Meubels

Dok is een goede winkel met een uitstekende service. Behulpzaam personeel. Chapeau

Beste Hanna, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag. :) Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede snelle nette levering

Tv meubel gekocht. Levering heeft wat aan de late kant plaatsgevonden, maar dat lag aan de fabrikant. Levering perfect, tv meubel mooie kwaliteit zeer tevreden.

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Vervelend dat het meubel later is binnengekomen dan je had verwacht. Erg fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent! Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

product beschadigd - retourneren

Het product kwam beschadigd aan bij mij thuis. Bij het melden (en sturen van foto's) van deze klacht werd er pas een nieuw product opgestuurd, zodra ik het 'beschadigde product' zelf heb geretourneerd (en daarvoor een formulier heb uitgeprint). Een goede klantenservice stuurt gelijk een nieuw product op.

Beste Ragmar, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het product beschadigd bij je is binnengekomen. Omdat het product niet uit onze voorraad bij je wordt geleverd, maar vanuit een leverancier, zijn wij ook afhankelijk van de leverancier voor de levering van nieuwe wandplanken. Uit jouw bericht begrijpen wij dat het niet erg goed uit kwam om de wandplanken zelf te retourneren. Dit hebben wij niet begrepen uit het mailcontact. Wij hadden dan namelijk een ophaalafspraak bij PostNL voor je in kunnen plannen. Groeten, Janneke van DOK 2.

Niet in een zin maar in 1 woord top

Mooie aparte tafel zeer blij mij. Zeer snelle levering. Netjes op tijd

Beste Susan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede ervaring met dok2. Al meerdere meubels hier gekocht.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Wij hopen je snel weer te zien in onze showroom of de webshop! Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie kast super snel geleverd

Beste Manon, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Bestelling werd snel geleverd en ben zeer blij en tevreden met mijn nieuwe salontafeltjes.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

prima, snelle levering en niet duur.

Bijzet tafels en een jute kleed besteld, goede service en snelle levering. Ik ben er zeer blij mee.

Beste Fred, Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Netjes op tijd geleverd

Beste Anja, Bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie prijs, snel geleverd.

Wij hebben ee salontafel set gekocht, DOK2 had een mooie aanbieding, gratis geleverd in dezelfde week. Kwaliteit prijsverhouding is gewoon prima!

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw leuke beoordeling! Fijn om te horen dat de salontafelset in de smaak valt. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Ophangsysteem drama

Kochten een hanglamp die aardig aan de prijs was, geen schroeven voor bevestiging meegeleverd en ophangsysteem was een drama om te bevestigen. Geen beschrijving meegeleverd

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat de bestelling niet aan jouw verwachtingen voldoet. Onze excuses hiervoor! In ons systeem zien wij dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen over deze klacht. Je kunt ons een e-mail sturen via verkoop@dok2.nl zodat wij je hier verder mee kunnen helpen. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prim asrdig en kennis van zaken

Tot nu toe prima ervaring kennis van zaken weten nog niet hoe de service verloopt hebben het product pas enkele dagen in huis

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! In ieder geval goed om te horen dat je het product hebt ontvangen en hier tevreden mee bent. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle levering mooi product

Beste Gerja, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Levering

Helaas was in de winkel de kapstok die ik wilde niet op voorraad. Die dag gelijk op de site besteld en volgende dag in huis. Top!

Top zaak met mooie kwalitatief hoogstaande spullen.

Top zaak met mooie kwalitatief hoogstaande spullen.

Alles is naar wens verlopen. Mooi product, goede levering, en duidelijke informatie.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons, dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Wij zijn tevreden met de salontafel

De salontafel past heel goed bij ons interieur. De levering was volgens tijdschema.

Beste meneer/mevrouw Walinga, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Materiaal is slecht in elkaar gezet

Lang wachten op artikel, wat er mooi uitziet op het plaatje. Ophangsysteem steekt scheef achter de plank uit. Wat een zweefende plank zou moeten zijn is niet mogelijk. Met plank er op is deze nauwelijk waterpas te plaatsen omdat metaal ophangsysteem scheef gelast is en de gaten in de plank slecht zijn aangebracht. Zekeringschroef voor plank zijn schuin aangebracht. Zit een begonnen boorgat naast gat voor zekeringschroef. Wou terugsturen maar partner wil niet nogmaals zo lang wachten. Maar is niet het geld waard wat ik heb betaald. Bestel hier nooit meer iets.

Beste meneer/mevrouw Jongste, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat de plank niet naar wens is. In ons systeem zien wij dat je nog geen contact met ons op hebt genomen over de klacht die je hebt. Wij ontvangen deze graag via verkoop@dok2.nl zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen doen. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Kapstok moeilijk op te hangen

Geen schroeven of mal bijgeleverd. Afmeten zonder mal is een drama. Bovendien was één van de gaten moeilijker aan te haken aan de muur omdat er een schroef aan de binnenkant zat achter het ophangoog. Speciaal gekochte fischer haken pastten niet. Kapstok hangt nog steeds niet. We zoeken naar een nieuwe oplossing. Oh ja, maakt zwarte vegen op je muur als je niet oppast. Muur moet nu bijgeverfd worden.

Snel geleverd mooie materialen tegen scherpe prijs

Extreem lange levering, weinig communicatie over vertraging

De levering duurde extreem lang (>3 maanden). In deze periode geen communicatie over waarom de levertijd steeds werd uitgesteld en geen duidelijkheid over wanneer de verwachte levering zou zijn. Uiteindelijk geleverd zonder gebruiksaanwijzing. Het ophangsysteem is scheef op de planken gemonteerd, ziet er enigszins amateuristisch uit. De planken zelf zijn mooi, goed materiaal.

Super snel volgens afspraak geleverd

Mijn bestellen keurig verpakt en super snel binnen 20u voor de deur ! Top

Prima geholpen in de winkel

In de winkel goed informatie gehad, prima geholpen. Post nl was onduidelijk, vertraging. Frame bande Lamp is mooi maar is scheef, lijkt getordeerd.

Waardeloze zaak

Winkel mooi Webshop goed Service waardeloos Zie mailverkeer order 3060889