het vrijdag bezorgd worden tussen 10.50 en 12.50. Weer thuis gebleven. Toen moest ik smiddags weg en toen werd het product om 15.45 bij de buren bezorgd. niet goed.

waardeloos, veel te licht en niet instelbaar

waardeloos

Goeden dag! Helaas hebben wij geen email van je ontvangen en kunnen wij geen gegevens vinden. Hierdoor hebben wij je helaas geen tips kunnen geven of kunnen weten waarom het product waardeloos is. Indien je nog vragen hebt over het product, horen wij dit graag. We staan immers graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

Goed apparaat, doet wat het moet doen!

Het apparaat wordt gebruikt bij de computer aan het bureau. Dit geeft de extra mogelijkheid om zo te bewegen tijdens werk en daarmee op gewicht te komen en te blijven. Enig nadeel is dat de snelheid niet kan worden aangepast. Hierdoor kan er niet zwaarder worden gefietst, wat soms wenselijk is.

voldoet prima

in opdracht van de huisarts en diabetes verpleegkundige heb ik hem aangeschaft toen ik een zware operatie had ondergaan gaf huisarts mij die van hem in bruikleen

Goed product, slechte pakketdienst

Voordelen: Het apparaat werkt naar verwachting: ik plaats het onder mijn stoel en fietsen maar. Ik moet wel mijn schoenen uitdoen omdat de voeten er anders niet inpassen. Het apparaat kan worden ingeklapt en neemt dus net veel ruimte in beslag. Nadeel: de Deskshaper werd geleverd via DHL. De pakketdienst heeft de gewoonte automatisch een mail te sturen dat ze voor een dichte deur staan en daarom het pakket de volgende dag bij een afhaalpunt deponeren. Dit was ook nu het geval. Ga alsjeblieft met een andere bezorgdienst in zee want dit zorgt voor serieuze afbreukrisico. Zie https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl voor ervaringen van klanten.

Redelijk tot goed

Voor mijn doelstelling voldoende. Het is jammer dat de straps niet verstelbaar zijn. Duidelijk gemaakt voor Chinese voetjes.

goed produkt

Snelle levering en voor de prijs zeer tevreden met de deskshaper, mooie hulp bij revalidatie na hernia's

Gekocht voor oma van 90 zodat ze weer in huis kan bewegen

Ik had het apparaat op tv gezien en had ineens een ingeving toen mijn oma aangaf dat ze er zo van baalde dat ze maar kleine stukjes kon wandelen door de gang. Deze gekocht met haar, Oma is er ontzettend blij mee want ondanks dat ze niet meer ver kan lopen biedt het haar toch beweging binnenshuis. Echt fantastisch voor senioren dus (junioren natuurlijk ook) bedankt!

valt enorm tegen

blijft niet op zijn plek staan. voeten zijn er bijna niet in te krijgen. absoluut niet wat ik er van verwacht had. staat nutteloos te kijken.

Beste J.P., Bedankt voor je review. Het kan voorkomen dat de DeskShaper van zijn plaats schuift. Dit komt doordat er dan bijvoorbeeld een gladde ondervloer als een laminaat of gladde stenen liggen. Een oplossing hiervoor zou een antislip mat zijn. We hopen je hiermee duidelijk geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team DeskShaper

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en goed product.

Pluspunten

Snelle levering. Deugdelijke verpakking. Kwalitatief goed product.

Pluspunten

Levert wat het zegt.

Pluspunten

Prima bedrijf,prima bezorging.

Geen verbeter punten echt een 10 met een griffel.

Pluspunten

Pluspunten

Levering was goed n

De kranken van trappers worden erg warm

Pluspunten

Het product is prima, maar de manier van versturen/ont vangen, daar klopte veel niet!!

Het product was slechts 1 dag te volgen...daarna niets meer... 3 dgn later werd product bezorgd door Post N L en niet door DHL.Ik werd daarbij om 8 uur uit m.n bed gebeld. Misschien is controle/samenwerking een punt van aandacht!!

Pluspunten

zorgvuldige levering