Mooi stevig bed geleverd, het enige wat jammer is, is dat het bed letterlijk achter de 1e deur word bezorgd.. in mijn geval woon ik op de 2e verdieping. En waren de pakketen 35 kg per stuk.

Geweldige service en prima bedden

Voor ons nieuwe huis 3 bedden besteld. Wij werden zelfs gebeld dat de lattenbodem die wij hadden mee besteld niet door het trappengat zou passen. De medewerker had ons huis op Funda bekeken en ons daar over opgebeld. Wat een service is dat! Ook het leveren op een een door ons aangegeven datum is precies zo gegaan zoals besproken. Waren alle (web)winkels maar zo service gericht als PSslapen.nl

Snelle levering, stevig product

We hebben een halfhoogslaper voor onze dochter gekocht. Hij is zelf goed in elkaar te zetten. Heb dit voor een groot gedeelte alleen gedaan, maar je bent dan wel even bezig. Verder is het bed heel stevig! Hij kan ook het gewicht van mij en mijn man aan. Als onze dochter overstuur is, is het toch fijn als je er even bij kan gaan liggen om te troosten.

Goede snelle service

Fijne site met mooi scherp geprijsde producten. Wordt goed op de hoogte gehouden rondom de bestelling met een leuke manier van communiceren. We zijn blij mer het bed. En dochterlief helemaal!

Klantvriendelijk

Fijn dat je voor het grote bestelde pakket zelf een bezorgdatum kon opgeven. Over de tijdstip v bezorging werd die dag correct per telefoon gecommuniceerd. Top!

Kinderen zijn blij met bed ,alleen beschrijving om in elkaar te zetten is beetje onduidelijk

Goed en vriendelijk

Fijne behulpzame mensen die meedenken ook bij andere vragen

Prima kwaliteit, goede service, mooi bed

Zowel de bestelling (mailing, levering, produkt) waren prima in orde. Mijn dochter is erg blij met haar bed en staat schitterend in haar kamer! Ook was het bed prima in elkaar te zetten.

Super goede service en begeleiding!

Uitstekende hulp bij uitkiezen van ons bed en de accessoires waarbij niets onmogelijk was.

Top product + service!

Hoekbureau van uitstekende kwaliteit en voldoende opbergmogelijkheden. Mijn kids zijn ontzettend blij met hun gaming hoekbureau. Bij 1 hoekbureau was er een beschadiging, maar dit is samen met Wim uitstekend opgelost!

Mooi bed

Snel en eenvoudig gemonteerd.

Een mooi kajuitbed voor onze dochter besteld. Een super mooi en stoer bed! Snelle en goede levering. Je kan zelf plannen wanneer het wordt bezorgd. Echt top!!

Goede levering

Prima levering alleen jammer dat ik dit zware bureau alleen naar boven moest tillen. (Appartement)

Uitstekend solide bed

Op tijd geleverd, zeer solide bed, voor goede prijs, vraagt wel wat tijd om in elkaar te zetten

Ik ben zeker tevreden

Zeer goede kwaliteit, snelle levering, goede contact met winkel.

Geen levering tot aan de deur in een flat, maar na tel. contact toch mogelijk zonder extra kosten.

Game bureau besteld. De website geefr niet aan dat ze niet leveren tot aan de deur in een flat. Dit werd pas zichtbaar na de bestelling. Dit leverde stress op, omdat ik chronisch ziek ben en de pakketten niet zelf uit de portiek kan ophalen. Ik wilde hen daarom bellen en dit bespreken. Als het niet op te lossen was had ik de koop moeten annuleren. Omdat er iets mis ging bij het plaatsen van de bezorgdatum belde het bedrijf dat de bezorging verzorgde. Zij hebben ps slapen gebeld om de levering tot de deur te mogen verrichten.

Mooi bed en goede service

Blij met de stapelbed voor onze zoons! Service was ook top!

Kwalitatief en mooi afgewerkt bed en goede bezorging.

De bezorging verliep uitstekend en we werden goed op de hoogte gehouden van dag en tijdstip. Het bed is van goede kwaliteit en de handleiding was duidelijk. Erg tevreden met onze aankoop.

Uitstekend!

Goede en vriendelijke service. Sneller levering! En ook deze was goed geregeld!

Snelle service en levering, prima!

Wim is een echte topper. Fijne winkel, scherpe prijzen.

Wij hebben bij PS slapen een peuterbed met glijbaan gekocht. Helaas was deze bed met glijbaan te groot voor de kinderkamer. Hierover met Wim gebeld en een goede oplossing aangeboden gekregen. Een echte ondernemer met hart voor de zaak en begrip voor de klant. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden. Wij komen zeker terug.

Snelle levering, persoonlijk contact, goede kwaliteit, duidelijke handleiding

Snel en goede levering

Heel goed ik had net een uur me bestelling geplaatst ik werd gebeld door een mijnheer die aan mij vroeg wanneer ik mijn bestelling wilde hebben ik vertelde die mijnheer heel snel als dat kan omdat mijn huis af gebrand was en me kinderen zonder bed zaten die mijnheer heeft gezorgd dat de volgende dag de bedden al geleverd werden echt super tevreden en blij

Hele vriendelijke en goede service en snel geleverd.

Gebeld voor info.

Duidelijke telefonische uitleg over het bed. Vriendelijk. Goede kwaliteit bed en netjes geleverd.

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.