Mooi product en snel geleverd

Nog nooit eerder besteld, maar is goed bevallen. Mooie wandlampen besteld en snel geleverd.

Jammer, pakket niet ontvangen

Niet ontvangen helaas!!!!!

Prachtig product

Enige problemen met levering. De volledige partij was beschadigd en kon daarom niet geleverd worden. Enkele weken later ontving ik het product toch. Product is echt prachtig, boven verwachting!

De goedkoopste van wat wij van meubels zochten

Super helpful helpdesk. Lovely chairs

They were really helpful in delivery and when things did not arrive with the chair they immediately responded and sent us the extra part.

Goede service en levering, duidelijk qua contact en wanneer de levering plaatsvind

Snelle en accurate levering

Verhouding tussen prijs en kwaliteit is uitstekend!

Slechte ervaring

Ik heb een tijd geleden een salontafel besteld. Ik zou mijn salontafel op in een bepaalde week krijgen tot mijn verbazing in dezelfde week niks ontvangen. Ik moest zelf contact opnemen met Dok2. Zij gaven aan dat er wat vertraging zou zijn, hierbij kreeg ik wel 10 procent korting op de salontafel. Ze gaven aan dat de salontafel toch in week 44/45 zou komen. In week 44 weer zelf contact opgenomen. Wat blijkt de salon tafel heeft vertraging en gaat in week 47 komen. Nu in week 47 blijkt van alles mis te gaan tussen dok2 en postnl hierdoor is mijn salon tafel nog steeds bezorg. De medewerkers hebben mij telefonisch wel goed opgevangen alleen het jammere ervan is dat ik zelf overal achteraan moest gaan.

Goed, levering volgens levertijden, prettige website

3 artikelen besteld, 2 artikelen (nachtkastjes) werden los van elkaar op verschillende dagen zonder aankondiging vooraf bezorgd. Dit was niet zichtbaar op ons account. Dat was niet zo prettig. Voor het laatste artikel (kastje) werd wel een telefonisch afspraak van levering met ons overlegd.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw revieuw! Wat vervelend dat er voor de eerste twee artikelen geen bezorgafspraak met je is gemaakt. Wij hebben hier een melding voor gemaakt bij onze logistieke partner. Fijn dat er voor het laatste artikel wel een afspraak is gemaakt met je. Wij wensen je ondanks alles toch veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor dit mooie cijfer! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij vinden het fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad en hopen je snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

deze was goed

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je hopelijk snel terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Ik heb mijn bestelling nog niet dus geen oordeel nog

Ik heb mijn bestelling nog niet geleverd gekregen dus ik kan nog niet oordelen. Tot dusver verloopt mijn bestelling volgens verwachting

Zeer snelle levering

In de winkel eerst het artikel gezien , en toen via internet besteld

Beste Mirjam, Een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed en snel geleverd

2 Lampen gekocht waarvan 1 niet leverbaar daarna netjes me geld terug gehad.

Beste Ruud, Wauw, een 10! Hier zijn wij erg blij mee. Erg fijn dat u tevreden bent over de oplossing en wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling. Groeten, Janneke van DOK 2.

Fantastische service

We hebben een aantal meubels besteld afgelopen zomer en ook een poef. Helaas was de poef al snel plat geworden. We kregen 2 tegoedbonnen voor dezelfde waarde, de poef mochten we houden. Super spullen, super service!

Beste Eveline, Een 10! Hier zijn wij erg blij mee. Wij zijn blij dat je tevreden bent over jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Quality is not the best.

"+" - chairs are really comfortable for sitting "-" - Quality not perfect. 5 of 6 chairs has not even back (right edge bit lower than left) - Delay with shipping

Lamp en kapstok helemaal volgens afspraak geleverd en ook helmaal zoals we hadden het voorgesteld.

Beste Elma, Wauw, een 10! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling en hopen je snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle nette levering

Product exact zoals omschreven en op de foto’s

Beste Mireille, Een 8! Wat een mooi cijfer. Wij zijn blij dat je tevreden bent met jouw bestelling. Hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service, prima kwaliteit.

Prima service; worden goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Wordt vervolgens telefonisch een bezorgdatum en -tijd gekozen. Deze wordt ook correct nagekomen.

Beste Heidi, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wij zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad en zien jou graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Leuke sidetable gekocht! Prima op de hoogte gehouden van leverdatum en contact met transporteur over levering.

Beste Sieb, Een 10! Wat een mooi cijfer. Erg leuk om te horen dat u zo'n fijne ervaring met ons hebt gehad. Hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Super service.

Mooie lamp in winkel gezien en deze via webshop besteld. Lamp bleek niet meer leverbaar te zijn. Toen, in overleg, showroommodel gekocht, en ook nog met een leuke korting.

Beste Rudolf, Wauw, een 10! Wat zijn wij blij met dit cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Slechte service/garantie

Winkel in Veenendaal is mooi. Leuke spullen. Bank gekocht die helaas binnen een jaar is gaan kraken. Dit zou onder garantie vallen. Servicemelding gedaan. Keer op keer nieuwe vragen: of we een flimpje met geluid van het gekraak op willen sturen, foto's van de bank opsturen, foto garantiecertificaat opsturen (nooit gehad) en dan weer opnieuw de vraag waar het geluid precies zit. Na meerdere mails beantwoord te hebben met foto's en toelichting, hebben we de moed opgegeven. Steeds weer als reactie: de fabrikant wil nog iets van u hebben/weten.... Onze ervaring: de koop is zo gedaan, de levertijd wordt langer dan aangegeven en verwacht niets van de service van Dok 2.

Beste Yvo, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u onze service op deze manier hebt ervaren. Onze collega zal contact met u opnemen via de mail. Onze excuses! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service echter duurde wel iets langer dan verwacht

Fijne leuke winkel

Leuke winkel, veel stijl ideeën en mooie decoraties. Via de klantenservice werden wij goed geholpen toen er iets mis was met ons product. Fijne en open communicatie.

Geweldig.

Keurige levering op tijd en keurig ingepakt en het zag eruit zoals verwacht.