Leuke site

Eerder al een mystery box besteld, leuke artikelen!

Makkelijk om te bieden

Hele prettige site om op leuke producten te bieden. En tot nu toe ook altijd een goede afwikkeling gehad met het ontvangen van de producten. Nog nooit problemen mee gehad.

Ruim voldoende

Werd erg goed geholpen toen een pakketje niet volgens planning aankwam. Mails werden goed doorgestuurd aan verkoper. Alleen toen ik een vraag over de veiling stelde betreffende samenvoeging veiling aankopen bleef antwoord uit. Dat is jammer, voor de rest prima.

Het is al meer dan 1 maand geleden en ze hebben het product nog steeds niet verzonden. Ze reageren op geen enkele manier op e-mails. Ik raad je sterk aan om weg te blijven

Altijd goed.

Heb nu diverse veilingen gewonnen. Altijd snel en netjes verpakt. Tot nu toe alles prima.

Alles duidelijk, snel en veilig

Vertrouwelijk en bij niet werkende product terug verzending mogelijkheden

Het product al 20 dagen niet geleverd.

Het product al 20 dagen niet geleverd. Het product dat ik 15 dagen geleden heb gekocht, is nog steeds niet verzonden. Hoewel ik veel e-mails heb gestuurd, is geen enkele van mijn e-mails beantwoord. Een onbetrouwbaar bedrijf. Nadat ik deze recensie had geschreven, belden ze me meteen op. Ze vertelden me dat we een goed bedrijf zijn en dat ze het product maandag zullen opsturen. Ze stuurden me ook een e-mail zodat ik een recensie kon schrijven. Toen ik op de link in de mail klikte, zetten ze de reviewscore vast op 10 en ik kan het niet veranderen, zelfs niet als ik dat zou willen. Ze hoeven dus niet zulke onzin te doen om te voorkomen dat ik een slechte review schrijf. Het is nu een week geleden dat ze me weer aan de telefoon hebben gehad en ik heb nog steeds geen trackingcode of andere post ontvangen. het product is nog steeds niet geleverd. In totaal is het product al 20 dagen niet geleverd. Dit rechtvaardigt mijn vorige opmerking. Tot nu toe zijn ze niet betrouwbaar.

Gaat zoals verwacht

Aan het einde van de periode wordt soms erg tegen elkaar op geboden ofwel gaat zoals verwacht.

Ging vlot en eerlijk

Het bieden ging goed de opbod liep ook goed Nu nog wachten op het artikel

oplichters

Je krijgt gebruikte en geretourneerde spullen. Ook tot 2 x toe een verkeerde en goedkopere versie laptop gekregen dan ik besteld had. Beide keren geretourneerd. Ik wacht nog op mijn geld. Op mails wordt niet geantwoord. Gelukkig heb ik met creditkaart betaald, zodat ik mijn geld terug krijg. Stay away van dit bedrijf

Ik vind het altijd fijn en leuk om een veiling te winnen Kijk uit naar de volgende

Naar volle tevredenheid opgelost

Problemen zijn na volle tevredenheid opgelost. Ben al heel lang gebruiker Jouwveilingen.nl.

Snel en voordelig kopen op de veiling

Snel en voordelig kopen op de veiling van interessante items

Snelle levering en fijne site

Zeer snel geleverd en goede afwikkeling

geweldig

heb een tweede bod gewonnen en de verzending kan samen gebeuren zodat ik maar 1 verzending hoef te betalen? TOF he

geen pakket en geen reactie op mail

20-10-2023 een veiling gewonnen, netjes bericht dat het pakket verzonden is en 24 okt, zou aankomen. Tot nu niets gezien geen reactie op mails en onbereikbaar per telefoon.

Betreft een partij Ongeopende eBay en Bol Pakketten Sept 2023 die wel zijn geopend & Retour gestuurd

Ik heb op veiling geboden van Jouwveilingen.nl met de titel. Betreft een partij Betreft een partij Ongeopende eBay en Bol Pakketten Sept 2023 die niet bezorgd konden worden bij de klant. Het is ons ook niet bekend wat de inhoud van deze pakketten zijn. Wat blijkt toen ik het binnen had gekregen dat ze degelijk open, waren gemaakt door de klant. Ik heb contact gezocht via Jouwveilingen.nl via email en ik nam gelijk contact op met Capital Shopping BV wat blijkt toen ik hem aan de lijn kreeg dat het Rutger was van jouwveilingen.nl Ik was gelijk verbaasd hem aan de lijn te krijgen terwijl ik dacht met een ander bedrijf te maken had ik heb het hem uitgelegd dat de pakketjes Retouren waren en degelijk open waren gemaakt door de klant zelf. Er waren maar 3 pakketjes van de 15 die wel goed waren. Wat er allemaal in zat was letterlijk spullen die nog geen 5€ waard waren per stuk. waar ik totaal €84,74 voor hebt betaald Inclusief Veiling kosten €2,99 & verzendkosten. €6,75. Toen ik Rutger vertelde dat ik niet te vrede was over de veiling liep het gesprek helemaal de verkeerde kant op Volgens Rutger van JouwVeilingen moest ik niet klagen en heb ik volgens hem niet goed gekeken op de foto's Dat heb ik degelijk gedaan en ik heb ook de tekst gelezen wat er bij stond alleen was niet te zien dat het retouren waren en dat ze geopend waren geweest en niet meer nieuw waren. Toen zei Rutger wat nou als er een Apple watch in zat had je dan nog geklaagd zeker weten van wel. Want het klopt gewoon niet. Wat er werkelijk gebeurt is het volgende Jouwveilingen verkoopt op bol.com producten via Capital Shopping BV mensen bestellen daar spullen en sturen het retour omdat ze niet te vrede zijn sturen het terug. En wordt opgespaard en weer verkocht via Jouwveilingen.nl als Ebay/Bol pakketten Ongeopend. Enige wat ik wil is de spullen terug sturen en me geld terug. Rutger zei ook als ik de Review zou plaatsen zou hij me bannen van Jouwveilingen.nl Dat is bedreigen niet goed te praten.

Ze doen waar ze voor staan

Zakelijk maar geen geleuter

geen contact met klantenservice/ geen bestelling ontvangen

bestelling gedaan van ruim €700,- $ dagen geleden kreeg ik een bericht dat het product verstuurd zou zijn. Geen tracking informatie . 2 x klantenservice gemaild (bellen niet mogelijk) krijg als antwoord dat ik binnen 24 uur antwoord krijg. Niets gehoord en product niet aangekomen. Dit riekt naar oplichting

Diverse keren goed geslaagd.

Snelle verzending, what you see is what you get. Vriendelijke medewerkers!

Altijd wat leuks voor een topprijsje!

Je kunt hier altijd iets tofs vinden en dat tegen de laagste prijs. Verslavend goed.

Vaak hele leuke aanbiedingen

Gaat voor 95% goed met ,naar het winnen van een veiling. Niet bij alle aanbieders gaat het goed.

Ondeugdelijke website

Uw website heeft fouten bij het kiezen voor afhalen of verzenden, verbeter dat! Ook beloofd u telkens €7,50 voor het schrijven van een review, ik heb al 2 reviews geschreven en €0,00 ontvangen! Is dat oplichterij of niet?

vandaag al 2 producten bij jouwveilingen gekocht ,dit omdat ik goede ervaringen heb bij jouw veiling

zeer goede ervaring bij dit bedrijf, meerdere malen wat gekocht naar volle tevredenheid

Leuk en uitdagend

Leuk om te bieden en gaat erg gemakkelijk