3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel leverbaar!

Wel genoeg porto op de bestelling plakken!

Pluspunten

ZEER snelle levering! Goed product

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlotte levering

Van het apparaat lopen onderdelen van de centrale as los. Zie mail van 9-9-2018 Stoelfiets!!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima apparaatje voor bescheiden prijs, vlotte verzending

verpakking was gehavend (maar de inhoud was compleet en heel)

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering.

Pluspunten

Pluspunten

zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel bezorgd...niet duur voor stoelfiets.

Geen

Pluspunten

Snel geleverd en produkt zoals beschreven

Nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Deskshaper gekocht, echter de stelschroef zorgt voor bijna geen verzwaring. Dit heb ik gemeld en ik heb hem teruggestuurd. Vervolgens een bericht gehad dat hij was ontvangen maar na 7 dagen nog steeds geen geld terug. Toen heb ik gemailed en kreeg ik de melding dat er geen geld was teruggestuurd omdat hij was beschadigd. Op dit moment nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen......

Beste, De DeskShaper is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de DeskShaper Pro 2, niet op het trainen van de spieren gericht. De DeskShaper is vooral bedoeld voor het stimuleren van de bloedsomloop. Om deze reden zorgt de stelschroef voor minder weerstand dan bij een andere DeskShaper. Zodra een pakket bij ons retour gekomen is, ontvang je automatisch mailbericht dat terugbetaling binnen 7 werkdagen volgt. In de zin eronder staat vermeld dat de hoogte van de creditering wordt bepaald door het volgende: 100% terugbetaling bij een product in nieuwstaat, 75% bij een beschadigde verpakking, en 0% wanneer het product beschadigd is ontvangen. Laatsgenoemde was helaas het geval. De creditering is op 25/7 verwerkt. Dit is uit coulance gedaan.

Pluspunten

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, super snelle levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte kwaliteit product. Na èèn keer gebruiken kapot.

Beste E. van der Spek, Aan de hand van de beoordeling hebben wij meerdere malen contact met je opgenomen (zowel via Kiyoh als via e-mail). Helaas zonder resultaat. Een product zou uiteraard nooit na 1 keer gebruiken kapot mogen zijn. We lossen het dan ook graag voor je op. Echter hebben wij geen reactie ontvangen op onze berichten, waardoor het voor ons niet mogelijk is je van een gewenste oplossing te voorzien. We horen graag van je.

Pluspunten

Keurige snelle afhandeling.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

snelle levering prijs-kwaliteitverhouding is in orde

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering zonder extra kosten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn klacht over een kapotte display is nog altijd niet opgelost Wel verschillende reactie. Maar na de laatste keer dat ik vermelde dat de kabel los hing en ook nog een los stuk niets meer gehoord

Beste Joke, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je op 15/6 een nieuwe DeskShaper hebt ontvangen. Hierna is er geen contact meer geweest. Is er iets mis met het nieuwe product? Indien dit het geval is ontvangen wij hier graag mailbericht van. Alvast bedankt!

Pluspunten

Ik heb al een hele goede beoordeling naar jullie gestuurd. Gebruik de stoelfiets elke dag. Heb mijn heup gebroken met val van fiets. (revalideren)

geen,

Pluspunten

snelle levering . goede prijs/kwaliteit verhouding heb hem aangeschaft om te revalideren

Pluspunten

Was kapot toe gekomen ander geleverd

Niks alles in orde

Pluspunten

Super geregeld en snel na 1 dag ontvangen. Top bedrijf.

Pluspunten

Snel en netjes