Snelle levering goede service top top top!

Beste Lola, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en service waardeert. Veel gameplezier toegewenst met het game bureau. Groeten, Team PSSlapen.

Super!!

Goede en snelle levering. Mooi bed! Fijn dat alles in één keer geleverd kon worden.

Beste Sandra, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bed barnie. Groeten, Team PSSlapen.

Perfecte service

Telefonisch de afspraak afgestemd en keurig op tijd geleverd (binnen 3 dagen). Artikel in goede staat ontvangen, geholpen door de vriendelijke chauffeur.

Beste Marielle, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bedbank. Groeten, Team PSSlapen.

goede service, supersnel geleverd en prima kwaliteit

Het hele bestelproces, service etc. verliep super snel, zeer goede service. Na bestelling werd ik meteen tel. benaderd om een afspraak voor levering te maken. Het hele proces was transparant en prima verzorgd. M.b.t. de kwaliteit van het product kan ik niets opmerken. super tevreden en zeker aan te raden.

Beste Raymond, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en kwaliteit van het product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle service meteen gebeld voor het leveren prima voor elkaar

Beste Ryann, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bedbank. Groeten, Team PSSlapen.

Goede service en snelle levering.

Beste Fëlice, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service, snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed. Groeten, Team PSSlapen.

Zeer goede service.

Positief

Beste Beda, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service waardeert. Groeten, Team PSSlapen.

Fantastische service

Zeer goede communicatie naar klanten toe, direct telefonisch contact voor levering datum te kiezen. Levertijd zeer kort. Bedankt! Mijn zoontje is super blij met zijne nieuwe bed en slaap sindsdien de nachten door!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Kimberly, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het Totembed. Groeten, Team PSSlapen.

Prettige ervaring

Op de site stond een levertijd van 3-4 weken maar ik werd direct na bestellen gebeld dat er nog een op voorraad was en of ik die dus eerder wilde ontvangen. Het super mooie en stevige bed al binnen een paar dagen staan dus en een heel blij kind.

Beste Monique, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het tipibed. Groeten, Team PSSlapen.

Heel tevreden

Snelle verzending, goede prijzen, goede kwaliteit, beleefde verkoper. Echt een aanrader.

Beste Olga, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, snelheid van leveren en product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bedbank. Groeten, Team PSSlapen.

Meneer aan de lijn heeft mij super geholpen. Service perfect. zal in de toekomst wederom bestellen

Beste A, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de Dallas bedden. Groeten, Team PSSlapen.

Voor herhaling vatbaar!

Super winkel met erg klantvriendelijke mensen. Denken met je mee en helpen waar kan. Door de duidelijke en praktische omschrijving was het in elkaar zetten ook zo gebeurd.

Beste Eline, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie het meedenken en ons product waardeert. Veel slaapplezier met het bed Dallas toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Super service!

Beste S, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service waardeert. Veel slaapplezier met het tipibed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Goede service. Snel reageren op berichten. En goede oplossing voor een nabestelling.

Beste Anet, Dank u wel fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze reactiesnelheid waardeert. Groeten, Team PSSlapen.

Super service!

Bestelling geplaatst in het weekend, dag erop een keurig telefoontje om alles af te stemmen. Dag van te voren keurig een mail en precies zoals afgesproken een geweldig product ontvangen.

Beste S., Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren, communicatie en ons product waardeert. Veel gameplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Zeer goede ervaring

Na bestelling online , gelijk controle telefoontje gehad en goede afspraak ivm wanneer leveren in overleg !!!!! Top zaak

Beste Arnold, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren en ons product waardeert. Veel gameplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Super snel!

Bij de concurrent moest ik 3 maanden wachten op een bed waarna er wederom een mail kwam met uitstel van levering. Hetzelfde bed had ik hier in precies een week thuis! Ik had een super blije dochter! Daarbij werd ik ook nog gewezen op het feit dat 1 van de bijbestelde 2 matrassen niet zou passen. Dus dit werd direct aangepast en verwerkt na bestelling! Top!

Beste Petra, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren en ons meedenken waardeert. Veel slaapplezier met het bed Dallas toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Bestelling is volledig naar wens

Via de website een bedtent besteld voor de halfhoogslaper van onze zoon. Deze is op tijd en naar tevredenheid geleverd. Goede kwaliteit stof, universele klittenbandmontage. gewoon goed.

Beste Ron, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren en ons product waardeert. Uw zoon veel speelplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Supersnelle levering van een prachtig bed!

We hadden een bed voor onze zoon besteld. Een dag later belde een vriendelijke meneer mij al om de levering met ons af te stemmen. Twee dagen later hadden wij het bed in huis. Supersnel dus, want bij de meeste webshops was de levertijd veel langer. Het bed is prachtig van kwaliteit, echt heel stevig en van mooi hout. Kortom, top service, blij met onze aankoop!

Beste Femke, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren, communicatie en ons product waardeert. Veel slaapplezier met de halfhoogslaper toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Perfect geregeld

Snel besteld, bezorgd, en nog een losse schroef binnen een week ontvangen. Top!

Beste Gert, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren, communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier met de halfhoogslaper toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Goede service!!

Goede en snelle levering

Beste Leonie, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren waardeert. Veel slaapplezier met het Tipibed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Uitstekend!

Besteld op zaterdag middag, zaterdag avond al gebeld om een afspraak te plannen. Zelfde week al bezorgd, keurig op tijd. Ik ben erg tevreden!

Beste Marjan, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren, communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst het stapelbed Leo. Groeten, Team PSSlapen.

Snelle levering, goed contact en prima prijs

Snelle levering, goed contact en prima prijs

Beste Sjoerd, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze snelheid van leveren, communicatie en product waardeert. Veel slaapplezier met het Dallas bed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Afgelopen zaterdag een bureau besteld. Een paar uur later netjes een telefoontje wanneer we de bestelling konden ontvangen. Dinsdag daarna was het binnen. Kreeg de installatie niet in 1 keer voor elkaar maar zelfs in de avond kon ik bellen voor hulp. Daarna prima met elkaar opgelost. Al met al: TOP service voor een goede prijs.

Beste Remco, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel speelplezier toegewenst met het gamebureau. Groeten, Team PSSlapen.

slechte ervaring

Bij het kopen van het auto bed, hebben we ons een beetje verkeken op de lengte van onze zoon, en was het bed niet helemaal wat we ervan verwacht hadden. Hij zou hier nog maar een jaar gebruik van kunnen maken. Dit aangegeven bij PS, mogen het bed niet ruilen. Omdat deze gemonteerd is. Dus mensen het bed niet monteren en eerst alle kleine lettertjes lezen, want hij mag niet geretourneerd worden.

Beste Carmen, Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u dit zo ervaart. Wij hebben u de retourvoorwaarden gestuurd en gevraagd of deze retour daar aan voldoet, maar hebben hier helaas geen reactie op ontvangen. Anders hadden we graag mee willen denken in een zo goed mogelijke oplossing voor ons beiden. Groeten, Team PSSlapen

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor hoogslapers, halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en autobedden. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Briljant Beddengoed en Evolon®.