Filters

10

Geweldige service

Nadat mijn artikel kwijt is geraakt bij de post kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Ze vinden t heel vervelend maar dat mag niet ten koste gaan van de klant. Geweldige service en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke service

Bestelling snel binnen gehad. Toch niet de kleur die wij dachten en teruggebracht. Dat ging allemaal heel vriendelijk en snel. Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Inge, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Hopelijk zien wij je snel nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

9

Overzichtelijke site en snelle bezorging

Helemaal blij met onze nieuwe aankoop

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Corianne, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er erg veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Prachtige tafel en kapstok!

Netjes gebeld over de levering en daarbij werden de spullen ook nog eens netjes binnen neergezet.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lisanne, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jouw bestelling is afgeleverd en je hier tevreden over bent. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

9

geweldig

snel bezorgt en zag er prima uit zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

10

snel en goed

Snel geleverd, goed verpakt en van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lonnie, Bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent over ons en de bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

2

Zeer beroerde service bij schade aan product

Levering etc was prima. Echter product had beschadigingen. Foto's opgestuurd, krijg je te horen dat dit erbij kan horen. Het gaat om een kast a 350 euro!!!! Opsturen van een nieuw deurtje is dan teveel gevraagd bij bestelling van een kast plus tv meubel. Echt heel slecht, laatste bestelling bij Dok2 voor ons.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Miriam, Bedankt voor jouw review! Op de foto die je ons hebt gestuurd per mail zagen wij alleen onzuiverheden die horen bij een kast met een industrieel uiterlijk. Hierna heb je ons laten weten dat je het er niet mee eens bent en hebben wij je gevraagd om een foto met meer licht. Deze hebben wij helaas nog niet van je ontvangen en kunnen we je dus helaas nog niet verder helpen. Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Vlotte levering en prima service na een kleine beschadiging

Vlotte levering en prima service na een kleine beschadiging

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Eetkamerstoelen en fauteuils besteld en binnen 6 dagen geleverd. Via mail op de hoogte gehouden. Alles keurig afgeleverd door een vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Cornel, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring bij ons hebt gehad. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

7

Goede afwikkeling van de online bestelling.

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

5

Mooi product met beschadigingen

Had 2 kasjes besteld die afzonderlijk geleverd werden ondanks dat ze allebei op voorraad waren. Voor 1 kastje kon ik de leverdatum niet meer veranderen. Zodat ik nog snel iets moest regelen voor iemand bij mij thuis ondanks werk. Kreeg s'avonds van te voren om 17:45u bericht van vervoerder. Daags erna bericht van post.nl van volgende kastje. Hier kon ik leverdag wel nog wijzigen. Raar dit. 1 kastje vertoonde beschadigingen. Kastjes staan overigens wel mooi bij ons

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste John, Bedankt voor jouw review! In ons systeem zien wij helaas niet dat je contact met ons op hebt genomen over deze klachten. Wij vinden het jammer om te zien dat je ons deze review geeft, omdat wij niet de kans hebben gekregen het probleem op te lossen. Het ladekastje is verzonden met PostNL omdat deze te klein is voor van de Hoef Logistiek. Het TV-meubel is verzonden met van de Hoef Logistiek omdat deze te groot en zwaar is voor PostNL. Dit zijn beiden externe vervoerders waarbij wij zelf helaas geen inspraak hebben in de planning. Wij wensen je ondanks het ongemak veel plezier van de bestelling. Groeten, Janneke van DOK 2.

6

Matige bezorgservice. Goede bank en winkelservice

Goede bank en in de winkel goed geholpen. De eerste opmerking van de bezorger was: ik weet niet of dit gaat passen. Onze deur zou te smal zijn terwijl we een standaard 80cm brede deur hebben. Dan ook nog beweren dat hij uitging van een 100 cm als standaard breedte. Ons is nooit verteld dat de deur van 80cm breed niet breed genoeg zou zijn. Dus let op de breedte van je deur: de pootjes zitten bij levering aan de bank en dat past niet door een 80cm deur met een gang erachter.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Arnold, Wat jammer om te horen dat het niet helemaal soepel is gelopen met de bezorging van jouw bestelling. Wij hebben onze bezorgers hier op aangesproken. Bedankt voor jouw feedback! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopen je terug te zien bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Prachtige kapstok en snel bezorgd.

Wat een mooie kapstok en heel gemakkelijk op te hangen. Een sierraad voor je hal.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dikkie, Bedankt voor deze mooie beoordeling.. een 10! Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Goede communicatie, snelle levering

Prima service. Duidelijke site en communicatie via de mail.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jesse, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Top

Goede kwaliteit, snelle levering....

