Alles netje en vlot verstuurd.

Ben superblij met de kussens

Beste Aart, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat jouw bestelling snel is geleverd en je er blij mee bent. Wij wensen je er nog veel plezier van en zien je uiteraard graag terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle levering, product zoals verwacht

Duidelijke omschrijving van product en levering. Snel geleverd en precies gekregen wat ik zocht.

Beste Christine, Wauw, een 10! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over ons en de bestelling. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Het was prima alleen een lange wachttijd maar dat was overal.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Vervelend dat je even op de bestelling hebt moeten wachten, maar fijn om te horen dat je hier tevreden mee bent. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service, snelle levering

Goed geholpen door de klantenservice en snelle levering.

Beste Patricia, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons en de bestelling. Wij wensen je hier erg veel plezier mee! Hopelijk zien wij je snel nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Pre-order op tijd geleverd volgens afspraak

Mooie kwaliteit

Bete Sandra, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede communicatie en supersnelle levering

Goede communicatie en supersnelle levering

Beste Bertin, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Zeer goede prijs, snelle levering

Product was niet op voorraad, maar toch snel geleverd. Zeer goede prijs. Erg tevreden

Beste Sandy, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima stoelen, super snelle en keurige levering.

Beste Monica, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe stoelen! Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Leuke winkel

Mooie winkel met prima meubelen en goede bezorgservice.

Beste Jeroen, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie winkel, behulpzame medewerkers.

Beste Jessica, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in onze showroom. Daar doen wij het voor! Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2 :). Groeten, Janneke van DOK 2.

Snel geleverd en super mooie fijne stoelen

Beste Alexandra, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag :). Wij wensen je veel plezier van de nieuwe stoelen en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snel geleverd. binnen 1 dag. product zoals omschreven.

Beste Frank, Wauw, een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling snel is geleverd ondanks de drukte bij PostNL. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Heel goed op de verkoopster na

Informatie van kassamedewerker was minimaal. Zij gaf aan dat we ons vloerkleed maar online moesten bestellen en dat het dan 2 a 3 weken duurde voor levering. En als zij het deed voor ons duurde het een week langer ivm adm. Wij het kleed zelf besteld en met 3 dagen in huis! Mooi kleed en daar gaat het toch om.

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je het kleed uiteindelijk veel sneller in huis had dan was aangegeven. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snel geleverd!

Mooie kast, netjes verpakt! Snel geleverd.

Beste Sybren, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Een 10 zijn wij natuurlijk erg blij mee :). Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en de kast. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Denkt mee!

Stoel besteld voor kamer vader in verpleeghuis. Stoel was in de winkel gelabelled met “snel leverbaar”, in de praktijk zou dat binnen 2 weken zijn. Stoel was ook heel erg nodig. In de tweede week echter telefoontje van DOK2 dat het veel langer zou gaan duren. Na uitleg van de situatie mochten wij echter het showroom-model nemen. Helemaal top, we zijn er heel blij mee! Yvonne

Beste Yvonne, Bedankt voor jouw leuke recensie! Wat fijn om te horen dat jouw probleem zo is opgelost en dat je tevreden bent met de oplossing. Wij wensen jouw vader erg veel plezier met de nieuwe stoel en zien jullie graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Super geholpen door Hans van de Glind

Zaterdag in de winkel geweest en daar goed geadviseerd door Hans. Hij denkt mee en geeft goede adviezen. Uiteindelijk de kast via internet besteld.

Beste Sanne, Wat een leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze collega. Wij wensen je (alvast) veel plezier van de nieuwe kast en zien je graag snel weer terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Te kort gesproken

Vriendelijk te woord gestaan. Geen lang gesprek, heeft mij geen vaste datum kunnen doorgeven.

Beste Meta, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Mocht je vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen via verkoop@dok2.nl. Groeten, Janneke van DOK 2.

Na een persoonlijke telefonische afspraak met vriendelijk persoon de tafel binnen een week afgeleverd. Erg blij met de stoere en toch ook gezellige uitstraling! Minpuntje: de doos rook muf en de lucht heeft wel even in huis gehangen...

Beste Monique, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling en de tafel mooi staat in huis! De feedback die je ons hebt gegeven nemen wij zeker mee. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

9 maanden gewacht op bestelde tafels.....

Het duurde wel idioot lang voordat we de bestelde tafels geleverd kregen.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je lang op de bestelling hebt moeten wachten. De lange levertijden hebben te maken met de huidige situatie. Wij geven je bij elke vertraging altijd de mogelijkheid de bestelling te annuleren en het bedrag terug te storten, mocht je er niet op willen of kunnen wachten. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de bestelling. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede kwaliteit, perfecte afhandeling van levering.

Kwaliteit van de afbeelding is scherp en goed van kleur. Snelle keurige levering en correcte reactie bij vragen.

Snelle en nette levering.

Krukje van Label51 besteld. De levering was snel en de kruk zeer netjes verpakt!!!!

Duidelijke communicatie levertijd was iets langer .ik kreeg bericht kon annuleren.Maar ik wilde toch graag mijn bestelling en ik had geduld. En het viel ook mee de vertraging. En ben blij met mijn bestelling super mooi en prima kwaliteit.

op tijd bezorgd

netjes telefonisch te woord gestaan. komen afspraken na

Beste John, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en zien je uiteraard graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste Colinda, Bedankt voor deze leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en de bestelling. Dat horen wij graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.