Snel en prima product

Precies als omschreven, in het echt nog mooier als op de site. Snel en netjes verpakt geleverd.

Beste Wilbert, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed. Leveren kan beter

Bestellen gaat snel maar leveren kan beter

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat je op jouw bestelling hebt moeten wachten. Hier willen wij je nogmaals onze excuses voor aanbieden. In deze vervelende tijd proberen wij de bestellingen alsnog z.s.m. bij de klant te laten leveren. De feedback nemen wij uiteraard mee. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede en snelle levering.

Dus eerst besteld en binnen 24 uur kan je van de bestelling gebruik van maken.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Heb al 2 keer grote meubels bestellt en het ging idere keer top.

Beste Jannot, Bedankt voor deze super beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over ons en blij bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Wat fijn in deze tijd!

Voor de lockdown hebben wij meerdere artikelen besteld, maar vanwege het stomme virus duurde het allemaal wat langer. Hier hebben wij natuurlijk alle begrip voor. Inmiddels zijn al onze spullen geleverd en zijn wij heel erg blij! We komen zeker nog eens terug. Wij zijn fan van DOK2!

Beste Jolanda, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Tijdens deze vervelende tijd proberen wij onze bestellingen alsnog z.s.m. af te leveren bij de klanten. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

De lampen zijn niet geleverd

De bestelling is na 1 week nog niet geleverd, dus het verzoek om DOK2 te beoordelen is wat prematuur

Beste Jan, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Zou je ons een e-mail willen sturen naar verkoop@dok2.nl? Wij zullen de status voor je nakijken. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

zeer goed

zeer snelle levering, fijn geholpen in de winkel

Goed product, maar hele lange wachttijd

Eind november bestelde ik 3 plankjes die volgens de site op voorraad waren en binnen 3 weken thuisbezorgd zouden worden. Ik verwachtte ze daarom ook voor de kerst in huis. Helaas kreeg ik al vrij snel het bericht dat de plankjes niet op voorraad waren en dat ze pas in week 9 van het nieuwe jaar geleverd zouden worden (zo'n 14 weken na bestelling). In de week dat ze geleverd zouden worden kwam de volgende mail dat ze nog steeds niet op voorraad waren en de levering was uitgesteld naar week 20 van dit jaar. Twee weken geleden kreeg ik ineens een mail dat ze die dag bezorgd zouden worden op een tijdstip wat al verstreken was. Ze waren niet bezorgd. Na 2 dagen werden ze gelukkig alsnog bezorgd. De plankjes zijn erg mooi. Qua communicatie en voorraad informatie is er naar mijn idee nog wat ruimte voor ontwikkeling. Uiteindelijke wachttijd 20 weken.

De website is overzichtelijk, het bestelproces makkelijk, de levering op tijd. Prima communicatie vanuit Dok 2.

Heel mooi goede kwaliteit.

Ook een vlugge levering

Nette levering en prima service

Een van de bestelde stoelen was beschadigd tijdens transport. Dit is erg snel en netjes opgelost.

Beste Mark, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

product snel geleverd

de communicatie was zeer goed je werd op de hoogte gehouden

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Late levering

Als ik ergens op een site iets bestel verwacht ik dat de levertijd klopt. Bij een bank of een ander groot meubel hou ik rekening met een uitloop, maar niet bij de items die ik had besteld. Zeker niet als het weken duurt.

Beste Patrick, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat jouw bestelling was vertraagd. Nogmaals onze excuses hiervoor! Momenteel hebben wij vaak te maken met vertraagde containers. Uiteraard proberen wij de levertijden altijd zo goed mogelijk up to date te houden. De huidige situatie maakt dit soms lastig voor ons. Wel geven wij je, bij elk vertragingsbericht, de mogelijkheid de bestelling te annuleren mocht je er niet op willen wachten. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

slecht

zeer slecht.. Ik had 2 lampen besteld. Echter was 1 lampenvoet gebroken...het was van aardewerk. Eigenlijk had ik dit moeten melden..Maar ben momenteel druk met werketc.. Maar zeer teleurgesteld..

