Een snelle levering met goede stevige verpakking; beschadiging van het bestelde in feite onmogelijk.

Goed en correct

We zijn fijn geholpen en er was veel keus.

Beste Adwout, Bedankt voor jouw fijne review! Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de hulp van onze winkelmedewerkers. Wij hopen dat je goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Matig

Ik moest zelf bellen om de status van mijn order te weten te komen. Dit heb ik meerdere keren moeten doen.

Beste Beulah, Bedankt voor jouw review! Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend is als je lang op jouw bestelling moet wachten. Hierom bieden wij dan ook ten alle tijden de mogelijkheid de bestelling te annuleren. In ons systeem zien wij dat de bestelling inmiddels bij je is afgeleverd. Wij wensen je hier veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie poefjes

Snelle levering, zien er mooi uit, lichter in gewicht dan verwacht

Beste Annemieke, Bedankt voor jouw leuke review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en we hopen je snel terug te zien bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Knullig

Op de site stond, en staat nog steeds, dat bestelde tapijt greenland 011 in afmeting 200 x 280 leverbaar is binnen 3 - 5 dagen. Dit werd bij bestelling bevestigd en daarna bleek de levertje 8 weken te zijn. Voor ons heel vervelend en ook voor de volgende geïnteresseerden want de informatie op uw site in nog steeds niet kloppend met de realiteit. Daarnaast had ik al eerder op uw tevredenheidsvraag geantwoord en mag dit dus een tweede keer doen zonder dat er ook nog maar iets is ontvangen.

Beste Kees, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Uiteraard hebben wij je hierover geïnformeerd en laten weten dat het altijd mogelijk is de bestelling te annuleren mocht je hier niet op willen wachten. Momenteel kampen wij met een interne fout waardoor sommige levertijden onjuist worden weergegeven. Dit proberen wij z.s.m. te verhelpen. Wij hopen dat je jouw bestelling snel zult ontvangen! Groeten, DOK 2.

goede kwaliteit, snelle levering

Afgelopen week kapstok gekocht, en de volgende dag al geleverd. Fijn!

Misleidende meubelboer zonder service

Na wat rondzwervingen over de verschillende woonboulevards kwam ik hier terecht voor de aanschaf van een flink aantal meubels. Hieronder een op het oog mooie zithoek. De winkel zag er netjes uit, we werden vriendelijk te woord gestaan en liepen tevreden de winkel uit na de bestelling rondgemaakt te hebben. En toen begon het. Na enkele maanden gewacht te hebben op de levering, bleek een deel onjuist te zijn. Eerst werd ons nog verweten dat wij de bestelling niet duidelijk hadden doorgegeven. Daar kwamen ze - gelukkig - snel op terug, toen ze zagen dat vanuit de winkel duidelijke instructies meegegeven werden. Vervelende was alleen dat wij nog enkele maanden langer moesten wachten op het juiste product. Kan gebeuren, denk je dan. De nalevering vond plaats een paar maanden later en hiermee waren we tevreden. Zo tevreden dat we nog een additionele bestelling geplaatst hebben ter uitbreiding van onze bank. Hadden we dat maar nooit gedaan. Het laatst geleverde deel van de bank begon al na een klein jaar ernstig verval te tonen. Het zitoppervlak was een flinke kuil geworden en de bank was zijn mooie aanzien ook verloren. Maar niet getreurd, na contact met DOK 2 zou alles opgelost worden. Hiervoor hebben zij een servicemonteur gesteurd die zou behoordelen of onze klacht 'gegrond' was. Als niet, zouden wij hiervoor een factuur ontvangen. De monteur heeft snel gekeken en is meteen aan de slag gegaan om het te 'repareren'. Het zitvlak was weer herstelt, wij dachten blij te zijn. Tot de mail van DOK 2 binnenkwam. Ons herstelverzoek was ongegrond verklaard. Of wij nog eens €200 extra willen betalen. Na contact via de mail waar ik aangegeven heb dat dit mij uitermate verbaasd, blijft DOK 2 bij haar standpunt dat de klacht ongegrond is en zij alles volgens de afgesproken voorwaarden hebben afgehandeld. Echter hebben zij nergens vermeld dat de 'oplossing' van de monteur slechts het opvullen van de bank betekent. En dat dit dus van zeer tijdelijke aard zal zijn. Hoe zij hi

Dok 2 Neeee!!!

Wij hebben er een hoekbank gekocht 3 weken geleden geleverd. Moesten wel zelf naar boven brengen anders kwam er 150 euro bij, maar god zelf gedaan. Moesten zelf de poten er onder zetten, toen begon het ! Ze pasten niet wij nog eens goed kijken bleek dat er in de bank draadbussen zitten van m6 er er worden m8 bouten bij geleverd dat past dus niet ook geen sluit ringen.Wij nieuwe bouten halen 20 stuks , weer proberen komen we er achter dat er bij 3 poten geen draadbus zit.Wij bellen naar de klantensrevice verhaal gedaan zeggen ze doodleuk we zullen het doorgeven aan de fabrikant . Maar wij zitten met de kosten en het probleem dar er maar 3 bouten in zitten als je nu gaat zitten kraakt de bank, klantensevice zegt kan geen kwaad maar wat hebben wij er aan?. Blijkt de bank ook nog op 3 plekken kapot te zijn het stiksel zit niet goed vast! weer gebeld met klantenservice en iemand langs geweest en hij zegt ons toe dat we een nieuwe bank krijgen , nou niet dus krijgen we gisteren een mail met daar in dat wij toestemming moeten geven voor reparatie thuis , daar gaan wij niet in mee . het is een nieuwe bank beginnen nu al met oplappen! Dus raad de mensen aan daar niet te kopen.

