Snel, helder en goed.

Zonder moeite een bestelling kunnen plaatsen die snel en compleet geleverd werd. Prima webshop zonder poespas. Wij zijn een mooi bed rijker.

Beste Ewout, Bedankt voor uw fantastische review van onze Hoogslaper Online Gamer! We streven ernaar om onze klanten een optimale winkelbeleving te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We vinden het fijn om te horen dat u het bestelproces moeiteloos heeft ervaren, dat de levering snel en compleet was en dat u blij bent met uw nieuwe bed. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan uw Hoogslaper Online Gamer! Het team van PSSlapen.nl

Snelle levering, goede klantenservice en bezorgservice. Bed makkelijk in elkaar te zetten en is zoals je het ziet op de foto. Ik beveel het aan

Beste Sonya, Hartelijk dank voor uw geweldige review van onze halfhoogslaper. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de snelle levering, de goede klantenservice, de bezorgservice en de kwaliteit van het bed. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We zijn trots op onze halfhoogslapers, die zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en een modern design hebben. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan uw halfhoogslaper. Het team van PSSlapen.nl

Catastrofe

Handleiding was heel ingewikkeld te volgen en voor een ander model bedoeld. We hebben er dagen over gedaan. We hebben ook gebeld bij een paar stappen kwamen er echt niet uit, terwijl we beide handig zijn. Handleiding kan gebruiksvriendelijker gemaakt worden. Er ontbrak een materiaal, die hebben we maar hij Praxis gehaald. De trap heeft scherpe randen die hebben we gevijld. Kortom veel tijd aan besteed wat niet nodig was. De kinderen zijn wel blij gelukkig

Beste C, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u problemen heeft ondervonden met de montage van het product. We nemen uw feedback ter harte en zullen deze aan de fabriek voorleggen om de handleidingen te verbeteren. We zijn blij dat uw kinderen ondanks alles blij zijn met het product. We hopen dat ze er nog veel plezier van zullen beleven! Het team van PSSlapen.

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd, fijn en stevig bed. Bureau erg leuk! Zoontje is er heeeel erg blij mee. Alleen de lattenbodem is een beetje gek, een houten plaat met wat gaten erin.

Beste Tommie, Bedankt voor uw fantastische review van onze halfhoogslaper! We zijn enorm blij dat uw zoontje zo enthousiast is over zijn nieuwe bed. We vinden het fijn om te horen dat u de bestelling eenvoudig kon plaatsen, de levering snel verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van het bed en het bureau. Met betrekking tot de lattenbodem: Bij halfhoogslapers wordt inderdaad vaker gebruik gemaakt van een geperforeerde bedbodem, in plaats van een lattenbodem. Dit komt doordat een geperforeerde bedbodem beter aansluit bij de constructie van de halfhoogslaper. We hopen dat uw zoontje nog veel plezier zal beleven aan zijn nieuwe halfhoogslaper. Het team van PSSlapen.nl

Dik tevreden

Helemaal tevreden! Blij met de hoogslaper.

Beste Kitty, Hartelijk dank voor uw geweldige review van onze Hoogslaper Online Gamer! We zijn erg blij dat u tevreden bent met het bed. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We zijn trots op onze Hoogslaper Online Gamer, die is gemaakt van hoogwaardige materialen en een modern design heeft. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan uw Hoogslaper Online Gamer! Het team van PSSlapen.nl

Goede kwaliteit

Uitstekende half hoogslaper voor de mooie prijs

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw geweldige review van onze Halfhoogslaper Tom! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van het bed en de prijs. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan uw Halfhoogslaper Tom. Het team van PSSlapen.nl

Snel geleverd, vriendelijke eigenaar. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Kortom, wat wil je nog meer.

Beste Erik, Wauw, wat een geweldige review! We zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met onze service, de kwaliteit van onze producten en de scherpe prijzen die we hanteren. Snelheid, vriendelijkheid en kwaliteit zijn de pijlers waar ons bedrijf op draait, en het is dan ook fantastisch om te lezen dat u deze waarden ook heeft ervaren. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven van uw halfhoogslaper. Het team van PSSlapen.nl

Snel en klantgericht

Fijn telefonisch contact en op snel geleverd. En dat voor een prima prijs.

Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw review. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service en de snelle levering van de hoogslaper. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We streven er altijd naar om onze producten snel en tegen een scherpe prijs te leveren. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan de hoogslaper. Het team van PSSlapen.nl

Uitstekende kwaliteit met prima en snelle service

Beste Jimmy, Hartelijk dank voor uw geweldige review van onze Halfhoogslaper Tom. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van het bed en onze service. We vinden het belangrijk om onze klanten een optimale service te bieden, en uw feedback helpt ons om dat te blijven doen. We zijn trots op onze Halfhoogslaper Tom, die is gemaakt van hoogwaardige materialen en een modern design heeft. We hopen dat u nog veel plezier zult beleven aan uw Halfhoogslaper Tom. Het team van PSSlapen.nl

Top, snel en netjes geleverd.

Top, snel en netjes geleverd.

Beste Seppe, Hartelijk dank voor uw positieve review van onze hoogslaper Online Gamer. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering. We vinden het belangrijk om onze klanten een goede service te bieden, en dat betekent ook dat we snel en netjes leveren. We zijn blij dat u dat ook zo ervaart. We wensen u veel plezier met de hoogslaper Online Gamer. Het team van PSSlapen.nl

Snel

Hadden zaterdag middag besteld en dezelfde dag nog msil over transport en de vrijdags al geleverd door extern bedrijf die heel netjes in de garage hadden gezet super erg blij mee

Beste A. Mink, Hartelijk dank voor uw positieve review van ons Level Gamebureau. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. We vinden het belangrijk om onze klanten een goede service te bieden, en dat betekent ook dat we snel leveren. We zijn blij dat u dat ook zo ervaart. We wensen u veel plezier met het Level Gamebureau. Het team van PSSlapen.nl

Snelle levering en heel solide stapelbed

Alles werd snel en keurig geleverd. Best een klus om in elkaar te zetten, maar eenmaal in elkaar staat hij als een huis. En de kinderen zijn er zeer blij mee!

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw positieve review van ons stapelbed Bibop. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en kwaliteit van het bed. We begrijpen dat het in elkaar zetten van een stapelbed een klusje kan zijn, maar we zijn blij dat het bed uiteindelijk stevig staat en dat uw kinderen er blij mee zijn. We wensen u en uw gezin veel plezier met het stapelbed Bibop Acacia. Het team van PSSlapen.nl

Netjes, duidelijk en goede service

Duidelijke omschrijving op de website, goede communicatie tijdens het bestel proces. Eenvoudig bezoekafspraken in te plannen. Ook ben ik heel goed op de hoogte gehouden op de bezorg dag door de vervoerder.

Beste Meggie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze halfhoogslaper Pirouette. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze producten en service. We vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden, van het begin tot het einde van het aankoopproces. We zijn daarom blij dat u de duidelijke omschrijving op onze website, de goede communicatie tijdens het bestelproces en de eenvoudige bezoekafspraken heeft gewaardeerd. Ook het feit dat u goed op de hoogte bent gehouden op de bezorgdag door de vervoerder, is natuurlijk heel belangrijk. We willen dat onze klanten zich op hun gemak voelen en dat ze zeker weten dat hun bestelling op tijd en veilig wordt afgeleverd. We zijn blij dat u ons aanbeveelt aan anderen. We hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw halfhoogslaper Pirouette. Het Team van PSSlapen.nl

Erg tevreden. Zeer goede service en laagdrempelig contact. Eerlijke prijs. Ze waren erg flexibel en dachten mee om alsnog mijn bestelling aan te vullen en dat het met dezelfde levering mee kon. En dat zonder extra servicekosten.

