Afwachten op bezorging

Afwachten op bezorging. Site is naar verwachting

Jouwveilingen - Altijd een goede deal!

Jouwveilingen - Altijd een goede deal! Artikelen van hoogwaardige kwaliteit. Heel verrassend is het grote diverse aanbod! Dan weer een mooi partijtje kleding, dan weer mooie sieraden, dan weer mooie bloembakken voor in de tuin en ga zo maar door. Ook het bieden zelf is leuk als je een mooi koopje kunt scoren, ik heb al heel wat goede veilingen gehad bij dit bedrijf.

Tegenvaller.. Gegokt en verloren

50 ongeopende Ali Express pakketjes: Tegenvaller.. Alle pakketjes waren van dezelfde aanbieder en bijna overal zat hetzelfde artikel in. Deze waren ook nog eens onbetrouwbaar/gevaarlijk voor de gezondheid. Helaas.. gegokt en verloren. Wel snelle en correcte levering.

Buds

Ik heb meerdere keren het geluk gehad om dingen te kopen. Altijd netjes verstuurd en de gekocht artikelen waren in goed staat. Ook als wordt aangegeven dat ze tweedehands zijn. Erg tevreden.

is goed

Een leuke veiling site

Super, niks te klagen!

Goed nieuws voor iedereen die mee doet met de veiling je ontvangt een super professionele behandeling!

Leuke site met mooie aanbiedingen

Al meerdere artikelen gekocht op jouwveilingen, altijd alles netjes afgehandeld, en als er toch iets mis was, werd het prima opgelost.

Snel

Vlug en een nete makelijke site echt top

Mooie producten voor een leuke prijs

Hier al veel dingen gekocht en altijd prima verlopen. Soms klopt een artikel niet of mist er wat maar dit wordt altijd direct perfect opgelost. Bestel hier met veel vertrouwen en kan iedereen aanraden hier iets te kopen.

Verslavend leuk

Leuke veiling met soms leuke koopjes

Top site leuke biedingen en julie zijn echt toppers

lekker goedkoop winkelen vanuit mijn luie zetel

Heb hir nu al wel enkele aankopen gedaan en ik moet zeggen dat ik hier zeer yevreden ben. snelle levering,goed verpakt en er wordt telkens gebeld tegenover vele leveransiers die dit gewoon inn de hql gooien waar anderen ook aan kunnen komen. voor de rest moet ik daar geen tekeningetje bij maken zeker,,,

Eerste aankoop zonder problemen!

Ik heb mij aangemeld bij Mijnveilingen.nl en gelijk een winnend bod gedaan. Makkelijk af te handelen en klaar! Top kwaliteit, Quinten Daene

Goede artikelen en website

De website is enorm duidelijk en de artikel zijn kwaliteitsvol. Dankzij de vlogs van Enzo Knol ben kn op deze website terecht gekomen en heb er geen spijt van. Ga zo verder

Simpelweg geweldig

Makkelijk bieden, snelle levering,,, wat wil je nog meer?

Top product voor een mooie prijs

Goede klantenservice. Klantvriendelijk

top

steeds kei goede deals

Leuke site

Leuke site met veel leuke opties. Ben benieuwd naar de service en de uitvoering hiervan!

1e keer heel simpel

De 1e keer geboden en meteen de veiling gewonnen. Afhandeling heel simpel.

Top aanbiedingen

Zeer leuke aanbiedingen en de meeste aanbiedingen zijn goedkoper als normaal.

Snelle afhandeling

snelle reactie aan telefoon en zeer vak kundig geholpen ( wat is er gebeurd ) Ik had wat geboden op de site en gewonnen alles betaald maar had de keus ophalen niet aangeklikt) mijn fout geef ik toe. Maar er werd niet moeilijk gedaan kom maar ophalen en dan krijg je de verzend kosten terug. zeer nettjes

Super veilingsite met oog voor de klant

Recent diverse mooie artikelen gekocht. Verkoper heeft ze samengevoegd en als een pakket verstuurd. Zo bespaar je op verzendkosten. Perfect.

Heel leuke veilingsite

Jouwveilingen,.nl is een leuke site met goede service, de "gewonnen" artikelen worden snel en zorgvuldig verzonden. De artikelen worden goed beschreven en klachten worden snel behandeld.