Prachtige vloeren

Mooie vloeren die door deskundigen gelegd worden.

Bas & Bas - Top & Top

We komen al jaren (weliswaar met grote tussenpozen!) bij Bas den Otter over de vloer in Papendrecht. Bescheiden en sympathiek verkoper die zaken doet zonder opdringerig te zijn. Bas van Beurden, heeft in vier dagen ons huis van begane grond tot en met de zolderetage voorzien van vloeren, geleverd door andere Bas. Heeft aandacht voor details, streeft naar perfectie en slaagt er in, gelardeerd met een fikse dosis humor, dat volledig waar te maken.

Combinatie vloer en vloerenlegger: dik tevreden

Onze bijna 70 jaar oude vloer is weer in oude glorie hersteld door Bas van Beurden. De laminaatvloeren van DOV die op andere kamers is gelegd, is een mooie lichte vloer. Het advies was goed! Er is keurig werk afgeleverd, alles is netjes opgeruimd dus de combinatie DOV en Bas van Beurden is een goede. Wij zijn tevreden klanten!

Goed advies en duidelijke communicatie

Door het professionele advies van Mark hebben we de perfecte vloer voor onze woning kunnen vinden. Er werd meegedacht met ons en aangeboden de vloer tijdelijk op te slaan omdat de verbouwing nog in volle gang was. De levering was snel geregeld en alles is netjes thuisbezorgd. Top!

Hoi ik heb bij Dov een vloer gekocht echt geweldig geholpen en een goede service.

Mooie vloer en hele fijne service

Alweer onze 2e vloer van DOV en wederom dik tevreden! Goed advies in de showroom waar alle tijd wordt genomen om op persoonlijke wensen in te gaan, hetzelfde geldt voor de leggers die vakwerk hebben geleverd in huis. Bedankt voor de fijne service!

Prima geregeld.

Wanneer er 1 puntje is voor verbetering dan is het iets tijdiger communiceren.

Zeer vakkundig aangebracht en met zorg gelegd. Super heren.

Prachtige vloer met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Deze mag zich gaan bewijzen nu. Bas en Jeroen hebben een staaltje vakwerk afgeleverd, bij het leggen van de vloer. Zeer precies en zeer strak aangebracht. Met recht vakmensen met passie voor hun werk.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor de mooie woorden, ook namens Bas en Jeroen!

Prachtige vloer en uitstekend gelegd

Wij zijn zeer blij met de houten vloer in de eetkamer en op de overloop boven. We hebben een dijkhuis van meer dan 100 jaar oud en door het deskundige advies van SOV ligt het er nu prachtig in. Ook de mannen van de bijbehorende legservice weten wat ze doen en zijn zeer vakkundig. Kortom een aanrader!!

Response from the business owner

Dankjewel voor de leuke recensie en veel geluk in jullie mooie woning!

Super tevreden met de vloer en behulpzaamheid van DOV!

We zijn enorm tevreden met de mooie vloer van DOV. Prijs/kwaliteit is goed in verhouding. Marc heeft ons goed geholpen en geadviseerd.

Persoonlijk en deskundig

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe houten vloer zijn we bij een aantal verschillende zaken geweest. Bij DOV werden we veruit het beste geholpen. Genoeg keuze in soorten, maten en kleur en ook niet te veel keuze. Vooral het directe en persoonlijke contact sprak ons erg aan. Alles voor een eerlijke prijs.

Zeer zeer tevreden over het werk van Bas van Beurden

Wij hadden een nieuw huis van 20 jaar oud. Bas heeft de eiken vloer geschuurd en die ziet er weer uit als nieuw. Verder heeft hij de vloer aangeheeld (waar kasten ed hadden gestaan) en daar zie je niet het verschil tussen oud en nieuw. In een kamer zaten een paar nare vlekken. Bas heeft daarop alles uit de kast gehaald om deze weg te werken en dat is gelukkig heel goed gelukt. Verder is hij heel goed bereikbaar (bij ons via whatsapp en telefonisch) en zijn communicatie is erg prettig. En hij denkt ook mee over de kosten. Dus een dikke 10+!

Prettig geholpen en geadviseerd en vakkunig geplaatst

In de showroom fijn geholpen Goed geadviseerd. En een goede partner die het heeft gelegd.

Fantastisch vloer

Door vervanging van de vloer bij DOV vloeren terecht gekomen. Mooi aanbod, snel geleverd en prachtig gelegd. Zeker een aanrader.

Mooie vloer, prachtig gelegd

In de showroom zijn wij goed geadviseerd over de aanschaf van een een hard wax eiken houten vloer. Hij ligt inmiddels in de woonkamer, op en top afgewerkt. Super tevreden!

klasse!!

Ruime keuze in vloeren. Een fijne winkel waar je nog echt als klant wordt behandeld. Super! Goed advies en alle afspraken worden nagekomen. Duidelijke communicatie. De vloer is prachtig gelegd door Bas en Jeroen van Van Beurden Parket. Vakmannen met passie voor hout.

Perfect produkt en perfecte service

Perfect produkt en perfecte service, zeer professionele vloerleggers en bovendien erg prettig in de communicatie en zeer klantgericht, alles ook netjes afgewerkt, ondanks de moeilijke tijd waar we in leven nu!

Uitstekend geholpen.

We werden gezellig ontvangen onder het genot van een kopje koffie. Mark den Otter nam alle tijd om mij te adviseren. Ik was er snel uit omdat ik al wist wat ik wilde. Hij heeft ook naar mijn smaak laminaat laten zien. Was hier helemaal tevreden mee en dit heb ik dan ook besteld. Aanrader!

Prettig bedrijf en mooie vloeren

Vloer gekocht in ongedwongen sfeer en goed advies gekregen. Mooie plinten er bij geleverd en alles netjes thuis afgeleverd geheel volgens afspraak. Ook de legservice was perfect.

Good service

Mark geeft goede service. Hij heeft ons ook ondersteund met advies, zodat we zelf de vloer konden leggen. En dat voor een schappelijke prijs. Vloer ziet er super mooi uit!

Top vloer voor een scherpe prijs

Nu voor de 3e keer een vloer bij Mark afgenomen en wederom naar volle tevredenheid.

Prima service en sympathiek bedrijf

Prima vloer geleverd en uitstekend gelegd. Mijn complimenten aan het hele team!

Pluspunten

dov vloeren is een overzichtelijke winkel, goed en eerlijk advies, snelle levering, en de vloer is vakkundig gelegd door Bas van Beurden. meerder keren hier een vloer gekocht, zowel eiken als laminaat! beide zeer tevreden over!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige sfeer. Goede prijs en kwaliteit. Vloer is zeer netjes gelegd.