Ontzettend klantgericht!

Ik had een email in het weekend gestuurd ivm de beschikbaarheid van een bed. Ik krijg direct op de zondag ochtend (buiten openingstijden) een keurig berichtje terug. Zodra ik de bestelling had geplaatst kreeg ik gelijk een persoonlijk bericht dat alles klaar werd gezet voor transport met de verwachte leveringsdatum. Transport was perfect geregeld en werd continue op de hoogte gebracht van de status. Kinderen zijn ontzettend blij met de bedden!

Uitstekend!

Snelle levering en goed product!

Mooi product (halfhoogslaper met bureau), snelle levering en goede communicatie. Alleen de tijd die nodig was voor het opzetten was veel langer dan volgens het boekje.

Polecam

Serdecznie polecam. Przemiła obsługa. Poczka dotarła bardzo szybko. Dzieciaczki zadowolone

Leuk betaalbaar bed met opbergruimte

Leuk betaalbaar bed met opbergruimte. Was wat puzzelen met in elkaar zetten. Maar verder een mooi bed. Wij hebben wel een extra middenbalk voor extra stevigheid gemaakt (140x200 bed)

Uitstekend opgelost

Bij de aflevering is iets misgegaan (bodemplaat vergeten uit vrachtwagen), dit is bijzonder goed opgelost!

Erg goeie ervaring

Bed online gezien. Kon hem de avond niet bestellen omdat de website een storing had. Werd goed geholpen via WhatsApp en volgende dag kreeg ik nog een bericht dat de website weer online was. Vervoer was gelijk geregeld zodat ik mijn bed nog optijd had.

Mooi bed en goede service

Onze dochter is heel blij met haar nieuwe bed. De kwaliteit is goed en het contact met de verkoper was prettig.

Echt een super service en goed product!

De service van dit bedrijf en de eigenaar ben je tegenwoordig niet meer gewend. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Fijn bed en goed geholpen

Fijn advies via whatsapp, snel geholpen & geleverd. Levering werd netjes aangekondigd. Top!

Super service! Klantvriendelijk, goede prijzen

Super service! Klantvriendelijk, goede prijzen

Verzorgd geleverd en mooie hoogslaper

Mijn kinderen zijn blij met de gamer hoogslaper. De ingebouwde verlichting en usb-aansluiting is erg praktisch. De hoogslaper zelf is redelijk stevig en heeft mooi ruim bureau. Het beetje wiebelen van het bed kan voorkomen worden door deze vast te zetten aan de muur. Tip1 voor PSslapen om een passende beugel mee te geven. Tip2 is om alle planken te nummeren om het in elkaar zetten sneller te laten verlopen. Tip 3 is om lattenbodem te leveren ipv bedbodem met gaten. Na beetje puzzelen is allemaal gelukt en ziet er goed uit. De kwaliteit is prima in orde tegen een goede prijs!

Alles keurig netjes geregeld en verzorgd! Top vriendelijke bezorger. En bedje is top!

Duidelijke berichtgeving, goede levering

Een hoogslaper voor mijn zoontje besteld bij PSslapen. Duidelijke berichtgeving over de levering ontvangen. 24 uur voor de levering ontvang je een duidelijk tijdvak. En een tijdvak wat niet zo extreem lang duurt. De chauffeur heeft zelfs alle pakketten mee in de lift gezet en heeft mij zelfs nog zijn steekwagen laten gebruiken om de pakketten mee mijn appartement binnen te rijden. De montage van het bed kostte wel wat tijd, maar door de duidelijke beschrijving die meegeleverd was, was dit zeker wel te doen.

Snelle levering en goed ingepakt.

Het bed wat we besteld hebben, hebben we snel gekregen en was goed ingepakt. De gebruiksaanwijzing was duidelijk, waardoor we gemakkelijk het bed in elkaar konden zetten.

Super service en snelle levering

Fijn contact na een vraag en erg snelle levering. Het transport bedrijf was ook keurig en je hebt werd goed op de hoogte gehouden wanneer ze er zouden zijn!!!

Bestelde artikel (Gamer bureau) komt precies overeen met website

Er staat op de website een levertermijn van 5 dagen. Ik bestelde iets op woensdag onder de voorwaarde dat het zaterdag in huis moest zijn vanwege een verjaardagscadeau. Op vrijdagmiddag werden de spullen al afgeleverd zodat ik zaterdag iemand heel blij kon maken. Het in elkaar zetten is geen complexe klus, slechts een kwestie van goed lezen en montage tekening goed bekijken.

Afspreken nakomen goede service

Contact gehad met Wim keurig gehandeld zoals besproken

Super service.

Stappelbed besteld. Krijgt een mail om zelf bezorg dag uit te kiezen. Dag van tevoren een indicatie wanneer er geleverd wordt. Bed is met 2 personen prima in elkaar te monteren.

Netjes en snel

Ik bestelde een bed en werd de dag erna al gemailed om een afspraak te maken voor bezorging. Alles is netjes volgens afspraak gedaan. Ook telefonische vragen worden netjes beantwoord. Top service.

Goede kwaliteit. Drama om te bouwen.

Hele goede dienstverlening en communicatie over de bezorging. Kwaliteit van het bed is echt goed te noemen maar een hel om te bouwen. Neem daar ook lekker de tijd en ruimte voor en zeker niet in je eentje! Alle schroeven en onderdelen even uitsorteren in bakjes is aan te raden. Gelukkig hele compacte pakketten waar mogelijk, goed te tillen.

Super mooie bedjes

Wij hebben 2 supermooie halfhoogslapers besteld eind april. Eerste bed duurde 3.5u maar 2e bed zat er binnen 1.5u inelkaar Helaas 2 kleinje foutjes in de beschrijving of bed maar gelukkig kwamen we er zelf achter. Echt topkwaliteit! Tweeling is er super blij mee. Bedankt

Alles goed geregeld en erg attent dat we gebeld werden omdat we een verkeerd matras hadden besteld. Geld terug gekregen. Super aardig.

Had een bed gezien maar wilde hem na bestelling later geleverd hebben. Via app en telefoon contact gehad en toen heel goed geholpen. Zou PSslapen zeker aanbevelen om daar een bed te kopen.

Punterweg 3d 3d 8042 PB Zwolle

Over PSslapen.nl

PS Slapen is de online kinder- en tienerbeddenspecialist. Wij bieden u een uitgebreid assortiment in kinderkamers en tienerkamers. Zo kunt u onder andere bij ons terecht voor (half-) hoogslapers, kajuitbedden, meisjesbedden, tipi bedden, tienerbedden, twijfelaar bedden, stapelbedden, huisbedden, hemelbedden en (game)bureaus. In onze collectie vindt u onder andere de volgende merken: Lifetime® Kidsrooms, Manis-H, Cool Kids, Gami, Diagone, Vipack, Parisot, CBA voorheen Demeijere Meubles, Begabino, Steen for Kids, Wensing Meubelen, Briljant Beddengoed en Evolon®.