Super goede service, en hele aardige man

Snelle levering, een hele mooie kwaliteit hout. Zijn erg blij met het bed.

Toppie

Van alles op de hoogte gebracht m.b.t de bezorging etc. Snel bezorgd zonder problemen.

Snelle levering en goede service

Zeer prettig en vakkundig geholpen

Goed en overtuigend advies gekregen. Ben zeer positief over ons bezoek en de aankoop bij PSslapen

Zeer tevreden over product en levering

Zeer tevreden over het product en de levering! Afspraak maken ging zeer soepel en werd zelfs de avond van te voren (na telefonisch overleg door vervoerder) al geleverd.

Snelle service en perfect product!

Zeer tevreden er was storing met bestellen via wwhatsapp contact gehad en het werd ter plekke geregeld bestelling zou 4 weken duren maar was er al met 3 weken we hebben het game bed hoogslaper besteld en zijn er zeer tevreden mee goede kwaliteit we hebben ook een game vitrine kast er bij besteld daar zaten wat krasjes op gelijk foto's gestuurd we kregen of korting of nieuwe onder delen wij kozen voor nieuwe onderdelen deze zijn besteld en worden nog zelfs persoonlijk afgeleverd dus de service en contact zijn zeker 5 sterren waard raad aan om hier te bestellen super site

Super klantvriendelijk

Wat een klantvriendelijk en service gericht bedrijf. Kunnen andere organisaties nog een voorbeeld aan nemen.

Mooie halfhoogslaper voor mijn dochter besteld. Alles volgens afspraak. Een aantal beugels ontbraken maar na 1 bericht de volgende dag geleverd. Bedankt!

Super blij !

De levering was op tijd , telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk. En het personeel is erg attent

Mooi stevig bed geleverd, het enige wat jammer is, is dat het bed letterlijk achter de 1e deur word bezorgd.. in mijn geval woon ik op de 2e verdieping. En waren de pakketen 35 kg per stuk.

Geweldige service en prima bedden

Voor ons nieuwe huis 3 bedden besteld. Wij werden zelfs gebeld dat de lattenbodem die wij hadden mee besteld niet door het trappengat zou passen. De medewerker had ons huis op Funda bekeken en ons daar over opgebeld. Wat een service is dat! Ook het leveren op een een door ons aangegeven datum is precies zo gegaan zoals besproken. Waren alle (web)winkels maar zo service gericht als PSslapen.nl

Snelle levering, stevig product

We hebben een halfhoogslaper voor onze dochter gekocht. Hij is zelf goed in elkaar te zetten. Heb dit voor een groot gedeelte alleen gedaan, maar je bent dan wel even bezig. Verder is het bed heel stevig! Hij kan ook het gewicht van mij en mijn man aan. Als onze dochter overstuur is, is het toch fijn als je er even bij kan gaan liggen om te troosten.

Goede snelle service

Fijne site met mooi scherp geprijsde producten. Wordt goed op de hoogte gehouden rondom de bestelling met een leuke manier van communiceren. We zijn blij mer het bed. En dochterlief helemaal!

Klantvriendelijk

Fijn dat je voor het grote bestelde pakket zelf een bezorgdatum kon opgeven. Over de tijdstip v bezorging werd die dag correct per telefoon gecommuniceerd. Top!

Kinderen zijn blij met bed ,alleen beschrijving om in elkaar te zetten is beetje onduidelijk

Goed en vriendelijk

Fijne behulpzame mensen die meedenken ook bij andere vragen

Prima kwaliteit, goede service, mooi bed

Zowel de bestelling (mailing, levering, produkt) waren prima in orde. Mijn dochter is erg blij met haar bed en staat schitterend in haar kamer! Ook was het bed prima in elkaar te zetten.

Super goede service en begeleiding!

Uitstekende hulp bij uitkiezen van ons bed en de accessoires waarbij niets onmogelijk was.

Top product + service!

Hoekbureau van uitstekende kwaliteit en voldoende opbergmogelijkheden. Mijn kids zijn ontzettend blij met hun gaming hoekbureau. Bij 1 hoekbureau was er een beschadiging, maar dit is samen met Wim uitstekend opgelost!

Mooi bed

Snel en eenvoudig gemonteerd.

Een mooi kajuitbed voor onze dochter besteld. Een super mooi en stoer bed! Snelle en goede levering. Je kan zelf plannen wanneer het wordt bezorgd. Echt top!!

Goede levering

Prima levering alleen jammer dat ik dit zware bureau alleen naar boven moest tillen. (Appartement)

Uitstekend solide bed

Op tijd geleverd, zeer solide bed, voor goede prijs, vraagt wel wat tijd om in elkaar te zetten

Ik ben zeker tevreden

Zeer goede kwaliteit, snelle levering, goede contact met winkel.

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.