Slechtste klantenservice ooit

Ik heb al diverse keren geprobeerd contact te leggen, telefonisch, mail, messenger.... Ze reageren om hun op te bellen ivm een probleem maar zijn niet te bereiken. Ook als je meerdere veilingen van 1 aanbieder loopt zogezegd minder verzendkosten. KLOPT NIET !!! heb zo al zeker meer dan 80 euro verzending te veel betaald. Ze bekijken zelfs via messenger hun berichten niet. Track and trace codes krijg je ook nooit.

positief

zeer scherpe prijzen

Geen verborgen kosten !

Bij BVA kreeg ik opeens opgeld na mijn bod. Waardoor de prijs hoger was dan in de winkel. Hier is het lekker duidelijk. Top ! Groeten Onno

Altijd hele leuke dingen voor een mooie prijs

Ik ben al een hele tijd bij Jouwveilingen en heb er al vanalles gekocht. Ook wanneer een product niet goed is doen ze niet moeilijk over het retouneren van je geld. Al met al echt een aanrader!!!

Super snel en goed

Fantastische koopervaring ! Van harte aanbevolen !

Gewoonweg SUPER

Nadat een veiling gewonnen is, heb je artikelen binnen een paar dagen in huis. Goed verpakt en alles.

Ik koop hier regelmatig, dat zegt genoeg:)

Koop regelmatig mijn producten hier. Niet altijd nieuwstaat maar dat staat er dan ook bij (bgrade). Of wel nieuw (agrade) Als het n enkele keer echt te beschadigd is of defect dan word dit meer dan prima opgelost! Tip: bellen gaat sneller en persoonlijker dan mailen

Koelkast defect , via veiling gekocht

Voor schappelijk prijs koelkast gekocht via de veiling, jammer van de hoge verzendkosten van €50,-. Omdat keuken nog gebouwd moest worden pas na maanden koelkast uitbetaling gehaald. Deze bleek op een hoekpunt enorm beschadigd, als of hij op de hoek was gevallen. Na dag aan te zijn geweest bevriest de achterkant (binnen). En dus niet te gebruiken. Na contact met klantenservice slechts de helft van het geld terug gekregen, omdat de reclamatie te laat was. Nu meerdere artikelen gekregen die niet voldoen aan de B-grade beoordeling, maar veel slechter zijn of zelfs niet werken. Moet zeggen klacht wordt serieus behandeld maar bestempeld met als pech hebben beschouwd.. Advies beter testen en beter foto’s van te veilen objecten.

Makkelijk

Gemakkelijk, duidelijk en snel te bestellen.

Topsite

Duidelijke informatie van producten

Voor herhaling vatbaar, een tien met een griffel.

Voor een klein prijsje hele leuke aanbiedingen. Worden snel en goed verzonden. Goede communicatie. Tip: zet de goede foto van het pand op de foto van de website. Pand wat op de foto op de website stond kwam nu niet overeen met pand waar ik de artikelen heb afgehaald. Verwarrend. Wel, na heen en weer bellen, prima en netjes opgelost. Aanrader.

waardeloos bedrijf

alles wat je koopt zijn retoeren en werken niet of maar voor de helft geen aanrader

Dreigen en afblaffen

Ik ben een vaste klant bij jouw veilingen,maar een tijdje gaat er van alles mis.Spullen die ontbreken,reourpallets waar de helft kapot van is.Nu had ik een aantal megasurpriseboxen bij hun gekocht(so far so good).Kreeg ik een week later weer een mail dat ze nieuwe boxen hadden samengesteld.Ik ging er van uit dat hier nieuwe producten inzaten.Heb ik nog 1 box gekocht maar,wat schetst mijn verbazing....precies hetzelfde.Ik vandaag gebeld en hierna gevraagd.Ik kreeg direct een tirade van die gast aan de lijn dat ik niet goed had gelezen en de laatste 3 maanden vaak loop te zeuren bij hun!!!Ik stelde gewoon een vraag?!!?Blijkbaar mag je als klant niet zeuren.Helaas ontbreekt het bij hun namelijk nogal vaak iets,of krijg je spullen waar je niets mee kunt omdat ze al zijn gebruikt(een deurbel).Maar blijkbaar moet je je bek houden en gooien ze de hoorn er op.Ze zijn mij nu in ieder geval kwijt als klant. Update:Kreeg net een dreigtelefoontje van Stef dat ie mijn vrouw kapot ging maken bij haar bedrijf.....Zulke foute types zijn het dus.

klasse

Een flinke verandering,even wennen,een beste koop gedaan,en het loopt weer als een ....

Wat een breed aanbod!!!!

Heb al eens iets besteld en ben hier tevreden over.

mooie deal, net nodig voor het klussen

was al aan het zoeken naar een hamer-tacker

Prima veilingsite. Weet gelijk waar je aan toe bent en geen kosten achteraf.

goed, duidelijk, snel en betrouwbaar en.... kans op een groot voordeel!

Genoeg gezegd......

Ik spreek uit ervaring.

Veel aankopen gedaan, nooit problemen gehad, altijd correct en goed verpakt en snel geleverd.

Slechte klantenservice

Slechte Klantenservice. Het probleem wordt bij de klant gelegd ipv de leverancier. Onvriendelijk/denigrerende reacties die niet op feiten zijn gebaseerd. Geen enkele intentie op hun proces te verbeteren of opmerkingen ten harte te nemen.

Leuke spullen voor leuke prijzen.

Inmiddels meerdere malen besteld en nooit problemen gehad.

Snel

Moet het artikel nog wel ontvangen, maar procedure ging top

erg tevreden over deze site

ik ben erg tevreden over deze site heb er al veel gekocht en als er iets is krijg je hele goede service. en je hebt alles snel in huis ze versturen erg snel. en als je vaak op de site kijk kom je eigenlijk alles wat je zoekt wel een keer tegen. voor mij de meest interessante veiling site van Nederland

de aanhouder maakt gewoon kans

Na 3 dagen proberen is het me dan toch gegund. Een luxe doos met boxershorts. Zelfs met de verzendkosten er nog bij was het een prima deal. Best een leuk cadeau voor onder de kerstboom. ;-)

Heel vertrouwelijk en duidelijk