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Andras, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

8

snelle levering

bestellen en leveren was snel. Het was nog wel even lastig om de stoelen zelf in elkaar te zetten. Uiteindelijk is het gelukt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt om de stoelen in elkaar te zetten. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Geweldige service

Zeker een aanrader, woensdag besteld, donderdag ochtend in huis! Klantenservice nam meteen op toen ik belde met een vraag over de factuur. Meedenkend, 100% tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bertwin, Bedankt voor jouw mooie review! Een 10 is natuurlijk altijd leuk om te krijgen. :) Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

7

aardig goed

Vriendelijk personeel. Heel vreemd dat er niets op voorraad is. Lampen uitgezocht en besteld. Levertijd max. 6 weken. Dit is helaas uitgelopen naar bijna 3 maanden. Het vervelende was dat de bestelling verzonden zou worden. Dit is aangepast naar ophalen omdat dit sneller zou zijn. Echter, elke keer als er een bericht kwam dat de lampen later werden bezorgd, moest ik bellen om te melden dat de lampen opgehaald zouden worden. Dit werd elke keer aangepast (zei de medewerker aan de telefoon). Eindelijk waren de lampen er en wederom de melding dat ze bezorgd worden. Wederom gebeld. Had wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk konden ze in Tiel worden opgehaald. Dit vind ik een uitermate incorrecte werkwijze.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mirthe, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat jouw order was vertraagd. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden. Wegens de huidige omstandigheden kan het nog wel eens zo zijn dat een order vertraging oploopt. Hier proberen we je dan altijd wel zo goed mogelijk van op de hoogte te houden en er is altijd een mogelijkheid om te annuleren. De feedback nemen wij zeker mee! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

9

Goede service snelle levering

Vriendelijke klantenservice Snelle levering Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jose, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

8

Lamp is mooi

De lamp die we besteld hebben is echt naar onze wens.Hangt mooi,alleen de lamp die er bij geadviseerd word hebben we er bij gekocht voor 14.95.Was meteen stuk.Dit doorgegeven volgende dag wel al een nieuwe lamp in huis.Niet tevreden over,geeft zo'n minimaal licht en erg geel.Had veel meer kelvin moeten zijn,nu hebben we weer een andere lamp moeten kopen voor 18 euro.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esther, Bedankt voor jouw review! Vervelend dat jouw lamp kapot werd geleverd. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden. Jammer dat deze lamp alsnog niet naar verwachting was. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de nieuwe lamp en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

9

Goed product voor goede prijs.

Prima service, zowel in de winkel als aan de telefoon. Levering duurde wat lang voor 1 product maar goed op de hoogte gehouden. Houden zich aan afspraken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Manya, Bedankt voor deze mooie beoordeling.. een 9! :) Vervelend dat de levertijd langer was dan wij aangegeven hebben. Hiervoor nogmaals onze excuses! Fijn om te horen dat je het product nu wel hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Woongenot

Enorme keus, fijne presentatie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jenny, Bedankt voor deze fijne review! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in onze showroom. Wij hopen je er natuurlijk snel nog eens terug te kunnen zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

2

Slecht

Het artikel wat we wilden kopen was niet op voorraad in de winkel de verkoper vertelde ons dat je hem beter online kon bestellen dan had je hem de volgende dag in huis als hij hem bestelde duurde dat 4 dagen voor we hem op konden halen in de winkel we hebben het artikel online besteld zou de volgende dag geleverd worden kwamen ook nog verzendkosten bij ( dit was niet gebeurd als ik hem in de winkel had besteld ) uiteindelijk hebben we ons artikel na 6 dagen ontvangen hadden hem dus beter via de winkel kunnen bestellen ben nu extra kosten kwijt voor de verzending vind dit allemaal erg jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bart, Bedankt voor jouw review! Wij hebben jouw bestelling nagekeken in ons systeem en zien dat deze op 9 december, dezelfde datum als dat jij de bestelling bij ons hebt gedaan is aangeboden aan PostNL. Momenteel is het wat drukker bij PostNL waardoor een enkele zending er soms langer over doet dan gemiddeld. Helaas was dit bij jouw zending het geval. Fijn om te horen dat je de zending inmiddels hebt ontvangen en wensen je er ondanks het ongemak veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

6

het is wat het is....niet meer

Pakket met lamp kwam vlot binnen. Piepschuim aan alle kanten stuk in de doos. Lamp zelf gelukkig niet beschadigd!! Website DOK2 prima....maar lamp zelf doet voor de prijs wel wat fragiel aan. Niet heel stevig, vooral de voet. Daardoor is de lamp gevoelig voor wiebelen en ook de staven waar de lampen inzitten ziet er niet te stevig uit! Dus na plaatsen niet meer aanzitten!! Voor het oog is de lamp prachtig!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Harold, Bedankt voor jouw review! Wij zullen de feedback doorgeven aan de leverancier en wensen je veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

10

Top bedrijf

Top bedrijf snel en goede contact gehad en naar tevredenheid opgelost Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review.. een 10! :) Wat fijn te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd