nooit weer

slecht materiaal kon wel uit een slooppand komen onder de roestplekken. lang voor ik mijn geld terug ontvangen had.

Beste Henk, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het vervelend dat het product wat je hebt ontvangen niet aan de verwachtingen voldeed. Onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback doorgeven aan de leverancier. Groeten, Janneke van DOK 2.

Matige score

Bestelling/artikel duurt zeer lang voor dat't geleverd wordt.

Beste Betsy, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Inmiddels zien wij dat je de bestelling gelukkig hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle reactie op mail, nette levering

Beste Louise, Bedankt voor jouw review! Een 9, wat een mooi cijfer! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima lamp

Mooie lamp op tijd geleverd Goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Jolanda, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe lamp en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Een grootte teleurstelling

mooie salon tafeltjes besteld Jammer genoeg waren ze beschadigt bij aflevering grootte doos maar weinig vulling zo kon de inhoud door de doos heen en weer bewegen en de bladen beschadigen terug gestuurd en een ander pakket gehad jammer maar ook beschadigt 2e pakket van 17 kilo terug gebracht

Beste Tom, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat jouw order niet zo is gelopen als dat je had gepland. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden en zullen deze feedback ook zeker doorgeven aan de leverancier. Groeten, DOK 2.

Prachtige lounge stoel

Hele mooie stevige lounge stoel. Makkellijk in elkaar te zetten en zit heerlijk.

Snelle bezorging

3 delige tafelset besteld. Binnen 5 minuten bevestiging en track & trace. Volgende ochtend bezorgd.

Snelle goede levering

Gemakkelijk en snel te bestellen, snelle levering. Product precies hetzelfde als op het plaatje.

geweldige service

Artikel werd op de door mij gewenste dag geleverd.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat jouw bestelling naar wens is. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede handige visuele handleiding

De handleiding zit handig in elkaar mits je de tijd neemt en de volgorde aanhoudt. Kast mooi stevig. helaas ontbrak een klein afdekdopje(no 33)

Beste meneer/mevrouw Vierhout, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het gelukt is met het in elkaar zetten van de kast en je er tevreden mee bent! Mocht je het onderdeel wat je mist nog nodig hebben, kun je ons altijd een mail sturen met een foto van het onderdeel dat je mist. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

fijn geholpen in de showroom

ik ben goed geholpen in de showroom en de levering was goed en snel

Beste Hans, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat goed om te horen dat je tevreden bent over jouw bezoek aan onze showroom en je ook goed geslaagd bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Super snelle levering.

Beste Cora, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima kwaliteit correct geleverd

Goed product met een snelle levering.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Beste Nicole, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Weinig op aan te merken

Een paar puntjes van advies, is om iets duidelijker op de website aan te geven bij een product of het in voorraad is of alleen leverbaar, daar was wat verwarring ontstaan. Verder zou het fijn zijn geweest om iets eerder te weten in welke week de tafel zou worden geleverd. Verder ging alles heel goed. De tafel is nog mooier dan ik had gedacht en goed verpakt aangeleverd.

Super blij mee& goede service

Snelle levering. Netjes opgebeld om een tijd af te spreken. De side table moest na de eerste verdieping maar geen lift aanwezig. Dit was geen probleem. Super service. Heel blij mee!

Beste Rita, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. Daar doen wij het voor! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je natuurlijk graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede levering

Goede service en snelle levering

Beste Esther, Bedankt voor deze super beoordeling! Een 10 maakt ons natuurlijk blij. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

prima kwaliteit voor, weinig geld mooi afgewerkt

Beste meneer/mevrouw Dubbers, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van jouw aankoop en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima en vlotte service

Meteen binnen! En ook naar wens! Bedankt.

Beste Fadi, Wauw, een 10! Bedankt voor deze fijne review. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Dok2 heeft niet geluisterd.

Ik had 2 tafeltjes besteld en ik heb telefonisch doorgeven dat ze pas begin maart geleverd mochten worden. Toch werden ze een week eerder geleverd en had de bezorger ze gewoon voor de deur gezet terwijl er dus niemand thuis was!

Beste Marjon, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat de levering niet zo is gegaan als gepland. In de opmerking van de bestelling zien wij helaas niet staan dat de bestelling later geleverd mocht worden. Hierom is de bestelling meteen nadat wij deze hebben ontvangen verzonden. Wij wensen je ondanks het ongemak toch veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Klopt wat wordt toegezegd

Goede kwaliteit, mooie prijs, snelle levering.

Beste Dick, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Buitengewoon goed.

Dok2 is een leuk ideeën winkel, plus niet alledaagse dingen.

Beste Nanny, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad in onze showroom. :) Wij hopen dat je ook goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kwaliteit,levering alles top

Beste meneer/mevrouw van Eck, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

We hebben een banktafel gekocht en deze voldoet aan alle wensen. Goede stevige banktafel van goed materiaal.

Beste Jose, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij wensen je nog veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie kwaliteit

Mooi hout

Beste Khadija, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.