Overzichtelijke site, werk gemakkelijk

Heel snel up to date aanpassingen tijdens het bieden, duidelijke omschrijvingen en foto's

Snel en makkelijk

Mooie stukken, snel en makkelijk te verkrijgen

Een tijdje terug een ipad veiling gewonnen. De ipad bleek gelocked te zijn. Contact opgenomen met de helpdesk en ik kreeg snel een retour label. Er werd mij beloofd dat het geld wordt teruggestort. Tot nu toe geen problemen. Ipad is teruggestuurd maar een maand later nog steeds geld niet teruggestort. Zij reageren ook helemaal niet op mijn emails. Wat is dit voor een manier van zaken doen? Hopelijk krijg ik ooit nog een antwoord terug. Mocht het stil blijven dan zit er niks anders op dan vervolgstappen te ondernemen.

Perfecte service voor mooie goedkope dingen

Ik kon gemakkelijk een account aanmaken en makelijk me adres door geven goeie service als je perongeluk je product ben vergeten

geweldig

Fijn dat ik alles goedkoper krijg als de winkel, en het is ook nog spannend tegen acht uur.

Very good auction site

Nice

Prima waren. Goede prijs

Bieden was eenvoudig. Dep rijs was goed en het product in orde. Wat wil je meer?

Leuke spullen voor een leuk prijsje

Transparant

Gewoon een heldere duidelijke transparante veiling site! Wel merk ik dat het makkelijker vergaat op de laptop dan op een mobiele telefoon.

1 woord top

Goede service en goede site veel variatie van producten en duidelijke uitleg

Niet mogelijk om contact op te nemen

Tijdens het scrollen op een iPad werd onbedoeld een bod gedaan op een artikel. M.i. een fout in het systeem, omdat je niet gevraagd wordt of je werkelijk wilt bieden. Vervolgens op alle mogelijke manieren contact gezocht met het veilinghuis om de bieding teniet te doen, en ook met de leverancier van het artikel waarop geboden werd. Die heeft de order gecanceld, maar van het veilinghuis niets gehoord en zelfs een aanmaning gekregen. ik heb jaren op deze veiling gekocht, maar na deze teleurstellende gebeurtenis, is mijn plezier eraan wel weg en zal ik nooit meer bieden.

Slecht

Geachte heer Alexander, Ik begrijp uit het niet reageren op mail (2 ondertussen 3 maal) dat u geen reactie gaat geven. Dit gegeven in ogenschouw nemende zegt natuurlijk meer over u dan over mij. Het feit dat u schijnbaar een frustratie hebt tegen mij doet hier niets aan af. Ik zou het graag zakelijk houden maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn. U geeft op de site van Jouwveilingen aan dat dubbel betaalde verzendkosten geretourneerd worden. Ik vind het dan ook jammer dat u bij dit feit in gebreke blijft en derhalve oneigenlijk gebruik maakt van iemand anders gelden. Vrij vertaald betekend dit dat u een ladelichter bent, niet correct handelt en als zakelijke partner niet te vertrouwen bent. Het feit dat ik al 10 jaar klant ben van Jouwveiling met een inkoop van meer dan € 36.000,-- door de jaren heen, had ik op iets meer wederzijds respect gerekend. Ik denk dat u zich moet realiseren dat u van uw klanten afhankelijk bent en niet andersom. Hoogachtend, J. van Gorkum

Altijd leuk spullen te koop of in een veiling. Echt een aanrader!

Top website en harstikke duidelijk

Ik heb airpods pro gekocht op deze website en ik heb er geen spijt van! Top kwaliteit van een lage prijs. Al met al een top website en ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.

Geen gedoe, goed geregeld

In tegenstelling tot andere veilingsites waarbij je als je €10,- biedt, je €40,- moet betalen, is jouwveilingen duidelijk en heel schappelijk. Producten waren vorige keer snel binnen, dus ook dat ziet er positief uit. Bovendien wordt je niet doodgegooid met allerlei mails, wat ook erg fijn is. Al met al een absolute aanrader!

Zeer nuttig en verfrissend

Ideaal op zomerse dagen op terras om u te verfrissen. Zeer fijne nevel . Kan natuurlijk ook gebruikt worden in de tuin voor planten te voorzien van water. Een aanrader !

Gewoon goed.

Wordt binnen een week verstuurd

Mooie prijzen! En een afwisselend aanbod

Ik verbaas me soms over de enorme kortingen die hier gelden. Echt top koopjes kun je hier halen,

Tot nu toe gaat het goed

Beamer gekocht via opbod. Ik heb hem gloednieuw in de doos ontvangen, helemaal verzegeld. Dus de ervaring voelde als een normale online winkel, maar de prijs is een koopje. Leuke marktplaats!

vind het leuk en vaak krijg je koopjes

vind het leuk en vaak krijg je koopjes, kijk elke dag er even op, en zie ik wat jaa dan ga ik door.

Zeer overzichtelijke site en prima afronding bij toewijzing, top

Ik heb tot op heden alleen maar goede ervaringen met jouwveilingen.nl Snelle levering na betaling.

Correct, tijdige levering en hoogwaardige producten

Ik ben al jaren een trouwe klant van deze veilingsite en heb nog nooit problemen ondervonden. De veilingen zijn interessant, de producten zijn conform beschrijving en de levering verloopt snel en vlekkeloos. Een betrouwbare en plezierige winkelervaring, keer op keer!

Altijd leuk bieden op jouwveilingen.nl

Zoals de kop al zegt, altijd leuk bieden maar kijk eerst wat het artikel in de winkel kost zodat je niet teveel bied. Zo gauw je betaald wordt het artikel snel geleverd.

prima website

altijd een prima ervaring gehad

Alweer zo een geweldige aankoop

Het gebeurd maar zelden dat ik niet iets kan scoren bij een bezoekje aan Jouw Veilingen website. Nu weer een leuke aankoop gedaan ik ben telkens benieuwd wat er nieuw is aan aanbod. Fijn is ook dat het zo snel en correct afgehandeld wordt dat is wat bij anderen nog wel eens mankeert. Dus ik kan alleen maar zeggen ga zo door dan blijf ik wel terug komen en vertel anderen van mijn ervaringen.