Beste Bianca, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze service en producten. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich gewaardeerd voelen en dat hun behoeften worden vervuld. We zijn ook blij te horen dat u onze prijzen eerlijk vindt. We streven ernaar om onze producten tegen een eerlijke prijs aan te bieden, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. We zijn trots op de flexibiliteit van onze klantenservice. We doen er alles aan om aan de behoeften van onze klanten te voldoen, zelfs als dit betekent dat we buiten de gebaande paden moeten treden. We danken u voor uw aanbeveling. Het team van PSSlapen.nl

Super goed

Heb een stapelbed bij jullie gekocht super blij mee, goed om in elkaar te zetten goede beschrijving en alles was compleet en niet beschadigd.

Beste Renate, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met ons stapelbed Shelter. We vinden het belangrijk dat onze producten gemakkelijk te monteren zijn, dat de beschrijvingen duidelijk zijn en dat de kwaliteit hoog is. Wij waarderen uw aanbeveling en hopen dat uw kinderen veel plezier zal hebben van haar nieuwe bed. Het team van PSSlapen.nl

Degelijk en kwalitatief goed

Prettige ervaring erg blij met de aankoop

Beste J, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van ons stapelbed. We vinden het belangrijk dat onze producten degelijk en kwalitatief goed zijn, en we zijn blij dat u dit ook zo ervaart. Wij waarderen uw aanbeveling en hopen dat uw kinderen veel plezier zullen hebben van hun nieuwe bed. Het team van PSSlapen.nl

Ik ben zeer professioneel, snel en zeer vriendelijk geholpen.

Ik had specifieke wensen voor een kinderbed van lifetime voor mijn dochter. Ik ben nog vlak voor het nieuwe jaar snel, professioneel en vriendelijk geholpen. Daarbij werd het kinderbed nog geleverd voor de kerstvakantie voorbij was, heel fijn!

Beste Lyanne, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. We begrijpen dat het belangrijk is om snel en efficiënt te kunnen handelen, vooral als u vlak voor het nieuwe jaar een kinderbed wilt bestellen. Wij zijn blij dat we u in deze situatie konden helpen. We zijn ook verheugd te horen dat u tevreden bent met het kinderbed van Lifetime. Wij vinden het belangrijk dat onze producten aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij waarderen uw aanbeveling en hopen dat uw dochter veel plezier zal hebben van haar nieuwe bed. Het team van PSSlapen.nl

Zeer tevreden en goede klantenservice

Snel geleverd en nadat bleek op een plankje verkeerde schroefgaten zaten, dezelfde dag ander plankje opgestuurd.

Bedankt voor uw beoordeling Mariska, We zijn erg blij te horen dat u zeer tevreden bent met onze hoogslaper Online Gamer. We vinden het belangrijk dat onze producten snel en correct worden geleverd, en we zijn blij dat u dat ook zo ervaart. We begrijpen dat het vervelend is als er verkeerde schroefgaten in een plankje zitten. We zijn blij dat we u snel een nieuw plankje konden opsturen. We zijn blij dat u onze hoogslaper aanbeveelt. We hopen dat u er nog veel plezier van zult hebben! Het team van PS Slapen

Mooi bed

Mooi bed, enige minpuntje vond ik dat het hele bed mooi zwart is, alleen de onderkant van het slaapgedeelte wit. Voor de rest mooi bed

Bedankt voor uw beoordeling Leonie, We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze hoogslaper. We vinden het belangrijk dat onze producten er mooi uitzien, en we zijn blij dat u dat ook vindt. We begrijpen uw opmerking over de onderkant van het slaapgedeelte. De fabrikant heeft gekozen voor een witte onderkant omdat dit het bed optisch lichter maakt. We zijn blij dat u onze hoogslaper aanbeveelt. We hopen dat u er nog veel plezier van zult hebben! Het team van PS Slapen

Duidelijke site en een snelle, goede levering.

