perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede, duidelijke en snelle communicatie.

Ik kan ze niet bedenken

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en goede service!

Beste Amra, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier met het stapelbed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Every single process about our order was perfect. We were very satisfied with the company.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie en zeer snelle levering.

Ik weet zo geen verbeterpunten

Beste Karlijn, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

Pluspunten

Alles klopt! Nabellen cq. bevestiging over geplaatste bestelling. Snel bezorgd en geen gedoe.

Beste Pieter Bas, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u ons product en de communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het tipibed. Groeten, Team PSSlapen

Pluspunten

Goede service, ik werd de volgende ochtend naar het plaatsen van mijn bestelling al gebeld met de vraag wanneer de levering kon plaats vinden. Dit kon al de volgende dag! Echt super geregeld. Ook nadat ik later een vraag had werd dit snel opgepakt en er werd goed meegedacht.

Pluspunten

Mooie hoogslaper!

Planken waren krom getrokken

Beste klant, Vervelend om te lezen dat de planken krom zijn getrokken. Er zijn wat mogelijkheden om dit op te lossen. Wij adviseren u graag. U kunt ons bereiken via de telefoon of per mail. Met vriendelijke groet, Team PS Slapen.nl

Pluspunten

Snelle service. Vriendelijke hulp bij juiste keuze en zeer correcte after sales

Pluspunten

Geweldig bedrijf. Goede communicatie, mooie producten

Pluspunten

Snelle levering, van een zeer stevige, handig in elkaar te zetten hoogslaper voor mijn dochter. Zelden een meubel in deze prijsklasse gevonden, van deze goede kwaliteit. Mijn dochter is nu 7 jaar, en ik durf met volle overtuiging te garanderen, dat ze van dit ded kan blijven genieten tot haar zusje van nu 1.5 jaar, het van haar overneemt.

Pluspunten

vlotte reactie na bestelling, telefonisch overleg over bezorgen, keurig afgeleverd met wat aanwijzingen, persoonlijke touch.

Beste Rijk, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Dat is precies waar wij voor willen staan een betrouwbare levering en een goede service. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Stim. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

I made the purchase one night and the next morning this SUPER NICE gentleman called me to schedule the delivery which was possible from the next day on - apparently this is not so common among bed shops around here. Another nice gentleman from the delivery company brought everything carefully in (also not that common) and all of it was a very smooth and pleasant customer experience, they are a customer oriented company.

Although they sell well known brands and their e-commerce works flawlessly, it took me a while to find out about them - I read a recommendation on a Facebook group. So maybe they need to work on their SEO, as they’re never on google organic results, and it’s a pity that other crappy stores are up there when we search for beds and PS Slapen is not.

Dear Cecilia, Thank you for this amazing review! We aim to deliver the best service possible, we are glad to hear that we've been able to realise this for you. We will take your points of improvement into account for the further development of our webshop. Thank you and kind regards, Team PSSlapen

Pluspunten

zeer persoonlijke service. kinder hoogslaper besteld. 1 lade had verkeerde afmetingen. nieuwe besteld en achteraf nog gebeld of alles goed was gegaan. tevens nog 2 schroeven nagezonden die kwijt waren. zelden zulke goede en persoonlijke service ervaren. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan die een bed aanschaft.

geen.

Beste Arthur, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en service waarderen.. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

Beste Anna, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel slaapplezier toe met het meisjesbed Alice. Groeten, Team PSSlapen

Beste Klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel slaapplezier toe met het Space-up bed. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

Hele goede service, telefonisch heel goed geholpen.

Beste Marli, Bedankt voor het achterlaten van een review. Super leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie en service. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

Vanaf het moment van onze bestelling werden we verrast Door het zeer snelle reageren op onze vragen en het meedenken en regelen van de bezorging. Heel vriendelijke benadering en absoluut een dikke aanrader wat service betreft. De hoogslaper die wel aanschaften is eveneens geweldig . De gratis matras was een leuke bonus!

Houd deze manier van service verlenen hoog. Dat geeft zeer tevreden klanten!

Beste Liesbeth, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, artikelen en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de hoogslaper. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

Beste Ilona, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel slaapplezier toe. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

Zaterdag avond na 10:00 besteld, de dinsdag na 2e paasdag al in de ochtend een telefoontje gehad over mogelijke levering. Uiteindelijk de woensdag al geleverd. Netjes gedaan. Kinderbed staat alles na behoren geleverd.

Beste R.D., Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Super om te lezen dat u tevreden bent en ons aanbeveelt. Wij wensen u veel slaapplezier. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

Verkoop en logistiek zijn prima, chauffeur was behulpzaam. Het 'bedrijf' kan ik wel aanbevelen, het product niet.

Het bed ziet er grappig uit, lijkt degelijk materiaal. Maar ......, je moet het bed zelf in elkaar zetten. Als je de precisie van Ikea gewend bent, denk je dat het make lijkt is en zo gebeurt is. Maar de houten pluggen zitten niet recht voor de gaatjes, zodat het een wilde worsteling wordt met het aware materiaal. Zo zijn er meer 'dingetjes' die net niet kloppen. De constructie is voor zelfbouw behoorlijk complex. Wij hebben er 3 dagdelen over gedaan. Bij elkaar zo'n 17 uur. De kwaliteitscontrole van het productiebedrijf zou hier eens op aangesproken moeten worden. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Job, Bedankt voor het achterlaten van een review. Super leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf. Jammer dat de montage is tegen gevallen. Groeten, Team PSSlapen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Hele vriendelijke verkoper. Ik had ‘s avonds laat de bestelling gedaan en werd de volgende dag meteen gebeld wanneer het stapelbed geleverd kon worden.

Geachte mevrouw, Ondertussen hebben wij contact met u opgenomen. We begrepen van u dat deze beoordeling op een misverstand berust. U dacht dat dit een bestelling was van een andere site. We hopen dat u deze beoordeling nog wilt aanpassen. Bedankt dat u de beoordeling heeft aangepast maar jammer de waardering niet. Met vriendelijke groet, Team PSSlapen.

Beste Klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel slaapplezier toe. Groeten, Team PSSlapen.

Pluspunten

goede communicatie; snelle levering; artikel conform omschrijving

Beste Hayo, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicite, artikelen en service waarderen.. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goede service, zoeken naar een oplossing.

Beste mevrouw, Onze excuses dat de levering van uw eerste bestelling niet naar wens is gegaan. We hebben dit met u besproken en we hebben begrepen dat de levering van uw tweede bestelling wel naar wens is verlopen. Jammer dat u uw mening wel heeft herzien maar de beoordeling niet. Wij wensen u veel slaapplezier met de beide stapelbedden. Groeten, Team PSSlapen.

Over PSslapen.nl