Goed en vriendelijk

Supersnelle levering, concurrerende prijs, mooi en stevig bed

We waren op zoek naar een specifiek middenhoogslaper met een inschuifbaar bureau. Via google zijn we op PSSlapen uitgekomen, omdat ze dit bed aanboden voor de laagste prijs en de levertijd was binnen 1 week. Na onze bestelling geplaatst te hebben werden we binnen 2 uur(!) gebeld voor een bezorgafspraak. De volgende dag was het geleverd en in het weekend daarop werd al op het bed geslapen.

Vriendelijke man aan de telefoon gehad die vertelde dat de levertijd een paar dagen zou zijn maar hij heeft delen van een ander bed gebruikt om het bed die ik wilde kopen compleet te maken. Hierdoor werd mijn bed de volgende dag al geleverd

Weer eens authentiek servicegericht!

Op elk stuk van de aankoop was PS Slapen top! De website was heel helder, we zochten een 4-in-1 bed met ook wat accesoires, maar alles was helder bij elkaar gezet. Er waren partijen die wat tientjes goedkoper waren (op een totaal van +€1.000), maar we hadden een goed gevoel bij de website. En dan bleek terecht! Er werd de volgende dag nog gebeld om een leverafspraak te maken, later nog een keer omdat onze postcode soms een andere straat geeft, wat wij weten maar heel netjes dat er de dubbelcheck gedaan wordt. Bezorgpartij die PS Slapen gebruikt was ook uiterst vriendelijk en bed uiteindelijk top. Van begin tot eind heel tevreden!!!

Een geweldig bedrijf

Om 10.00 uur heb ik een bed besteld, dezelfde dag kreeg ik een telefoontje dat het volgende dag werd bezorgd. Volgende dag ontving ik het bed. Super bedrijf

Bedrijf met service en persoonlijk contact

‘s Avonds om 23 uur een halfhoogslaper besteld en ‘s morgens om 8:45 ging mijn telefoon. ‘Met Wim van PS Slapen, bedankt voor uw bestelling! Het bed is op voorraad, dus vanaf morgen kunnen we het leveren. Wanneer komt het uit?’. Ik gaf aan dat we het pas 3 weken later nodig hadden. Dit was geen enkel probleem en na 3 weken werd het keurig geleverd door de transporteur. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Zij weten nog wat service is. Het bed is overigens ook erg degelijk!

Direct de werkdag na mij bestelling, telefoontje gekregen om een afspraak te maken voor de levering. Vriendelijk bedrijf, goede service en nette/snelle levering. Zeker om aan te bevelen. Het peuterbed was makkelijk in mekaar te zetten en mooie kwaliteit.

Klantvriendelijk en conform de afspraken. Bed bevalt prima.

Ik wilde mijn bestelling veranderen en dat werd netjes opgelost. Prima service

Goed geholpen en gehoord

Ik ben goed telefonisch te woord gestaan. Er was een leveringsfout en dit is gelijk en correct snel afgehandeld

Snelle en goede service

Zelfde dag gebeld na bestelling voor afspraak te maken om te leveren hele goede service

Goede service prima geholpen

Mooi degelijk bed en waar voor zijn geld. Ook het advies over bed en bezorgen was prima

Goede service!

Na mijn bestelling werd ik direct gebeld om een bezorg afspraak te maken. Het product kon heel snel geleverd worden. Ik heb een game bureau met LED verlichting. Ik ben uitermate tevreden over de kwaliteit. De handleiding van het in elkaar zetten was wat puzzelen maar ook daar kwam ik goed uit.

Fijn contact en snelle levering

Blij met aankoop. Werd gebeld om tijd van levering af te spreken. En nette bezorger die op dag van bezorgen het kwam brengen.

Keurig

Super geholpen vrijdags ochtends gebeld en kon maandag al bezorgd worden. Moest nog een matras bij besteld worden voor de slaaplade, was geen probleem, geholpen welke maat het moest zijn. Keurig afgeleverd.

Goeie dingen en snel geleverd

Snel in elkaar gezet.!

Top levering

Snelle levering, heel klant vriendelijk. zeker een aanrader!

Goede service, snelle levering.

'S avonds bestelds, 's ochtends al een telefoontje wanneer ik het bed bezorgd wilde hebben. Toen ik 2 dagen later nog een bedlade bijbestelde kon die ook nog probleemloos aan de levering/bezorging worden toegevoegd. Chapeau!

Goede en snelle service

Snel geregeld en goede service

Zeer goed..

Mooi bed voor een goede prijs. Duidelijke afspraken en alles goed nagekomen. Ben zeer tevreden.

Goede prijs en snelle levering..

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Een bed voor mijn dochter besteld. Zeer snelle levering. Bij levering ontbrak er een bouwtekening. Dit was in het weekend. Een mailtje gedaan en ik kreeg een hele snelle reactie terug incl bouwtekening via de mail. Zeer tevreden! Bed is top en mijn dochter helemaal blij.

Goede service, snelle levering

Telefonisch contact gehad, het bed was op voorraad. Zeer snelle levering volgens afspraak zodat we het bed toch nog tijd hadden voor een verjaardag. Wij zijn zeer tevreden!

Ze maken alles waar! Super strak georganiseerd!

Wij zijn heel erg tevreden en raden het iedereen aan. Mooi bed, duidelijke omschrijving. Wel een klus om het in elkaar te zetten. Echt de tijd voor nemen.

Ik ben dolblij met PSslapen

Ik ben dolblij met PSslapen! Goede service en product! Een aanrader zeker! Mijn kind slaapt heel lekker!!! Bedankt!

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor halfhoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Cool Kids, Vipack, Parisot, Demeijere Meubles, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.