Bezorging

Alles ging goed tot aan bezorging. Er wordt een tijdstip doorgegeven voor bezorgtijd maar helaas bezorger was laat twrwijl je niet op de hoogte wordt gesteld. Daarom geef ik 2 sterren.

Beste Shafig, Bedankt voor uw review! We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de late levering van uw halfhoogslaper. We vinden het belangrijk om onze klanten op tijd te bezorgen, en we zijn teleurgesteld dat we dit in dit geval niet hebben kunnen doen. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. We zullen onze bezorgers instrueren om klanten op de hoogte te stellen als ze te laat zijn. We zijn blij te horen dat u de halfhoogslaper zelf wel zou willen aanbevelen. We zijn ervan overtuigd dat u tevreden zult zijn met het product. Het team van PSSlapen.nl

Geweldige service

Snelle reactie op vragen Keurig geleverd alles goed verpakt

Beste Nathalie, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service, levering en halfhoogslaper. We hopen dat u en uw kind er nog veel plezier van zullen hebben. Het team van PSSlapen.

Goed, snel, betrouwbaar.

Snelle levering en alles verliep vlot. Enige nadeel is de drempel bezorging(ik woon 4 hoog). Ik zag nergens een optie staan om eventueel bij te betalen voor het omhoog brengen.

Hele vriendelijke mensen die graag met je meedenken en flexibel zijn

Ik kwam terecht bij PS slapen omdat het bed was ik wou bij een andere leverancier ineens niet meer leverbaar was. Bij PS slapen was dit geen probleem. Hele goede service en hele vriendelijke mensen!

Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring hebt gehad bij PS slapen. We vinden het belangrijk om onze klanten te helpen bij het vinden van het perfecte bed. We zijn altijd bereid om mee te denken en flexibel te zijn om aan de wensen van onze klanten te voldoen. We vinden het ook fijn dat u ons aanbeveelt. We hopen u snel weer te zien bij PS slapen! Het team van PSSlapen.

Betrouwbare webwinkel

Deze webwinkel en een andere hadden de beste prijs voor het bed van mij dochter. De recencies van die andere webwinkel waren erg negatief. Van deze webwinkel positief. Ik heb er toen voor gekozen het bed bij PSslapen te kopen. Il heb er geen spijt van, de verkoper die ik telefonisch heb gesproken was erg aardig. Na levering ontbraken wat kleine onderdeeltjes na telefonisch contact had ik ze binnen no time in huis via de post netjes opgestuurd. Ik ben erg tevreden met de aankoop.

Beste Cindy, Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de hoogslaper Online Gamer. We vinden het belangrijk om goede service te bieden, zowel voor als na de aankoop. Het spijt ons dat er na levering wat kleine onderdeeltjes ontbraken. We zijn blij dat we deze snel en netjes voor u hebben kunnen opsturen. We hopen dat uw dochter veel plezier heeft van haar nieuwe bed! Het team van PSSlapen.

Klantvriendelijk en goeie levering

Goed geholpen en gemaakte afspraken zeer goed nagekomen. Erg terveden.

Beste Sanne, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent met onze service. We werken er hard aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Uw feedback helpt ons om te verbeteren en we waarderen het dan ook zeer dat u de tijd heeft genomen om deze achter te laten. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en dat we onze afspraken hebben kunnen nakomen. Het team van PSSlapen.

Snelle service en makkelijk in elkaar te zetten.

Beste Raquel, Hartelijk dank voor uw review van het stapelbed. Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met het product. Wij vinden het dat u de service snel vond en dat het bed makkelijk in elkaar te zetten was. En zijn blij dat u het bed een 9 heeft gegeven. Wij streven ernaar om onze producten van hoge kwaliteit te maken die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren. Het team van PSSlapen.

Perfecte levering en een mooi product

De levering was zeer goed. Goed te volgen met track and tracé. Het stapelbed was goed verpakt en een mooi eindresultaat

Beste Willie, Bedankt voor u review van het stapelbed. We zijn blij dat u zo tevreden bent met het product. We vinden het fijn dat u de levering perfect vond. We werken er hard aan om onze producten zo snel en efficiënt mogelijk te leveren. We zijn blij dat u het bed een cijfer 9 hebt gegeven. We werken er hard aan om onze producten van hoge kwaliteit te maken die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het team van PSSlapen.

