Snelle levering en goede klantenservice

Nadat ik een lamp had die beschadigd aangekomen was werd er direct een nieuwe gestuurd. Kon zonder veel moeite de beschadigde retour sturen

Prima winkel aardig personeel

Belabberd

Ik wacht al sinds zaterdag 27 juni 2020 op de zittingen van mijn bestelde stoelen. Zaterdag zijn wel de poten geleverd. Zojuist krijg ik wederom de melding dat de levering vertraagd is. Ik baal hier stevig van!

Beste Linda, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij hebben de zending voor je nagekeken en zien dat de bestelling wordt geleverd door PostNL. Helaas hebben wij hierdoor geen inspraak meer in de levering en kunnen wij niets doen om de zending te versnellen. Door omstandigheden is het momenteel erg druk bij PostNL en kan het zijn dat het wat langer duurt voor je jouw bestelling ontvangt. Wij willen je vragen nog even geduld te hebben en verwachten dat de rest van jouw bestelling een dezer dagen zal worden bezorgd. Wij wensen je, ondanks het ongemak, alvast veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima service en leuke meubelen

Prima service en zéér leuke meubelen en accessoires. Wordt goed gecommuniceerd en de afspraak wordt nagekomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eén ding is jammer, dat men niet de mogelijkheid hebt om met AMEX te kunnen betalen. Maar voor de rest TOP en Klasse. Ik beveel DOK 2 zeker aan

correcte service na verkoop

mijn mooie tafel tegen mooie prijs kwam jammer genoeg beschadigd toe, doch Dok2 loste het heel fair op en verving de tafel: top service!

Beste Christine, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat vervelend dat jouw tafel beschadigd was! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de oplossing. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Duurde even maar blij met de stoelen

Prima, besteld duurde even, blij met de stoelen

Beste Petra, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe stoelen! Zien wij je nog eens terug? Groeten, Janneke van DOK 2.

Bezorging ging mis, maar perfect opgelost door DOK2

Er ging helaas wat mis bij de bezorging, maar dit is door DOK2 zeer correct opgelost. DOK2 reageert snel en communiceert goed; hoog service niveau en erg klantgericht. Blij met mijn mooie nieuwe tafel. Ik zou hier in de toekomst zeker opnieuw iets bestellen. Top.

Beste Jaqueline, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Erg goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en hopen je nog eens terug te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Voordelig en vlot

Dok2 was het voordeligst in vergelijking met andere online aanbieders. Binnen een week was de salontafel geleverd en tijdens dit proces werden we goed op de hoogte gehouden.

Beste Dennis, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over ons en jouw bestelling! Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kast erg mooi, mindere communicatie

De kast die ik heb besteld is echt heel mooi en goed bezorgd. Het enige punt waarin dok2 zou kunnen verbeteren is in de communicatie naar de klanten. Ik had betaald voor de kast weken geleden en kreeg geen mails met updates over wanneer hij bezorgd zou worden. De enige manier waarop ik wat hoorde is als ik zelf een mailtje stuurde. Verder is de kast wel bezorgd in de tijd die aangegeven was!

Beste Dorien, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Nadat je de bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je een e-mail met daarin de verwachte levertijd. Ook hebben wij in dit bericht aangegeven dat de leverancier zelf contact opneemt voor een afspraak wanneer de bestelling klaarstaat. Met deze informatie verwachten wij dat de klant goed is geïnformeerd. Fijn dat je tevreden bent over de bestelling. Wij wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Alles perfect.

Alles perfect.

Beste Iwona, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed vervolg op vragen en service gericht

Fijne winkel

Zeer goede service

Krijg het product netjes de volgende binnen zo als vermeld stond op de site.

Goede kwaliteit, echte mooite stoelen.

Super mooie eetstoelen besteld, ze zitten lekker en had ze de volgende dag al in huis!

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij zeker blij mee. :) Fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling, wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kleur komt niet overeen met de foto's. Kleur is veel donkerder en meubel stinkt verschrikkelijk haar

Voortaan weet ik niet of ik er nog zou bestellen

Beste Frank, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet is wat je ervan verwacht! Je kunt ons eventueel een e-mail sturen naar info@dok2.nl met een foto van het meubel. Wij kunnen vervolgens kijken of we misschien nog iets voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle bezorging, netjes op tijd

Tijdens mijn bestelling werd aangegeven dat er een levertijd van 4-6 weken op zat, maar ik had het na 3 weken al in huis. Product netjes afgeleverd en meteen in gebruik genomen. Erg tevreden!

Prima bestelproces, maar levering product minder.

Het bestelproces is prima verlopen. Snelle reacties en het product is binnen levertijd geleverd. Er heeft weinig tijd gezeten tussen de binnenkomst van het product in het magazijn en de thuislevering. De levering van de kast vond ik echter minder ivm dat de kast in zware pakketten is geleverd en zelf nog in elkaar gezet moet worden.

