Leuke site met mooie aanbiedingen

Al meerdere artikelen gekocht op jouwveilingen, altijd alles netjes afgehandeld, en als er toch iets mis was, werd het prima opgelost.

Snel

Vlug en een nete makelijke site echt top

Mooie producten voor een leuke prijs

Hier al veel dingen gekocht en altijd prima verlopen. Soms klopt een artikel niet of mist er wat maar dit wordt altijd direct perfect opgelost. Bestel hier met veel vertrouwen en kan iedereen aanraden hier iets te kopen.

Verslavend leuk

Leuke veiling met soms leuke koopjes

Top site leuke biedingen en julie zijn echt toppers

lekker goedkoop winkelen vanuit mijn luie zetel

Heb hir nu al wel enkele aankopen gedaan en ik moet zeggen dat ik hier zeer yevreden ben. snelle levering,goed verpakt en er wordt telkens gebeld tegenover vele leveransiers die dit gewoon inn de hql gooien waar anderen ook aan kunnen komen. voor de rest moet ik daar geen tekeningetje bij maken zeker,,,

Eerste aankoop zonder problemen!

Ik heb mij aangemeld bij Mijnveilingen.nl en gelijk een winnend bod gedaan. Makkelijk af te handelen en klaar! Top kwaliteit, Quinten Daene

Simpelweg geweldig

Makkelijk bieden, snelle levering,,, wat wil je nog meer?

Top product voor een mooie prijs

Goede klantenservice. Klantvriendelijk

steeds kei goede deals

Leuke site

Leuke site met veel leuke opties. Ben benieuwd naar de service en de uitvoering hiervan!

1e keer heel simpel

De 1e keer geboden en meteen de veiling gewonnen. Afhandeling heel simpel.

Top aanbiedingen

Zeer leuke aanbiedingen en de meeste aanbiedingen zijn goedkoper als normaal.

Snelle afhandeling

snelle reactie aan telefoon en zeer vak kundig geholpen ( wat is er gebeurd ) Ik had wat geboden op de site en gewonnen alles betaald maar had de keus ophalen niet aangeklikt) mijn fout geef ik toe. Maar er werd niet moeilijk gedaan kom maar ophalen en dan krijg je de verzend kosten terug. zeer nettjes

Super veilingsite met oog voor de klant

Recent diverse mooie artikelen gekocht. Verkoper heeft ze samengevoegd en als een pakket verstuurd. Zo bespaar je op verzendkosten. Perfect.

Heel leuke veilingsite

Jouwveilingen,.nl is een leuke site met goede service, de "gewonnen" artikelen worden snel en zorgvuldig verzonden. De artikelen worden goed beschreven en klachten worden snel behandeld.

super https://jouwveilingen.nl/

ik heb ervaringen met uw jouwveilingen.nl en daarom probeer ik niet te missen ieder dag geweldig ook vaak snel mijn gewonnen items worden bij mij thuis afgeleverd dank U jouwveilingen.nl

Voordelige deal op nieuw platform

Ik ben al even op zoek naar de momenteel razend popukaire tado producten. Door zijn populariteit en daaraan gerelateerde hoge gasprijzen, waren deze producten nergens echt voordelig te krijgen, tot ik de aanbieding op jouwveilingen,nl ontdekte. ik ga er zeker vaker neuzen voor mooie deals!

Top Top Top

Zeer leuke acties en zeer snelle levering! Ga zo door Rutger en Steff!

Top Top Top

Zeer leuke acties en zeer snelle levering! Ga zo door Rutger en Steff!

Heel erg interessant snel efficiënt bieden

Top!!! geen verassende veiling kosten. Alles word mooi aangegeven kwa extra bijkomende kosten. Eerlijk en betrouwbaar.

Die beloofde 7,50 krijg je nooit

Een 5 sterren review is eenmalig €7,50 veilingtegoed beloofd, helaas nooit gekregen

Ga zo door broer

Is gewoon 1 van de beste veiling sites van Nederland altijd correct en Aalst er iets niet goed is echt geld terug gewoon top mensen

Lange levertijd

Bestellen van een servies set (op 09-09-2022) was zo gebeurd maar helaas is het binnen 24 uur verzenden fictie gebleken. Op 15 sept ging de bestelling wel naar 'wordt ingepakt' en daarna naar 'verzonden'. Bellen leverde alleen een standaard antwoord op al werd een url voor Post NL toegezegd. In de mail stond dat 20 sept verwacht werd dat Post NL het zou gaan bezorgen. Maar nog steeds nergens een link om het te checken en bovendien verzendt Post NL meestal binnen 1 a 2 werkdagen dus die 20e is sowieso rijkelijk laat. Ik weet niet of ik hier weer iets ga bestellen. Vlotte levering zoals de website vermeldt is in elk geval absoluut niet waar en via de login de bestelling nakijken levert bitter weinig info. We wachten nu (17-09) nog ff af en evt pas ik de review aan als de levering voltooid is. De hoge reviews die ik lees zijn (deels) denk ik vooral het resultaat van mensen geld bieden voor een review, direct na de bestelling. Bewust maar even gewacht met mijn review. Update 18-09 Het klopt dat ik correct en vriendelijk te woord ben gestaan toen ik belde. En uiteraard kan er eens iets tegenzitten maar zelfs met een medewerker op vakantie is de termijn van verzending een stuk langer en een beetje bedrijf zorgt er toch voor dat zaken goed doorlopen. 09-09 besteld en op 15-09 zonder post nl verzendcode / url zeggen dat het verzonden is en alleen in de mail vermelden dat 20-09 de verwachte afleverdatum is (heeft Post NL 5 dagen nodig of ligt het pakket eerst nog 4 dagen in het magazijn?). En ik las toch echt vooraf dat verzending binnen 24 uur is. Vermeld dan tenminste vooraf dat er momenteel behoorlijke vertraging is. We wachten verder nog even rustig af. De verjaardag van mijn vrouw is al geweest inmiddels, maar hopelijk is de set er vóór het weekend. De bejegening in het antwoord is niet echt fair. En verschuilen achter vakantie van een medewerker (hoe verdiend ook)... feit is dat de levertijd behoorlijk langer is dan de website suggereert. & wanneer is Steff terug?

Goed en duidelijke website