Pluspunten

Klantvriendelijk, snel geleverd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Persoonlijk contact en kennis van het personeel

-Website

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken met je mee. Geven goed advies. Afspraken worden na gekomen. Vakmanschap en prima nazorg. We hebben inmiddels al twee keer een vloer aangeschaft en zouden het voor de derde keer weer hier aanschaffen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijkheid en Vakkennis. Gemaakte afspraken zijn 100% nagekomen.

Zeer tevreden, Vooral zo door gaan heren

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leveren prachtige vloeren tegen nette prijzen met een snelle, zeer klantvriendelijke en betrouwbare service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leverancier: Goed geadviseerd. Zeer netjes aangeleverd, op tijd en compleet. Erg mooi materiaal. Prima verpakt. Vloerenlegger: Zeer professioneel gelegd, niet de eenvoudigste, maar de mooiste manier van leggen. Onafgebroken in 3 dagen gelegd, altijd op tijd aanwezig. Zeer goed meegedacht over oplossingen. Deze ook zeer goed uitgevoerd. En schoon opgeleverd. Zal beiden zeker zeer aanbevelen.

Geen idée.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij kochten eerst voor ons huis in Amsterdam een laminaat vloer en dat bleek na 6 jaren van intensief gebruik echt top kwaliteit. Geen krasje op te zien. Nu pas geleden voor ons nieuwbouwhuis een houten vloer (multiplank) uitgekozen. We kregen goed advies en de vloer is prachtig! Alleen maar tienen omdat de prijs gunstig is, vooral als je kijkt naar vloerenzaken in A'dam of op luxe locaties. Bedankt DOV!

we hebben de vloer zelf gelegd en misschien een idee om dan een handleiding erbij te geven (staat wel op de website overigens).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig geholpen door DOV Vloeren. Zij hebben aan de hand van een plattegrond alles voor ons uitgemeten. Tevens gelegd door dit bedrijf.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede informatie snelle offerte en levering zeer goede kwaliteit prijs verhouding ! Vloerdelen passen perfect zeer tevreden!!!

Doorgaan op deze wijze

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en kwaliteit. Bedrijf denkt met de klant mee. Kan zelfs advies vragen buiten werktijd.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij kochten bij Mark in Den Dungen onze wit eiken klikparket (geen laminaat) en zijn zeer tevreden. Persoonlijke ontvangst, goede kennis van zaken, grote showroom, degelijke kwaliteit wat de vloeren betreft en vooral, sterke prijzen. Mijn vrouw en ik wonen in Duitsland (ik ben een Belg) en konden hier geen vergelijkbare vloer voor dezelfde prijs vinden. Zeker de moeite waard dus, ook als je van wat verder komt. Vloer zelf gelegd en verlijmd, met dank aan wat tips van Mark.

Expanderen naar de Belgische en Duitse markt! Of tenminste de website naar het Duits vertalen om ook zo potentiële Duitse klanten aan te spreken. Daar zie ik zeker mogelijkheden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eenvoudige showroom, maar daardoor wel zeer betaalbare vloeren. En vooral vriendelijke mensen met helder advies zodat ik de vloer eenvoudig zelf kon leggen en zo nog wat geld bespaarde aan legkosten. Aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super goed geholpen bij onze zoektoch naar een nieuwe vloer. Duidelijk adviezen over hoe om te gaan met bijv. vloerverwarming. Tevens konden wij proefplanken meenemen om te kijken wat er het beste paste bij de rest van onze inrichting.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben een uitstekende uitleg gekregen over welke vloer voor ons geschikt was. Ze denken echt met de klant mee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer ruime keuze en uitstekend advies. Legservice werkt heel secuur en denkt mee met de klant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Behalve dat we zeer te spreken zijn over de prijs en de kwaliteit van onze vloer, viel ons met name de service van Dov op. Op ons verzoek kwamen ze de vloer op zaterdagmiddag leveren (doordeweeks hadden we nl geen tijd) en hielpen ons gewoon met de vloer naar binnen op de 2e verdieping brengen. En toen achteraf bleek dat we iets te weinig plinten hadden besteld werden die een dag na ons telefoontje ook gewoon weer netjes thuis geleverd door de jongen die ons in de zaak had geholpen. Dus wat ons betreft een dikke 10 voor de persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

DOV vloeren heeft mij uitstekend geholpen bij het uitkiezen van mijn vloer. Omdat ik een appartement had gekocht en dit voor ca. 5 jaar zou zijn heb ik uiteindelijk voor een lamelparket gekozen inclusief alles om het te verlijmen en in de greywash te zetten. DOV vloeren heeft dit keurig op tijd afgeleverd. Hierna ben ik met een ervaren parketeur aan de slag gegaan en samen hebben we de vloer gelegd en gelakt. De berekening qua hoeveelheid kwam perfect uit want we hebben tot op de laatste plank alles op gebruikt. Dit is nu zo'n 5 jaar geleden en de vloer ziet er nog steeds kei goed uit en hoeft nog niet opnieuw geschuurd te worden. Ik vind dat ze dus voor mij op alle vlakken een 10 scoren omdat ik nog steeds erg tevreden ben.

Geen