Uitstekend geholpen door verkoper René

Wij kunnen Dok 2 aan iedereen aanbevelen. We hebben mooie meubels gekocht en zijn super goed geholpen door medewerker René. Hij is ontzettend klantvriendelijk en neemt de tijd om je te helpen.

Beste Dorien, Wauw een 10! Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer en de review. Wij willen je heel veel plezier wensen van je aankoop en hopen je graag weer een keer terug te zien in onze winkel of webshop! Groeten, Anniek van DOK 2.

Zeer deskundige en klantvriendelijke verkoper René van Wakeren van DOK2.

Wij zijn fantastisch geholpen bij DOK2 door verkoper René van Wakeren en hij krijgt daarom van ons een dikke 10 voor zijn deskundige advies en hulp. René is wat ons betreft een fantastische aanwinst voor het team van DOK2. Wij zijn blij met onze aankopen en komen zeker nog terug! Fam. Kouwenberg

Laatste drie aankopen, niks ging / gaat goed!

Klok gekocht, was achteraf gezien kapot. Bankstel gekocht, was kwijt geraakt bij Dok2. Nu weer 10 weken wachten na al die weken wachten. Ondertussen wel al betaald. 4 eetkamerstoelen gekocht. Er stond een melding bij "Snelle levereing"..., 5 Weken wachten. Bij levering verkeerde kleur armleuingen geleverd. Werd week later gebeld dat ze morgen komen leveren. Wordt een dag daarna gemaild dat het 2 weken gaat duren. Rommeltije daar! Nooit meer naar de Dok. Ps/ waaom zou ik een aanbetaling doen ipv het volledige bedrag in een keer betalen. Als je net voor leveren de rest moet betalen in de winkel. Dat is dus 2x rijden naar de winkel, en dus uiteindelijk gewoon in zijn geheel vooruitbetalen. hahaha lachen allemaal joh. NOT!

Beste Dennis, Wij vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Vrijdag heeft onze collega even telefonisch contact met je gehad en aangegeven dat de armleuning deze week bij je omgeruild wordt. Ook is de levertijd van de bank besproken en gaan wij onze uiterste best doen deze z.sm. te leveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groeten, Anniek van DOK 2.

Snelle verzending, goed product en tevreden klant.

Beste Kim, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij willen je bedanken voor dit geweldige cijfer en wensen je veel plezier van je bestelling. Hopelijk tot snel! Groeten, Anniek van DOK 2.

Zeer correct

Beste meneer/mevrouw Westervoort, Wat een mooi cijfer. Bedankt hiervoor! Fijn dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Wij zien je graag snel terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snel geleverd. Leuk tafeltje. Goed verpakt.

Was de eerste keer dat ik hier bestelde. Zeker de moeite waard.

Beste meneer/mevrouw Verschoor, Wauw! Wat een cijfer. Wat zijn wij hier blij mee! Erg fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring met ons heeft gehad. We hopen u snel weer te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie poef

Poef ziet er mooi uit, precies zoals op de foto. Is alleen wel hard dus meer voor decoratie dan om echt te gebruiken

Zeer vlotte en prima levering. Goed verpakt, dus schadevrij aangekomen. We zijn er erg blij mee. Ga zo door, mooie en aparte accessoires

We hebben hier een salontafel besteld,gratis vervoer en de volgende dag al in huis. We wonen op de wadden en vaak worden er extra bezorgkosten gerekend of kan er dan helemaal niet bezorgd worden. Bij Dok2 totaal geen probleem. Prima service

Beste Afke, Wauw, een 10! Wat een mooie beoordeling. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je hopelijk snel terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service, levering goed in te plannen

Het was geen probleem om de meubels na 3 maanden pas uit te leveren terwijl het op voorraad was

Beste Leroy, Wauw! Wat een mooi cijfer. Wij zijn blij dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Tafel geleverd waarbij blad niet past. Dit kan gebeuren, binnen 2 dagen tafel vervangen 1 telefoontje was er maar nodig en tijdens het proces goed op de hoogte gehouden per mail. Wat een service!

