goede kwaliteit, snelle levering

Afgelopen week kapstok gekocht, en de volgende dag al geleverd. Fijn!

Dok 2 Neeee!!!

Wij hebben er een hoekbank gekocht 3 weken geleden geleverd. Moesten wel zelf naar boven brengen anders kwam er 150 euro bij, maar god zelf gedaan. Moesten zelf de poten er onder zetten, toen begon het ! Ze pasten niet wij nog eens goed kijken bleek dat er in de bank draadbussen zitten van m6 er er worden m8 bouten bij geleverd dat past dus niet ook geen sluit ringen.Wij nieuwe bouten halen 20 stuks , weer proberen komen we er achter dat er bij 3 poten geen draadbus zit.Wij bellen naar de klantensrevice verhaal gedaan zeggen ze doodleuk we zullen het doorgeven aan de fabrikant . Maar wij zitten met de kosten en het probleem dar er maar 3 bouten in zitten als je nu gaat zitten kraakt de bank, klantensevice zegt kan geen kwaad maar wat hebben wij er aan?. Blijkt de bank ook nog op 3 plekken kapot te zijn het stiksel zit niet goed vast! weer gebeld met klantenservice en iemand langs geweest en hij zegt ons toe dat we een nieuwe bank krijgen , nou niet dus krijgen we gisteren een mail met daar in dat wij toestemming moeten geven voor reparatie thuis , daar gaan wij niet in mee . het is een nieuwe bank beginnen nu al met oplappen! Dus raad de mensen aan daar niet te kopen.

Beste Ronald, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Wij zijn er gelijk voor je ingedoken. Wij zien dat er bij aflevering problemen waren met de poten. Uit het mailtje dat je destijds hebt verzonden begrijpen wij dat je dit zelf hebt kunnen oplossen en dat enkel de vraag ruste of het kwaad kon of niet. Mocht je een andere reactie van ons hebben verwacht op dit moment, dan onze excuses dat wij dit niet uit de context van jouw bericht hebben kunnen halen. Dit had je uiteraard gelijk bij ons mogen melden, dan hadden we je hier verder mee kunnen assisteren. Wij hebben geen bericht van je ontvangen met de vraag om een vergoeding voor gekochte schroeven. Wij ontvangen de bon hiervan graag via info@dok2.nl. Het aankoopbedrag van de schroeven krijg je uiteraard van ons terug. Er is een medewerker van DOK 2 bij je thuis langs geweest om de situatie te beoordelen. Deze bevindingen zijn doorgezet naar onze collega’s van het serviceteam. Zij staan nauw in contact met de fabriek. We hebben je vervolgens een voorstel gedaan voor reparatie aan huis. De problemen die je ervaart zijn namelijk aan huis te herstellen. Wij zien dat er al is aangegeven dat je een vervangend product ontvangt indien de problemen niet kunnen worden opgelost door de meubelservicemonteur. Wij raden je aan om akkoord te geven op ons voorstel. Dan geniet je zo snel mogelijk van je nieuwe bank. Wij hopen snel van je te horen, zodat we je de service kunnen bieden waar we voor staan. Wij hopen snel met je in contact te kunnen komen en zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, DOK 2

Ik kom hier graag!

Mooie winkel waar ik regelmatig even binnenwandel. Diverse stijlen met mooie meubels en een prachtig gedeelte met allerlei accessoires wat steeds weer anders is, erg leuk!

nooit weer

slecht materiaal kon wel uit een slooppand komen onder de roestplekken. lang voor ik mijn geld terug ontvangen had.

Beste Henk, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het vervelend dat het product wat je hebt ontvangen niet aan de verwachtingen voldeed. Onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback doorgeven aan de leverancier. Groeten, Janneke van DOK 2.

Matige score

Bestelling/artikel duurt zeer lang voor dat't geleverd wordt.