Beste Ronald, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Wij zijn er gelijk voor je ingedoken. Wij zien dat er bij aflevering problemen waren met de poten. Uit het mailtje dat je destijds hebt verzonden begrijpen wij dat je dit zelf hebt kunnen oplossen en dat enkel de vraag ruste of het kwaad kon of niet. Mocht je een andere reactie van ons hebben verwacht op dit moment, dan onze excuses dat wij dit niet uit de context van jouw bericht hebben kunnen halen. Dit had je uiteraard gelijk bij ons mogen melden, dan hadden we je hier verder mee kunnen assisteren. Wij hebben geen bericht van je ontvangen met de vraag om een vergoeding voor gekochte schroeven. Wij ontvangen de bon hiervan graag via [email protected]. Het aankoopbedrag van de schroeven krijg je uiteraard van ons terug. Er is een medewerker van DOK 2 bij je thuis langs geweest om de situatie te beoordelen. Deze bevindingen zijn doorgezet naar onze collega’s van het serviceteam. Zij staan nauw in contact met de fabriek. We hebben je vervolgens een voorstel gedaan voor reparatie aan huis. De problemen die je ervaart zijn namelijk aan huis te herstellen. Wij zien dat er al is aangegeven dat je een vervangend product ontvangt indien de problemen niet kunnen worden opgelost door de meubelservicemonteur. Wij raden je aan om akkoord te geven op ons voorstel. Dan geniet je zo snel mogelijk van je nieuwe bank. Wij hopen snel van je te horen, zodat we je de service kunnen bieden waar we voor staan. Wij hopen snel met je in contact te kunnen komen en zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, DOK 2

Ik kom hier graag!

Mooie winkel waar ik regelmatig even binnenwandel. Diverse stijlen met mooie meubels en een prachtig gedeelte met allerlei accessoires wat steeds weer anders is, erg leuk!

nooit weer

slecht materiaal kon wel uit een slooppand komen onder de roestplekken. lang voor ik mijn geld terug ontvangen had.

Beste Henk, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het vervelend dat het product wat je hebt ontvangen niet aan de verwachtingen voldeed. Onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback doorgeven aan de leverancier. Groeten, Janneke van DOK 2.

Matige score

Bestelling/artikel duurt zeer lang voor dat't geleverd wordt.

Beste Betsy, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Inmiddels zien wij dat je de bestelling gelukkig hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle reactie op mail, nette levering

Beste Louise, Bedankt voor jouw review! Een 9, wat een mooi cijfer! Hier zijn wij zeker blij mee. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima lamp

Mooie lamp op tijd geleverd Goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Jolanda, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. Wij wensen je veel plezier van de nieuwe lamp en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Een grootte teleurstelling

mooie salon tafeltjes besteld Jammer genoeg waren ze beschadigt bij aflevering grootte doos maar weinig vulling zo kon de inhoud door de doos heen en weer bewegen en de bladen beschadigen terug gestuurd en een ander pakket gehad jammer maar ook beschadigt 2e pakket van 17 kilo terug gebracht

Beste Tom, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat jouw order niet zo is gelopen als dat je had gepland. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden en zullen deze feedback ook zeker doorgeven aan de leverancier. Groeten, DOK 2.

Prachtige lounge stoel

Hele mooie stevige lounge stoel. Makkellijk in elkaar te zetten en zit heerlijk.

Snelle bezorging

3 delige tafelset besteld. Binnen 5 minuten bevestiging en track & trace. Volgende ochtend bezorgd.

Snelle goede levering

Gemakkelijk en snel te bestellen, snelle levering. Product precies hetzelfde als op het plaatje.

geweldige service

Artikel werd op de door mij gewenste dag geleverd.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat jouw bestelling naar wens is. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede handige visuele handleiding

De handleiding zit handig in elkaar mits je de tijd neemt en de volgorde aanhoudt. Kast mooi stevig. helaas ontbrak een klein afdekdopje(no 33)

Beste meneer/mevrouw Vierhout, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het gelukt is met het in elkaar zetten van de kast en je er tevreden mee bent! Mocht je het onderdeel wat je mist nog nodig hebben, kun je ons altijd een mail sturen met een foto van het onderdeel dat je mist. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

fijn geholpen in de showroom

ik ben goed geholpen in de showroom en de levering was goed en snel

Beste Hans, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat goed om te horen dat je tevreden bent over jouw bezoek aan onze showroom en je ook goed geslaagd bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Super snelle levering.

Beste Cora, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima kwaliteit correct geleverd

Goed product met een snelle levering.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Beste Nicole, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Weinig op aan te merken

Een paar puntjes van advies, is om iets duidelijker op de website aan te geven bij een product of het in voorraad is of alleen leverbaar, daar was wat verwarring ontstaan. Verder zou het fijn zijn geweest om iets eerder te weten in welke week de tafel zou worden geleverd. Verder ging alles heel goed. De tafel is nog mooier dan ik had gedacht en goed verpakt aangeleverd.

Super blij mee& goede service

Snelle levering. Netjes opgebeld om een tijd af te spreken. De side table moest na de eerste verdieping maar geen lift aanwezig. Dit was geen probleem. Super service. Heel blij mee!

Beste Rita, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. Daar doen wij het voor! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je natuurlijk graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?