Prettig bestellen op een overzichtelijke site

Mooi assortiment met heel veel variatie. Twee plantenstandaard besteld en deze werden netjes afgeleverd. Enig wat me opviel was dat de kleine en de grote plantenstandaard dezelfde maatvoering had. Bij de 'specificaties' was het wel verschillend vermeld

Beloftes niet nagekomen

Mijn ervaring is heel wisselend van uitstekend naar sterk balen. Ik had kapstokken besteld met een levertijd van 1 tot 2 weken maar geen mailtje met een bevestiging. Dus eerst maar mailen, daar kreeg ik snel correct antwoord op. Na 2 weken wachten op de kapstokken nog niks...Ik bel de woensdag voor hemelvaart krijg de mededeling dat de leverancier het al had moeten opsturen, ik word door Dok2 die zelfde dag en anders vrijdag teruggebeld...niet dus...woensdag erna nog maar eens gebeld...hoe zit t? Ja de leverancier verstuurd ze nu dan zijn ze vrijdag bij ons en dan sturen wij ze naar u...vrijdag een mailtje dat ze verzonden zijn ...maar zaterdag niks...woensdag pas. Daar baal ik van. In die zelfde periode ook 2 lampen besteld een met levertijd en de andere niet, maar er wordt niet gerept over alles wordt verzonden als alles aanwezig is of dat je kan kiezen of je eventueel verzendkosten betaald en dat t gelijk verzonden wordt. Omdat ik toch al belde hebben ze dan wel zo vriendelijk de eerste lamp al verzonden.

Beste Daniëlle, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je wat pluspunten met ons hebt gedeeld. Uiteraard ook erg vervelend voor je dat er wat minpunten waren en de berichten over de levering van de kapstok verwarrend waren. Wij zullen de feedback zeker meenemen. Wij wensen je, ondanks het ongemak, toch veel plezier van jouw bestelling. Groeten, Janneke van DOK 2.

Komen afspraken niet na

Beetje jammer als ik iets bij jullie bestel wat ik dezelfde dag nog zou kunnen ophalen na het betalen in een keer niet meer kan... En daarop 2 weken moet wachten...

Beste Roy, Bedankt voor jouw beoordeling. Helaas is er bij jouw order sprake geweest van een miscommunicatie vanuit ons. Hiervoor willen wij graag onze excuses aanbieden. Het is zeker begrijpelijk dat het niet leuk is om lang op de bestelling te wachten. Wij proberen de levering altijd z.s.m. af te leveren bij de klant, wegens drukte kan de levertijd soms wat afwijken. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Slechte levertijd

Deel van onze meubels is netjes afgeleverd. Ander deel van de meubels hebben we diverse mails van gehad dat ze de producten niet tijdig konden leveren. April besteld en zou uiteindelijk pas augustus op z'n vroegst binnenkomen.

Beste Kevin, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je een deel van jouw meubels al hebt ontvangen! Wel erg vervelend dat het andere deel vertragingen op hebben gelopen en dat we je hier diverse mails over hebben moeten sturen. Wij hopen dat jouw bestelling snel compleet is en wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Uitstekend!

Wat een mooie winkel met ontzettend veel inspiratie. Wij zijn heel fijn geholpen door meerdere collega's. Absoluut niet opdringerig, erg fijn, hoor!!!! Wij komen zeker terug. (hebben nu de slaapkamer gestyled, we komen binnenkort terug voor het vernieuwen van ons meubilair in de woonkamer) Groet, Zéér tevreden klanten

Eerst in een van de winkels wezen kijken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uiteindelijk thuis via de webwinkel een product besteld. Achteraf bleek de gekozen kleur van het product niet meer beschikbaar te zijn, dat was jammer. Wel werd direct meegedacht en werd er een andere kleur aangeboden of aangeboden om de bestelling te annuleren. Na een andere kleur van het product besteld te hebben deze na enkele dagen netjes thuisbezorgd gekregen. Het product was goed verpakt (tegen beschadiging). Snelle afhandeling en tevreden met de service en het product.

Beste Antoinette, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Vervelend dat de door jou gekozen kleur niet meer beschikbaar was, onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing die jou is geboden. Wij zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Op tijd geleverd en prachtige salontafel niets te veel omschreven

Beste meneer/mevrouw de Gier, Bedankt voor deze super beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over ons. Dat is altijd erg fijn om te horen! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Top heerlijke winkel goede webwinkel enook een goede service

Een mooie zaak plus ook nog een mooie webwinkel met hierbij een top service

Beste meneer/mevrouw Mossel, Een 10! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wat leuk om te horen dat je een goede ervaring met onze showroom en webshop hebt gehad. Zien wij je nog eens terug? Groeten, Janneke van DOK 2.