Goed bedrijf

Mooie webside, snelle en duidelijke verzending! Goede klantenservice!

Van bestellen tot afleveren uitstekend

Zeer snel en goed.

Beste Don, Bedankt voor jouw leuke review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

goede ervaring

Product zoals omschreven.

Beste Andy, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Perfecte spullen snel in huis

Perfecte spullen snel in huis

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Prachtige lamp.

Alleen de bezorging kan beter!

Beste Aartje, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met jouw bestelling. Vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de bezorging. Je kunt hierover een klacht indienen bij het desbetreffende bedrijf. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Boven verwachting goed!

Product ronduit goed. Voldoet ruim aan wat is beloofd. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. En ook nog eens snel geleverd. Een aanrader.

Beste Cees, Bedankt voor jouw leuke review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

super service en blij met mijn lamp.

goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van je product. wanner de levering is en hoe laat. de lamp is van goede kwaliteit en dus een goede prijs kwaliteit verhouding. misschien een idee om bij de omschrijving erbij te zetten welke lampen er in de fitting past.

Beste Jessica, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat doet ons goed! De feedback zullen wij meenemen. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug! Groeten, Janneke van DOK 2.

Een vitrinekast aangeschaft via Dok2. De levering was heel goed geleverd, ook met contact zoeken. Echter klopte er iets niet bij de kast zelf. Contact opgenomen met de klantenservice en foto's doorgestuurd. Erg snelle reactie en een passende oplossing. Fijne ervaring!

Beste Manon, Bedankt voor jouw leuke review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je ondanks het ongemak veel plezier van de nieuwe kast en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Wat ik er van verwacht had en nog beter

Beste Toon, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Normaal goed, nu teleurstellend

Mijn hele huisinrichting is van dok2 en was altijd erg tevreden. Tot ik mijn wandplanken bestelde.. de levering bleef maar uitgesteld worden, wat in het begin logisch was vanwege corona, maar nu duurde t wel erg lang. Ik heb dus mega lang moeten wachten op de planken. Toen kreeg ik ineens vanuit t niets een mailtje dat de planken op de post waren gedaan en de volgende dag gebracht zouden worden, terwijl ik helemaal niet thuis was. Jammer dat dok2 niet even contact met me opgenomen heeft om te overleggen welke dag ( na zo'n lange tijd wachten) t beste zou uitkomen.. Wanneer ik dok2 mailde kreeg ik wel altijd snel antwoord, alleen konden ze vaak niets voor me doen. Alle spullen die ik bij jullie heb gekocht door de jaren heen zijn mooi en goed. Dus aan de kwaliteit van de artikelen ligt het niet ! Bizar wel; levertijden van de wandplanken staan nog steeds online op een paar dagen, terwijl dat al heel lang niet juist is. Wellicht zijn jullie nu wel sneller met leveren.. maar tussendoor heb ik ook een paar keer gekeken en de levertijd heeft heel lang verkeerd gestaan. Dat vind ik misleiding. Jullie wisten dat de fabriek niet na een paar dagen al kon leveren. Erg slordig. Vind dan ook dat een korting op de ( toch al dure) planken wel op zijn plaats had geweest. Kortom; over het algemeen tevreden alleen dit laatste vind ik niet netjes gedaan. Jammer!

Beste Mara, Bedankt voor jouw review! Omdat de wandplanken met PostNL worden verzonden, hebben wij helaas geen inspraak in de leverdatum en tijd. Anders hadden we dit uiteraard graag op een dag gepland waarop het jou het beste uitkwam! De feedback nemen wij graag mee. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Het lange wachten was zeer de moeite waard!

Het was lang wachten (c.a. 2,5 maanden) op de wandplank maar dat was zeker de moeite waarde. De plank heeft een mooie robuuste uitstraling en voelt degelijk aan. De reden waarom ik geen 5 sterren heb gegeven is, omdat wandplank niet naadloos aansluit op het blinde ophangsysteem. De schroeven zijn naast de originele gaten aangebracht, waardoor een paar mm ruimte ontstaat tussen de plank en de achterkant.

Beste Sjaak, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. De feedback zullen wij aan de leverancier doorgeven. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, DOK 2.

Mooie, moeilijk op te hangen lampen

De lampen zijn mooi, echter moeilijk op te hangen. Bijgevoegde beugels corresponderen niet met de gaatjes in de koof. Ook is er in de koof ook geen gat om het snoer uit te laten lopen. De koof zelf is niet heel mooi afgewerkt. De peertjes in de lamp zitten scheef doordat het glas met verbinding met het snoer scheef geblazen is. Al met al ben ik er uiteindelijk blij mee, maar afwerking mag beter.

