Tevreden!

Kan veel geld bijeen garen als ik online bestel. Heb al n aantal maal t geld laten uitkeren

Aanrader!

Makkelijke site waarmee je op simpele wijze wat geld kunt verdienen.

Goed concept

Soms mag het sneller uitgekeerd worden

Mijn korting keert keurig uit als je aan het bedrag zit!

Mooi Meegenomen

Dit is een van de mooiste initiatieven op internet. Gedeelde winst.

Duurt erg lang voordat korting wordt bijgeschreven.

Duurt maanden helaas, voor mij een afknapper.

Goede ervaring, alles was duidelijk, snelle uitbetaling

Sparen zonder moeite

Ik had weer een mooi bedrag bij elkaar. Gevraagd om uitbetaling en een paar dagen later al op de rekening. Super!

makkelijk extra korting regelen

Gemakkelijke manier om nog wat extra korting te regelen via sites die je toch al gebruikt. Innen van de verkregen korting is letterlijk door enkele klikken te regelen. Topservice.

Fijn dat dit bestaat, je kunt op deze manier toch weer wat besparen en het wordt ook snel uitgekeerd. Aanrader!

Gratis Geld

Ik kwam een advertentie tegen dat MijnKorting heel makkelijk in gebruik was en dat je bij elke online bestelling, bij heel veel winkels, extra korting kreeg, dat je kon laten uitbetalen. Ik had er weinig vertrouwen in, want meestal is het te mooi om waar te zijn, maar dit werkt dus echt! Als ik iets online bestel, kijk ik altijd eerst bij MijnKorting of de shop erbij staat, je klikt de shop aan, bestelt wat je wilt bestellen en je krijgt automatisch een percentage bijgeschreven. Dit is dus echt gratis geld! Echt een aanrader!

Leuke manier om een beetje extra korting te krijgen

Vrij eenvoudige site om toch nog een Beetje extra korting te krijgen!

Betrouwbaar en overzichtelijk

Leuke actie's en het levert altijd voordeel op .

Superservice en fijne overzichtelijke website

Extra korting is altijd fijn!

Alleen als je het gespaarde bedrag (€12,50) wil laten uitbetalen is dit niet direct mogelijk.

bevalt uitstekend

Prima site. Goed benaderbaar.

Leuke acties, gemakkelijk besparen

Veel verschillende kortingen, leuke acties en snel uitbetaald

Met weinig moeite extra korting

Makkelijk extra korting krijgen, wie wil dat nu niet.

Niet gedacht wel gehoopt dat dit bestaat

Goede ervaring,netto uitbetaling ,wat je bij bekende sites,en verzekeringen niet krijgt

Werkt prima

Werkt goed

Altijd een goede behandeling.

Zeer tevreden.

één klik en verdien

Geen moeilijke handelingen maar wel stiekem een bedrag bij elkaar sprokkelen. Leuk om hiermee weer iets nieuws te bestellen! Jammer dat Wanna Haves niet meer in het rijtje voorkomt vanaf oktober 2020.

goede service en mooie aanbiedingen

prettige ervaring, werkt goed, je krijgt snel wat je wordt voorgehouden

Elke keer als je wat koopt en deze staat ook bij mijn korting, krijg je een bedrag. Leuk spaarpotje en makkelijk

Leuke manier om extra korting te krijgen

Leuk om via Mijnkorting extra korting te krijgen. Heel soms wordt de korting om voor mij onverklaarbare reden niet toegekend, maar meestal gaat het goed.