Bedankt voor uw positieve beoordeling, Nico! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze halfhoogslaper. We hebben veel aandacht besteed aan het ontwerp van onze website, zodat het voor klanten duidelijk is wat wij aanbieden. We vinden het ook belangrijk dat onze producten snel en goed geleverd worden. We zijn blij dat u onze producten aanraadt aan anderen. We hopen dat u nog veel plezier heeft van uw halfhoogslaper. Het team van PSSlapen.nl

Op tijd goede afspraken

Beste Maurice Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons stapelbed. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering en de afspraak. We vinden het belangrijk dat onze klanten een positieve ervaring hebben met onze producten en diensten. Uw feedback helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren en onze klanten nog beter te kunnen bedienen. We zijn blij dat u ons aanbeveelt aan anderen. Het team van PSSlapen.nl

Geleverd volgens afspraak. Zelfs een half uur van te voren gebeld. Bed is wat lastig in elkaar zetten, maar zeker de moeite waard. Heel mooi, gezellig bed.

Beste Jessica, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons Bedbank Sleep. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering, de kwaliteit en het uiterlijk van het bed. We vinden het belangrijk dat onze klanten een positieve ervaring hebben met onze producten en diensten. Uw feedback helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren en onze klanten nog beter te kunnen bedienen. We zijn blij dat u het bed aanbeveelt aan anderen. Het team van PSSlapen.nl

Met kerst een prachtig bed besteld voor onze dochter (parisot higher). Stond bij: beperkte voorraad. Via de chat gevraagd of het bed er nog was, op 2e kerstdag zelfs antwoord gekregen dat er nog zo'n bed beschikbaar was! Ook de verdere communicatie was heel fijn. Snel een bericht van de leverancier, zelf via de mail inplannen wanneer ze het konden komen brengen. Waren er ook mooi op tijd. Het opbouwen was een flinke klus maar heel goed te doen met de duidelijke beschrijving. Fijn dat er 2 handleidingen bij zaten. Prachtig bed, onze dochter slaapt er heerlijk in! Zou zeker weer bestellen via ps slapen!

Beste Fleur Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Hoogslaper Higher. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het bed, de service en de levering. We zijn blij dat we u op 2e Kerstdag nog konden informeren dat het bed nog beschikbaar was. We begrijpen dat het belangrijk is om snel antwoord te krijgen op uw vragen. We vinden het belangrijk dat onze klanten een positieve ervaring hebben met onze producten en diensten. Uw feedback helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren en onze klanten nog beter te kunnen bedienen. We zijn blij dat u het bed aanbeveelt aan anderen. Het team van PSSlapen

Goeie service en snelle levering.

Degelijk kwaliteit bed En goed te doen om in elkaar te zetten

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons stapelbed Leo. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service, de kwaliteit en de snelheid van levering. We vinden het belangrijk dat onze klanten een positieve ervaring hebben met onze producten en diensten. Uw feedback helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren en onze klanten nog beter te kunnen bedienen. We zijn blij dat u ons bed aanbeveelt aan anderen. Het team van PSSlapen

Mooie bedden, goede service

Wij hebben twee hoogslapers Legend Game voor onze kleinzoons gekocht. PS Slapen nam telefonisch contact op om advies te geven mbt de bezorging van de bedden. De bezorging ging ook in goed overleg met bezorgdienst Dusseldorp. De bedden moesten naar de 7e etage en dat verliep prima. We hebben de bedden vorige week in elkaar gezet en dat nam wel wat meer tijd in beslag dan wij dachten, maar door de handleiding goed te volgen, lukte dit. Onze kleinzoons zijn heel blij met hun nieuwe bed.

Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze hoogslapers Legend Game. We vinden het belangrijk om onze klanten tevreden te stellen met onze producten en service. We begrijpen dat het in elkaar zetten van de bedden wat meer tijd in beslag nam dan u had verwacht. We willen u graag bedanken voor uw geduld en moeite. We zijn blij te horen dat uw kleinzoons heel blij zijn met hun nieuwe bedden. We hopen dat ze er nog jarenlang van zullen genieten. We nemen uw feedback over de bezorging mee in onze processen. We willen onze klanten de beste service bieden, en we zijn altijd op zoek naar manieren om deze te verbeteren. Het team van PSSlapen.nl

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor (half-) hoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Manis-H, Cool Kids, Gami, Diagone, Vipack, Parisot, CBA voorheen Demeijere Meubles, Begabino, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.