Goeie communicatie en levering

Snelle levering en alles conform afspraak. Keurig telefonisch contact over levering.

Beste Ronald, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering van uw tienerbedden. We streven ernaar om onze klanten een goede service te bieden en we zijn blij dat dit in dit geval is gelukt. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de levering van hun bestelling. Daarom nemen we altijd telefonisch contact met u op om de levering te bevestigen en om eventuele vragen te beantwoorden. We hopen dat uw kinderen veel plezier zullen hebben van hun nieuwe tienerbed! Het team van PSSlapen.

Ik heb hier een bed met matrassen voor mijn dochter aangeschaft. Twee jaar na mijn aankoop was ik de handleiding kwijt. Na een mailtje kreeg ik direct antwoord en kreeg ik de handleiding toegestuurd. Top service!

Beste Arnaud, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Het is belangrijk dat onze klanten snel en adequaat geholpen worden, ook als het gaat om nazorg. We zijn blij dat we u toch konden helpen. We hopen dat uw dochter nog lang plezier heeft van het bed! Het team van PSSlapen.

Prima ervaring, snel geregeld. Goed materiaal.

Levering uitstekend verlopen en materiaal ook goed ingepakt. Minpuntje. De instructie met de spijkertjes is volledig overbodig, er was geen achterplaat meegeleverd en dat hoefde ook niet. Handleiding klopte niet. Daarnaast waren maar 2 witte grote dekplaatjes meegeleverd (ook correct in de handleiding), maar er zijn 6 "grote gaten" aanwezig. Slordig dat er niet meer geleverd zijn en deze "gaten" open blijven. Die plaatjes kosten niks.

Beste Nico, Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het stapelbed. De montagehandleiding is op dit punt onduidelijk. De instructie klopte niet, omdat de handleiding een universele handleiding is die voor meerdere uitvoeringen van het stapelbed geldt. We zullen de fabrikant vragen de handleiding aan te passen om dit duidelijker te maken. Voor de uitvoering die u heeft besteld, is de achterplaat niet nodig. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat er niet meer plaatjes zijn meegeleverd. We zullen u graag de ontbrekende plaatjes toesturen. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] zodat wij u de ontbrekende plaatjes kunnen toesturen. We hopen dat u nog lang van uw stapelbed zult genieten! Het team van PSSlapen.

Wij hadden een stapelbed besteld. Binnen 2 dagen bezorgd. Helaas waren er 2 planken beschadigd. Na mailcontact worden er nu nieuwe planken bezorgd. Het contact was heel goed. Echt een aanrader om hier iets te bestellen!

Beste Corinna, Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Het is jammer dat er 2 planken beschadigd waren, maar we zijn blij dat we deze snel kunnen vervangen. We doen ons best om onze klanten de beste service te bieden, en we zijn blij dat u dat zo ervaart. We hopen dat u nog lang van het stapelbed zult genieten. Het team van PSSlapen.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Bedankt voor je review Frank, We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze halfhoogslaper Tom. We streven ernaar om onze klanten de beste producten en service te bieden. We vinden het belangrijk dat onze klanten hun product snel en gemakkelijk kunnen bestellen en ontvangen. We zijn blij te horen dat dat in uw geval ook zo is gegaan. We waarderen uw aanbeveling. We zullen er alles aan doen om onze producten en service nog beter te maken. Het team van PSSlapen.

