Prachtige kapstok en snel bezorgd.

Wat een mooie kapstok en heel gemakkelijk op te hangen. Een sierraad voor je hal.

Beste Dikkie, Bedankt voor deze mooie beoordeling.. een 10! Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede communicatie, snelle levering

Prima service. Duidelijke site en communicatie via de mail.

Beste Jesse, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede kwaliteit, snelle levering....

Beste Andras, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

bestellen en leveren was snel. Het was nog wel even lastig om de stoelen zelf in elkaar te zetten. Uiteindelijk is het gelukt.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt om de stoelen in elkaar te zetten. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Geweldige service

Zeker een aanrader, woensdag besteld, donderdag ochtend in huis! Klantenservice nam meteen op toen ik belde met een vraag over de factuur. Meedenkend, 100% tevreden!

Beste Bertwin, Bedankt voor jouw mooie review! Een 10 is natuurlijk altijd leuk om te krijgen. :) Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

aardig goed

Vriendelijk personeel. Heel vreemd dat er niets op voorraad is. Lampen uitgezocht en besteld. Levertijd max. 6 weken. Dit is helaas uitgelopen naar bijna 3 maanden. Het vervelende was dat de bestelling verzonden zou worden. Dit is aangepast naar ophalen omdat dit sneller zou zijn. Echter, elke keer als er een bericht kwam dat de lampen later werden bezorgd, moest ik bellen om te melden dat de lampen opgehaald zouden worden. Dit werd elke keer aangepast (zei de medewerker aan de telefoon). Eindelijk waren de lampen er en wederom de melding dat ze bezorgd worden. Wederom gebeld. Had wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk konden ze in Tiel worden opgehaald. Dit vind ik een uitermate incorrecte werkwijze.

Beste Mirthe, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat jouw order was vertraagd. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden. Wegens de huidige omstandigheden kan het nog wel eens zo zijn dat een order vertraging oploopt. Hier proberen we je dan altijd wel zo goed mogelijk van op de hoogte te houden en er is altijd een mogelijkheid om te annuleren. De feedback nemen wij zeker mee! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service snelle levering

Vriendelijke klantenservice Snelle levering Goede service

Beste Jose, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Lamp is mooi

De lamp die we besteld hebben is echt naar onze wens.Hangt mooi,alleen de lamp die er bij geadviseerd word hebben we er bij gekocht voor 14.95.Was meteen stuk.Dit doorgegeven volgende dag wel al een nieuwe lamp in huis.Niet tevreden over,geeft zo'n minimaal licht en erg geel.Had veel meer kelvin moeten zijn,nu hebben we weer een andere lamp moeten kopen voor 18 euro.

Beste Esther, Bedankt voor jouw review! Vervelend dat jouw lamp kapot werd geleverd. Hiervoor willen wij je nogmaals onze excuses aanbieden. Jammer dat deze lamp alsnog niet naar verwachting was. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de nieuwe lamp en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goed product voor goede prijs.

Prima service, zowel in de winkel als aan de telefoon. Levering duurde wat lang voor 1 product maar goed op de hoogte gehouden. Houden zich aan afspraken.

Beste Manya, Bedankt voor deze mooie beoordeling.. een 9! :) Vervelend dat de levertijd langer was dan wij aangegeven hebben. Hiervoor nogmaals onze excuses! Fijn om te horen dat je het product nu wel hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Woongenot

Enorme keus, fijne presentatie.

Beste Jenny, Bedankt voor deze fijne review! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in onze showroom. Wij hopen je er natuurlijk snel nog eens terug te kunnen zien! Groeten, Janneke van DOK 2.

Slecht

Het artikel wat we wilden kopen was niet op voorraad in de winkel de verkoper vertelde ons dat je hem beter online kon bestellen dan had je hem de volgende dag in huis als hij hem bestelde duurde dat 4 dagen voor we hem op konden halen in de winkel we hebben het artikel online besteld zou de volgende dag geleverd worden kwamen ook nog verzendkosten bij ( dit was niet gebeurd als ik hem in de winkel had besteld ) uiteindelijk hebben we ons artikel na 6 dagen ontvangen hadden hem dus beter via de winkel kunnen bestellen ben nu extra kosten kwijt voor de verzending vind dit allemaal erg jammer

Beste Bart, Bedankt voor jouw review! Wij hebben jouw bestelling nagekeken in ons systeem en zien dat deze op 9 december, dezelfde datum als dat jij de bestelling bij ons hebt gedaan is aangeboden aan PostNL. Momenteel is het wat drukker bij PostNL waardoor een enkele zending er soms langer over doet dan gemiddeld. Helaas was dit bij jouw zending het geval. Fijn om te horen dat je de zending inmiddels hebt ontvangen en wensen je er ondanks het ongemak veel plezier van! Groeten, Janneke van DOK 2.

