Prima veilingsite. Weet gelijk waar je aan toe bent en geen kosten achteraf.

goed, duidelijk, snel en betrouwbaar en.... kans op een groot voordeel!

Genoeg gezegd......

Ik spreek uit ervaring.

Veel aankopen gedaan, nooit problemen gehad, altijd correct en goed verpakt en snel geleverd.

Slechte klantenservice

Slechte Klantenservice. Het probleem wordt bij de klant gelegd ipv de leverancier. Onvriendelijk/denigrerende reacties die niet op feiten zijn gebaseerd. Geen enkele intentie op hun proces te verbeteren of opmerkingen ten harte te nemen.

Leuke spullen voor leuke prijzen.

Inmiddels meerdere malen besteld en nooit problemen gehad.

Snel

Moet het artikel nog wel ontvangen, maar procedure ging top

erg tevreden over deze site

ik ben erg tevreden over deze site heb er al veel gekocht en als er iets is krijg je hele goede service. en je hebt alles snel in huis ze versturen erg snel. en als je vaak op de site kijk kom je eigenlijk alles wat je zoekt wel een keer tegen. voor mij de meest interessante veiling site van Nederland

de aanhouder maakt gewoon kans

Na 3 dagen proberen is het me dan toch gegund. Een luxe doos met boxershorts. Zelfs met de verzendkosten er nog bij was het een prima deal. Best een leuk cadeau voor onder de kerstboom. ;-)

Heel vertrouwelijk en duidelijk

Goede ervaring zeer aanbevolen naar consument

Aankoop black & decker metaal detector

Niet meer in originele verpakking maar wel de handleiding erbij gekopieerd. Fijn dat daar nog moeite voor is gedaan.

Altijd leuk om mee te doen

Ik heb vaker mee gedaan en is altijd spannend als je de kavel wint

slecht

binnen een paar dagen ontving ik een klein pakketje, prima echter de inhoud was niet de door mij gewonnen Full-HD 1080P Dashcam (veiling 00294908) maar een 4K Webcam voor PC met een sticker op het doosje Opened/damaged. Van clientenservice te horen gekregen zullen er wel pakjes verwisseld zijn, stuur maar een e.mail. . Tweemaal een bericht gezonden echter na 2 weken nog GEEN enkele reactie ontvangen op mijn vragen over levering correcte product en terugzending van verkeerd ontvangen webcam. (SLECHT)

Goede ervaringen met veilingen. Nl

Altijd netjes geleverd en de prijzen zijn altijd erg laag.Doe vaker mee met de veiling en vind het leuk om koopjes te scoren.

Problemen worden opgelost.

Vele malen dingen aangeschaft.O ja er ging wel eens iets mis maar dat werd snel opgelost. Heeft best wel een hoop geld gescheeld ook al heb je niet alles werkelijk nodig. Blij mee.

zeer goed

alleen als je verzendkosten te goed hebt wordt het niet verrekend

super goede en sneller servies

ik raad iedereen aan om als ze leuke spulletjes zoeken aan leuke prijzen naar jouwveilingen.nl te gaan ze bieden leuke aanbiedingen aan en versturen snel en op een goede manier

Heb altijd goede ervaring met jouwveiling altijd correct en op tijd jullie zijn supper

kind kan de was doen

dit gaat heel makelijk een kind kan de was doen en de bestelling is snel in huis

Heel makkelijk en helder. Werkt goed.

Geen annulwring binnen paar minuten mogelijk als de bieding onbedoeld is.

Nog telefonisch of per mail reageren mogelijk. Geen reactie terug.

weer een topper

zojuist een mega aanbieding gewonnen, waarbij weer veel geld bespaard is. De site is gewoon geweldig, en de 4 kunstplanten zullen mijn huis weer met groen opfleuren

Leuke aanbiedingen voor leuke prijs

Ff checken wat je koopt en vergelijk de prijs, aanbieding is van de adviesprijs. Alleen jammer dat je voor elk artikel verzendkosten betaald en dat ze dat niet bundelen

Tot nu toe altijd TOP.

Tot nu toe bij Jouwveilingen.nl vooral te maken gehad met Hennesschel en Deal4Real. Met beide bedrijven tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad. Ook de Ibood aanbiedingen zijn zeer interessant, vooral op het moment dat de korting op korting er in komt. (daily-discount)

Altijd goede aanbiedingen

Ik ben vaste bezoeker van de website en scoor geregeld een mooie deal.