Top site

Al meerdere dingen gekocht op deze site nog nooit problemen of slechte dingen gekregen. Top!

Dit is de zoveelste review

Ik ben tevreden over jouwveilingen maar de beloofde 7,50 voor een review heb ik nog nooit gezien. Ik zal wel wat verkeerd doen.

Ben besodemieterd

Een maande geleden heb ik 3 dezelfde artikelen gewonnen waarvoor ik 3x verzendkosten moest betalen. Echter, het werd in 1 pakketje geleverd dus heb ik 2x verzendkosten (€15,50) teveel betaald. Ik heb 3 b3richten gestuurd maar word doodgezwegen. Klantenservice noemen ze dat. Ik ben al vele jaren klant en heb dit al vaker meegemaakt. Ik wis deze zwendelaars van mijn pc.

relax bieden

Achter je pc relax bieden op een van de vele verschillende aantrekkelijke artikelen voor een goede prijs en een heel goede service.

Perfect ik heb hier vaker biedingen gewonnen en nog nooit problemen gehad

Dit is een hele goeie site voor als je dingen voor jezelf/ doorverkoop zoekt en je bepaald zelf hoeveel je ervan maakt het contact met de mensen van Jouwveiling is ook goed!

klacht

Ik had een docking station gekocht maar heeft geen seconde gewerkt. Aankoopbedrag werd gestort op een saldo bij JouwVeilingen ipv de bankrekening. Raar maar daar valt mee te leven echter de verzend- en veilingkosten (€7,75+3,95) ben je kwijt. Als je daar vragen over stelt wordt er niet gereageerd. Nee, voor mij een keer en nooit weer.

Vlot en netjes afgehandeld

Goed genoeg om vaker te bestellen

Super fijne snelle service

Ik had geboden op iPhone snelladers en ik heb ze “gewonnen”. Dezelfde dag nog. Ik ben er super blij mee. Vooral met 3 kinderen waarbij er nog wel eens 1 sneuvelt.

Goede service en niet te duur

Geweldige site. Heb het een week geleden ontdekt en werkt verslavend. Geweldige deals al 4 la coste shirts gekocht en zo 8 cameras.

Vorige bestellingen waren top echter de laatste was echt slecht

In de afgelopen jaren al diverse malen mystery boxen gekocht en lossen spullen. Top geleverd en tot dozen met leuke inhoud. Echter de laatste Mystery box met kleding van een secondaire verkoper (Dus niet JouwVeilingen zelf) was echt ruk. Zaten alleen maar Aliexpress kleding stukken in maten waarin Jack Reacher nog zou verzuipen. Sugarlee Cooper zou de jurken tijdens carnaval nog niet eens aantrekken. Vervolgens krijg je een link om een review schrijven over de verkoper en kan je alleen maar kiezen voor een 10 en niet lager. echt nep. Ben ook benieuwd of deze review uberhaupt te vinden gaat zijn voor potentiele kopers. Nogmaals JouwVeilingen was niet de verkopende partij, alleen de veilingmeester. Ik zou JouwVeilingen het advies geven om geen gebruik meer te maken van deze Partij. Geeft ze alleen slecht naam.

Vind het ook spannend om de laatste seconde mee te spelen, en vaak heb ik het goedkoper a

Het is leuk om mee te spelen, en vaak goedkoper als in de winkel, het is ook leuk om iemand wat te geven op zijn of haar verjaardag.

Snel, duidelijk, leuke producten!

Het bieden is duidelijk en goed te volgen. Tot de laatste seconde spannend of je gewonnen hebt!

Slecht

Niet bieden hier je wordt zeer schofterig behandeld. Nooit meer hier

STYLUS PEN BLACK SERIES VOOR O.A IPAD - NIEUWSTE

goed en betrouwbaar

Prima maar totaal ervaring was beter

Sinds de website is aangepast, kom ik nog zelden op deze site. Voorheen kon je een product kopen voordat de veiling echt begon. Wellicht was dat iets duurder maar je had wel zekerheid over de aankoop van dit product en hoefde je niet te wachten tot in de avond. Mede door dat wachten, haak ik af. In het verleden regelmatig een B product gehad dat defect of toch gebruikt was. Kreeg dan keuring een percentage van aankoopbedrag retour en of kon kosteloos het product terugsturen. Service meer dan prima maar huidge manier van tonen goederen niet meer mijn ding. Overigens ook de hoeveelheid producten per pagina is killing. Maak aub een show all pagina en maak dan evt de afbeeldingen kleiner. Voor gebruikers van deze site, ik begrijp nooit dat er mensen zijn die in een vroeg stadium al gaan bieden. Dat drijft de prijs juist op en je krijgt t er toch niet voor! Just my 2 cents ;)

Top site

Verschrikkelijk bedrijf

Verkoopt onterecht veilingen waar niet op geboden is en verplicht mij te betalen. Reageren niet op mailtjes en als je verzoekt te bellen wordt er via de telefoon naar je geschreeuwd en wordt je afgekapt en opgehangen. Totaal niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht en zeker geen aanrader. Tot op heden wordt ik nog steeds genegeerd en heb ik vanaf 19-04 nog niets vernomen van het bedrijf.

Overzichtelijke site, werk gemakkelijk

Heel snel up to date aanpassingen tijdens het bieden, duidelijke omschrijvingen en foto's

Snel en makkelijk

Mooie stukken, snel en makkelijk te verkrijgen

Een tijdje terug een ipad veiling gewonnen. De ipad bleek gelocked te zijn. Contact opgenomen met de helpdesk en ik kreeg snel een retour label. Er werd mij beloofd dat het geld wordt teruggestort. Tot nu toe geen problemen. Ipad is teruggestuurd maar een maand later nog steeds geld niet teruggestort. Zij reageren ook helemaal niet op mijn emails. Wat is dit voor een manier van zaken doen? Hopelijk krijg ik ooit nog een antwoord terug. Mocht het stil blijven dan zit er niks anders op dan vervolgstappen te ondernemen.

Perfecte service voor mooie goedkope dingen

Ik kon gemakkelijk een account aanmaken en makelijk me adres door geven goeie service als je perongeluk je product ben vergeten

geweldig

Fijn dat ik alles goedkoper krijg als de winkel, en het is ook nog spannend tegen acht uur.

Very good auction site

Nice

Prima waren. Goede prijs

Bieden was eenvoudig. Dep rijs was goed en het product in orde. Wat wil je meer?

Energieweg 37

2404 HE Alphen aan den rijn