Goed geholpen

Bij het in elkaar zetten van ons bureau bleek frontje beschadigd. Na een mailtje ontvingen we enkele dagen een nieuw frontje. Top geregeld en prima bureau, alles volgens afspraak!

Wat een super persoonlijke winkel met prima service!

Keurig hoe je persoonlijk wordt geholpen. De eigenaar belt over je bestelling hoe en wat die wordt geleverd. Top service en het Li dervenden is prima.

Uitermate correct en stipt

Zeer stipt zoals afgesproken. Zeer vriendelijk, zowel telefonisch als bij levering. Het bed is degelijk met een duidelijk plannetje.

Overal zou dit product weken op zich laten wachten. Hier was het op voorraad en supersnel geleverd. Top

Fijn bedrijf met een goede service

Zondagavond had ik een bed besteld en de volgende morgen werd ik meteen gebeld met de vraag wanneer ik het geleverd wilde hebben. Ik kon zelf de dag kiezen en het transportbedrijf kwam ook netjes op de door hun aangegeven tijd het bed leveren.

Snelle levering. Vriendelijke personeel.

Snelle en goeie service

Het stapelbed dat wij wilden is geweldig! Erg stevig en mooi, kinderen zijn super blij en dan de mama's natuurlijk ook. De service was geweldig en het in elkaar zetten was even een werkje maar wel goed beschreven dus ging wel soepel. Kortom een echte aanrader om hier te bestellen!

Soepele levering van goede spullen.

Bed was direct beschikbaarheid en ik kreeg na de bestelling gelijk een telefoontje om de bezorging in te plannen. Bed was prima, zoals op de foto.

Snelle actie, goede service

Positieve ervaring, snel gereageerd op bestelling, levering binnen paar dagen. Keurige service! Aanrader!

Alles ging prima

fantastisch...

kwaliteit..bezorging..communicatie..alles top

Beste Lili, Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie, bezorging en product waardeert. Groeten, Team PSSlapen.

Persoonlijke service en vlot geleverd.

Bestelling geplaatst en je wordt persoonlijk gebeld en bedankt voor de bestelling. Vervolgens snel een levering gepland en alles conform afspraak geleverd. Erg fijn dat er nog bedrijven zijn welke geven om persoonlijk contact. Aftersales nog geen ervaring mee. Maar als dit net zo gaat als met het bestellen, dan gaat dit vast goedkomen.

Beste Xander, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en communicatie waardeert. Groeten, Team PSSlapen.

Ik ben tevreden

Zo mooi en goed kwaliteit.

Beste C., Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. Geweldig om te lezen dat u de kwaliteit van ons product waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met de bedbank Sleep. Groeten, Team PSSlapen

Betrouwbaar

Snelle levering op afspraak. Kwaliteit van het stapelbed is heel goed.

Beste Esther, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Leo. Groeten, Team PSSlapen.

Goede en snelle service en een mooi product!

Het bed wat wij besteld hadden werd binnen enkele dagen al bezorgd door een uitermate vriendelijke chauffeur. Goede en snelle service waar we zeer tevreden over zijn.

Beste Cisca, Dank u wel voor uw beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en bezorging waardeert. Veel gameplezier toegewenst met het Kajuitbed Milky. Groeten, Team PSSlapen.

Snel, goede prijs en service

Ik had het bed voor mijn zoon binnen 5 dagen (met weekend ertussen) in huis. Ik werd zelfs op zaterdag al gebeld om een afleverafspraak te maken.

Beste Jordy, Dank u wel voor uw beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en onze levering snelheid. Groeten, Team PSSlapen.

Niet alleen ik maar me kids zijn er superblij mee. Service en levering was goed.

Beste Rik, Dank u wel voor uw beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en bezorging waardeert. En de kinderen veel slaapplezier toegewenst met hun stapelbed Stim. Groeten, Team PSSlapen.

very good service

order and delivery was very smooth. So happy with the service.

Dear A., Great to hear this. Thank you very much and we hope to be able to help you again in the future. Team PSSlapen

Bestelling volgens het boekje afgehandeld

Het lijkt simpel, maar voor ons was het fijn dat er even werd gebeld om de levering af te stemmen en toe te lichten. Service is wat het verschil maakt.

Beste Philip, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Zeer goede klantenservice!

Hele attente eigenaar. Zeer snelle en goede service. Er wordt met je meegedacht bij je aankopen en goed advies gegeven. Op tijd bezorgd. Erg tevreden

Beste Fem, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen.

Klant is koning

Zoeken snel telefonisch contact na bestelling. Duidelijke en snelle levering in overleg. Problemen worden snel telefonisch opgelost

Beste A.J., Dank u wel voor uw Top beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

Goede service, prima bed!

Bestellen ging gemakkelijk. Ik werd vervolgens netjes gebeld om een afspraak te maken om het bed te laten bezorgen. Het bed zelf was goed in elkaar te zetten! Dus een goede service en blij met het nieuwe bed!

Beste Sanne, Dank u wel voor uw Top beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en service waardeert. Veel slaapplezier met het Dallas bed toegewenst. Groeten, Team PSSlapen

Ontzettend goede service

Een bureau bestelt begin van de week. Daags ena word ik netjes gebeld dat het bureau leverbaar is en wanneer ik deze geleverd wilde krijgen. Meermaals netjes informatie ontvangen over wanneer ik de chauffeur kon verwachten. Klein probleempje met de ledverlichting en ook hier netjes voor gebeld met een oplossing. Echt heel fijn!!!!

Beste Jessica, Dank u wel voor uw beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze service en bezorging waardeert. Veel gameplezier toegewenst met het Game bureau Set-Up. Groeten, Team PSSlapen.

Prima levering

Ze hadden netjes gebeld om te plannen wanneer ze het bureau zouden leveren. Vriendelijke medewerker. Ben zeer te vreden

Beste Yesim, Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie waardeert. Groeten, Team PSSlapen.

Perfecte service!

Snelle en vriendelijke reacties!

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor hoogslapers, halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en autobedden. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.