Een niet werkend product en onbereikbaar.

Na meer dan 10 pogingen om als veelvuldige klant met jouwveilingen in contact te komen is mijn vertrouwen in jouwveilingen tot een dieptepunt gezonken De afgelopen jaren veel gekocht bij ze. Stofzuigers, espresso machine, een sup, een kajak, meerdere stoelen en speakers. Niet altijd was alles in orde maar dat regelden ze altijd netjes en ze waren snel met reageren. Toen was het Top. Eind augustus een robotmaaier van Black + Decker, een pakket brievenbus, een waterpomp en lamp gekocht in de veiling. Zoals altijd een snelle levering. Bij inspectie van de producten bleek de brievenbus de nodige beschadigingen te hebben. De robotmaaier bleek onbruikbaar omdat deze nog is gekoppeld aan een eerdere koper (Ibood retourzending). Daardoor is de maaier niet is te gebruiken en verzocht ik meermaals om support. Vanwege geen reactie van jouwveilingen verzocht om instructies om de maaier retour te zenden. Weer doodse stilte… Op al mijn berichten, zowel per mail als het contactformulier tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Het is zo stil dat je gaat denken dat er iets serieus mis is, met hun mail of met het bedrijf zelf. Soortgelijke klachten lijken, op basis van een aantal recensies, vaker voor te komen. Ik weet uit ervaring dat het ook goed kan gaan. Hoe het dan toch zo mis kan gaan en zo lang zo stil kan blijven is voor mij een misterie dat vragen oproept . Tot dit naar behoren is opgelost voor mij geen jouwveilingen meer.

Goeie service , ik heb een veiling gekocht. Kwam erg snel binnen en alles was zoals het moest zijn . Geen negatieve punt te benoemen.

Duidelijk en snelle levering

altijd duidelijke beschrijvingen en foto's. goederen snel geleverd. en volgens beschrijving. al meerdere producten gekocht.

Groot aanbod en voor weinig geld

Aangenaam verrast door keuze en prijs.

Had niet verwacht dat het zo eenvoudig zou zijn

ik had in april een bestelling gedaan maar dat kwam door omstandigheden niet goed terecht en werd mijn betaalde bedrag teruggestort op mijn account en nu heb ik weer iets gekocht en wat denk je ??? het werd automatisch verrekend. chapeau !!!

Schofterige medewerkers

Zodra er iets is met uw gewonnen veiling en je wilt één van de mannetjes spreken, beginnen zij direct door je verhaal te schreeuwen om maar niet je verhaal af te kunnen maken. De palletveiling: eBay leftovers en retouren zijn niet van eBay maar retouren welke kapot of beschadigd zijn van IBOOD!!!!! 80% is kapot of beschadigd van deze pallets.

Leuke club, leuke jongens en gave aanbiedingen

Altijd fijn contact met deze jongens en goeie aanbiedingen voor leuke prijzen. Ik volg ze regelmatig.

Zeer prettig

Altijd snel en duidelijk afgehandeld. Goede kwaliteit van producten.

Fantastisch!!.

Hallo Allemaal, alweer een Veiling Gewonnen!!, Nu een Laptop voor een Mooie Prijs!!, op naar de Volgende Veiling voor weer Wat Leuks tegen een Redelijke Prijs. Doe dit al Jaren bij Jouw Veilingen. nl B.v, m.v.g., J.K. TE TILBURG

Super snel

Zoals gewoonlijk ontvang ik na betaling mijn gewonnen veiling goed verpakt snel geleverd!!!!

Beetje waardeloos

Veiling gewonnen met ONGEOPENDE pakjes van Ebay alles thuis aangekomen zijn alle pakketen gewoon open geweest niks is kompleet dus het kan zo de container in . . . mail gestuurd (meerdere keren) word niet op gereageerd dus was 1x en nooit weer

leuke site,je kan er je voordeel mee halen

Mijn ervaring is positief , goede en leuke producten.

Top site goede aanbiedingen en veilingen

leuk om te bieden en snel thuis bezorgt voor en goede prijs !!!!!!!!!!!!!!

Mooi horloge maar helaas defect

Ik heb een bod gedaan op een horloge maar naar binnenkomst bleek deze niet te werken, gebeld en ben zeer goed en behulpzaam geholpen. Ik heb mijn inzet de zelfde dag nog teruggekregen op mijn tegoed. Dit noem ik nou service.

Prachtige gezellige site

Ik heb weer 4 artikelen gewonnen. Zo leuk om te doen. Vlotte afhandeling.

uitstekend

Meerdere keren wat besteld en altijd keurig binnen 2 dagen geleverd. En ook nog voor mooie prijzen!

In een woord top

Dit is de derde keer dat ik gebruik maak van jouwveilingen en beide keren was het een top ervaring. Leuke spullen voor een prima prijs en het veiling element geeft een extra spannend tintje aan het shoppen. Goede service ook, als je meerdere artikelen van dezelfde aanbieder koopt hoef je maar een keer de veiling- en verzendkosten te betalen,

Heel leuk

Leuk

Leuke boxen

Leuke mix boxen.

REDELIJK

na 8dagen nog niks gehoord of ontvangen gaat meestal wel goed maar nu niet rder #113174 status update Beste Theo Keurentjes Uw order 113174 heeft een status update gekregen, de status is nu: Betaling ontvangen. komt deze nog

klantendienst reageert niet

heb nu al 3 mails gestuurd over info betreft order 112375 er wordt gewoon niet op gereageerd

Syper

Like this auction

Afwachten op bezorging

Afwachten op bezorging. Site is naar verwachting

Jouwveilingen - Altijd een goede deal!

Jouwveilingen - Altijd een goede deal! Artikelen van hoogwaardige kwaliteit. Heel verrassend is het grote diverse aanbod! Dan weer een mooi partijtje kleding, dan weer mooie sieraden, dan weer mooie bloembakken voor in de tuin en ga zo maar door. Ook het bieden zelf is leuk als je een mooi koopje kunt scoren, ik heb al heel wat goede veilingen gehad bij dit bedrijf.