Heel leuke veilingsite

Jouwveilingen,.nl is een leuke site met goede service, de "gewonnen" artikelen worden snel en zorgvuldig verzonden. De artikelen worden goed beschreven en klachten worden snel behandeld.

super https://jouwveilingen.nl/

ik heb ervaringen met uw jouwveilingen.nl en daarom probeer ik niet te missen ieder dag geweldig ook vaak snel mijn gewonnen items worden bij mij thuis afgeleverd dank U jouwveilingen.nl

Voordelige deal op nieuw platform

Ik ben al even op zoek naar de momenteel razend popukaire tado producten. Door zijn populariteit en daaraan gerelateerde hoge gasprijzen, waren deze producten nergens echt voordelig te krijgen, tot ik de aanbieding op jouwveilingen,nl ontdekte. ik ga er zeker vaker neuzen voor mooie deals!

Top Top Top

Zeer leuke acties en zeer snelle levering! Ga zo door Rutger en Steff!

Top Top Top

Zeer leuke acties en zeer snelle levering! Ga zo door Rutger en Steff!

Heel erg interessant snel efficiënt bieden

Top!!! geen verassende veiling kosten. Alles word mooi aangegeven kwa extra bijkomende kosten. Eerlijk en betrouwbaar.

Die beloofde 7,50 krijg je nooit

Een 5 sterren review is eenmalig €7,50 veilingtegoed beloofd, helaas nooit gekregen

Ga zo door broer

Is gewoon 1 van de beste veiling sites van Nederland altijd correct en Aalst er iets niet goed is echt geld terug gewoon top mensen

Lange levertijd

Bestellen van een servies set (op 09-09-2022) was zo gebeurd maar helaas is het binnen 24 uur verzenden fictie gebleken. Op 15 sept ging de bestelling wel naar 'wordt ingepakt' en daarna naar 'verzonden'. Bellen leverde alleen een standaard antwoord op al werd een url voor Post NL toegezegd. In de mail stond dat 20 sept verwacht werd dat Post NL het zou gaan bezorgen. Maar nog steeds nergens een link om het te checken en bovendien verzendt Post NL meestal binnen 1 a 2 werkdagen dus die 20e is sowieso rijkelijk laat. Ik weet niet of ik hier weer iets ga bestellen. Vlotte levering zoals de website vermeldt is in elk geval absoluut niet waar en via de login de bestelling nakijken levert bitter weinig info. We wachten nu (17-09) nog ff af en evt pas ik de review aan als de levering voltooid is. De hoge reviews die ik lees zijn (deels) denk ik vooral het resultaat van mensen geld bieden voor een review, direct na de bestelling. Bewust maar even gewacht met mijn review. Update 18-09 Het klopt dat ik correct en vriendelijk te woord ben gestaan toen ik belde. En uiteraard kan er eens iets tegenzitten maar zelfs met een medewerker op vakantie is de termijn van verzending een stuk langer en een beetje bedrijf zorgt er toch voor dat zaken goed doorlopen. 09-09 besteld en op 15-09 zonder post nl verzendcode / url zeggen dat het verzonden is en alleen in de mail vermelden dat 20-09 de verwachte afleverdatum is (heeft Post NL 5 dagen nodig of ligt het pakket eerst nog 4 dagen in het magazijn?). En ik las toch echt vooraf dat verzending binnen 24 uur is. Vermeld dan tenminste vooraf dat er momenteel behoorlijke vertraging is. We wachten verder nog even rustig af. De verjaardag van mijn vrouw is al geweest inmiddels, maar hopelijk is de set er vóór het weekend. De bejegening in het antwoord is niet echt fair. En verschuilen achter vakantie van een medewerker (hoe verdiend ook)... feit is dat de levertijd behoorlijk langer is dan de website suggereert. & wanneer is Steff terug?

Goed en duidelijke website

Erg goed

Veilingen werken simpel en goed

Ronduit misleidend

Review gaat over deal4real op dit platform welke bol.com retouren aanbiedt waarvan ze de indruk wekken, dat dit ongeopende retouren zijn waarvan ze de inhoud niet weten, echt onzin zijn 100% hun eigen retouren voor grootste gedeelte defect en dezelfde rommel. Alles is geregistreerd en bekend wat hier inzit. Op reclamatie wordt totaal niet gereageerd. Kortom zeer slechte manier om van je eigen defecte en incomplete rommel af te komen. Jouwveilingen laat je door dit soort slechte bedrijven niet misbruiken.

Prima veilingsite

Ervaren gebruiker inmiddels en helaas ook al wel eens een teleurstelling bij de levering, maar dit werd na overleggen van bewijs keurig opgelost. Verder meestal dus prima artikelen met hier en daar een kloppende opmerking over staat of toestand, en altijd snel in huis. Het enige sippe dat ik kan bedenken is dat je bij meerdere aankopen in 1 bestelling, voor elke aankoop verzendkosten betaald. Dat zou niet nodig moeten zijn!

bieden, bevestigen betalen verzenden, hoe kan het makkelijker?

de manier om iets moois tegen een geluksprijs te krijgen

Vlug geleverd netjes verpakt.

zoals steeds top

snel en corect

Snelle levering en goede service

Heel snelle levering, binnen een paar dagen in huis. Het betreft meestal B-grade spullen, die bijvoorbeeld geretourneerd zijn of waarvan de verpakking beschadigd is. Beter voor het milieu om deze verder te verkopen en te gebruiken! En als er toch iets mee is, een telefoontje (zonder wachttijd!) en je kunt retourneren. Helemaal top!

Goed geregeld

Allemaal goed geregeld. Heel fijn om middels mail op de hoogte gebracht te worden over de voortgang van de bestelling.

Mist een adapter & geen reactie op mail

Veiling gewonnen & vervolgens krijg ik het product binnen zonder oplaad adapter. Mailtje gestuurd, nergens een reactie op. Eerder ook al gezeik gehad met airpods, dat werd overigens wel snel en netjes opgelost.

Wisselend aanbod, goede producten en snelle levering

Elke dag een nieuw gevarieerd aanbod. Zelf je prijs bepalen goede producten en snelle levering

Hartstikke leuke koopjes te vinden.

Leuk shoppen, prima spullen, snel in huis.

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Super service en voordelige producten.

Goede prijs / kwailteit verhouding

Terwijl ik aan het rond kijken was op de website kwam mijn vrouw binnen en vroeg hebben hun geen ligstoelen op de veiling staan, dus ik gebruikte de makkelijke zoekfunctie en vulde ligstoelen in. De stoelen kwamen meteen naar voren (het was een B-grade), maar er stond duidelijk bij wat er aan de hand was (doos is beschadigd). De prijs was voor ons mooi en er stond ook duidelijk bij dat er nog verzend- en veilingkosten bij kwamen. Het is meteen duidelijk wat de totale kosten zijn.

Heel tevreden

J'ai toujours acheté mes articles ici, ils sont livré a temps et en cas de probleme, je suis toujours rmbourser

easy shopping

gemakkelijk kopen en tot nu toe goeie service

Energieweg 37 2404 HE Alphen aan den rijn