Beste Kirsten, Bedankt voor jouw beoordeling. Van onze collega hebben wij vernomen dat jouw klacht in behandeling is genomen. Groeten, DOK 2.

Bestelling en levering perfect, maar...kleur afwijkend t.o.v. foto.

De kleur van het vloerkleed week erg af van de foto.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat de bestelling niet aan jouw verwachting voldeed. Wij zullen de feedback zeker meenemen. Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Heel leuk assortiment! Ben 3x op afspraak geweest en alle keren goed geholpen. Goede service bij levering van de bank.

Beste Marieke, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

7 weken wachten op tafeltje zegt genoeg:)

Slecht

Beste Marko, Bedankt voor jouw beoordeling! Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend is lang op de bestelling te moeten wachten. Met de huidige situatie proberen wij de levertijden altijd zo goed mogelijk up to date te houden. In ons systeem zien wij dat je jouw bestelling hebt ontvangen. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling en zien je uiteraard graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima service, vlotte levering

3 stoelen besteld, duurde drie tot vijf dagen levering stond erbij, kreeg ik de andere dag al mail dat ze geleverd werden die dag. Dus online bestellen gaat heel goed!

Beste Wilma, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Een 10 zien wij natuurlijk altijd graag. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Product onvoldoende

Na een zeer lange levertijd op een wandplank, werd deze in de beloofde week eindelijk bezorgd. Vol verwachting de plank uitgepakt en opgehangen, wat gelukkig niet moeilijk leek gezien dit maar op 1 manier kon. Na zorgvuldig de steun aan de muur te hebben bevestigd, restte mij nog 1 ding: de plank over de staven schuiven en vastzetten in de voorgeboorde gaten. Deze zijn echter scheef voorgeboord en krijg je met geen mogelijkheid meer goed. Nu hangt de wandplank scheef op de steun en komt hij er aan er linkerkant zelfs onderuit..

Beste Laura, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat jouw bestelling niet aan de verwachtingen voldoet. In ons systeem zien wij nog niet dat je de klacht hebt ingediend zodat wij een oplossing voor je kunnen zoeken. Deze kun je altijd indienen via verkoop@dok2.nl. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Kijken, klikken, klaar

Via de website een vloerkleed uitgezocht. Duidelijke foto's en goede beschrijvingen. Enkele dagen later, lag het vloerkleed op zijn plaats.

Beste André, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Wij voelen ons welkom door de klantvriendelijkheid van personeel!!!!

Door het personeel aan de telefoon in het bijzonder Janneke en het personeel in de winkel aan de balie in het bijzonder Jolanda werden wij vriendelijk en hulpvaardig ontvangen en geholpen. De benadering klonk en was warm. Dit zijn uitnodigingen om te kopen!!!!!

Beste Jacques, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij ons. Groeten, DOK 2.

Ik ben zeer tevreden over de bezorging.

Ik heb mijn meubels online besteld , wat best een uitdaging was, maar ik ben zeer tevreden. Ik ben altijd telefonisch goed ter woord gestaan en de mannen die mijn meubels bezorgden waren vriendelijk en deskundig hebben ze alles in elkaar gezet.

Beste Syliva, Bedankt voor jouw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service. Duidelijke communicatie.

Beste Donevan, Bedankt voor deze leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog een keer terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima service voor levering en terug betaling

Beste Antoinette, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij graag! Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede communicatie

Na een vertraging van de levering van onze bestelling werden wij netjes op de hoogte gehouden en kregen de mogelijkheid onze bestelling te annuleren. Nu hebben we onze wandplanken toch nog wat eerder gekregen en zijn heel tevreden.

Beste Jo, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Erg goed om te horen dat je tevreden bent over ons. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.