het is wat het is....niet meer

Pakket met lamp kwam vlot binnen. Piepschuim aan alle kanten stuk in de doos. Lamp zelf gelukkig niet beschadigd!! Website DOK2 prima....maar lamp zelf doet voor de prijs wel wat fragiel aan. Niet heel stevig, vooral de voet. Daardoor is de lamp gevoelig voor wiebelen en ook de staven waar de lampen inzitten ziet er niet te stevig uit! Dus na plaatsen niet meer aanzitten!! Voor het oog is de lamp prachtig!

Beste Harold, Bedankt voor jouw review! Wij zullen de feedback doorgeven aan de leverancier en wensen je veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Top bedrijf

Top bedrijf snel en goede contact gehad en naar tevredenheid opgelost Ga zo door

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review.. een 10! :) Wat fijn te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Producten top. Bezorging minder

Ik ben super blij met de kist en de theedoos van label 51. Jammer helaas dat post NL niet de pakketjes tegelijk kon leveren. De ene werd thuis bezorgd en de ander moest ik ophalen bij het post NL punt

Beste Petra, Bedankt voor het hoge cijfer en de leuke review! Vervelend dat PostNL de pakketten niet tegelijk bij je af kon leveren, helaas hebben wij geen inspraak in de planning van PostNL. Wij wensen je erg veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede service en snelle levering

Wij wonen in een apartement, en ze kwamen de tv kast netjes naar boven brengen en naar binnen. Vriendelijke medewerkers.

Beste Bianca, Wat een fijne review! Goed dat je zo tevreden bent over onze service. Dat horen wij natuurlijk graag. :) Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie spullen

Ik kom regelmatig bij dok2. Mooie meubels en accessoires altijd en tegen een prima prijs.

Beste Dewy, Bedankt voor de leuke review! Wat goed om te horen dat je vaak bij ons langskomt. Wij proberen ons assortiment zo divers mogelijk te houden! Wij hopen je snel nog eens terug te zien. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Fijne website, maar de levertijd valt helaas tegen

Ik vind het jammer dat vooraf niet duidelijk was wat de voorraad van het bestelde artikel was. Die informatie kreeg ik later per mail pas. De levertijd die op de site vermeld was, was duidelijk te optimistisch. Ik snap dat het in deze tijd druk is, maar het zou fijn zijn als daar in de vermeldde levertijd rekening mee gehouden zou kunnen worden. De informatievoorziening vond ik wat aan de trage kant.

Beste Siebe, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review voor ons te schrijven. Wij gaan de feedback zeker meenemen! Wij wensen je, ondanks het ongemak, heel veel plezier van de bestelling! Groeten, Janneke van DOK 2.

Makkelijk besteld, keurig bezorgd.

Stoelen in de winkel bekeken en er op gezeten, keuze via de website besteld. Status werd mooi getoond. Bezorging ging in goed overleg en ze werden in de kamer gezet. Wel nog even in elkaar zetten ;-).

Prima kwaliteit en service

Goede prijs/ kwaliteit, snelle en duidelijke levering.

Beste Jeanette, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

uitstekend

Ik kon een bepaald merk karpet nergens meer vinden ( Veer, turquoise) 1.60 x 2.30 Uiteindelijk kwam ik bij Dok 2 terecht en de verkoopster waarmee ik daarover in gesprek was, ging haar best doen om er nog 1 te vinden , de volgende dag kreeg ik bericht dat er toch nog 1 te leveren was met de maat 2.00 x2.40 voor de zelfde prijs als de kleinere maat, SUPER blij en binnen 2 dagen geleverd.

Goede service.

Er wordt helemaal niet moelijk gedaan over het ruilen van een product. Prima service

Vriendelijke service en mooie artikelen

Ondanks dat er iets mis gegaan is met de levering kwam de tafel een dag later en werd deze in huis afgeleverd. Montage is simpel en artikel is naar wens.

Alles naar wens verlopen!

Mooie spullen voor een goede prijs

Voor het eerst wat gekocht bij DOK2, een aanrader.

Mooi product en snelle levering

2 mooie salontafels besteld. De kwaliteit is goed, precies zoals deze op de foto's stonden. De levering was veel sneller dan aangegeven, dus top. En we werden goed geïnformeerd over de statussen van het product!

Groeneveldselaan 55 3903AX Veenendaal

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?