niet zo als ik had gedacht!!

Het betreft eettafel bruges gezandstraald. op advies om deze tafel meer uitstraling te geven heb ik op advies besteld "Wood care kit matt polish". a.De cleaner: is niet te gebruiken op deze tafel daar je met een doek (meegeleverd) de cleaner niet op de tafel kan inwrijven en zeker niet kan uitwrijven. Het geluk is dat ik in het bezit ben van een waterstofzuiger waarmee ik de achter gebleven cleaner kon opzuigen. b.de polish,deze is prima maar is ook op deze tafel niet op te brengen met een doek.Waar het wel mee goed ging is een lak roller en dus al met al toch nog een mooi resultaat geworden. Al met al zeer tevreden met de tafel en met het resultaat van de Wood polish. Met vriendelijke groet, J.W.Helder

Zeer goede ervaring

Salon tafel gekocht prima service. Snelle levering.

Beste Hanna, Wauw, een 9! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn erg blij dat je tevreden bent over de service. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien! :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Super goed

Beste Alex, Een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! ;) Groeten, Janneke van DOK 2.

Ik had online 3 salontafeltjes besteld en kwamen ook op de dag dat ze geleverd moesten worden. De tafels zagen er hetzelfde uit als op de foto in het echt eigenlijk nog mooier. Alles klopte en ik hoefde het zelf niet in elkaar te zetten, dit was top!

Beste Stella, Wauw, een 10! Wat een mooi cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Leuke aanbiedingen..!!

Veel keuze, mooie aanbiedingen en prima kwaliteit/prijs verhouding. Leverantie supersnel

Beste Gerard, Wauw, een 9! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons en hopen u snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Onvoldoende

Heb twee weken geleden stoelen besteld maar nog steeds niet binnen. Afgelopen maandag heb ik gebeld en zouden stoelen opnieuw worden verstuurd. Donderdag nog niks binnen en weer gebeld. Was iets fout gegaan..

Beste Renate, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de verzending niet helemaal goed is gegaan. Helaas komt dit wel eens voor i.v.m. de drukte bij PostNL en andere bezorgservices tijdens de feestdagen. Wij hopen dat je ondanks het ongemak veel plezier hebt van jouw bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed advies, snelle levering

Verkoper deskundig, denkt mee in snelle levering. Zeer tevreden over het gekochte product

Na aankoop geen informatie gehad.

Na aankoop ben ik niet meer geïnformeerd, over bezorging etcetera.

Fijne shop, super kast!

Het tvmeubel is echt geweldig. Precies volgens de omschrijving en erg mooi en solide. Goed verpakt en snelle levering!

Beste Joyce, Wauw, een 9! Hier zijn wij erg blij mee. Wij zijn blij dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met ons. Hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle en vlotte service

Tevreden over geleverd product. Track en tracé eerkwerkte naar behoren en product netjes afgeleverd.

Beste Peter, Wauw, bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat je tevreden bent met het product. Wij hopen je snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Ik moet overal zelf achteraan

Meubel zou in de showroom staan volgens tekst op de website. Leugen. Dit gemeld en de tekst is nooit veranderd op de site. Meubel kwam beschadigd aan. Ik moest zelf blijven mailen en bellen over wanneer deze opgehaald zou worden. Daarna of het doorgekomen was dat hij opgehaald was en nu ben ik al dagen aan het wachten op de retour betaling. Met het bankieren van tegenwoordig hoeft dit niet dagen te duren als geclaimd wordt dat het geld over is gemaakt. Ik bestel hier niets meer.

Beste Anouk, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat je dit zo bij ons hebt ervaren en dat het meubel beschadigd bij je is aangekomen. Omdat het contact via de leverancier verloopt kan het zijn dat hier soms een aantal dagen overheen gaan. Afgelopen vrijdag hebben wij het bedrag teruggestort op jouw bankrekening. Er kunnen een aantal dagen overheen gaan voordat dit bij je is te zien, omdat wij dit overmaken met een programma. Groeten, Janneke van DOK 2.

Keurig behandeld in de winkel.

Snel en keurige afhandeling van mijn bestelling.

Beste Boy, Wauw, een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij zijn er blij mee dat je zo tevreden over ons bent en hopen je snel nog eens te zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Veel keuze

Stoelen gekocht, tevreden mee

Beste Anita, Wauw, een 8! Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

TOP

Tot nu toe alles goed verlopen, levering perfect na leveringsafspraak. meubels en lampen goed verpakt voor vervoer

Beste meneer/mevrouw, Wauw, een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Alles in orde!

Vlotte levering, producten helemaal top!

Beste Kristien, Een 10, wat fijn! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over de levering en de producten en wensen je veel plezier van jouw bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle levering en goede service

Beste Herma, Een 9! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij vinden het fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en goede service. Hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Doen wat ze beloven

Helaas staan de stoelen nog in de verpakking maar snelle levering. Netjes verpakt.

Beste Wilma, Wauw, een 10! Bedankt voor dit hoge cijfer. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Bepaalde aanbieding waren ze vergeten offline te halen. Na telefonisch contact wel voor de aanbiedingsprijs gekregen.

Beste Dani, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede snelle service

Besteld en binnen een paar dagen geleverd.

Beste meneer/mevrouw Muis, Een 10! Wauw. Hier zijn wij erg blij mee. Wij hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Fijne winkel, bezorging goed geregeld

Bestelling ging gemakkelijk. Bezorger belde een half uur voor aankomst, wat fijn was. Mooi spul!

Beste Martin, Wauw, een 9! Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Bestelling, levering en product - prima prijs/kwaliteit

Hele bestelproces verloopt vloeiend, productfoto's mogen beter vanuit verschillende perspectieven, zodat kiezen gemakkelijker wordt. Soms net niet goed te zien hoe bijv. een tafelblad eruit ziet (hoe licht- of donker). Levering keurig op tijd en product voldoet aan verwachtingen.

Beste Theo, Een 8! Wat een mooi cijfer. Hier zijn wij erg blij mee. Ook deze feedback gaan wij zeker meenemen! Wij hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling en hopelijk tot snel! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede vriendelijke service

Vlotte oplossing probleem.

Mooi product en snel geleverd

Nog nooit eerder besteld, maar is goed bevallen. Mooie wandlampen besteld en snel geleverd.

Jammer, pakket niet ontvangen

Niet ontvangen helaas!!!!!

Prachtig product

Enige problemen met levering. De volledige partij was beschadigd en kon daarom niet geleverd worden. Enkele weken later ontving ik het product toch. Product is echt prachtig, boven verwachting!