Mist een adapter & geen reactie op mail

Veiling gewonnen & vervolgens krijg ik het product binnen zonder oplaad adapter. Mailtje gestuurd, nergens een reactie op. Eerder ook al gezeik gehad met airpods, dat werd overigens wel snel en netjes opgelost.

Wisselend aanbod, goede producten en snelle levering

Elke dag een nieuw gevarieerd aanbod. Zelf je prijs bepalen goede producten en snelle levering

Hartstikke leuke koopjes te vinden.

Leuk shoppen, prima spullen, snel in huis.

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Super service en voordelige producten.

Goede prijs / kwailteit verhouding

Terwijl ik aan het rond kijken was op de website kwam mijn vrouw binnen en vroeg hebben hun geen ligstoelen op de veiling staan, dus ik gebruikte de makkelijke zoekfunctie en vulde ligstoelen in. De stoelen kwamen meteen naar voren (het was een B-grade), maar er stond duidelijk bij wat er aan de hand was (doos is beschadigd). De prijs was voor ons mooi en er stond ook duidelijk bij dat er nog verzend- en veilingkosten bij kwamen. Het is meteen duidelijk wat de totale kosten zijn.

Heel tevreden

J'ai toujours acheté mes articles ici, ils sont livré a temps et en cas de probleme, je suis toujours rmbourser

easy shopping

gemakkelijk kopen en tot nu toe goeie service

Sluitingstijd van de veilingen wordt keer op keer verlengd

Een veiling eindigt pas als er in de laatste 3 minuten geen bod meer komt. Anders schiet de tijd weer naar 2:59, zelfs als je in de laatste seconde een bod doet, wéér 3 minuten erbij. Dit heeft niets meer met een veiling te maken. Wat een flauwekul!

Goed opgelost

Helaas waren de geleverde producten niet in orde. Balen, maar de oplossing volgde direct. In zo'n geval zie je hoe serieus de mannen het werk nemen en de naam hoog willen houden.

Zeer snel geleverd

Leuke grappige veilingsite met zeer uiteenlopende items..

Leuke grappige veilingsite met zeer uiteenlopende items.. Makkelijke uitleg over de site en waar je op kan bieden + dat duidelijk de extra kosten vermeld worden, zoals veiling- en verzendkosten.. Echt een aanrader.. ( of eigenlijk niet aangezien er dan meer geboden zal gaan worden ) :)

Reeds veel vaker besteld besteld JouwVeilingen.nl. Telkens zeer goede en goedkope producten.

Nu weer een mooie luchtzuivering gekocht voor minder dan een derde van de adviesprijs. Ga zo door, W Heijnen

TOP service

Goede website die altijd werkt. Ook als je op het laatste moment bied.

Geen contact mee te krijgen. Weinig info over producten

Zojuist probeerde ik een vraag te stellen aan de klantenservice. Na 4 keer een recaptcha te hebben moeten aanklikken, is de verzendknop niet meer in te drukken. Wat een ruk site. De productinformatie is waardeloos. Je hebt geen idee wat je exact koopt. B-Grade kwaliteit zegt me wel iets, maar heb geen idee wat het betekent. Overslaan om hier iets te bestellen!

Geweldige site van JouwVeilingen BV.

we zij echt blij mee

mooi artikel

zeer goed product net zoals beschreven

Duidelijke site en makkelijke afwikkeling

De site is overzichtelijk en de bestelprocedure eenvoudig. Mocht het een of ander niet in orde zijn, wordt dit coulant opgelost

A Great Item!

Een veelzijdig contact doos zodat je alles op een plaats kunt aansluiten!

Het is een goede site. Prijzen zijn goed.

Slecht

Veiling loopt op een gegeven moment af, dus een laatste bod en kijken of er iemand meer geboden heeft. Gewacht tot 10 seconden voor einde veiling en enter drukken…… Wordt gewoon de veiling verlengd met 3 minuten na een bieding ?!?!?!?!?!? Gewoon het uiterste er uit persen dus, niks veiling, alleen als er geen hond belangstelling heeft kan het voordelig zijn. Ongecontroleerde items, gezien het voorgaande zou ik dat ook maar met zout nemen

altijd leuk om naar aanbiedingen te zoeken

Iedere dag kijk ik even op Jouw Veilingen, of er nog nieuwe dingen zijn toegevoegd aan de discoutn en wat er die dag aangeboden wordt. Tot nu toe altijd heel netjes mijn spullen gekregen en mocht het eens voorkomen dat er iets defect was, kreeg ik heel netjes mijn geld terug. Tot nu toe zeer tevreden!

Fijne ervaring met dit platform! Zo nu en dan zitten er wel mindere items bij, of nep items! Maar wel erg leuk om te kopen!

Snelle afhandeling en ontvangst

Airfryer gekocht via de veiling, voor minder dan 30 euro een nieuwe airfryer/oven en binnen 2 dagen thuis afgeleverd.

Heel goed@

Prima spullen