Beste Gabriel, Wauw! Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Snelle levering!! Top

Pluspunten

Ik bestelde de salontafel Carmen als cadeau voor familie. Deze moest dus niet bij mij maar elders bezorgd worden en in een week waarvoor ik de voorkeur had aangegeven. Dit is allemaal prima verlopen. Maar wat ik heel bijzonder vond is dat ze het in telefonisch contact met me eens waren dat de bezorgkosten in verhouding duur was. Ze zouden proberen dat te wijzigen op de website maar toen dat niet lukte, werd gelijk een bedrag na bestelling en betaling op mijn bankrekening terug gestort! Bravo!

Pluspunten

Bestellen is eenvoudig. Afhandeling correct en snelle levering

Beste Marga, Wauw, wat een mooi cijfer! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Supersnelle service & kwaliteitsproducten. Echt fantastisch

Beste Kim, Wauw! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Mooie eigentijdse meubels en accessoires.

Soms zijn prijzen accessoires iets aan de hoge kant.

Beste Mattanja, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. De feedback gaan wij zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Hele snelle bezorging

Geen verbeterpunt

Beste Jo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Tevreden over de afhandeling van mijn bestelde producten.

Er zijn wat dit betreft geen wensen

Beste Henk, Een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2!

Pluspunten

Geweldige service en keurige bezorging!!!!

Beste Vera, Wauw! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

duidelijke website, snelle levering.

Kleur van de lamp wordt op de foto niet correct weergegeven. Is in werkelijkheid een stuk donkerder.

Beste Ada, Wat een mooi cijfer, bedankt! Wij zijn hier erg blij mee. De feedback gaan wij zeker meenemen. Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Hele snelle levering , tafel is super !!!

Geen verbeterpunten

Beste Bianca, Wauw, bedankt voor dit mooie cijfer! Wij zijn hier erg blij mee. Wij wensen je veel plezier met de tafel en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Totaal niet goed geholpen en wordt zelf gelogen tegen de klanten. Gebeld met de winkel, met de vraag of een bepaald type stoel op voorraad is, deze waren ruim op voorraad. De dag erna zag ik dezelfde stoel via Bol.com en via de website in de aanbieding, van 129 voor 59 euro. Ik heb er 6 besteld en in de middag kreeg ik een annulering omdat er geen voorraad zou zijn. Direct de klantenservice gebeld en uitgelegd, maar wordt niet goed geholpen en krijg alleen maar te horen dat er geen voorraad was wel kon ik een andere kleur voor de normale prijs kopen. Vervolgens ik direct na dit gesprek gebeld met de vestiging en volgens de medewerker Marielle, was er genoeg voorraad in het magazijn in Tiel, namelijk 145 stuks. Ik voel me kortom belazerd en heb het gevoel dat ze met acties de klanten proberen binnen te halen, vervolgens te annuleren en een duurder product laten kopen. Ik geef Dok2 nog een kans om de producten alsnog te leveren, anders zal ik dit verder verspreiden op het internet en vrienden en kennissen in de buurt van Veenendaal inlichten. betreft bestelnummer; 2328092020 Label51 Floor Bruin PU 6x

Beste Marko, Wat vervelend dat u het contact met ons op deze manier heeft ervaren. Wij hebben dit uitgezocht en zien dat er een miscommunicatie is ontstaan. De eetkamerstoel Floor bieden wij aan in een oude versie (voor €59,-) en een nieuwe versie (voor €129,-). In het telefonisch contact met Mariëlle heeft zij gekeken naar de nieuwe versie, waar er nog veel van op voorraad zijn. In het tweede gesprek met Janneke is er gekeken naar het artikelnummer van de stoel die u heeft besteld (voor €59,-). Deze zijn helaas niet meer op voorraad, dit is u toen medegedeeld. Om u enigzins tegemoet te komen in deze miscommunicatie sturen wij u een kortingscode van 10% toe. Onze excuses voor het ongemak! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Goede communicatie over de bestelling, snellere levering, betrouwbaar product, kundig advies, prijs kwaliteit verhouding prima, unieke producten!

Beste Paula, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Duidelijke afbeeldingen en omschrijving. Snelle communicatie via de mail en je wordt accuraat op de hoogte gehouden van het bestelproces

Beste Yanka, Wauw, wat een mooie beoordeling! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Pluspunten

Rechtreeks contact

Achteraf betallen zou fijn zijn

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! De feedback gaan wij zeker meenemen. Hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Over DOK2