Beste Betsy, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Inmiddels zien wij dat je de bestelling gelukkig hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle reactie op mail, nette levering

Beste Louise, Bedankt voor jouw review! Een 9, wat een mooi cijfer! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima lamp

Mooie lamp op tijd geleverd Goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Jolanda, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe lamp en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Een grootte teleurstelling

mooie salon tafeltjes besteld Jammer genoeg waren ze beschadigt bij aflevering grootte doos maar weinig vulling zo kon de inhoud door de doos heen en weer bewegen en de bladen beschadigen terug gestuurd en een ander pakket gehad jammer maar ook beschadigt 2e pakket van 17 kilo terug gebracht

Beste Tom, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat jouw order niet zo is gelopen als dat je had gepland. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden en zullen deze feedback ook zeker doorgeven aan de leverancier. Groeten, DOK 2.

Prachtige lounge stoel

Hele mooie stevige lounge stoel. Makkellijk in elkaar te zetten en zit heerlijk.

Snelle bezorging

3 delige tafelset besteld. Binnen 5 minuten bevestiging en track & trace. Volgende ochtend bezorgd.

Snelle goede levering

Gemakkelijk en snel te bestellen, snelle levering. Product precies hetzelfde als op het plaatje.

geweldige service

Artikel werd op de door mij gewenste dag geleverd.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat jouw bestelling naar wens is. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede handige visuele handleiding

De handleiding zit handig in elkaar mits je de tijd neemt en de volgorde aanhoudt. Kast mooi stevig. helaas ontbrak een klein afdekdopje(no 33)

Beste meneer/mevrouw Vierhout, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het gelukt is met het in elkaar zetten van de kast en je er tevreden mee bent! Mocht je het onderdeel wat je mist nog nodig hebben, kun je ons altijd een mail sturen met een foto van het onderdeel dat je mist. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

fijn geholpen in de showroom

ik ben goed geholpen in de showroom en de levering was goed en snel

Beste Hans, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat goed om te horen dat je tevreden bent over jouw bezoek aan onze showroom en je ook goed geslaagd bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Super snelle levering.

Beste Cora, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima kwaliteit correct geleverd

Goed product met een snelle levering.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Beste Nicole, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Weinig op aan te merken

Een paar puntjes van advies, is om iets duidelijker op de website aan te geven bij een product of het in voorraad is of alleen leverbaar, daar was wat verwarring ontstaan. Verder zou het fijn zijn geweest om iets eerder te weten in welke week de tafel zou worden geleverd. Verder ging alles heel goed. De tafel is nog mooier dan ik had gedacht en goed verpakt aangeleverd.

Super blij mee& goede service

Snelle levering. Netjes opgebeld om een tijd af te spreken. De side table moest na de eerste verdieping maar geen lift aanwezig. Dit was geen probleem. Super service. Heel blij mee!

Beste Rita, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. Daar doen wij het voor! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je natuurlijk graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede levering

Goede service en snelle levering

Beste Esther, Bedankt voor deze super beoordeling! Een 10 maakt ons natuurlijk blij. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

prima kwaliteit voor, weinig geld mooi afgewerkt

Beste meneer/mevrouw Dubbers, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van jouw aankoop en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima en vlotte service

Meteen binnen! En ook naar wens! Bedankt.

Beste Fadi, Wauw, een 10! Bedankt voor deze fijne review. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Dok2 heeft niet geluisterd.

Ik had 2 tafeltjes besteld en ik heb telefonisch doorgeven dat ze pas begin maart geleverd mochten worden. Toch werden ze een week eerder geleverd en had de bezorger ze gewoon voor de deur gezet terwijl er dus niemand thuis was!

Beste Marjon, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat de levering niet zo is gegaan als gepland. In de opmerking van de bestelling zien wij helaas niet staan dat de bestelling later geleverd mocht worden. Hierom is de bestelling meteen nadat wij deze hebben ontvangen verzonden. Wij wensen je ondanks het ongemak toch veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Klopt wat wordt toegezegd

Goede kwaliteit, mooie prijs, snelle levering.

Beste Dick, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Buitengewoon goed.

Dok2 is een leuk ideeën winkel, plus niet alledaagse dingen.

Beste Nanny, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad in onze showroom. :) Wij hopen dat je ook goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?