De grotere korting

De grotere kortingen gaan erg vaak mis.

Blij dat ik deze website heb ontdekt

Toch een klein extra spaarpotje, leuk!

Op een gemakkelijke manier spaar je automatisch elke keer iets bij een aankoop. Een aanrader!

snel geregeld

altijd snel uit betaald, duurt soms wel lang voor het bedrag van de winkels echt wordt goed gekeurd

Extra korting via MijnKorting

Dat wil toch niemand mis lopen het kost je niks dus gewoon aanmelden en daarna je website zoeken en via MijnKorting inloggen meer hoef je niet te doen, echt perfect.

Altijd fijn werken met MijnKorting.nl

Deze site is heel handig en werkt heel fijn. Eigenlijk geen opmerkingen, behalve dat de site van de winkel soms meerdere keren opent en ik niet weet welke ik dan precies kan gebruiken, zodat mijn bestelling ook bij MijnKorting.nl verwerkt wordt.

Hier zitten echt geen addertjes onder het gras, want je krijgt echt een bepaald % van je aankoop bij een webshop die hierbij aangesloten is en dat zijn er echt heel veel! Het is nu een gewoonte om eerst deze site te openen en te kijken of de webshop erbij staat, voordat ik iets bestel :-)

Leuke kortingen

Verleden jaar en dit jaar lukte het nauwelijks om mijn korting bijgeschreven te krijgen. Met name bij bol.com. Veel cadeaus besteld en geen kortingen bijgeschreven gekregen. Jamner

Sparen op een makkelijke manier

Via mijn korting rond de feestdagen ongeveer 30 euro gespaard. De manier waarop je in aanmerking komt (eerst naar de mijnkorting site)vind ik alleen een beetje omslachtig. Ook regelmatig deelnemende sites die de korting niet registreren. Na contact met mijnkorting komt het vaak alsnog goed. Moet je wel extra moeite voor doen

Via Mijnkorting kopen levert geld op

Heb al veel besteld via mijnkorting en verschillende keren heb laten uitbetalen. Werkt prima.

Werkt echt

Werkt echt, zonder er iets voor moeten te doen

vlotte service!! shoppen en cashen!!

mooi dat als je toch online aankopen doet, er een deeltje van kan terug verdienen, door Mijn Korting!

Goed maar kan nog sneller

Ik koop altijd via mij korting sommige bestelling zag ik niet op mijn account .verder het sparende geld duurt lang om toekenning. ik ben maar wel tevreden . Ik krijg wel kleine bedrag sowieso met kopen terug

Werkt perfect,het geld wordt na aanvraag binnen een week gestort!!

Een site die doet wat er wordt beloofd!!

Super, wat een fijne manier om korting te krijgen!

Korting is snel zichtbaar. Uitbetaling is ook snel.

Uitstekend, correct spaarprogramma

Dankzij Mijnkorting hebben we jaarlijks een gemiddeld extra voordeel van €70. Wat meegenomen is en daar zijn we jullie ook zeer dankbaar voor. Het leven is reeds duur genoeg.

Prettig geld extra

Mijnkorting gaat meestal goed. Soms echter koop je via mijnkorting, maar blijft de vergoeding uit. Bij melding hiervan wordt geveaagd de aankoop te uploaden, ik heb echter geen idee hoe dit moet dus laat ik het maar zo. Laatst weer aankoop bij lidl en ik weet 100% zeker dat het via mijnkorting is gegaan, toch geen vergoeding. Nu maak ik ook maar geen melding meer. Jammer. Als het wel goed gaat is het leuk.

Leuke manier van sparen

Leuke manier om wat geld bij elkaar te sparen. Helaas vergeet ik regelmatig even in te loggen bij mijnkorting voordat ik een bestelling plaats.

Tevreden!

Kan veel geld bijeen garen als ik online bestel. Heb al n aantal maal t geld laten uitkeren

Aanrader!

Makkelijke site waarmee je op simpele wijze wat geld kunt verdienen.

Goed concept

Soms mag het sneller uitgekeerd worden

Mijn korting keert keurig uit als je aan het bedrag zit!

Mooi Meegenomen

Dit is een van de mooiste initiatieven op internet. Gedeelde winst.