weer een topper

zojuist een mega aanbieding gewonnen, waarbij weer veel geld bespaard is. De site is gewoon geweldig, en de 4 kunstplanten zullen mijn huis weer met groen opfleuren

Leuke aanbiedingen voor leuke prijs

Ff checken wat je koopt en vergelijk de prijs, aanbieding is van de adviesprijs. Alleen jammer dat je voor elk artikel verzendkosten betaald en dat ze dat niet bundelen

Tot nu toe altijd TOP.

Tot nu toe bij Jouwveilingen.nl vooral te maken gehad met Hennesschel en Deal4Real. Met beide bedrijven tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad. Ook de Ibood aanbiedingen zijn zeer interessant, vooral op het moment dat de korting op korting er in komt. (daily-discount)

Altijd goede aanbiedingen

Ik ben vaste bezoeker van de website en scoor geregeld een mooie deal.

goede service

word snel geleverd perfect

heel goed

Prachtig apparaatje gekocht en goede afhandeling

Service excellent

Goed kwaliteit materiaal

dit is klote.

Dit is grote Klote.

Heel erg goed.

Nu een PSV pakket gescoord wat ik als verjaardags kado aan een goede vriend ga geven.

snel en goed

ga zo door

Fijn in de omgang en service gericht!

Je word altijd fijn te woord gestaan en nemen je vraag serieus, ze denken in oplossingen!

Harstike leuke site

Ja super allemaal goed geregeld

prettige en snelle service!

Scherpe prijzen!

Ik voel mij bedrogen......

Ik had een hele goede ervaring met deze site, tot vandaag. Ik kocht een Bose miniSoundlink speaker tegen een mooie prijs van 45.00 excl.kosten en in de advertentie stond dat het product incompleet was en niet getest (helaas had ik dat niet gelezen). De box ontvangen in originele doos en ik heb zelf een adapter besteld geen probleem. Nu blijkt dat de box niet oplaad en dat het product dus defect is. Gebeld met Dhr. Bert Kuiper en die vertelde mij ja, jammer dan dat staat in de advertentie, netje gevraagd of dat er misschien een oplossing was, maar dat was niet mogelijk, ook voorgesteld of we misschien het verlies konden delen, maar Dhr. Bert Kuiper werkte hier niet aan mee. Ik vind dit geen service en ben ook diep teleurgesteld in de afhandeling van Dhr. Bert Kuiper. Ik zal ik de toekomst zeker geen zaken meer doen met Jouw Veilingen, jammer dat er zo gereageerd wordt door De weledele heer Kuiper.

Beste veiling ever

Eerste veiling gedaan en meteen gewonnen thanks voor dit mogelijk te maken

Al diverse bestellingen geplaatst. Altijd tevreden. Bovendien mooie kortingen kunnen krijgen en service ook prima. Een aanrader. Wel hoge verzendkosten, maar Alphen aan de Rijn is voor mij in de buurt, waarmee ik deze kosten gelukkig kan besparen.

Prima deals

Al vaak een aankoop gedaan

Een betere veilingsite en verleende service bestaat niet.

Een geweldige veilingsite en verleende service is zeker door Steff in een woord perfect, hartelijk dank.

Goed en snel

al jaren goede ervaringen. Snel, goed verpakt en correcte afhandeling.

Service

Problemen worden altijd opgelost

Mooi en makkelijk om te doen

Ik ben nog maar amper 24uur hier, en vindt het 'tot nu toe' prachtig hoe het hier gaat... Nog even de verzending afwachten..., maar het voelt wel goed....

altijd tevreden

de levering is altijd snel , je krijg altijd de tijden door van vewerking ,verzending dag dat het door post nl geleverd wordt , nooit problemen gehad,

Heb zeer positieve mening over de site

Er werden veel aankopen gedaan en alles werd netjes afgeleverd

Meer dan 2 jaren mee gedaan had ik nooit spijt van ha ik besteld bij de site

Top site