Toppie niks op aan te merken

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie

Ik had de bestelling via de website geplaatst. Omdat ons artikel (stapelbed) op voorraad was kon deze de volgende dag al bezorgd worden. Bij aflevering bleek één plankje niet goed geproduceerd te zijn. Hierover hebben we gebeld. De dag erna hadden we die al binnen. Onze jongens zijn super blij met hij stapelbed. De handleiding is wat ingewikkeld, maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt is het goed te doen. Trek wel een paar uur uit om het op te zetten. Het is echt een super stevig bed!

Geweldige service!!!

Topbedrijf! Ze leveren snel. Reageren zelfs op zon- en feestdagen als je mailt. Denken oplossingsgericht als je een bestelfout hebt gemaakt. Ze zijn ontzettend vriendelijk aan de telefoon en tijdens de bezorgen! Echt een aanrader!

Helemaal conform verwachting

Mooi product, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Goede service snel geleverd

Bed was snel geleverd . Goede kwaliteit ben tevreden . Veel keuze uit verschilende bedden.

Mooi bed en makkelijk te bouwen

Mijn dochter was er blij met haar bed. Het is een goede bed voor een peuter.

Snelle service!

Via de website besteld en omdat we dicht bij Zwolle wonen, de volgende dag al geleverd. Degelijke halfhoogslaper met tentje eronder. Makkelijk in elkaar te zetten.

prima service

Fijne winkel. Na de bestelling werd er gebeld om te melden dat alles op voorraad was en om het bezorgmoment af te spreken. Keurige bezorger en mooi op tijd. En het bestelde bed, lattenboden en matras zijn ook helemaal goed. Kortom, een prima service!

Bed, matras, lattenbodem besteld op maandag. Twee dagen later op woensdag al geleverd. Goed georganiseerd bedrijf!

Alles was netjes en snel geregeld! Top!

Bestelling geplaatst en kreeg gelijk een telefoontje wanneer ze het bed konden afleveren, bezorgservice was goed geregeld.

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie en verzorgde website

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie en verzorgde website

Super goede snelle service!

Bestelling geplaatst, snel al een telefoontje. Het is op voorraad wanneer wilt u het hebben? Keurig nette service en duidelijke tijdsplanning met Transport bedrijf.

Erg snelle levering!

Binnen 3 dagen mijn bestelling in huis! Fijne afhandeling

Super snelle en correcte service!

Zeer verrast door de persoonlijke aandacht en advies bij telefonisch contact. Website is overzichtelijk en omschrijft product goed. Prijzen zijn ook erg scherp, dus verder zoeken heeft geen nut! Zeker niet als je weet hoe de mannen achter deze site met de klant mee denken, bijvoorbeeld qua advies en extra snelle levering. Ook goed advies gehad waarom welke lak te kiezen, niet alleen stukje uiterlijk maar ook qua behoud en onderhoud. “Wim & Jan, waar service nog kan”! Wachten alleen nog op een nalevering van een accessoire maar die zou een deze dagen binnen komen. Zijn we ook over geïnformeerd.

Uitstekende service!

Snel en goed geholpen. Uitstekende service!

Keurig net bedrijf, goede voorlichting en service

Bedrijf staat in voor zijn product en ze doen wat ze beloven.

Prima geregeld

Doen wat ze heel klantvriendelijk beloven

Heel tevreden

Snelle levering en het bed is naar wens voor de kinderen

Hele goede service

Erg makkelijk om te bestellen. Ik vond het heel fijn dat er persoonlijk contact word gemaakt voor een afspraak om te leveren. Ook dat er gebeld word dat ze bijna voor de deur staan.

Supersnelle reactie na bestelling, supersnelle levering !

Bed met onderschuifbed en lade in perfecte staat afgeleverd. Het is een prachtig geheel! We zijn er heel blij mee.

Verrassend

Een mooi gamingburo besteld. Zoals beschreven werden we gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Ook hier netjes berichten van ontvangen. Zeer vriendelijke chauffeur. Al met al zeer verrassend. Dit kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.

Super, goede service

Ik had een bureau besteld, werd netjes dezelfde avond gebeld. Wanneer het bureau kon worden gebracht. Goede service

Super service!!

Ik had via een grote webshop een bed besteld van V-pack. Na 8 weken wachten en geen informatie verder gezocht naar verkoop punten. Zo kwam ik bij ps slapen uit. Ik heb gebeld omdat ik zag dat het bed op voorraad was. Op advies van een medewerker direct het bed online besteld (woensdag), ik kreeg te horen dat het bed vrijdag al bezorgt zou worden. Na zoveel gedoe heb ik een bedrijf die direct actie onderneemt, geweldig! Helemaal fijn vond ik dat ik gebeld werd of het wel klopte dat het matras een kleiner formaat heeft dan het bed. Fout vanuit mij maar werd keurig opgelost door Ps slapen. Helemaal top! Ik ben nog steeds enthousiast.

Snel en vriendelijk

Het bestelde bed was op voorraad en de volgende morgen werd ik al gebeld voor een lever afspraak. De levering was snel en correct.

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.