Prettig geholpen en geadviseerd en vakkunig geplaatst

In de showroom fijn geholpen Goed geadviseerd. En een goede partner die het heeft gelegd.

Fantastisch vloer

Door vervanging van de vloer bij DOV vloeren terecht gekomen. Mooi aanbod, snel geleverd en prachtig gelegd. Zeker een aanrader.

Mooie vloer, prachtig gelegd

In de showroom zijn wij goed geadviseerd over de aanschaf van een een hard wax eiken houten vloer. Hij ligt inmiddels in de woonkamer, op en top afgewerkt. Super tevreden!

klasse!!

Ruime keuze in vloeren. Een fijne winkel waar je nog echt als klant wordt behandeld. Super! Goed advies en alle afspraken worden nagekomen. Duidelijke communicatie. De vloer is prachtig gelegd door Bas en Jeroen van Van Beurden Parket. Vakmannen met passie voor hout.

Perfect produkt en perfecte service

Perfect produkt en perfecte service, zeer professionele vloerleggers en bovendien erg prettig in de communicatie en zeer klantgericht, alles ook netjes afgewerkt, ondanks de moeilijke tijd waar we in leven nu!

Uitstekend geholpen.

We werden gezellig ontvangen onder het genot van een kopje koffie. Mark den Otter nam alle tijd om mij te adviseren. Ik was er snel uit omdat ik al wist wat ik wilde. Hij heeft ook naar mijn smaak laminaat laten zien. Was hier helemaal tevreden mee en dit heb ik dan ook besteld. Aanrader!

Prettig bedrijf en mooie vloeren

Vloer gekocht in ongedwongen sfeer en goed advies gekregen. Mooie plinten er bij geleverd en alles netjes thuis afgeleverd geheel volgens afspraak. Ook de legservice was perfect.

Good service

Mark geeft goede service. Hij heeft ons ook ondersteund met advies, zodat we zelf de vloer konden leggen. En dat voor een schappelijke prijs. Vloer ziet er super mooi uit!

Top vloer voor een scherpe prijs

Nu voor de 3e keer een vloer bij Mark afgenomen en wederom naar volle tevredenheid.

Prima service en sympathiek bedrijf

Prima vloer geleverd en uitstekend gelegd. Mijn complimenten aan het hele team!

Pluspunten

dov vloeren is een overzichtelijke winkel, goed en eerlijk advies, snelle levering, en de vloer is vakkundig gelegd door Bas van Beurden. meerder keren hier een vloer gekocht, zowel eiken als laminaat! beide zeer tevreden over!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige sfeer. Goede prijs en kwaliteit. Vloer is zeer netjes gelegd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies, mooie kwaliteit hout en levering zoals afgesproken, top! Wij wilden een afwijkende breedte maat en dit was geen probleem, heel blij mee!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prettig geholpen en op tijd en netjes geleverd . Parketteur Bas heeft de vloer netjes gelegd. Helaas heeft de white wash eiken vloer niet de beloofde noesten maar heel veel opgevulde plekken die nu de vloer gaat verkleuren erg opvallen . De showroom had dit dus totaal niet . De klacht is via email door gegeven maar ik kreeg als antwoord dat hout een natuurprodukt en verkleurd . Dit is mijn 3de parketvloer en daar ben ik bekend mee maar niet met de vele lelijke opgevulde gaten . Liever had ik dan meer betaald voor de vloer .

Klacht werd niet serieus genomen maar afgedaan dat hout een natuurprodukt is en verkleurd . Hier ging het mij niet om maar om de vele lelijke opgevulde noesten . Er werd noggeens foto’s gevraagd ter beoordeling . Tip neem klachten serieus en probeer deze op te lossen , vraag foto’s of ga langs bij klanten .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen. De houten vloer ziet er heel mooi uit, de service was goed en de prijs scherp. We hebben verschillende bedrijven vergeleken voordat we onze aankoop gedaan hebben, maar ik ben blij dat we voor DOV vloeren gekozen hebben. Andere bedrijven willen online nog wel eens stunten met bodemprijzen, maar als puntje bij paaltje komt, ben je daar nog gewoon duur uit. DOV vloeren is tenminste direct transparant en oprecht. Ik zou DOV vloeren daarom zeker aanbevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele goede service!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies, goede kwaliteit en professionele samenwerking met de vloerlegger bas van beurden zorgen voor een uitstekend eindproduct.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zijn uiterst tevreden over het totaalplaatje: vanaf het 1e bezoek goed geadviseerd over de soorten vloeren, snelle levertijd en gratis aan huis afgeleverd, plus heel netjes verlijmd gelegd op vloerverwarming in 2 dagen.

Voor ons was alles prima verzorgd, dus geen verbeterpunten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitstekende after sales, vragen stellen geen probleem! Flexibel in benadering, levering en dan zelf afwerken geen probleem. Inclusief bovenstaande.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldig bedrijf die echt de tijd voor ons heeft genomen. Perfecte nazorg met betrekking tot het zetten van het puntje op de i van de door ons zelf gelegde vloer.

Geen verbeterpunten, ze zijn gewoonweg top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bijzonder goede service van DOV. Daarnaast zijn de prijzen scherp.

Geen verbeterpunten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig en persoonlijk contact. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Levertijd kan wellicht sneller

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Niets dan positieve ervaringen. Vloer prima gelegd . Afspraken kloppen. Hout levering ook!.Alles naar wens Bedankt! Het ziet er keurig uit nu

Het laatste punt is niet te beoordelen. De vloer is afgelopen week pas gelegd