Een betere veilingsite en verleende service bestaat niet.

Een geweldige veilingsite en verleende service is zeker door Steff in een woord perfect, hartelijk dank.

Goed en snel

al jaren goede ervaringen. Snel, goed verpakt en correcte afhandeling.

Service

Problemen worden altijd opgelost

Mooi en makkelijk om te doen

Ik ben nog maar amper 24uur hier, en vindt het 'tot nu toe' prachtig hoe het hier gaat... Nog even de verzending afwachten..., maar het voelt wel goed....

altijd tevreden

de levering is altijd snel , je krijg altijd de tijden door van vewerking ,verzending dag dat het door post nl geleverd wordt , nooit problemen gehad,

Heb zeer positieve mening over de site

Er werden veel aankopen gedaan en alles werd netjes afgeleverd

Meer dan 2 jaren mee gedaan had ik nooit spijt van ha ik besteld bij de site

Top site

In 1 dag 3 veilingen gewonnen

geweldige score vandaag

Doe vaak een bod,het lukt niet elke keer om te winnen maar dat is een sport op zichzelf

Zeer goede service

tot nog toe heb ik zeer goede ervaringen met Jouwveilingen

Goedkoopste hier

De vorige speaker heeft een basprobleem (klein) maar die heb ik voor 50 euro gekocht (Audio Pro T5). Het hoge tonen geluid is zo geweldig dat het geluid echt het beste is! Ik ben gestopt met het gebruik van al mijn luidsprekers ook goede merken.. Nu heb ik Audio Pro Multiroom D1 duurder gekocht maar nergens kun je dit bedrijf hier voor de goedkoopste kopen alleen hier op JouwVeilingen.nl..

• Poleciłbyś nas? Yes

Mooie producten en goede service!

Diverse malen wat aangeschaft voor een mooie prijs. Indien er onverhoopt toch wat is lossen ze dat keurig op. Aanrader!

Henneschell is top

Henneschell is nog 1 van de weinige aanbieders die echt tegen veilingprijzen een breed en aantrekkelijk aanbod aanbiedt en ook service biedt als er onverhoopt iets misloopt. Veel van de overige aanbieder zouden beter via AliExpres kunnen gaan aanbieden. De charme van deze veilingsite was ooit dat je vanaf 1 euro kon bieden op een diversiteit van kwaliteitsproducten. Neem bijvoorbeeld profitshop: bieden van alles aan voor een te hoog startbedrag en dan ook nog nepartikelen. Jouwveilingen: houd de kwaliteit hoog en mijdt de malafide aanbieders.

Zeer duidelijke en eenvoudige manier om iets voor een mooi bedrag te kopen.

Snelle levering, goed.bereikbaar

Er was een probleem met het verzendadres. Ik had mijn oude adres nog in mijn account staan. Mijn bestelling werd (te) snel geleverd, voordat ik dit probleem ontdekte. De helpdesk was meteen bereikbaar, maar kon helaas niets doen omdat het pakketje al bij de bezorger lag. Het is allemaal goed gekomen, gelukkig, omdat ik het pakket op mijn oude adres kon ophalen. Hulde voor de service!

Super website en klantenservice

Klantenservice staat altijd voor je klaar. Daarnaast bieden ze mooie producten aan.

Snel besteld en leuke prijzen

Eerdere ervaring zijn positief. Defect en in compleet apparaat werd bedrag terug gestort omdat verzendkosten meer was dan waarde product + reparatiekosten. Snel en correct afgehandeld

Het bied systeem werkt perfect

Een van de beste veiling sites die ik kan vinden op dit moment zeker een aanrader

Meest betrouwbare veilingsite

Meest betrouwbare veilingsite ooit. Tot het kleinste detail wordt je op de hoogte gehouden van je gewonnen veiling. Alleen jammer van de vaak hoge leverkosten. Voor de rest zeker aan te raden en kan niet wachten tot mijn paletten er zijn.

Leuke artikelen

Leuke artikelen gekocht.

Goede deal

Goede deal. Snel en transparant.

Super mooie aanbiedingen en altijd goed.

Alles altijd goed en netjes aangekomen. Mooie aanbiedingen. Soms betref om show model maar staat altijd in de beschrijving. Dus altijd GOED LEZEN! on teleurstellingen te voorkomen.

Service werd al slechter en die trend schijnt zich voort te zetten.

Ik denk voor ongeveer 5000 euro aan producten gekocht, het was in de beginne ook interessant, Ferrari horloges enz. Toen werden de aanbieders slechter, kapotte of incomplete artikelen en als je reclameert is heet ineens ''wij zijn slecht tussenbemiddelaar, wij kunnen niet helpen. Dus gestopt met kopen tot deze week, ik dacht probeer het nog eens en promt worden verzend en veilingkosten ( die van 0,25 naar 3,00 zijn gegaan.)dubbel berekend, op berichten en emails naar beide, de aanbieder en de helpdesk krijg je totaal geen antwoord. Conclusie, service is niet slechter geworden maar nu compleet afwezig. P.S. Account verwijderen gaat ook niet lol, die optie heeft hun site niet.

Supet

Afgehaald keurige service

Gewoon goed

Altijd scherpe aanbiedingen. Snelle levering, tot nu toe nooit problemen gehad