Met het in elkaar zetten van het bestelde bedmeubel, waren er 4 kapotte verbindings schroeven, (door onze eigen fout gebeurd.) Contact met jullie opgenomen en een paar dagen later kwamen ze al met de post opgestuurd, top

Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat het vervelend is als er schroeven kapot gaan tijdens het in elkaar zetten van een bed. Het is fijn om te horen dat u contact met ons heeft opgenomen en dat wij u snel hebben kunnen helpen. Wij streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden. Uw feedback is dan ook zeer waardevol voor ons. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het nieuwe eenpersoonsbed. Het team van PSSlapen

Besteld, snel bericht om een afleverafspraak te maken, en netjes op tijd .. Iets te vroeg zelfs .. Werd netjes binnen gezet en met de duidelijke handleiding goed in elkaar te zetten

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze halfhoogslaper Tom. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering en montage van het nieuwe bed. We vinden het belangrijk om onze klanten een goede service te bieden, en we zijn blij dat we dat in dit geval ook hebben kunnen doen. We vinden het ook fijn dat u de handleiding duidelijk vond. Er is veel aandacht besteed aan het maken van een duidelijke en overzichtelijke handleiding, zodat iedereen de halfhoogslaper zelf kan monteren. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het nieuwe bed. Het team van PSSlapen

Goede service, duidelijke afspraken.

Beste Hovhanes, Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent over onze snelle levering, goede service en duidelijke afspraken. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we waarderen het dat je dit erkent. Het Team van PSSlapen.nl

Duidelijk, vriendelijk en goede service

Duidelijk, vriendelijk en goede service

Beste Tim, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u onze service als duidelijk, vriendelijk en van hoge kwaliteit heeft ervaren. We stellen uw aanbeveling zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Het Team van PSSlapen.nl

Top bedrijf, snelle levering en fijn contact.

Via Whatsapp fijn contact gehad over bestellen en leveren. De dag voor levering netjes een bericht ontvangen over hoe laat de levering zou zijn. Kwartier voor afleveren nog persoonlijk contact. Fijn contact met winkel en goed geholpen bij een kapotte plank. Deze winkel/ dit bedrijf is zeker een aanrader. Nog nooit zo fijn contact gehad.

Beste Silvia, We willen u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke woorden en uw positieve feedback over ons bedrijf. Het doet ons enorm plezier te horen dat u tevreden bent met zowel ons product als onze service. Het persoonlijke contact kort voor de levering is een extra inspanning van ons om de klanttevredenheid te waarborgen, en we zijn blij dat dit uw ervaring heeft versterkt. Daarnaast waarderen we uw opmerking over de kapotte plank. Het is belangrijk voor ons om eventuele problemen snel en adequaat op te lossen, en we zijn verheugd dat we u goed hebben kunnen helpen. Uw aanbeveling van ons bedrijf betekent veel voor ons, en we zijn blij dat u ons als een aanrader beschouwt. We willen u bedanken voor uw vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Het Team van PSSlapen.nl

Goede service en een Snelle levering!

Mijn dochter is erg blij met haar halfhoogslaper “met glijbaan”!!

Beste Sjesjanne, Dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat zowel de service als de snelle levering naar tevredenheid zijn verlopen. Het doet ons genoegen te horen dat uw dochter zo blij is met haar nieuwe halfhoogslaper "met glijbaan". En wensen haar veel slaapplezier. We waarderen uw aanbeveling zeer en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Het Team van PSSlapen.nl

Snelle service voor een goede prijs

Alles ging vlot

Bestelling snel in behandeling genomen en keurig op tijd geleverd. Dochter heel blij met haar nieuwe bed. Het bed is stevig met heel veel opbergruimte.

Goed!

Bed is van goede kwaliteit, dochter is superblij! Ps slapen is een aanrader en communiceert duidelijk.

ZEER TEVREDEN TOP

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling het contact was goed de levering was goed mooi op de afgesproken tijd én de stapel bed die ik geleverd heb gekregen was kompleet en een hele stevige bed kinderen zijn der heel blij mee. Top kwaliteit

Service zoals je niet vaak meer tegenkomt

Ik had 2 dingen besteld die niet zo goed bij elkaar pasten en daar werd ik over gebeld en dat vond ik echt een geweldige service. Ze hadden het ook gewoon op kunnen sturen. Keurig

Prima website

Mooie website, goede service

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor (half-) hoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Manis-H, Cool Kids, Gami, Diagone, Vipack, Parisot, CBA voorheen Demeijere Meubles, Begabino, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.