Super website en klantenservice

Klantenservice staat altijd voor je klaar. Daarnaast bieden ze mooie producten aan.

Snel besteld en leuke prijzen

Eerdere ervaring zijn positief. Defect en in compleet apparaat werd bedrag terug gestort omdat verzendkosten meer was dan waarde product + reparatiekosten. Snel en correct afgehandeld

Het bied systeem werkt perfect

Een van de beste veiling sites die ik kan vinden op dit moment zeker een aanrader

Meest betrouwbare veilingsite

Meest betrouwbare veilingsite ooit. Tot het kleinste detail wordt je op de hoogte gehouden van je gewonnen veiling. Alleen jammer van de vaak hoge leverkosten. Voor de rest zeker aan te raden en kan niet wachten tot mijn paletten er zijn.

Leuke artikelen

Leuke artikelen gekocht.

Goede deal

Goede deal. Snel en transparant.

Super mooie aanbiedingen en altijd goed.

Alles altijd goed en netjes aangekomen. Mooie aanbiedingen. Soms betref om show model maar staat altijd in de beschrijving. Dus altijd GOED LEZEN! on teleurstellingen te voorkomen.

Service werd al slechter en die trend schijnt zich voort te zetten.

Ik denk voor ongeveer 5000 euro aan producten gekocht, het was in de beginne ook interessant, Ferrari horloges enz. Toen werden de aanbieders slechter, kapotte of incomplete artikelen en als je reclameert is heet ineens ''wij zijn slecht tussenbemiddelaar, wij kunnen niet helpen. Dus gestopt met kopen tot deze week, ik dacht probeer het nog eens en promt worden verzend en veilingkosten ( die van 0,25 naar 3,00 zijn gegaan.)dubbel berekend, op berichten en emails naar beide, de aanbieder en de helpdesk krijg je totaal geen antwoord. Conclusie, service is niet slechter geworden maar nu compleet afwezig. P.S. Account verwijderen gaat ook niet lol, die optie heeft hun site niet.

Supet

Afgehaald keurige service

Gewoon goed

Altijd scherpe aanbiedingen. Snelle levering, tot nu toe nooit problemen gehad

wij zijn altijd zeer tevreden geweest.

Wij vinden het fijn om dagelijks een aanbieding mail te krijgen, er zijn altijd wel leuke artikelen die we kunnen bekijken en bewonderen. Wat ons op nieuwe ideeën brengt. Ook met de verzending en verpakking zijn wij altijd zeer tevreden geweest.

Heel positief

Met regelmaat zeer leuke aanbiedingen

Snel en goed geregeld

Het product had een probleem, maar is snel en goed opgelost.

duidelijk en makkelijk !

Al jaren een dagelijkse start door even te kijken wat er aangeboden wordt. Veelal leuke en aparte items !

Trading limburg levert niet wat erop de veiling site staat

IK KREEG DIT TERUG NAAR MIJN BEOORDEELING DAAR IK HET PRODUCKT MAAR HALF HEB GEKREGN DE VOEDING DIE BIJ DE BESCHRIJVING STOND IS ER NIET BIJ DUS HET IS WAARDELOOS ik voel mijn belazerd daar ik een signaal versterker had gekocht maar dat is niet waar het is een ouderwetse splitter want daar weten ze schijnbaar niet dat een versterker moet gevoed worden door stroom 12volt ik denk dat ze zeer onkundig zijn wat ze verkopen jammer van mijn geld maar hier koop ik niets meer want je krijgt niet wat je koopt Reactie Trading Limburg Ik moet hier even op reageren, ik ben inderdaad niet technisch onderlegd, maar wat we u hebben toegestuurd is gelijk aan de foto en de omschrijving. Ik denk dat het dan ook een kwestie is van goed kijken en lezen, Groetjes, Trading Limburg, Li

Altijd verrassend!

Iets nieuws in huis krijgen tegen een gunstig prijsje is altijd interessant

Ik kwam,ik zag en overwon, mijn inventum ventilator!!

Ik heb al al de tijd dat ze bestaan zo een staande ventilator willen hebben en nu heb ik hem voor een zacht prijsje,ik ben fan!!

top service

Altijd een goede service ,al jaren lang

verslavend

Steeds weer waanzinnige aanbiedingen

Altijd prijs

Al vaker gebruik gemaakt van jouwveilingen en altijd tevreden!! Overal plezier van!

Wederom wat leuk weten te kopen voor een mooie prijs

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Top, goede verpakkingen.

mooie waarde

had niet verwacht dat er iets van waarde in zat maar toch nog leuke producten ga het zeker nog is proberen

heb verschillende producten gekocht en altijd alles super geregeld

Tot op heden nooit klachten gehad en altijd snel geleverd.Een aanrader.

geweldige site goede veilgeweldige site ,duidelijke voorwaarden goede veilingeningen

duidelijke beschrijving van de te winnen veilingen, veilig betalen