Goede levering

Goede service en snelle levering

Beste Esther, Bedankt voor deze super beoordeling! Een 10 maakt ons natuurlijk blij. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

prima kwaliteit voor, weinig geld mooi afgewerkt

Beste meneer/mevrouw Dubbers, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van jouw aankoop en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima en vlotte service

Meteen binnen! En ook naar wens! Bedankt.

Beste Fadi, Wauw, een 10! Bedankt voor deze fijne review. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Dok2 heeft niet geluisterd.

Ik had 2 tafeltjes besteld en ik heb telefonisch doorgeven dat ze pas begin maart geleverd mochten worden. Toch werden ze een week eerder geleverd en had de bezorger ze gewoon voor de deur gezet terwijl er dus niemand thuis was!

Beste Marjon, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat de levering niet zo is gegaan als gepland. In de opmerking van de bestelling zien wij helaas niet staan dat de bestelling later geleverd mocht worden. Hierom is de bestelling meteen nadat wij deze hebben ontvangen verzonden. Wij wensen je ondanks het ongemak toch veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Klopt wat wordt toegezegd

Goede kwaliteit, mooie prijs, snelle levering.

Beste Dick, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Buitengewoon goed.

Dok2 is een leuk ideeën winkel, plus niet alledaagse dingen.

Beste Nanny, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad in onze showroom. :) Wij hopen dat je ook goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kwaliteit,levering alles top

Beste meneer/mevrouw van Eck, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

We hebben een banktafel gekocht en deze voldoet aan alle wensen. Goede stevige banktafel van goed materiaal.

Beste Jose, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij wensen je nog veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie kwaliteit

Mooi hout

Beste Khadija, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

ik ben tevreden over het artikel en de levering aan huis

het staat heel leuk als je zoals ik niet zoveel ruimte hebt

Beste Marij, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Goed om te lezen dat ons product goed tot zijn recht komt in jouw huis. Wij wensen je nog veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

prima levering mooie artikelen, goede info

mooie kwalitatief prima artikelen

Beste Gert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij hopen dat je goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste meneer, mevrouw, Wauw, een 10! Bedankt voor deze super beoordeling! Wij hopen dat je goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

geweldig

meubels kwamen ruim binnen de afgesproken termijn. de York bank en de grote ronde tafel. Heel netjes gemonteerd door de bezorgers. en zelfs de filtjes tegen krassen werden geplaatst. Ook het verpakkings materiaal werd netjes mee genomen. Een heel tevreden klant.

Beste Jan en Ria, Wat een leuke review om te lezen en fijn dat jullie zo tevreden zijn over ons. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe meubels en zien jullie uiteraard ook nog graag eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Binnen paar dagen heb ik mijn bestelling ontvangen, heel goed ingepakt zelfs.

Beste Sema, Wat een fijne beoordeling! Bedankt hiervoor. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Ik ben heel blij met het mooie kastje, op zondagavond besteld en op vrijdag al in huis

Beste Lucas, Bedankt voor deze super beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prachtig industrieel wandrek

Wat me werd beloofd, is ook geleverd. Een prachtig, stevig en mooi-ogend wandrek waarop mijn collectie staat te pronken. Een heus kwalitatieve eyecatcher. Bedankt voor de info, alvorens aan te kopen, snelle service en een vlugge correcte levering van een zeer degelijk verpakt item. Super.

Beste Jurgen, Wauw, een 10! Wat worden wij blij van jouw beoordeling. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je uiteraard graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie product supersnel geleverd

Ik zou zeker hier weer bestellen. Mooie producten. Super snelle levering door vriendelijke transporteur. Met een fijne track en trace.

Beste Jan, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Goed om te horen dat je het proces van bestellen en leveren als prettig hebt ervaren. Dat horen wij graag. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste Alie, Wat een leuke beoordeling! Bedankt hiervoor. :) Wij hopen dat je goed geslaagd bent en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Nette afhandeling

Ik heb eerst jullie bedrijf gemeld over hoe lang de levering zou duren, ivm. verjaardag van mijn moeder. Snel en vriendelijk daar bericht op gehad. Toen besteld en volgende dag levering. Het pakket zeer netjes verpakt, zodat de tafeltjes ongeschonden zijn gearriveerd.

Beste Marijke, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Dat horen wij natuurlijk graag. :) Wij hopen dat het kado in de smaak valt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Matig

De stoelen zijn wat we er van mogen verwachten gezien de prijs. De levering is slecht. DOK2 meldt dat de vervoerder de mogelijk biedt een tijdvak in te plannen. Het tijdvak wordt echter zonder wijzigingsoptie meegedeeld. De levering vindt vervolgens een uur eerder dan dat tijdvak plaats (er kwam nog wel een sms-je dat de chauffeur er over 10 minuten zou. De klantenservice van DOK2 is niet bereikbaar. Ongeacht welke optie je kiest kom je in een wachtrij waarna vervolgens na een minuutje automatisch (?) de verbinding verbroken wordt.

Beste Klaas-Wouter, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je de levering met onze logistieke partner op deze manier hebt ervaren. Wij zullen deze feedback doorgeven aan onze logistieke partner. Wanneer je in ons telefoonmenu kiest voor de optie 3 ''klantenservice'', wordt er aan je gevraagd een e-mail te sturen. Wanneer je kiest voor een van de overige opties krijg je een medewerker aan de lijn. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00-18.00 telefonisch bereikbaar. Mocht je buiten deze tijden een vraag hebben, is het natuurlijk ook altijd mogelijk om ons te mailen. Fijn om te horen dat je jouw bestelling wel hebt ontvangen. Wij wensen je, ondanks het ongemak, veel plezier van de stoelen! Groeten, Janneke van DOK 2.

Toppie

Snel en. Eitjes geleverd

slechte communicatie

Ik heb een maand op mijn bestelling moeten wachten. Dit hoeft geen ramp te zijn als je de juiste informatie krijgt. Ik heb meerdere keren gebeld en een keer gemaild maar kreeg valse beloftes. Op het moment dat ik zei dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde kreeg ik ineens een verzendbewijs. Op de producten zelf heb ik niks aan te merken.

Beste Wanda, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat de bestelling later bij je is geleverd dan verwacht. Wij proberen de klanten hier altijd zo goed mogelijk up to date over te houden. Fijn om te horen dat je de bestelling inmiddels wel hebt ontvangen. Wij wensen je hier veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Snel verzonden en een mooie prijs voor een mooie tafel

Door leveringsproblemen was er sprake van teleurstellingen. maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we een prachtige bank afgeleverd gekregen. Overigens was levertijd belachelijk lang maar ik had niet echt het idee of Dok2 daar wat aan doen kon.

Beste Henk, Wat fijn om jouw reactie te lezen. Het doet ons zeker goed om te horen dat je zo positief over ons bent. Helaas hebben wij in deze tijd soms te maken met vertragingen. Hier proberen wij de klant dan altijd zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Fijn om te horen dat je jouw bank inmiddels hebt staan. Wij hopen dat hij heerlijk zit! :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?