Uitstekend solide bed

Op tijd geleverd, zeer solide bed, voor goede prijs, vraagt wel wat tijd om in elkaar te zetten

Ik ben zeker tevreden

Zeer goede kwaliteit, snelle levering, goede contact met winkel.

Geen levering tot aan de deur in een flat, maar na tel. contact toch mogelijk zonder extra kosten.

Game bureau besteld. De website geefr niet aan dat ze niet leveren tot aan de deur in een flat. Dit werd pas zichtbaar na de bestelling. Dit leverde stress op, omdat ik chronisch ziek ben en de pakketten niet zelf uit de portiek kan ophalen. Ik wilde hen daarom bellen en dit bespreken. Als het niet op te lossen was had ik de koop moeten annuleren. Omdat er iets mis ging bij het plaatsen van de bezorgdatum belde het bedrijf dat de bezorging verzorgde. Zij hebben ps slapen gebeld om de levering tot de deur te mogen verrichten.

Mooi bed en goede service

Blij met de stapelbed voor onze zoons! Service was ook top!

Kwalitatief en mooi afgewerkt bed en goede bezorging.

De bezorging verliep uitstekend en we werden goed op de hoogte gehouden van dag en tijdstip. Het bed is van goede kwaliteit en de handleiding was duidelijk. Erg tevreden met onze aankoop.

Uitstekend!

Goede en vriendelijke service. Sneller levering! En ook deze was goed geregeld!

Snelle service en levering, prima!

Wim is een echte topper. Fijne winkel, scherpe prijzen.

Wij hebben bij PS slapen een peuterbed met glijbaan gekocht. Helaas was deze bed met glijbaan te groot voor de kinderkamer. Hierover met Wim gebeld en een goede oplossing aangeboden gekregen. Een echte ondernemer met hart voor de zaak en begrip voor de klant. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden. Wij komen zeker terug.

Snelle levering, persoonlijk contact, goede kwaliteit, duidelijke handleiding

Snel en goede levering

Heel goed ik had net een uur me bestelling geplaatst ik werd gebeld door een mijnheer die aan mij vroeg wanneer ik mijn bestelling wilde hebben ik vertelde die mijnheer heel snel als dat kan omdat mijn huis af gebrand was en me kinderen zonder bed zaten die mijnheer heeft gezorgd dat de volgende dag de bedden al geleverd werden echt super tevreden en blij

Hele vriendelijke en goede service en snel geleverd.

Gebeld voor info.

Duidelijke telefonische uitleg over het bed. Vriendelijk. Goede kwaliteit bed en netjes geleverd.

Zeker aan te raden

Na wat twijfelen toch hier besteld. Manier van contact als zeer prettig ervaren! Ook na bestelling wordt er nog meegedacht en gekeken naar eventuele oplossingen. Zeer positief over psslapen!

Uitstekend bedrijf

Na bestelling direct goed geholpen, telefonisch contact erg prettig. Zeer professioneel bedrijf.

Snel

Telefonisch keurig geholpen, bestelling wax snel binnen, keurig

TOP SERVICE

Eerst telefonisch contact gezocht met PS slapen om wat info in te winnen over een gamebureau. Goed geholpen en netjes te woord gestaan. De betreffende medewerker deed zijn best mij alle info te geven waar ik naar vroeg en deed zelf ook alles checken qua maten. Dag later nog een keer gebeld en de medewerker wist mij zich nog te herinneren dat is altijd positief. Uiteindelijk online de bestelling geplaatst en binnen 24 uur was het gamebureau geleverd in Almere. Niet normaal zo snel en het bureau is niet heel goedkoop, maar je merkt wel dat het zwaar materiaal is en stevig is. De ledverlichting maakt het bureau nog eens extra af. BELANRIJK PUNT: het bureau heeft een zeer duidelijke omschrijving mee en mijn zoon van 16 heeft het vrijwel zelfstandig in elkaar kunnen zetten (met klein beetje hulp van mama ;-)). Bedrijf aanrader!!!! Bureau aanrader voor echte gamers!!!

Uitstekend bedrijf waar service nog heel gewoon is

Een online bedrijf met een persoonlijke benadering, het beste van twee werelden.

Goede en snelle service

Goede communicatie, tevreden met het matras en de afhandeling!

Prima service. Goed geholpen bij een kleine reparatie aan een bed.

Geweldige service!!!!

Snelle levering. Goede aflevering. Het stapelbed ik elkaar zetten duurt wel even.

Super snelle afhandeling

Avond ervoor een stapelbed besteld, de ochtend erop meteen een belletje wanneer we het bed bezorgd wilde hebben.

Bed is van hoge kwaliteit en werd direct geleverd.

Super snelle levering

Snelle levering. Werd gebeld voor wanneer levering paste. Bed is volgens verwachting.

goede nette en fijne service

Wij hadden een product gezien bij PSslapen.nl Vervolgens hadden wij nog wat vragen en gebeld met het bedrijf. Wij werden netjes en super goed geholpen met eerlijke verhalen. De aflevering ging ook erg snel en vlug. Kortom top bedrijf.

Goede product snelle communicatie en levering

Snelle communicatie, product volgens specificatie en snelle levering

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.