PSSlapen heeft uitstekende service!

Het Zwolse bedrijf heeft met mij mee gedacht bij de aanschaf van een stapelbed. Netjes afgeleverd en zeer vriendelijk! Volgende keer bestel ik daar absoluut weer.

Beste Joost, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en levering waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle levering, erg tevreden

Stapelbed besteld en alles keurig geleverd! Dik in orde

Beste Ed, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Taylor. Groeten, Team PSSlapen.

uitstekende service!

Goed contact. Snelle levering.

Beste Harm, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering en bijbehorende communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het twijfelaarbed New York. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle levering, prima klantenservice.

Zoals op de website beloofd, het bestelde bed binnen 3 werkdagen geleverd gekregen. Tijdens het monteren bleek een onderdeel beschadigd te zijn en heb dit via e-mail gemeld. Binnen 5 minuten werd ik teruggebeld en is er kostenloos een nieuw onderdeel besteld. (Meer dan) prima service!

Beste J.F., Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeelt. Veel slaapplezier toegewenst met de (half-) hoogslaper Swan. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle reactie en levering

Stapelbed gekocht en werd dezelfde dag nog gebeld voor het maken van een leveringsafspraak. We kregen de avond voor de levering een tijdsslot van 2 uur waarin het bed geleverd zou worden.

Beste Lonnie, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering en bijbehorende communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Taylor. Groeten, Team PSSlapen.

Top service!

Snel en goed contacten gehad, ontzettend behulpzaam en goed geïnformeerd. Snelle levering op een door ons gekozen moment. Dochter is heel erg blij met haar hoogslaper!

Beste Jolanda, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en snelle levering. Veel slaapplezier toegewenst met de (half-) hoogslaper Swan. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle en goede levering

snelle en goede levering van het stapelbed

Beste Silke, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed. Groeten, Team PSSlapen.

Goed bed

Mooi bed en snelle levering, gemakkelijk in elkaar te zetten

Beste M., Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering en kwaliteit waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed. Groeten, Team PSSlapen.

Perfecte service

Besteld, en binnen 2 dagen geleverd. Duidelijke beschrijving bij het bed. We misten 1 plakstrip, deze werd meteen de volgende dag kosteloos bezorgd. Mijn zoon is super blij met zijn superhelden bed.

Beste Lotte, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het Tipibed Superhero. Groeten, Team PSSlapen.

Perfect geregeld

Eerst telefonisch contact gehad met een hele vriendelijke meneer. Snelle levertijd en goed kunnen afspreken over de bezorging. Al met al heel blij met het product, contact en bezorging!

Beste Ilona, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bedbank Sleep. Groeten, Team PSSlapen.

Snel en gemakkelijk bestellen met uitstekende service!

In het weekend besteld, meteen maandagochtend gebeld om een aflever afspraak in te plannen. Vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering van een prima product.

Beste S., Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en snelle levering waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Taylor. Groeten, Team PSSlapen.

Geweldig.

Mijn ervaring is in een woord topservice, de meneer belde mij om te zeggen dat ik een verkeerd matras bestelde en hij stortte het geld meteen terug. Dat vind ik klasse!

Beste Kool, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Super dat u tevreden bent over onze service. We zien u graag terug op onze website. Groeten, Team PSSlapen.

Top service!

Een kinderbed besteld bij PSslapen. Heel fijn dat de levertijd 2-3 dagen was. Telefonisch is afgesproken wanneer het bed geleverd zou worden. Prettig geholpen, goede service. Ik zou er zo weer wat iets bestellen!👍🏻

Beste Kirsten, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelle levering en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het Tipibed Superhero en wij zien u graag weer terug op onze webshop. Groeten, Team PSSlapen.

Komen na wat zij pretenderen!

Duidelijke informatie verstrekking, geleverd conform afspraak.

Beste Chris, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Pino. Groeten, Team PSSlapen.

Na gevraagd te hebben bij de bestelling om te leveren op een bepaalde dag. Ook gelijk dezelfde dag al bericht dat dat ook mogelijk was. Zou er zo weer bestellen.

Beste Rick, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie zo waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het kajuitbed. Groeten, Team PSSlapen.

Supper

Heel goede service je wordt persoonlijk gebeld voor een bezorg afspraak. Supper kwaliteit van meubelen en beste prijsgarantie. Ik kan het iedereen aanraden.

Beste R., Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het totem kinderbed. Groeten, Team PSSlapen.

Ik werd een aantal uur nadat ik mijn bestelling geplaatst had al gebeld voor een leveringsafspraak, snelle service!

Beste M, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede, duidelijke en snelle communicatie.

Ik kan ze niet bedenken

Beste Jeroen, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren en communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed. Groeten, Team PSSlapen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en goede service!

Beste Amra, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier met het stapelbed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Every single process about our order was perfect. We were very satisfied with the company.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie en zeer snelle levering.

Ik weet zo geen verbeterpunten

Beste Karlijn, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

Pluspunten

Alles klopt! Nabellen cq. bevestiging over geplaatste bestelling. Snel bezorgd en geen gedoe.

Beste Pieter Bas, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u ons product en de communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het tipibed. Groeten, Team PSSlapen

Pluspunten

Goede service, ik werd de volgende ochtend naar het plaatsen van mijn bestelling al gebeld met de vraag wanneer de levering kon plaats vinden. Dit kon al de volgende dag! Echt super geregeld. Ook nadat ik later een vraag had werd dit snel opgepakt en er werd goed meegedacht.

Pluspunten

Mooie hoogslaper!

Planken waren krom getrokken

Beste klant, Vervelend om te lezen dat de planken krom zijn getrokken. Er zijn wat mogelijkheden om dit op te lossen. Wij adviseren u graag. U kunt ons bereiken via de telefoon of per mail. Met vriendelijke groet, Team PS Slapen.nl

Pluspunten

Snelle service. Vriendelijke hulp bij juiste keuze en zeer correcte after sales

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor hoogslapers, halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en autobedden. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Briljant Beddengoed en Evolon®.