Fijne winkel, netjes volgens afspraken

We hebben een lamp besteld. Ze houden je netjes op de hoogte van de levering. Leveren ook snel. Netjes verpakt. Top!

Beste Richard, Wauw, een 10! Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service en het product zelf. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Zien wij je snel nog eens terug? Groeten, Janneke van DOK 2.

Ervaring is heel goed

Beste Wilma, Wat een mooie beoordeling! Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie winkel, overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Levering snel. We zijn heel te breiden.

Beste Marry, Een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. :) Goed om te horen dat je een fijn bezoek hebt gehad aan onze winkel. Hopelijk ben je ook goed geslaagd! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prima ervaring

Goede vriendelijke service, snelle levering, goede kwaliteit/prijsverhouding

Beste Lian, Een 10! Wat fijn om dit te lezen. Goed dat je zo tevreden bent over de service en het product zelf. Wij wensen je hier veel plezier van en zien je uiteraard graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Beste Ilona, Wauw, een 10! Dat zien wij natuurlijk graag. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Zien wij je snel nog eens terug? Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed product en goede service

Artikel voldeed aan de beschrijving, en werd snel geleverd. Alleen jammer, dat er geen onderhoudsinstructies worden meegeleverd. Mooi setje salontafels.

Beste Hans, Wat een mooie beoordeling, een 10! De feedback zullen wij zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooi tafeltje en snelle levering!

Ik ben heel blij met het koffietafeltje dat ik bij jullie heb gekocht, het is heel mooi en van goede kwaliteit. De prijs-kwaliteitverhouding vond ik ook prima. De levering was ook snel en goed.

Beste Barbara, Een 10! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag snel terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Nvt

Beste Ronald, Bedankt voor jouw review! Wij zien je hopelijk snel nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed bedrijf

Al een paar keer wat besteld snelle levering mooie producten laatste keer verkeerd product ontvangen snel opgelost paar dagen later het goede product in huis

Beste Corrie, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat je het verkeerde product had ontvangen! Fijn dat je tevreden bent met onze oplossing. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Fijn bedrijf .snelle levering

Goed geregeld .

Beste Edith, Bedankt voor deze mooie beoordeling en feedback! Dat horen wij natuurlijk graag. :) Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Snel geleverd goed verpakt

Goede snelle levering. Producten goed stevig verpakt.

Beste meneer/mevrouw, Fijn om deze beoordeling van je te lezen! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle service en mooi product!

Onlangs in de winkel geweest van DOK2, maar omdat we niet direct een keuze konden maken hebben we later via de website besteld. Het product was op voorraad en werd binnen 2 dagen geleverd, product voldeed helemaal aan de verwachting en was ook netjes verpakt.

Beste Angelieke, Wauw, een 10! Bedankt voor deze super beoordeling. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Op tijd bezorgd en erg netjes.

Beste Trudy, Wauw, een 10! Daar zijn wij zeker blij mee. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je hopelijk snel weer terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Geweldige service

Nadat mijn artikel kwijt is geraakt bij de post kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Ze vinden t heel vervelend maar dat mag niet ten koste gaan van de klant. Geweldige service en zeer vriendelijk.

Beste Monique, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle en vriendelijke service

Bestelling snel binnen gehad. Toch niet de kleur die wij dachten en teruggebracht. Dat ging allemaal heel vriendelijk en snel. Top

Beste Inge, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Hopelijk zien wij je snel nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Overzichtelijke site en snelle bezorging

Helemaal blij met onze nieuwe aankoop

Beste Corianne, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er erg veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Prachtige tafel en kapstok!

Netjes gebeld over de levering en daarbij werden de spullen ook nog eens netjes binnen neergezet.

Beste Lisanne, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jouw bestelling is afgeleverd en je hier tevreden over bent. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

geweldig

snel bezorgt en zag er prima uit zeker een aanrader

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

snel en goed

Snel geleverd, goed verpakt en van goede kwaliteit.

Beste Lonnie, Bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent over ons en de bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Zeer beroerde service bij schade aan product

Levering etc was prima. Echter product had beschadigingen. Foto's opgestuurd, krijg je te horen dat dit erbij kan horen. Het gaat om een kast a 350 euro!!!! Opsturen van een nieuw deurtje is dan teveel gevraagd bij bestelling van een kast plus tv meubel. Echt heel slecht, laatste bestelling bij Dok2 voor ons.

Beste Miriam, Bedankt voor jouw review! Op de foto die je ons hebt gestuurd per mail zagen wij alleen onzuiverheden die horen bij een kast met een industrieel uiterlijk. Hierna heb je ons laten weten dat je het er niet mee eens bent en hebben wij je gevraagd om een foto met meer licht. Deze hebben wij helaas nog niet van je ontvangen en kunnen we je dus helaas nog niet verder helpen. Groeten, Janneke van DOK 2.

Vlotte levering en prima service na een kleine beschadiging

Vlotte levering en prima service na een kleine beschadiging

Eetkamerstoelen en fauteuils besteld en binnen 6 dagen geleverd. Via mail op de hoogte gehouden. Alles keurig afgeleverd door een vriendelijke medewerker.

Beste Cornel, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring bij ons hebt gehad. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede afwikkeling van de online bestelling.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooi product met beschadigingen

Had 2 kasjes besteld die afzonderlijk geleverd werden ondanks dat ze allebei op voorraad waren. Voor 1 kastje kon ik de leverdatum niet meer veranderen. Zodat ik nog snel iets moest regelen voor iemand bij mij thuis ondanks werk. Kreeg s'avonds van te voren om 17:45u bericht van vervoerder. Daags erna bericht van post.nl van volgende kastje. Hier kon ik leverdag wel nog wijzigen. Raar dit. 1 kastje vertoonde beschadigingen. Kastjes staan overigens wel mooi bij ons

Beste John, Bedankt voor jouw review! In ons systeem zien wij helaas niet dat je contact met ons op hebt genomen over deze klachten. Wij vinden het jammer om te zien dat je ons deze review geeft, omdat wij niet de kans hebben gekregen het probleem op te lossen. Het ladekastje is verzonden met PostNL omdat deze te klein is voor van de Hoef Logistiek. Het TV-meubel is verzonden met van de Hoef Logistiek omdat deze te groot en zwaar is voor PostNL. Dit zijn beiden externe vervoerders waarbij wij zelf helaas geen inspraak hebben in de planning. Wij wensen je ondanks het ongemak veel plezier van de bestelling. Groeten, Janneke van DOK 2.

Matige bezorgservice. Goede bank en winkelservice

Goede bank en in de winkel goed geholpen. De eerste opmerking van de bezorger was: ik weet niet of dit gaat passen. Onze deur zou te smal zijn terwijl we een standaard 80cm brede deur hebben. Dan ook nog beweren dat hij uitging van een 100 cm als standaard breedte. Ons is nooit verteld dat de deur van 80cm breed niet breed genoeg zou zijn. Dus let op de breedte van je deur: de pootjes zitten bij levering aan de bank en dat past niet door een 80cm deur met een gang erachter.

Beste Arnold, Wat jammer om te horen dat het niet helemaal soepel is gelopen met de bezorging van jouw bestelling. Wij hebben onze bezorgers hier op aangesproken. Bedankt voor jouw feedback! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopen je terug te zien bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?