Beste Maaike, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend dat het lastig was om de lampen op te hangen. Mocht je de volgende keer nogmaals moeite hebben met het ophangen of monteren van artikelen, kun je ons gerust een e-mail sturen of telefonisch contact opnemen zodat wij je verder kunnen helpen. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Dok2 PRIMA

Heel tevreden met de bestelling, snel geleverd top!!! NIET tevreden met de bezorging, we wisten niet wanneer het vloerkleed bezorgd zou worden...... We komen thuis en het kleed staat BUITEN tegen de voordeur, een kleed van €759.....met een kaartje in de bus, het kleed staat buiten. Iemand had dit zo mee kunnen nemen. Gr Betty Boer

Beste Betty, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is gegaan. Onze excuses hiervoor! Wij zullen deze feedback doorgeven aan de leverancier. Mocht er hierdoor schade o.i.d. zijn ontstaan, ontvangen wij uiteraard graag een e-mail met foto's via [email protected] zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Fijn dat je ondanks het ongemak tevreden bent met de bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Kwaliteit en snel geleverd

Beste Jakob, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en de levering. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Snelle levering van onze nieuwe kast. Fijn dat er van te voren even gebeld wordt om de levering te plannen. En dat de kast ook tot in de woonkamer gebracht wordt. Heel prettig!

Beste Mandy, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en onze service. Dat horen wij natuurlijk graag! Wij wensen je erg veel plezier van de nieuwe kast en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Top bedrijf

Ik heb nu voor de 2e keer besteld en 1e x in de winkel geholpen door stephan 2e x online in de winkel erg leuk en gezellig geholpen en online had ik per ongeluk verkeerde kleur besteld en is keurig opgelost door jannine En is echt top

Beste Anja, Bedankt voor jouw leuke review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. :) Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede producten. Kortom aanrader!

Beste Nadja, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Echt komen de afspraken na was iets verkeerd geleverd hebben ze mee terug genomen toen ze me eettafel kwamen bezorgen

Beste Silvia, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Vlot engoed geleverd

Mooi tafel precies wat op heet plaatje staat en prijs was goed

Beste meneer/mevrouw Zuidhorn, Bedankt voor deze super beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug. Groeten, Janneke van DOK 2.

Mooie stoelen. Snelle levering

Geleverd op de afgesproken datum. Producten van hele goede kwaliteit.

Beste Natasja, Bedankt voor uw e-mail! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Slechte lamp 2 keer terug moeten sturen

2 keer dezelfde lamp besteld twee keer niet goed

Beste meneer/mevrouw ter Maaten, Bedankt voor de review! Wat ontzettend vervelend dat je tweemaal een lamp hebt besteld en deze beiden niet goed waren. Wij ontvangen graag een e-mail via [email protected] om je verder te kunnen helpen. Alvast bedankt! Groeten, Janneke van DOK 2.

Meubels

Dok is een goede winkel met een uitstekende service. Behulpzaam personeel. Chapeau

Beste Hanna, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent over ons. Dat horen wij natuurlijk graag. :) Wij zien je graag nog eens terug bij DOK 2! Groeten, Janneke van DOK 2.

Goede snelle nette levering

Tv meubel gekocht. Levering heeft wat aan de late kant plaatsgevonden, maar dat lag aan de fabrikant. Levering perfect, tv meubel mooie kwaliteit zeer tevreden.

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Vervelend dat het meubel later is binnengekomen dan je had verwacht. Erg fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent! Wij wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug bij DOK 2. Groeten, Janneke van DOK 2.

Groeneveldselaan 55

3903AX Veenendaal

Over DOK2

DOK 2 is dé online en offline plek waar jij terecht kan voor het vinden van de mooiste meubels. Hier vind je met zorg en aandacht samengestelde woonitems die passen in verschillende interieurstijlen. Een greep uit onze merken zijn LABEL51, Eleonora, UrbanSofa, Richmond Interiors, Bloomingville, By-Boo, KARE Design. Voor wooninspiratie nodigen wij je van harte uit in onze winkel in Veenendaal, dichtbij Utrecht. Onze verkoopadviseurs staan 7 dagen per week klaar om al jouw woonvragen te beantwoorden. Zien we je binnenkort?